Přejít na výpis diskuzí

Total War: Warhammer II vezmou útokem upíří piráti

5.10.2018 12:27
Václav Pecháček 21 příspěvků

Fantasy Warhammer přetéká nemrtvými. Jsou tu klasičtí upíři Starého světa, kostliví Tomb Kingové drápající se z pouštního písku, a tím pořád ještě nekončíme. Nové DLC pro Total War: Warhammer II se jmenuje Curse of the Vampire Coast, takže krvesajové a jejich zesnulí přisluhovači opět hrají hlavní roli,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ilusiveman

    Jenom já se vždy nekouknu na Steamu na datum, když něco kupuju? 😐 Jinak ti barevní krabi, byli zlomový bod.

    Volil jsem Piráty, náhoda? Arrhh

  • ja_nic_nevim

    Také se teď do Warhammeru pridavaly ženy jako do Rome 2? :) 

    • Ilusiveman

      Tam jsou furt, upírky, elfky, temný elfky, skavenky.

      • ale u Empire jsou jen jako čarodèjky, ale chybí mezí řadovými branci 😬

        • Ilusiveman

          Protože to budou řádový branci. Ženský rodí děti, nebo jestli si dobře pamatuju ze 40k, snad mohli bejt jednotky čistě ženských, ale proč to míchat? Na místě bídy a utrpení, jako jsou světy warhammeru by ženský sloužili leda k sexu, namísto domestikovaných zvířat.


          A nedej bože na lodičkách a s mini-armor verzí. 😱 jako mód dobrej, ale ta hra na tohle trochu nemyslí.

  • honcka

    Nechápu, co je s těma námořníma bitvama za problém, mělo je už empire: total war

    • Veskoslav

      1. Museli by si koupit licenci.

      2. Je to spíše otázka technického rázu to zpracovat a nemyslím si, že by měli až tak veliký vývojový tým a za druhé, jak psal bratr Talarius, nezaplatí se jim to a pokud ano, hodnocení Záporný je zcela jasné na Steamu.

    • XorxoxTalarius

      Problem je v tom ze tenhle engine a tahle hra na to neni delana, je to obri mnozstvi prace a tedy penez, takze by museli vydat DLC aspon za 20 Euro a to by je lidi sezrali

      Zkratka pocitej aspon pul roku prace pro x lidi a cenu minimalne okolo milionu dolaru v nakladech.

      • technicky by to šlo, spíš je problém, že licenci má někdo jiný,  ta námořní hra z prostředí WH na jejíź jméno si nemohu vzpomenout, takže smůla 

        • Morraw

          Man'o'War ? To je něco trochu jiného.

          •  to je přesně ono, systém který zpracovává námořní bitvy ve Warhammer universu (standartní WH pravidla žádné námořní bitvy ani jednotky nemají) , teprve až jim licence vyprší, můžou se do toho pustit CA.. smutné na tom je, že Man'o'War ani nebyla moc dobrá hra 

        • XorxoxTalarius

          Ale houbeles, o licenci nejde, kdyby chteli, tak si licenci koupi, GW jim ji proda velice rad. Ale problem je to vyvynout tak aby se jim to zaplatilo. Ono prodat sto tisic kusu DLC za plnou cenu 20 Euro ktere pridava jenom namorni bitvy neni zadna sranda. Navic ten tym co to bude delat ti zase bude chybet nekde jinde. Takze to pro ne vyhodna situace. Jo kdyby prisel nejakej bohatej fanousek a dal jim mega do klina, at udelaji lode, tak se do toho mozna pusti. Ale v opacnem pripade snad jedine kdyby je chteli pridat do TW: WIII

          • Ilusiveman

            Také si bohužel myslím, že za to může ta licence pro ManOWar. Jejich engine namořky už dávno umí, ale Nemyslím si, že to bude ve TWWHIII, natož v DLC pro dvojku. Si trochu maluješ obrázky z mráčků, když něco moc chceš.

          • nemůžeš prodat licenci, kterou už vlastní někdo jiný, tak to bohužel je a je to také důvod, proč ve Warhammer TW nejsou námořní bitvy 

            • XorxoxTalarius

              Licenci porad vlastni GW a ten ji muze pujcit (jelikoz GW licenci neprodava, ale pujcuje) kolika lidem chce

              • Ilusiveman

                Reakce na příspěvek:

                Tady jde jmenovitě o Man'O'War, alias namořní bitvy ze světa Warhammeru a nemyslím si, že by ta licence byla bez krytí. To je jako kdyby Disney, zapůjčil licenci na vytvoření a provozování Boba Fett hry dvoum studiim zaroven. Velice nepravděpodobná strategie.

                • XorxoxTalarius

                  Reakce na příspěvek:

                  U GW nic neobvykleho, driv davali celou licenci, ale ted se rozhodli ti ji proste pujcit a jenom na neco, ovsem to same muze delat i nekdo jiny. Proto taky momentalne mame uz asi treti Space Hulk hru.

                  Aby to bylo pochopitelne, znamena ze ty si reknes ze chces vyrobit Man'O'War, pujdes za GW a on rekne ok, ty mu zaplatis za tu licenci a mas ji jenom na ten jeden projekt. Prijde nekdo jinej ze dela strategii a zaplati si za kazdou rasu kterou chce mit ve hre, za kazdy charakter a muze udelat strategii, kdyz bude chtit muze udelat s tim cokoliv. GW totiz nedava licence na univerza a celky, ale kouskuje to, to znamena ze jestli chces udelat W40k, tak si musis koupit Space Marinaky a k nim treba Orky a tak dale. Takze klidne ty si muzes prijit ted do GW a pronajmout si licenci na Man'O'War a udelat hru podle sebe.

                  Takze je to porad otazka pouze penez.

                  Argument o tom ze to uz v enginu maji, je zcestny, jelikoz ten rozdil je tolik let vyvoje, ze by dalo vic prace to naimplementovat, nez to udelat znova. Jestli aspon trochu rozumis programovani a delal jsi aspon nekdy na nejakem vetsim projektu, tak to ze jde o penize a lidskou silu je z toho jasne na prvni pohled.

                  • Ilusiveman

                    Reakce na příspěvek:

                    Podle mě si info o tom, jak GW cenní licence, jenom taháš z prstu a domýšlíš si. To je tvoje věc, já jsem se k tomu vyjádřil. Jestli jsi TY někdy dělal do analytické/strategické části projektů, bych se hodně divil. Takže zase, jak a co ten engine v momentální stájové verzi vlastně dokáže vyprodukovat a nedokáže, a jak je ten produkt, co pod licencí nabízí a by mohl  a nemohl vypadat, toho víš asi zase tolik, jako čajovej lístek o východoindické společnosti.

                    Co je tobě na první pohled všechno jasný, bych taky raději nerozebíral. Nerad bych se nechal stáhnout na úroveň, kde by jsi mě umlátil svýma zkušenostma.




                    • XorxoxTalarius

                      Reakce na příspěvek:

                      Doporucuju pouzit google, na internetu je spousta videi ktere vysvetluji jakym stylem GW licencuje a proc to dela. Je to minimalne dosti zajimava sonda do duse GW.

                      A to jestli mi nekdo na internetu veri, nebo neveri, jeslti mam zkusenosti z programovanim, nebo nemam, jestli vim neco o vyvoji nebo nevim ... je mi uprimne jedno ;)

                      • Ilusiveman

                        Reakce na příspěvek:

                        Námořky by byly fajn, moc fajn. Hodně fajn. Ať už by se hrálo se kteroukoliv zajímavou frakci, ale příjde mi, že kvůli ManOWar, by pak byl TWWHIII 2x tak velkej, jak druhý díl. Pokud by bitvy na moři byly kanóny na kanóny, trup na trup, tu namořku by jak jsi zminoval, testovali od píky, pakliže by nevzali ten uplně jinej styl boje na moři, se kterým už ale počítali v buildu, než je ten z warhammeru, který nikde snad nemají a nedělali, jestli na to právě nemysleli dopředu a něco se minimalně kuchtilo pro zichr, nebo dokonce cíleně, s tím že to oznámí jako velkej update, možna jako postlaunch i TWWH3? Pakliže ne, tak žádný námořky ve TWWH nebudou.

  • skaven

    toto chcem!😍

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit