Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ti bodyguardi toho nenápadného chlápka v brnění(Že mu v něm není zima) musí být prapředci bývalých bodyguardů českého prezidenta, jakýsi těžce ozbrojený chlápek(s velmi nenápadnou foukačkou v ruce), oblečný do divného hábitu za nimi dupe a funí při skákání po střechách a oni si ho ani nevšimnou, potom jednoho z nich skolí foukačkou, a taky si toho nevšimnou.

    Inu je to pořád logičtější, než to že když bodnete člověka do krku tak mu upadne hrudní chránič.
    • TheGGG
      nememel, vypadá to luxusně. Todle alespoň není jak v těch nehratelných retro stealth šitech, kde vás nepřítel slyšel přes pět zdí a všichni co to hráli si připadali hrozně hardcore.
      • Já jsem žádné nové stealth(samozřejmě ass sina do stealthu neředím) hry nehrál, takže nemůže potvrdit ani vyvrátit to co říkáš.

        A představ si, že i normálně jde slyšet přes zdi.
  • ... nářez. Totálně mimózní hudební doprovod k videu... I když asi po předchozím dílu AC: Tarzan bude AC: Guybrush Threepwood dalším mimózním přírůstkem do série.

    Inu, jak říkají bratia Slováci: aká matka, taká Katka... *15*
  • No jo no, v Ubisoftu je pojem stealth definovanej trošku jinak no *1*
  • Haytham Kenway! Haytham Kenway! Haytham Kenway! Já za něj chci zase hrát! Byl to sakra sympaťák. Piráty s nemoknoucím střelným prachem a pochodující v karibiku v brnění si nechte do jiných pohádek.
  • Ta hudba v traileru me dostala nevite jak se jmenuje?
    • Willy Moon - railroad track
      • Dikec, husta hudba :)
  • Magister_Peditum
    Taky vám ta gorila v brnění přišla v Karibiku první poloviny 18. století poněkud nepatřičná? K čemu ho měla, když by ho stejně kdovíjaký floutek s pistolí zastřelil? *1*
    • Asi se jeden z designérů zasnil po Altairovi a zapomněl se ve středověku. Stane se. *1* V Karibiku se promenádovat v uzavřené helmě, kůže toho člověka musela dost trpět *1*
      • Jsem chvíli mysel že se dívám na trailer k nějakýmu fantasy RPG :D
  • To byla nějaká komedie nebo co ? *1* *1* *1*
  • TheGGG
    on ještě někdo hraje stealth stylem? *8*
    • Jack1947
      Ano, hraje protoze ve vetsine podobnych her, kdyz na sebe zbytecne upozornis a zborcujes vice nepratel je to kolikrat tezsi nez, hladky ne bez prekazek ale zato tissi zpusob likvidace, u Ac pravda mi to slo vzdy jen zpocatku, potom se to vetsinou zvtrlo, v krvave lazne no.
      • Jedinej Stealth je - Thief 1 a 2, Splinter Cell 1,2,3 a s nadsázkou Metal Gear Solid, jednoduše pro to, že na vyšší obtížnost jsou nepřátelé v boji lepší, než hráč. A když říkám nepřátelé, tak tím myslím i jednotlivá NPC.

        Neříkám, že takový Dishonored nemám rád, ale srovnání s výše vypsanými hrami nesnese - příliš velké zjednodušení v gameplayi, nebo hloupé AI, která vidí jen v určitých oblastech a pro jistotu jsou hluší...
      • http://www.youtube.com/watch?v=FWhW-w13UHY

        Série AC je s dovolením přesný opak Tvého příspěvku. Důvod proč hrát "potichu" v AC hrách je tak možná protože hráče už nudí všechno jednoduše bez potíží vybít nebo protože z nějakého záhadného důvodu gamedesigner zavelel "když bde hráč v této misi spatřen, hra končí".

        S takovou by ale klidně mohla i firma Crystal Dynamics ukázat stealth sestřih pro Uncharted kopírku nebo Naughty Dogs sestřih pro TLoU a tvrdit, že jejich výrobky taky lze hrát potichu (a v případě Uncharted kopírky taktně zamlčovat fakt, že je stejně nakonec potřeba vše vystřílet).

        Ovšem to bychom se taky mohli dočkat traileru k Battlefieldu, jak je velice stealth hrou, protože i tam jsou přece pasáže kdy hráč může uplatnit tichý přístup a nůž.
        • Jack1947
          Ze ja se vubec snazil, slo mi o to abych podrzel ty hrace co se snazi hrat respúlt Ac berou jako stealth hru, no nic takto se mi moc nepovedlo. Zas aspon sem trochu podnitil diskuzi.
  • Spousta lidí mě odsoudí ale já si osobně myslím že dát AC do doby pirátů je nesmysl. Kde jsou ty časy kdy jsme si kráčely v chladném epidemií postihnutém Acru nebo slunném Jeruzalému a Damašku? A četly jsme si informace o památkách, kostelů, chrámu nebo o určité skupince lidí. Podle mě kdyby se příběh odehrával například v Londýně alias Sherlock Holmes nebo někde v Asii, konkrétně bychom třeba mohli bojovali proti "ninjům" v Japonsku. Potom by hra dostala zpět své kouzlo, které podle mě autoři zničili zasazením AC III do S Ameriky. Takhle je to hra která aspoň co se týče místa děje, vypadá s konkurenci srovnatelně. *9*
    • peaNutz
      S tím naprosto souhlasím. Návrat do středověku by ACčku podle mě prospěl ale záleží na vkusu každýho asi. Co by byla naprostá paráda kdyby udělali AC eště dál v minulosti třeba v Egyptě nebo Persii. Zahrát si příběh toho perskýho assassína co poprvé použil hidden blade při vraždě Xerxa by bylo podle mě mnohem zajímavější než tohle-po Pirátech z Karibiku- děsně cool prostředí. Ale jak říkám neberu že někomu Edward se svou formule lodí vyhovuje *7*
      • Pravda je to víceméně na otázce vkusu. Spíše mi vadí že autoři a to nejen AC, chodí kolem horké kaše a nechce se jim dělat experiment jako je například zmíněné zasazení děje do Egypt a či Persie případně do Ruska nebo do Indie. Místo toho hru dají do mockrát již ve hrách viděných prostředí jako je New York a Karibik. Asi jsem zaslepený hater, který ve hrách hledá svůj vkus než kvalitu hry. Avšak věřím že spoustu her by tohle hodně pomohlo a to především Assassins creed.
      • První dustojník: Kapitane nepřatelská lod se nám vzdaluje....
        Edward: WARP speed!
        • Tilwaen
          V dalším díle už to bude jen: "Energize!" *15*
  • nic moc

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit