Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud vím, tak dřív byl výběr postavy na začátku hry a hraní za něj až do konce celkem běžná věc. Z hlavy si vzpomenu například na první GTA.
  • Už mě trošku štvou ty kecy o tom, že "chudák Corvo" a "kdo si ho vybere na hraní" atd.... JÁ si jej na hraní rozhodně vyberu. Jednička mě přikovala do křesla na několik dní a dvojka je pro mě jasným pokračováním příběhu mého oblíbeného hrdiny. Ano, zahraju si i za Emily, ale hlavně ze zvědavosti. Já osobně jsem hráč, který má obrovský problém hrát za ženskou hrdinku. Hra musí být fakt špičková a hrdinka vážně dobře vypiplaná, abych měl chuť si za ní zahrát (vizáž hrdinky s tím nemá nic společného, i když na rovinu - za ošklivku bych nehrál ani v dobré hře *5*). Trailer navíc ukazuje, že bude zachována taková ta temná aura brutality a surovosti hlavního hrdiny, ať už budu hrát za kteréhokoliv z těch dvou, takže ano, těším se a recenzent může být v klidu - mě Corvo zaujal natolik, že za něj rozhodně hrát budu. Nebo ještě jinak, zatím mi Emily nenabídla nic tak extra, abych si ji vybral hned na startu. A vybrat si hned z kraje hry hrdinu a hrát za něj celou hru mi přijde jako 1000x lepší nápad, než třeba systém udělaný v Assassins creed syndicate, kde se to proti vůli hráče mění *16*
  • TheGGG
    super a super, jako starý misogyn budu hrát jen za Corva, kór když je konečně namluvenej (mute character = no character) a zdá se, že hra za něj bude i akčnější. První dil byl slušná hack and slash/FPS a dvojka to snad nezkazí....
  • V endingu jedničky mi Corvo skončil pod kytkama, tak si za něj chudáka ve dvojce zahraju znovu, třeba to pro něj skončí na druhý pokus lépe. Ale pokud budou způsoby vraždění stejně vynalézavé (nebo ještě lepší) než v jedničce, tak asi ne.
  • nechutná hra podporující barbarské vybíjení kytovců
    • Konečně to někdo vyslovil nahlas.
    • Tak, mně se zase hnusilo bodání plačících, klečících žen do krku... ale Francouzi mají takové věci rádi...
  • MickeyMutant
    "...ve dvojce se na scénu vrací taky Corvo Attano, hlavní protagonista minulého dílu."

    "Hlavního protagonistu" teď očekávám v každém článku od Václava Pecháčka, aby po posledním nesmyslném čtenářském pruzení zdůraznil, že si dokáže stát za svým. Snad to místní mladí čtenáři stihnou rychle nasát, a obohatit tak svůj aktuální slovník.
    • Za hlavního protagonistu musí být na games nějaké výhodné benefity. *4*
    • Ladies and gentleman Šáša Krusty českého pokrytectví.Bravoooooo....
    • Na "hlavního protagonistu" se těším, samozřejmě budu hrát i za Emily, ale nechápu, proč na ni bylo víc reklam.
      • Protoze feministky, musim rikat vic? =D
      • Hlavní protagonista je pleonasmus.Na to Mickey poukazuje.
      • Protože kdyby jich bylo nedej bože stejně, tak je SJW ukřižujou a bude velký bojkot hry na steamu, herních webech a v čajovnách.
      • JamesFaith
        Protože to bude největší změna oproti předchozímu dílu?
      • Ještě víc? já viděl prakticky jen trailery a gameplaye za Emily, tohle je snad první trailer kde vidím taky Corva
  • Zase bude trapný konec dle toho, že jsem někde pohodil omráčenou postavu a sežraly to někde krysy = špatný konec *15*
    • To nebude tím jedním sežraným nešťastníkem, ale těmi 100 strážci s podřízlým hrdlem, o kterých ses zapomněl zmínit :-D Já to dohrál asi s 8 mrtvolama a měl dobrý konec.
      • Ristoro
        Ta hra má toleranci docela dost mrtvol. Projel jsem to asi 5x, z toho 1 pokus byl asi 30 - 50 mrtvol po cestě a stejně jsem měl dobrý konec. Takže je jasné, že týpek o příspěvek výš kecá.
        • Proč ale konec rozhodne počet mrtvých nepřátel? To nedává smysl. To jako rozhodne karma nebo co?

          Witcher ukázal jak to má vypadat. A ne něco vymyšleného...
          • Lukyz
            Jenže v rámci Dishonored universa to smysl dává.
            Víc zabíjíš -> víc mrtvol -> víc krys a větší šíření moru. Proto ten špatnej konec, ale není to zase tolik přísný, v každym levelu můžeš zabít cca 20% nepřátel a stejně se dobrat dobrého konce.
            • Jazz
              Pokud si to pamatuju dobře, tak můžeš zabít kolik lidí chceš až do zrady a ztráty zbraní v zatopené oblasti, pokud od té chvíle nikoho nezabiješ, tak máš dobrej konec.
      • No dobře. Tak jsem někdy někoho zpacifikoval klasicky :)

        Ale stejně mě to vadilo, protože to rozhodla nějaká karma a ne opravdové činy. Navíc zabíjet nepřítele není špatné. Hra zde moc jasně určila hranici dobra a zla a pak pro tebe připravila konec.
        • jasne, jdes rano do fachy jako straznej vladniho objektu, ale vecer na tebe budou hladovy deticky cekat zbytecne. pac strany dobro/zlo jsou jasne dany *2*
          • Na toto jsem myslel, když jsem se rozhodoval jestli budu zabíjet, nebo ne.
        • Co to sakra meleš?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit