Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To bude tim ze tyhle tupe hry tak vynaseji. Jsou delane pro lidi co jsou vylozene casual hraci a nemaji prehled o hrach a nechteji aby hra po nich vyzadovala nejake usili. Proto takovy uspech CoD. Hracu kteri maji prehled o titulech a chteji narocnejsi zabavu je mensina
    • se kouknete kolik lidi hraje debilni starcraft, dow 2 což je inovativní hra nehraje nikdo
  • je to vsetko vec pristupu... vobec by mi nevadilo ze robia "hry pre stada" a uplne neoriginalne hry, ktore ale vynesu miliony.. keby sa ale popri tom pokusili vyrobit aj ine projekty kde si mozu dovolit "riskovat" s kreativitou pretoze zisk maju zaruceny tak ci tak...

    dalsi CoD .. nech uz sa bude odohravat kdekolvek a kedykolvek... bude stat urcity balik penazi (a myslim ze sa zhodneme ze to nebude zase taka enormna palka kedze to recykluju uz XY rokov) vynesie x nasobok svojich nakladov.. vo vysledku sa ale ten zisk proste niako nevyuzije.. nic nove sa nevytvori.. a to je ich chyba a skor ci neskor sa stane aj dovodom ich upadku.
  • Najprv je z vás hipík, kričíte:"Make love not War". Potom vás zvolia do Kongresu. Odhlasujete vojnu a posielate deti iných zomierať. Takisto aj nezávisle štúdia, keď
    "pričuchnú" k veľkým peniazom, končia ako tí ktorí ich predchodcovia. Hry skončia ako filmy.
    Ak chcete vidieť kvalitný film, tak občas STV 2 alebo ČT 2 po jedenástej hodine, alebo sa
    pridajte k davom hrnúcim sa do multikín na repasovany možno desiatý diel Shreka 3D.
    Pokiaľ budú tituly ako COD BO predávané po miliónoch a kvalitné tituly častejšie
    stratové ako ziskové, máme smolu. Do herného priemyslu vstúpil veľký kapitál a ten
    zaujíma len počet núl za jednotkou na strane zisku. A tie nuly tam sú vďaka tomu, čo
    kupujeme. Ja, vy aj tí...druhí.
  • a jak sa mam asi bavit u hry, ktora je upa konzoloidna a nezazivna a este ma odradzuju 15e DLC, ved ta hra je to iste ako bola pred 4 rokmy (len ma par drobnosti navyse) a este ta optimalizacia, ze kazdemu druhemu to blbne, takto na tu hru budem asi nasraty, ne? sluby sa slubuju a blazni sa raduju
  • Kua tady je teda diskuze, to musím přispět.:D

    Prvně bych chtěl sám sebe pochválit za to, že jsem ji celou, od první stránky přečetl. Dobře já.:D

    Teď k věci. Chtěl bych hlavně reagovat na ty, kteří říkají , že Tryearch vlastně reagují jenom na trh, dělají co lidi chtějí, byla by hloupost něco měnit a tudíž nemají na výběr. Omyl. Dycky je na výběr. A tady se ukazuje opravdový charakter. Můžou to dělat dvěma způsoby:

    1)Tak jako doteďka, prostě budou díl po díle vydávat stálé stejné díly beze špetky inovace, lidi to budou kupovat jako šílení a oni se budou brodit v prachách, ALE bude je trochu užírat svědomí že vlastně neudělali nic nového a nijak nepřispěli k rozvoji žánru.

    nebo2)Budou inovovat, v každém díle zkusí něco vyvinout, posunout vpřed (nemluvím tady o radikálních změnách, ale aspoň něco, co by posunulo sérii) a stane se to, že velká masa kidů (to je hezké slovo:)) bude nadávat a pravděpodobně s tím seknou, bo už to nebude W+M1, ale většina zůstane a vrátí se někteří fanoušci starších dílů, kteří ale nezaplní tu ztrátu kidů. Potom sice už nebudou vydělávat takový majlant, už se nebudou brodit v penězích po pás, ale jenom po kotníky, ALE budou se moct poplácat po rameni a říct si, že udělali něco nového, že se zase kousek posunuli, atd. To si ale nemyslím, že se stane, vůně peněz je slastnější a nějaký pocit může jít někam.
    Čili dneska už jenom nezávislá scéna drží opravdu prapor nějaké inovace. Bohužel. Už nemožu, končím:)
    • Užírat se budou tak maximálně vývojáři. Ovšem akcionář - tedy ten, který má prachy a tak de facto rozhoduje - bude navýsost spokojen. Co na tom, že nikdy žádnou hru nehrál a ani ho to moc nezajímá. Ale ty prachy!
  • no, jestli to nebude hlavne tim, ze 90% jejich fanbase se sklada z 13ti letych xbotu :)
    • Jak říkají ve videu Battlefield Heroes. "... not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
  • Kde je Kaja?:D:D:D:D.......

    BTW zase nekdo obevil svet?
  • Inovacím a kreativitě se rozhodně nebráním. Jenže mám jisté výhrady k zásadním změnám v již zajetých a fungujících sériích. Dále jen subjektivní příklady, tak mě prosím nekamenujte. CoD např. postupně přišlo o lékárničky, přibyly perky v MP. Svým způsobem inovace, sice kosmetická a možná ne k lepšímu, ale inovace. Nevadila mi. Mass Effect bylo "tradiční" RPG. Ve dvojce se kreativita a inovace urvaly ze řetězu a z kovaného RPG vylezla poloFPSka. Byl to pro mě šok, ale hra naštěstí na kvalitě až tak moc neztratila. Stačilo však málo a série mohla mít na mále.

    Proto říkám ano tvůrčímu duchu, ale ve fungujících celcích jen s mírou a rozmyslem. Na vyřádění ať vytvoří něco úplně nového (Mirror's Edge).
  • Pravej_PipMan
    Vždycky se najde banda lidí, který se produkt nebude líbit a bude na něj nadávat. Ale todle prohlášení (navíc od NICH) smrdí alibismem. Ať udělaj inovativní hru, lidi jim na ní nadávaj a tak tak se jim zaplatí, pak ať se pouštěj do srdceryvnejch úvah o tom, že vlastně zkázou moderní doby jsou hráči. Jasně že jsou, je tu ta generace "codařů", ale kdo jim neustále servíruje ty haldy megačupr her? A souhlasim s kolegama, ještě že tu jsou nezávislý studia.

    Tzn.: Dokavaď nenastane změna u korporací (u hráčů může přijít až jako reakce na něco), tak to bude pořád stejný.
    • Změna u korporací nastane, až hráči nebudou nadávat na novinky, které vykolejí ze standartu, na který sou zvyklí. Na co má BO tolik zbraní, když skoro každý hraje se třema ? Na co by pak měl někdo dělat něco nového, když to ty lidi stejne nepoužijí. Máš stejnou reakci jako ti nadávači, může za to korporace, co tu onu věc vytvořil. Ale už se neptáš, proč ji vytvořila. Jednoduché, na co něco nového, když to nikdo nechce .....
      • Pravej_PipMan
        Kde jsem v mym příspěvku svalil veškerou vinu na korporace? Naprost jasně jsem se zmínil o "generaci codařů", ale proč ta generace je? CoD 1 i UO bylo poměrně inovativní a originální (poměrně), celej ten boom odstartovala dvojka. Dokavaď korporace bude krmit těmadle hrama svý codaře (kteří skutečně NEJSOU kritičtí a nebudou jim řikat, že chtěj něco novýho, protože jim tohle plně vyhovuje), tak to prostě bude takhle. A že se maj ozvat hráči? Určitě, ale který se ozvou? Necodaři. Až bude chtít Activision dostat pod svý křídla i tyhlety hatery a náročnější hráče, tak přijde s inovací... a jsme u toho, co jsem psal minule, musí začít herní studia sama u sebe, protože změna zeshora je rychlejší. Howgh.
        • Ale zase chápej to, proč by někdo měl vymýšlet něco nového, dávat si s tím tu práci, vrážet do toho peníze, když jim stačí udělat to stejné v novém kabátě ? Pokud něco změní, tak se na ně sesypou ti codečkaři, že to není stadart to co chtějí a že to hrát nebudou. Pro ně to budou vyhozené peníze za které dostanou sprdnuto nebo v horším případě vyhazov. Nikoho nezajímá, že mají nápady, chtějí vydělávat prachy a ty vidělají tím stejným akorát v novém kabátě. To jak říkáš, že studia musí začít u sebe nemá šanci. ten co je nad nima je sejme, protože chce prachy.
          • Tímhle myšlením se ale holt budou zapisovat možná tak do černé kroniky her. Dříve šlo taky o prachy ale většina vydavatelů se nebála dělat pořádné hry proto taky v minulosti najdeme mnoho her co se na vždy zapsaly do herní historie. O kolika hrách to můžeme říct teď za posledních cca 5 let? Celý je to jeden začarovaný kruh a nedopadne to dobře.
            • Dead Space, Dragon Age, Bad Company, Magicka ....

              Asi stárnu a nebo mi prostě zrovna tyhle jmenované hry připadají jako lepší průměr *7*
            • Asi bych našel jen pár. Dead Space, Dragon Age, Bad Company. Sice tyhle rhy vycházejí z dobrého základu, ale myslím, že můžu říct, že byly hodně dobré. Teď vyšla Magicka. Naprosto úžasně hratelná hra se zajímavým systémem kouzlení. Další asi nevymyslím (mě ještě hrozně bere Warhammer 40K, Dawn 2).
          • Pravej_PipMan
            Ale studia logicky hledaj nová odbytiště, aby sme se pochopili. Já jsem nemyslel ze dne na den zavřít Activision, mávat praporem revoluce a věšet codaře na kandelábry. Jde o to, aby se pokusili o nějakej inovativní projekt zacílenej na jinou skupinu. Tedy, ať klidně udělaj CoD 2012, ale pokusej se o nějaký neotřelý fps (samořejmě nemyslím s horentním rozpočtem) a pak až řikaj, že to hráči nechtěj etc... chyba je na obou stranách a historie mi dává za pravdu. Revoluce "zdola" jsou zdlouhavý a maj tendenci se bortit.
            • Pokud se nenajde nějaká korporace, co dá volný průchod někomu a nepůjde jim hlavně o penáze, tak se asi nedočkáme :-(
  • Inovativnost se z her opravdu vytrácí. I když kom. manažer Treyarchu snad mluví o CoD, jaké by si přál, nikoliv o CoD, jaké stvořili. CoD:BO mi stačilo vidět prvních 20minut ...nejmenovat se to CoD, mohli by to nabízet zdarma. MW2 byl dobrý. Strašně přímočarý, koridorový a víceméně ne znovuhratelný, ale dobrý. Jako když si pustíte film se Segalem - pořád stejné, víte co bude, nepřekvapí, ale tak nějak umí pobavit. Ale BO?
    CoD na poli inovací bohužel nepřináší v podstatě nic a právě jeho rozmach bych označil za indikátor masovosti hraní a jistého úpadku kvality. Největší práci zde odvádí marketing, PR.

    Kdy naposledy vycházeli dobré hry? Pamětníci pamatují, mladí nechápou. Na konci éry CS vs. Quake 3 vs. Unreal Tournament, upadnul rozvíjející se progaming do stínu CoD, kde stagnuje dodnes. Z her se stal velký byznys. Ty tam jsou doby, kdy vyšlo něco nového - Dungeon Keeper 3, Populous 3, DukeNukem, první Half-life. Před koncem roku 2000 her byl zlomek, ale úroveň inovace násobná. Dneska jedna jako druhá a pokud chcete něco nového - opusttě obchody a hledejte v hlouby internetu projekty nadšenců.

    Naštěstí po pár letech stagnace, kdy se herní trh zaplavoval pouze přívalem masových titulů, souvisí s rozpukem konzoloidních trhů, se situaci snad trochu zlepšuje. V poslední době se k vývoji naštěstí dostává více amatérských studií = nadšenců, kteří nesedí na balíku peněz a tak jediné čím mohou prorazit, je právě inovace. K tomu jim pomáhají dostupné nástroje, jako například i relativně zdarma Unreal 3 engine a jiné.

    Chcete tip? Jestli máte například rádi tanky a tenchniku 2WW, můžete zkusit World of Tanks, a to zcela zdarma. To si například zahraji mnohem radši než CoD:BO.
    • *8* Nádherné trailery na World of Tanks .... :D
    • rage
      když shrnu 2000->2010 tak byl inovativní akorát portal a tím jsem výčet skončil:)
      • Spades
        Magicka, Mirrors Edge, Brink, Left4Dead (neco malo prinesl), Gears of War, World of Warcraft, Overlord
      • Pathologic, Void, Experience 112, Mount and Blade...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit