Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak k tomu nebude DLC "Zito44 strikes back" tak to nehraju!
    • na Dana Pandu už má prý koupenou licenci Zoo Tycoon 2014
  • Já si spíš všímám detailů. Generál Totenkopf svastiky a orlice nebo alespoň balkenkreuze .... to prostě u tak ikonické hry jakou býval Wolfenstein nemůžete nahradit insigniemi které z původních ani nebudou vycházet .A aby důstojník měl na čepici znak hry ... WTF .
    I koridor je bohužel mapa a Far Cry se v několika částech dal s úspěchem označit za koridor s hromadou překážek . RTCW spolu s konzolovým Medal of Honor byl přímým předchůdcem prvního Call of Duty a na tom nic nezměníme . Jediné co COD do hry přidal byly všudypřítomné scripty a filmové sekvence ze kterých se časem stala hlavní náplň nových pokračování.
    A spolu s obsahovými tématy COD jako série upadá. Wolfenstein má tu výhodu , že změna obsahu je až nežádoucí stejně jako u filmového Indiana Jonese . Troufám si tvrdit, že s nácky , okultismem (Spear of destiny), a scifi technologií (roboÁda) může co deset let vycházet úspěšný remake.
    Ovšem hratelnost a tupost protivníkovy AI nesmí spadnout do průměru a musí sledovat aktuální trendy ...takže absenci multiplayeru musí vyvažovat silná offline složka , která se prostě musí popasovat se špičkami žánru .A to bohužel ani náhodou není Crysis 3 ani tohtoroční COD ale starý Far Cry a první Crysis . Bez multiplayeru se na hru rychle zapomene ,obzvlášť pokud předvede jen obsah Homefrontu , což byla naprosto nejotřesnější hra s minimalistickým level designem jaký kdybyl v nové hře k mání .....
    • http://wolfforums.bethsoft.com/topic/72-%C2%BFare-will-the-game-censored/
    • bohužel, doba je taková že jsou všichni podělaní až za ušima z politické korektnosti, znaku SS na helmě se asi jen tak nedočkáš, ale co, aspoň nás zatím ještě nezavřou jen za to že o tom vůbec mluvíme *4*
      • no vtipný je to hlavně v době kdy německo znova prakticky ovladlo evropu
        • tim samozrejme myslim evropskou unii
          • No.. jako obyvatelé Česka máme sakra štěstí, že sousedíme s nejsilnější ekonomikou v unii.. něco si o tom zjisti, a pak nadávej..
  • Mato1987
    Velmi som zvedavý na túto hru, velmi mi pripomína hru rage, neviem prečo, tie textúry a gunplay je skoro rovnaký tak dúfam, že aj hra bude podobná, lebo posledný wolfenstein bol fakt otrasný. Ak to bude aspoň také dobré ako RTCW tak budem nadmieru spokojný :)
  • tonnymontana
    tak ja se na novej dil tesim a tohle me jen utvrdilo ze se u hry bavit budu:) bavil me i posledni dil ale az po tom co jsem zvolil nejtezsi obtiznost, Na mensi jsem to jen proletl ale u te posledni jsem se zapotil coz bylo fajn:) bohuzel urcite nebudu predobjednavat a pockam si na slevu ci collector verzi pokud nejaka bude stala by zato:)
  • Zdá se mi to, anebo dnešní ochránci lidských práv, opět zaúřadovali a nechali odstranit většinu nacistických symbolů a vlajek ze hry, viz nesmyslné výšivky německého důstojníka na titulní fotce ?

    Ke hře samotné, pro mě osobně byl nejlepší RTCW, který asi jen tak někdo nepřekoná, ani jeho nástupce.
    • Treba je to jen z cenzurovane verze hry typicke pro nemecky trh, stejne jako tomu bylo u posledni Wolfa 2009.
      • Tomu nevěř, dnešní tupost lidí je mnohém dále, než u vydání RTCW ...
        • Nicmene je to nastesti pravda, vyse jsem dal odkaz, mely by byt 2 verze, cenzurovana pro nemecky trh a necenzurovana pro zbytek kde se svastikou nemaji problem, stejne jako tomu bylo u predchoziho Wolfensteina 2009. Ostatne uz dnes se na YT daji najit videa z "Wolfa 2014" kde svastika (narozdil od tohoto posledniho videa) je.
    • nezdá, lidi jsou hloupí.
      • Jo jo, to je ta dnešní DEMOgrazie, kde bolševismus nikomu nevadí, ale nacismus musí být potírán za všech okolností, přitom skoro každý "ismus"(nacismus, komunismus islamismus atd.) je defakto ve své podstatě ideologicky naprosto stejně zrůdný.

        Ale všiml jsem si, že na jiné fotce níže v článku je robot se svastikou tak přece :-)
        • pozor na generalizace, že bolševismus nikomu nevadí není pravda, mě třeba vadí, mojí rodině vadí a většině lidí co znám vadí taky
          • Jistě, že ne všem, ale bylo to myšleno obrazně, co vnímá většinová populace.
  • Nejlepsi je, jak uz v RTCW vypadal Deathshead skoro na umreni, mohlo mu byt tak 70 let tipuju dle vzhledu, no a tady, o dvacet let pozdeji, vypada o dost mladsi :). Well done boys...
    • Veskoslav
      Ale také v RTCW v jenom dokumentu v laboratořích Deathsheada píše, že objevili něco, co dokáže pozměnit genetickou strukturu buňek a dokáží dotvořit změnu vývoje ve stárnutí buněk, ale neví, jak to využít.
      • ty starej fašoune
  • B.o.b
    Pavle, docela jsi mě navnadil. *4* Jinak skvěle napsáno.
  • fwdtom
    Vypadá to dobře, nevim proč ty kecy o nudě a linearitě. Wolfenstein nebyl nikdy nějaká realistická simulace, a říkejte si co chcete ale i hra plná skriptů a pevně daných misí, bez volnosti pohybu atd. dokáže zabavit. Navíc prostředí a příběh vypadá jako správná úchylárna, podobně jako Iron Sky. (btw. vzpomíná si někdo na ÜberSoldiera?) *5*
    • XXDarthVaderXX
      Jo pamatuje...super voják bohužel slabota, ale on za to asi nemohl, když měl člověk v ruce anti-bossáckou zbraň s názvem Venom gun...na normální, pohyblivé nepřátele to byla zbraň na jednu a na druhou věc, ale na přerostlé cosi, to byla ultimátní zbraň.
      Osobně mám snad jediné přání...bože ať je konečně pořádnej závěr. U 3Dčka byl alespoň robotickej Áda, ale RTCW s jeho Arthasem, teda Heinim a pak ten konec u dvojky někde bůh ví kde?... Po té, povedené vzducholodi... Tak snad se to teď podaří. Budu radši když hru o těch 15 - 20 minut zkrátí, než zase závěr o ho ho ho.
    • Wolfenstein měl vždy otevřené levely, jako třeba Riddick a ne skriptovaný koridor jako CoD. Co se mě týče, uvítal bych RAGE v hávu pseudo-scifi-WWII (snad jen trochu více prostoru v levelech)
      • XXDarthVaderXX
        To nevím kterýho Wolfensteina si hrál, ale vesměs od 3D až po poslední díl to byl více či méně koridor a jestli narazíš na město...tak i přes zdánlivou otevřenost tě to vedlo tam kam tě to vést mělo(jedním směrem) maximálně sis vybral menší odbočku, ale vždy si došel tam kam autor chtěl.
  • Copak asi znamena to zarazeni do doom beta na konci traileru? :)
    • Tak nic no....ono uz se to vi...mel bych sem chodit castejc :)
  • Co to má zase znamenat? Já posledního Wolfensteina hraju dodnes, protože to je bomba. Nemohl by autor hovořit raději jen za sebe či za redakci, než za nás?
    • Klasickeho Wolfensteina 3D hravam doteraz aj ja. Vrelo odporucam stranku areyep.com, kde mozes najst Spear Ressurection a End of Destiny (asi najlepsie mody pre Wolfa vobec) *5*
    • No vidiš, a mě poslední Wolfenstein bavil asi tak prvních dvacet minut, naproti tomu Return to Castle Wolfenstein považuji za jednu z nejlepších stříleček vůbec:) Takže za mě autor docela mluví. Nehledně na to, že i dobové recenze se vyjadřují celkem jasně
    • Jack1947
      Nebejt to kratky, nevyuzity - s temi nacistickymi okulcistockymi vecmi slo zajit dale nez jen naznak. Byla by to super hra. Takhle usla strilecka na kterou se zaopomelo hodne rychle ( jak kdo).
    • Veskoslav
      No on je problém, že jsme fakt v menšině. Stejně jako spousta lidí nemusí Quake 4, protože jim nesedí doomovská atmosféra. V mém okolí jsme sám, co má docela rád posledního Wolfa. Zbytek to dohrál spíše z povinnosti a byli zklamaní. Přeci jenom spousta chtěla dalšího Returna a ten nedostali.
      • Quaka 4 nemusím hlavně kvůli hroznému designu levelů. Obsahují hromadu neotevíratelných dveří, které ale vypadají úplně stejně jako ty, co se dají nějakým postupem otevřít. Pak člověk lítá všude možně a hledá, jak to otevřít. Nakonec si ze zoufalství napíše noclip a kouká, že za dveřma nic není.

        Hrozný leveldesign je vlastně jediný dojem, který ve mě hra zanechal. A to jsem býval Quakemaniak.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit