Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://www.farey.cz/hry/deus-ex-human-revolution-na-e3/comment-page-1#comment-8937
  • misho8723
    Inakšie ak si chce niekto prečítať skvele napísané preview o prvých 3 hodinách hry, môže na tomto linku: http://www.pcgamer.com/2011/02/24/deus-ex-human-revolution-hands-on-the-first-three-hours/ ... človek sa tam dočíta napríklad to, že prvá hodina je vcelku priamočiara, ale potom už je to oveľa lepšie
  • Bohužiaľ, vyzerá to tak, že som práve ušetril. Ironiou je, že ten problém konzola versus Pc
    funguje obojstranne . Ak je hra skvelá na konzole, tak jej poškodí prevod na Pc, ak je hra
    robená na Pc, tak snaha urobiť ju multiplatformnú dáva väčšinou veľmi zlý výsledok. Ale to
    nie je vina Pc alebo Konzolí. Skôr je to snaha ušetriť. Predtým sa hry vyvíjali zvlášť pre pc
    a zvlášť pre konzolu a teraz sa robia akýsi bastardi a tak to aj vyzerá.
  • nebylo by levnejsi udelat remake, nebo jen pretexturovat puvodni Deux Ex .. hratelnost o 300% lepsi .. je spousta lidi co to nehrala a ti co to hrali (a vetsinou nekolik krat) by stejne slintali blahem (zvlast v srovnani s timhle) ... a taky nechapu proc prezentace delaji na konzolich .. nic proti nim (az na to ze zkurvili PC hry ;) .. ) ale kdyz neco prezentuji tak at to vypada vizualne co nejlip, diky ovladani at to nevypada spomalene a krecovite .. takhle akorat znechuti nektere lidi .. i kdyz to nejspis bude, v zaplave toho co momentalne vychazi, takove male posviceni, akorat od toho clovek nesmi cekat dalsiho deuse ..
    • Skús New Vision: http://www.moddb.com/mods/deus-ex-new-vision a dx10 Renderer: http://kentie.net/article/d3d10drv/
  • Tak som sa utvrdil v tom, ze u mna je tato trojka jasny prepadak. Nejako neviem prist na chut ani tej next gen grafike a neznasam rozmazane pozadia. Su vsetci hrdinovia kratkozraki? Vyzera to tak, ze prestavam hrat hry, aspon tie nove. Ano, aj stare hry mali chyby, ale celkovo na mna posobia lepsie. Ostavam pri adventurach, simulatoroch a starych hrach. Tieto nove mi nemaju co ponuknut. Okrem samych cool a wow efektov pre nastrocnych. *9*
    • odporucam ti Gemini Rue.
  • Nevim ale me osobne se teda hlas hrdiny libi a to moc.
  • nakousli jste tu docela zajímavý problém... Když už se hádáte, koukněte se na prodejní čísla Mass effect 2
    kolik se jich prodalo na PC - v řádech sta tisíc
    PS3 a XBOX - přes milion, milin a půl na každou z nich

    PC patří online - to je budoucnost a tu konzole nezmění. WoW, SCII, BF2 - mody ...
    • tento prispevok ma asi taku legitimitu ako vyroky cirkvy<=> ziadnu
    • misho8723
      Z akých informácií čerpáš množstvo predaja Mass Effectu na PC?
    • Někdo tu zapomíná na Steam.
      • Nezapomíná, ale čísla z něj nemáme. A i kdybychom měli. Při smělém odhadu by to bylo další 300 000 a máme na PC celkem půl milionu?
        • Pokud vím, Mass Effect měl na Steamu obrovský úspěch, zvlášť v těch vánočních akcích. Navíc, tahle čísla nejsou ani věrohodná, ani globální. Jde mi o to, že se tady zase někdo ohání nějakými hodnotami, které někde zahlídl a vyvozuje z toho závěry.
    • Psychotic
      Myslím, žes to trefil.
      PC bude vždycky král strategií a MMO.
      Temná strana Síly... ehm... totiž konzole již brzy ovládou vše ostatní. MUHAHAHA!
  • Musime ale uznat, ze maji velice propracovany level design :) Je tam jedna akcni cesta, ticha cesta a cesta po strese! Navic chlapek rika pokazdy neco jinyho! .... Treba tam aspon bude nejaky zajimavy pribeh
    • Hej, hlavne dufam, ze to dodrzia vo vsetkych leveloch, aby som nemusel velmi rozmyslat. Ze akoze lava cesta je hackovanie, cesta stredom je strielanie a ked pojdem doprava, tak je to stealth.
    • obavam sa ze si to nemyslel sarkasticky.
  • Tak moc jsem se na Deus Ex 3 těšil.... Bohužel to teď vypadá, že to bude podobný multiplatformní průser jako dvojka.... Mnozí mají pravdu v tom, že herní průmysl opravdu směřuje do SRAČEK! Až stupidní jednoduchost, lineárnost, koridorovost, šipky udávající směr v uličce kde není kam zahnout nebo zvýrazňování předmětů už z pěti metrů aby si náhodou hráč nespletl vypínač s prázdnou plechovkou od coly, krátká hrací doba, stupidní AI a další a další "detaily a maličkosti", které z her, které nutili hráče alespoň trochu myslet, udělali masovou záležitost pro hráče ve věkovém rozmezí 5-100 let. Nejen, že se nikdy nedočkáme starých skvostů jako Deus Ex 1, System shock, Baldurs gate, ale obávám se, že za pár let budeme rádi vzpomínat i na takový lineární Dragon Age 2(který nemá ze starých dobrých RPG ani co by se za nehet vešlo). Jestli to takhle půjde dál, tak za pár let budeme sledovat interaktivní filmy, dvakrát za hodinu si klikneme "myšítkem" a dál budeme jen tupě zírat do obrazovky s 3D brýlemi na nose.
  • misho8723
    Otázka na na twitteri pre Jean-François Dugas: In DX:HR, will there be an option to disable the orange "glow" around interactive objects?..a jeho odpoveď: No, it is actually part of Jensen's vision. Trust me, it's not intrusive at all; you'll have to play it. Don't trust video.
    • BS. Naprogramovat možnost vypnutí (resp. nezobrazení toho efektu) je podle mě primitivní záležitost. Potenciální zákazníci jim s dostatečným předstihem říkají, co se jim nelíbí, a jejich odpověď je "kupte si to a zjistíte, že vám to ve skutečnosti nevadí"? To snad ne.
      • take se mi to zvyrazneni nelibi a neni to ani drobnost, kdyz to ma byt soucasti cele hry, tak to tu hru udela uplne easy, bezmyslenkovite pruchozi. no coz, uvidime, trebas se polepsi s nejakym 10. patchem, jak to dnes byva :)
      • misho8723
        No bolo by dobré, keby to do dátumu vydania zmenili, ale jeho odpoveď nie je práve to, čo by človek čakal a dúfal. Na fórach ľudia dúfajú, že ak sa to nebude dať zmeniť cez dáky mód alebo nejakým spôsobom v súboroch hry zrušiť celkom, tak keby aspoň sa dala zmeniť farba dákou cestou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit