Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Imho nesmyslne. Na Dark Souls je nejcennejsi propracovany design herniho sveta a mechanik. Bez toho by nikdy nebyl tim, cim je. Na Skyrimu je nejuzasnejsi jeho obrovsky svet, ktery se neda v malem tymu zreprodukovat. Ale je pravda, ze soubojovy system ve Skyrimu stojí za houby a nejaky komplexnejsi a propracovany, kvalitne navazany na rpg statistiky, by ho hodne pozvedl. Je ale nesmyslne delat to jako novou hru. Meli jit cestou komplexni modifikace Skyrimu (ve stylu DayZ jako komplexni modifikace Army). I to by pravdepodobne bylo nad jejich sily, ale veril bych v realnou sanci uspet.
  • Opět butthurt anime fans. Co taky jiného čekat na games. Nezapomeňte mě zabanovat, protože nemám rád anime *3*
    • Kde vidíš jaký anime fans? Tebe by měli zabanovat spíš za přizpívání mimo téma a nutnost na sebe ukazovat.
  • Video bych býti tvůrcem smazal nebo bych se o to aspoň snažil. Hodně velký hnus, který tady někdo podpořil, aby se o tom vědělo. Příběh by musel být v pravdě geniální, aby o to někdo zakopnul aniž by musel.
  • U takových her jako základní problém vidím snahu autorů tam cpát příběh a vyrábět questy. Přitom tahle činnost je nesmírně náročná na čas a hráče stejně valná většina questů nejspíše neohromí a jde jim především o hratelnost, o herní mechaniky. Já bych questy z takových projektů úplně vyškrtl, ať se autoři věnují podstatnějším věcem.

    Fakt mě štve, že se všude cpe příběh a to i do her, kde podle mě fakt není nutný. A přitom je ve hrách příběh obvykle naprosto tristní, nudný, o ničem a bez nápadu dokolečka kopírující to samé s lehkými obměnami. Raději bych dal hráčům hřiště, nějaké obecné a i mlhavé informace o světě a ať si hráči domýšlí, dělají si své příběhy a tak. Anebo když už příběh, tak originální a opravdu dobře promyšlený doplněný mnoha ingame materiály (knihy, zajímavá NPC, místa atd.).
    • del0
      "Já bych questy z takových projektů úplně vyškrtl, ať se autoři věnují podstatnějším věcem."

      Tohle myšlení už bylo dááávno realizováno. Proto se z RPG staly většinou mlátičky s vývojem postavy. Začalo to Diablem...

      "Raději bych dal hráčům hřiště, nějaké obecné a i mlhavé informace o světě a ať si hráči domýšlí, dělají si své příběhy a tak.."

      To by mě zajímalo, jak bys chtěl v převážně akční hře dělat vlastní příběh bez interakce dalších hráčů (multiplayer, Dungeon Master) nebo bez interaktivních dialogů / nelinearních řešení questů / postupů. Jakože bys třeba šel do dungeonu (teď používám Vogonskou logiku, tak omluv mojí demenci), tam sejmul kostlivce rukama a řekl by sis, vytvářím příběh mlátiče, co sejmul kostlivce v dungeonu holýma rukama? Pak by sis equipnul full plate +5 a řekl by sis, že z tebe bude statečný Paladin? Nakonec bys to označil za RPG a pak tady všem vyprávěl, jak jsou v té hře úžasné možnosti roleplayingu...
      • "To by mě zajímalo, jak bys chtěl v převážně akční hře dělat vlastní příběh bez interakce dalších hráčů "

        Tak proto musíš Dark Souls milovat, vlastně ne, ty jsi to nehrál Panečurák....
      • Jednoduse, vytvoris ruzne situace jenz maji ruzny zpusob reseni. Individualni postup hrou pak vytvari individualni pribeh postavy. Takhle funguji true rogue-like hry, treba T.O.M.E 2.x. Literarne nadani hraci pak dokazali ve forech vypravet o svych postavach neuveritelne pribehy.
        • Dalsi priklad bezquestoveho rpg, byt z jineho soudku, je famozni Dark Souls.
          • tam questy jsou, jen nejsou zapsané v inventáři.
  • Docela sranda, jak ať si člověk otevře jakoukoli diskuzi na games.cz, půl komantářů je jen o tom, jak je witcher 3 přehypovanej a CDP lháři. *1* Tak aspoň se nenudíme. *1*
    • a vsechno to pise jedinej multinickovej trumbera, co nejradsi meta temny kotouly *5*
      • nejhorší že tupí fans si myslí, že všichni milují kýč jako je Witcher 3, no nechme je u toho.
        • Haha potrefená husa
        • nejhorsi je, ze nevahas a hned se ozves, abys to jen potrvdil *1*
  • Spojení Skyrimu a Dark Souls. Takže Gothic?
    • Gothic nebyl nikdy tak megalomanskej jako DS a skyrim. Hra spíš stála na propracovanosti světa a jeho obyvatel, RPG systému a atmosféry- kdo hrál, ví o čem mluvím. Nebyla zbytečně těžká a tolik temná, ani nebyla plná generickýho trashe. Spíš si myslím, že něco na způsob gothicu bude elex, ale třeba to skončí jako risen, kdo ví.
      • Gothic měl volnost podobnou Skyrimu, kdy jsi mohl jít kamkoliv a dělat cokoliv, aniž by ti hra bránila umělými hranicemi. No a s Dark Souls má společné to, že začínáš jako totální přizdisráč, kterého sejme i přerostlá moucha, a jen postupným vytrvalým zkulturňováním a obezřetným postupem se posuneš dál a staneš se velkým gerojem.
        • To s DS je pravda, u skyrimu ne tolik, v gothicu sis nemohl od začátku běhat kam si chtěl, dokud si se k někomu nepřipojil, ale je pravda, že vetšina světa byla volná (sem si vzopmněl, že nejlepší meč v G2+NotR šel získat už v 1. kapitole). Ale gothic nebyj jenom o tomhle, ta hra je moje dětství, ale myslim si, že hru kvality gothicu už nikdo neudělá *9* *9*
  • frag.ment
    Blabla a bleble.. další info o nějaké rozpracované hovadině a že jich na Steamu je. To je pak jednoduchá práce, než dělat recenze hotových her, což?
    • Jo, je to divné. Skoro jako kdyby Games.cz byl nějaký zpravodajský web o hrách *1*
  • Tak tenhle nápad se mi líbí, ve Skyrimu si sice můžete dát těžší obtižnost ale hraje se to pak divně, neni to ani tak těžší jako spíš zdlouhavější, v DS většinou nepřátele nemají tolik zdraví ale za to mají nadstandartní poškození, působí to realisticky, skoro jako by meli stejné šance jako vy.
  • To jak CDP vyhlašoval, že se obtížnosti a combatem inspirovali u Demon Souls, do teď se smějí *15*
  • Tak hlavně, že se neinspirovali Witcher 3, další zklamání nepotřebuji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit