Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • joe - je pěkná kravina co pravíš. příklad je to naopak výborný. systematičtí šprti totiž nejsou nikomu moc užiteční, pokud tedy neskončí jako právníci. naopak - talent a píle něco vytvořit vlastního je smysluplná a očividně po zásluze "potrestaná"
  • Jack1947
    Proc ne, mladsi a mozna i zkuseny clovek muze nejak pomoci ... nebo se podilet na velkych titulech.
  • Však proč ne Lidi co umí dělat vlastní práci (například onen mod do hry) takže tam evidentně napsal plno scriptů nejspíš si udělal i vlastní textury a modely (samotný modpack jsem nehrál) proč by takovýto člověk neměl dostat zaměstnání. Většinou v tom studiu jsou lidi tzv dělení Grafici, programátoři, nějaký ten zvukový designer a pak pochopitelně kravaťáci (tedy nějaký ten koordinační tým). Ten kluk si tedy vlastně všechno spíchl sám a přidal hře zajímavých 25 hodin navrch. Za mě teda klobouk dolu!

    BTW: Jedno dneska už velice známe studio rovněž začínalo jako modeři když přišli s projektem Counter Strike (v první verzi pouze modifikace pro Half Life) následně z toho byla vlastní hra kterou si koupilo valve a později tito kluci ještě dělali díky této spolupráci port Half Life pro konzole. Pochopitelně tu není řeč o nikom jiném než o studiu GearBox. Valve jim dalo za Countera tolik že si v klidu mohli chlapci založit plnohodnotné studio a mi tak mohli dostat na stůl pecky jako Borderlands nebo Gears of War
    • ono Counter Strike nerobil Gearbox a ten Gears of War dufam, ze ti tam len zabludil :)
  • tonnymontana
    spis jde o to jestli uzavrel i smlouvu jako ze asi ano coz by bylo pro neho super a pokud je talentovanej tak snad jen na kratsi cas aby mohl vejs po zebricku. jsem rad kdyz pany modery berou velka studia preci jen oni v jednom dvou lidech dokazi prodlouzit prodejnost hry coz je super pro vsechny mno tak se vezmoudo teamu a vsichni jsou stastni :D
  • dava detem spatny priklad toho, že neni treba systematicky studovat a jen samotny talent stači na uspech. omyl
    • jestli si myslis, ze na tohle neni treba studovat, tak jsi peknej blb *3*
    • Omyl. Potreba je pouze chut a ochota se vzdelavat. Panackovat se nauci kazda opice.
      • jak k tomu prijdou ty miliony lidi co delaji prace ktera je nebavi
        • Nikdo je nenutí v tom pokračovat. Já jsem dělal práci, kterou jsem nesnášel a fyzicky mě ničila, seknul jsem s tím, rok jsem na sobě pořádně makal a teď dělám práci, která mě baví. Není sice tak dobře placená, ale to je mi jedno
          • Nedělejme si ale iluze, tohle také není vždy jen tak jednoduché. Není všechno jen černé a bílé.
  • Chalanovy gratulujem a co sa tyka naberania ludi, tak teraz je to asi rozne kedze , aspon na zapade uz bezia aj rozne kurzy popripade niektore vysoke skoly maju otvorene aj prednasky ktore sa bud priamo alebo nepriamo dotykaju vyvoju a designu hier, ale za starych casov :-) bolo celkom bezne ze sa do teamu rekrutovali schopny ludia z mod sceny a najlepsie z modov k hre ktoru dany team vydal. Tak isto dnes modovanie je uz dost komplikovane a mnoho hier to ani nepodporuje :-(. Inak tak z halvy Tim Willits z ID Softu bol prijaty na zaklade jeho podielania sa na modpacku do Dooma2, velka cast Remedy ale aj ludia z DICE maju korene v demoscene. Ostatne to asi bude platit pre vecsinu severskych studii.
  • Jsem zvědavý, jestli vydrží, protože příjde vystřízlivění. Ono je rozdíl dělat všechno podle sebe ve vlastním tempu a pak být ve studiu, kde vše diktují mocní zeshora. Přeju mu hodně štěstí a pevné nervy
    • Věřím, že člověk jako je on s pracovním nasazením nebude mít velké problémy. Podle toho, co jsem tu o něm už četl, tak přesně toto by mohl být vhodný materiál pro spoustu studií. Je to člověk s mladou energií, který si nebojí vyhrnout rukávy. Moc mu to přeju :)
      • Věř mi že podobných je hodně. Pracovat s takovýma lidma je pro člověka, kdo ho dostane pod sebe, opravdový peklo :)
        • Podobnych Milabru je taky hodne... sezrali vsechnu moudrost na forech, ale zadek si neutrou.
          • Miloš Jeřábek - já se za svoji identitu nestidím. Klidně jukni na linkedin, zadek jsem si už párkrát utřel a dokonce i někomu :)

            Mladý kluk co dostane první šanci je plný ideálů, nadšení. Usměrnit jeho nadšení do kreativního procesu je hodně těžký, protože neví co je možné a co ne a často sice umí udělat návrh, ale implementace je problém. V jeho případě je super, že má za sebou zkušenost s dokončením něčeho hmatatelného, ale přesně jak člověk nade mnou říkal, ne v teamu. Je to jiný.
            • Tak snad vyhořelej ještě nejsem, to teprve uvidíme :)

              Samozřejmě netuším, jaký klučina je. Jestliže je super týmový hráč, bude to radost a já se hodně platu! Pro něj i pro člověka nad ním pak jen dobře. Snad máš pravdu.
            • ucho
              jenže netušíš, jak to bude zvládat v týmu. ale ty jsi šmahem rozhodl, že práce s ním bude peklo. zdá se, že tady někdo pracovně vyhořel a je jen negativní...
  • ucho
    "Jistě, slovíčko associate znamená, že jeho plat nebude z nižší v porovnání s řadovými designéry". nejde z toho pochopit ten jeho plat.
    • Myslím, že několik definic vyhledaných na internetu to krásně vystihuje - lowest possible position for a designer on the team / it means they don't want to pay you a lot *1*
    • aha tak nakonec "nebude z nejvyšších v porovnání"... uvidíme, třeba to ještě nějak upraví.
    • Ja bych rek, ze je ti chuja po jeho platu...
      • resshi
        Tady šlo o skladbu věty...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit