Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    Ta hra mě nechává chladným, recenzi jsem napsal a Steam mi do 2 hodin po odeslání žádosti vrátil peníze:)

    Pro ty, co si chtěli přečíst:)
    http://games.tiscali.cz/the-warz-15099/ctenarske-recenze/the-warz-smrt-by-byla-mnohem-prijemnejsi-9483/?likeReviewId=9483&like=1&save=1
  • War Z = counter strike deathmatch na velké mapě ohozené zbraněmi. Nemůžu pomoct *15*
    • *nemůžu si pomoct
  • Nevite nahodou někdo nějaké novinky o DayZ? War Z mě nachavám a nadale nechavá chladným.
    • urcite bude vydana 2013 :DD

      posledne info dal rocket asi v polovici decmbra ze na blog poste pracuju a bude soon, skoncili sviatky, takze ten/dalsi tyzden by tu mohli byt aj screeny alebo videa a snad do konca mesiaca to uz vydaju ked to bolo must be released before end 2012 tak toho musia mat vela urobene a myslim si ze cele im to pokazil ten warz, takze este dobre ze pockali, pretoze 80percent ludi si myslelo ze je to dayz standalone :D
  • Jak to je s těmi názvy? Když použiji název Scrolls of Elders na knihu - protože to prostě nejlíp vystihuje duchovní obsah knihy, tak mi někdo něco může vyčítat? Někdy mne tyhle války o slovíčka tak trošku sířej.
    • Je to o vlivu právníků. Ten název by ti za normálního stavu práva měl projít, ale jak se říká "kdo ví, kdo to bude soudit". Ostatně stačí se podívat, kolik je třeba písní s názvem "Still Alive".
    • KaloSaper
      No když se Bethesdě nelíbilo už somatný "Scrolls" od Notche, tak se "Scrolls of Elders" budeš mít asi problém. Ale stejně by mě zajímalo, jestli by se o existenci té knihy vůbec Bethesda dozvěděla.
      • Walldstein
        Ono by se asi Bthesda mohla třeba stavět na hlavu, kdyby tvoje kniha byla o něčem jiném, např. by byla sci-fi a ne fantasy tak by na tebe nemohla. Protože píšeš jinej příběh, jinej žánr, jiné postavy, to že název připomíná již existující dílo není plagiátorství a tudíž neporušuje autorská práva...to jen tak mezi námi ;)
      • osobně mě spíše irituje takové nárokování si již existujících slov... Scrolls je množné číslo anglického slova "svitky" a podle mě je úplně mimo mísu si dělat nějaké copyrighty na anglický jazyk, elder je taky běžný anglický výraz... představte si, že tvůrci Farming simulatora zažalují Petra Poláčka za používání příjmení nápadně se podobajícímu náplni hry, je to stejně absurdní
        • GlaDOS
          Ono tohle nárokování si názvů je absurdní samo o sobě. A chtělo by to opravdu velkou změnu v zákonech copyrightu, stejně tak i v patentovacích zákonech.
      • Jasný... To byl jen příklad
  • Nechapem ako tuto hru moze este niekto obhajovat... urcite jedna z najhorsich hier poslednych rokoch...
    Vydavatelom slo ale o peniaze, a tie dostali az az, takze je im vsetko okolo hry urcite ukradnute, mam pocit ze sa teraz len snazia prinutit hracov nech si to este aspon niekto kupi a odhodit cely titul, ako war inc, ktora je vonku 2 roky, a je tam tolko bugov, ze je fakt len lenivost developera to neopravit... vozidla tam slubuju uz rok, pricom do warz slubuju vozidla Q1 2013, no hadajme kedy ich tam pridaju :D... co sa dalo cakat od takejto amaterskej spolocnosti...
    Najlepsie ako na zaciatku hovorili ze mapa bude velka asi ako dayz, lenze sa bude zdat mensia, pertoze dayz ma na mape vela vody... a toto je co ? http://www.thewarznews.com/wp-content/uploads/2012/12/the-warz-map.jpg
    na viac ako tretine mapy su himalaje... :DDD
  • Je skoda, ze fanousci jsou schopni doslapnout si jen na takovato potapejici se studia. V predchozich letech bylo mnohem vice prestiznejsich studii, co by si meli sypat popel na hlavu.
    • Skoda? Moc toho o WarZ asi nevis. Ti vyvojari hracum lhali, polovina veci co o te hre prohlasovali nebyla pravda a pravem nastvali vsechny hrace. Ja jim to preju, dobrejim tak, sazili se jenom vyzdimat prachy nejakou rychlokvaskou s mikroplatbama, tedka to schytali.
      • Velka studia zcela bezne u AAA titulu lzou o hernich 'featurkach'. Takze v cem je skutecne problem u teto hru? Nejde to hrat?
      • Pozor, nepochopili jsme se. Ja jsem rad, ze si na ne fanousci doslapli a meli by to delat i u dalsich vyznamejsich studii.
        • Aha, tak to pak jo *14*
  • ted jsem videl trailer na zminovany film world war z,vypada to fakt huste.diky za tip redakce :-) jo a warZ,nevim ja hraju DayZ
    • jindra.veliky
      kdybys cetl knizku, tak ten film odsoudis uz ted, jako to udelal Troll.Diskuzni se Skyrimem

      z World War Z meli udelat serial a v kazdym dile jiny postavy, jinej pribeh atd. To by bylo fajn *4*
      • Tohle to miluju "kdybys cetl knizku, nebo "kdybys viděl film"... Tak co. Člověk si snad není schopnej udělat obrázek nezávisle? Knížka může bejt klidně i lepší, ale není to samo o sobě důvod odsuzovat film. Třeba u Pána prstenů kdo nečetl knížky, tak se ve filmu chytal celkem mlhavě, protože i přes ukrutnou dýlku a trilogii tam minimálně polovina věcí chyběla. Takže je to asi film hodnej odsouzení, protože kníčka je lepší. Nebo jak? Zas to s tím pindáním tak nepřehánějte, stačí, že to dělám já *1*
        • Ty nechápeš. Je sice hezký, že si to tak rozebral, ale ta knížka je naprosto o něčem jiným, než z traileru vypadá film. Knížka je o různých příbězích různých lidí všude po světě, ne žádná výpravná akce. Knížka řeší různý problémy, politický, řeší válku proti zombie v celku, ne nějakej příběh jednotlivce. A to je prodle mě dost velkej krok vedle oproti knížce a trošku mě mrzí, že ten název knihy zrovna nese takovej film, když by z toho mohl vzniknout fakt zajímavej seriál, jak říká kolega na kterýho reaguješ.
          • Ronox
            Nebo by stačilo jen pár těch hlavních příběhů. Japonský hacker třeba nebyl důležitej, ale pilotka byla krutá hlavně zakončení a nebo bitva na hillu či ponorka. Udělat stopáž kolem 160ti minut a dát tam ty hlavní. Hlavně pacienta 0. Jinak pro anglicky zkušený doporučuju Morning star http://www.amazon.com/Plague-Dead-The-Morningstar-Strain/dp/0978970705
            • jindra.veliky
              Mohli to udelat ve stylu Atlas mraku nebo Crash. Ruzny pribehy odvypraveny soucasne.
  • walltar
    No jo to je hned náhod .... přeju jim brzký krach a zapomění.
    • Stormangels
      Jestly chtěj krachnout, tak ad vrátěj peníze!!
  • ZvacA
    Musím přiznat, že jsem měl taky osobně za to, že War Z musí mít nějakou návaznost na WWZ, takže že se jedná o "náhodný" vlastní projekt s "náhodně" blízkým pojmenováním, docela šokuje. Ale celkově sranda - studio fiskálně problémovýho filmu bude soudit studio s fiskálně problémovým a přestiží potápějícím se herním projektem. Já v tom vidím jasnou přírodní selekci - jeden ze skomírajícíh jedinců raději zasadí ránu druhýmu, aby přežil a využil jeho zdrojů k posílení vlastní do žumpy se řítící záležitosti - http://youtu.be/HcwTxRuq-uk . Soudě podle traileru by Paramount pictures neměly raději počítat, že jim to Pitt zachrání. Ať si raději lidi přečtou Brookse - je to zajímavější.
    • walltar
      Ten trailer ... fakt síla. Přílivové zombies co si staví věže z vlastních těl jak mravenci to tu ještě nebylo.
      • Ronox
        Ta "věž" jsou podle mě lidi v panice jak chtěj přelízt barikádu. V knize to bylo podobně. Tsunami vlna je přepálená to jo.
      • bacha aby jste nebyli překvapení, film se bude odehrávat po válce a bude dělaný dokumentárně s vsuvkami z minulosti
        • Když vstoupím do diskuze :-) Podlé mě je velice složité vložit pocit, myšlenku do filmu než do psaného slova. Ono, když vidím se pohybující se objekty, tak naše fantazie jde stranou. Když čteme, snažíme se o představení děje, co se právě odehrává a každý kousek informací, odlišný úhel pohledu atd. dělá tu atmosféru a to, že si člověk dá tu práci a přemýšlí. V podstatě film nám již překládá hotovou věc. Jestli z Vás někdo četl Bídníky od Victora Hugo, tak Pan Victor Hugo dokázal do své knihy vložit i krásné filozofické úvahy v podobě, když Jeanu Valjeanovi utíká s Cosette do kláštera, tak autor se dokázal krásně rozepsat o tom, jestli je potřebná instituce v podobě církve, ale přece se držel toho, že věřit v Boha je důležité, ale jestli chce od nás oběti? Vím, že Bídníci jsou jiná knížka, ale princip je tu stejný dokáže toto film? Aby to by stále film ? :) Asi ne. Proto psané slovo a knihy jsou pevným základem naší společnosti 
          • walltar
            Tak Film, který by byl lepší než kniha zatím nebyl a asi nikdy nebude. U knížky taky můžeš číst rychlostí jakou chceš a po něcem zajímavém se můžeš na chvíli zastavit a popřemýšlet o tom ... což při sledování filmu asi nikdo nedělá.
            • walltar
              Ono to taky bude člověk od člověka .... třeba Jak sem vyhrál válku, což byla oblíbená kniha a film mého otce, byla velice dobrá filmová adaptace, ale kniha byla zase lepší.
            • Magister_Peditum
              Bohužel jsem ještě neviděl adaptaci knihy, která by jejích kvalit byť jen dosahovala. Pravda, některé se tomu dost přibližují.
            • Tikov
              já bych negeneralizoval- třeba takové Jak jsem vyhrál válku- kniha je velmi dobrá, ale film je úplně jiný (a v některých ohledech se mi líbí víc)- je tedy otázka nakolik se dá považovat za film podle knihy, spíš jde o letmou adaptaci základních témat.
            • walltar
              To píšeš jenom abys nesouhlasil, nebo máš nějaký příklad, který mě vyvede z omylu?
            • Panejo, to musis mit hodne volnyho casu, kdyz znas vsechny filmy podle knih a dokonce k nim umis udelat obecny zaver pro subjektivni hodnoceni.
      • Já mám zase pocit, že to bude podobné jako válka světů - hysterická dcera, snaha o slepení rodinky a spousta přehnaně sentimentálních věcí, které mi vadili už i v seriálu Walking Dead.
      • ZvacA
        Povídej o tom. Jestli tohle viděl Brooks, jakožto jeden ze zapřisáhlých odpůrců konceptu již rychlých zombies, tak tohle s ním muselo prásknout. Klasičtí zombies z Romerova konceptu v knížce na naspeedovaný zombies-mravence pod jeho značkou, to musí být něco pro něj. :D
        • Pomalé jsou sice fajn ale na ovládnutí světa je to trochu nepochopitelné.
          • ZvacA
            Viz. právě knížka. Obdobně se nad tím pozastavoval i jeden kolega na jiném webu, který se právě podivoval nad možností, byť fiktivní, že by vojenské síly mohly dostat od zombies nakládačku v globálním měřítku. Takže jen takový výřez pro zajímavost z odpovědi, která stále nepokrývá vše a věnuje se spíše vojenské otázce.

            ... " boj proti nemrtvým má vícero faktorů než jen mít zbraně sebevětšího kalibru, kterými to všechno proměním v jatka a zvednu palec alá Rambo na počest záchrany situace. Sice na teoretické rovině, ale tak především je většinou problémem fakt, že zombies jsou aktivní do té doby, než dostanou dáreček do hlavy - jenže, ne každý je s puškou, pistolí nebo samopalem Vilém Tell a právě pomalý a nevyzpytatelný pohyb zombíka nemusí znamenat co ránu, to "headshot". Výbušniny jsou celkem k ho*nu, páč efektní jsou jen detonací v místě ohnisku a práci mají především zaručovat střepiny. Ty jsou nebezpečné pro lidi, ale není to zaručený způsob, aby zombies hromadně popadali, pokud jim to vyloženě neproletí květákem a jestliže se drží ve stádu-je efekt výbušných zbraní omezený docela dost. Naopak to z nich může udělat stále se pohybující kusy masa a utržených údů a vnitřností a to může působit na druhou stranu jako psychologický efekt, páč proti nim stojí především vojáci-lidi a ti nejsou bezsmysloví roboti, kterým by to nic nedělalo. Je třeba přičíst typické vlastnosti bojujícího člověka a lidí vůbec - únava, vysílení, morálka, omylnost, umění se vypořádat s takovou situací, dále logistické věci jako dostatek munice, jídla a podobně, zvlášť v místech střetů, a taky zejména vhodnost terénu, kde se bojuje, protože boj ve městech musí být obtížný už sám o sobě. Nezapomínat, že jestliže se "virus" nebo cokoliv jiného má možnost šířit s ohromnou rychlostí a zůstává zde pravidlem kousnutí, případně úmrtí rovná se oživení, pak se bojuje proti hordám číselně až desetitisícům i výš zombies v jedné lokalitě. A tohle se prostě může projevovat v celkovém boji a jeho výsledku. Je taky třeba pohlížet, jaká strategie se většinou nasazuje nebo by se teoreticky nasadila a momentální taktiky, která za normálních okolností třeba funguje proti živému nepříteli, ale může být katastrofická v případě střetu s nemrtvými, nehledě na to, že není možné pokrýt kilometry a kilometry země, kde zombies mohou vznikat. Mezi další věci patří například problematika evakuace co nejvíce lidí, zabezpečení měst pomocí statické obrany, a přitom samotný boj pod tím, že nikdo neví, co se děje, jak "epidemie" funguje a šíří se a obecně pravděpodobný celkový chaos se může podepsat na organizaci jak vojenské, tak i politické a to dokonce až na světové úrovni při individuálních jednání jednotlivých zemí, která může znamenat při špatném uvážení situace pr*ser.

            Stačí koneckonců přenést fakta a údaje z klasických zkušeností a chování lidí při vojenských bojích se živým protivníkem a aplikovat je pro boj se zombies - vyjde ti akorát to, že nepřítel je sice blbej jak troky a pomalej, ale zbaví se lidských "negativ" a stane se z něj nemyslící, bezmorální a na blízko solidně zákeřný nepřítel, včetně disponující částečnou "nesmrtelností" s bezbolestnými prahem vnímání, jehož již tak ohromné řady rostou každou chvílí a to hraje roli. Je pravda, že filmy a hry na zombie téma se o to moc nestarají a je snažší říct - zombies bylo hodně, případně byli rychlí aj, a tak lidstvo s armádou v čele prohrálo a taky nikdo netvrdí, že by nebylo možné takový incident lokalizovat do malé sféry a zcela ho udržet pod kontrolou, ale už z povahy celé problematiky by "likvidace zombie záležitosti" nemohla být tak snadná... "


            Pochopitelně se bavíme teoreticky, je jasný, že rychlí zombies jsou pro potřeby a "zábavy" filmu účelní, ale určitě neznamenají logičtější řešení při podávání námětu globální zombie-krize.
        • Njn rychlé zombies = ULTRA 3D WOW efekt, který si myslím berou jako prioritu. Taky jsem si spíš předstaoval hromadu pomalých zombies, které budou vzbuzovat beznaděj. Namísto toho to bude přehnaně akční popcornovka.

          Ale i přes se teším jak malý Jarda a půjdu na to.
          • A navíc použití rychlých zombie uplně ničí logiku děje. Řešení otázky zombie, jak bylo vylíčeno v knížce už nelze použít.krabicová formace ve dvou řadách s principem co sekunda to výstřel a mrtvý zombík
            • ZvacA
              Tak, tak. Na druhou stranu, právě v použitém konceptu zombies ve filmu, vedle pravděpodobnějších věcí jako snah o větší účelové zaujmutí chaotickými momenty a ulehčení v podobě digitálního vyobrazení davu jak si zmínil, si lze vysvětlit to, že film, narozdíl od knížky, nemá v plánu a snad i šanci časově postihnout nebo vysvětlovat racionální a na jisté úrovni i uvěřitelné důvody, jak může vymatlaný, pomalý a jen instinktivě myslící nepřítel výrazně ohrozit ozbrojené síly v širokém měřítku, natož celý svět, takže takové bitvy u Yonkers se bohužel nedočkáme s takovou atmosférou, myšlenkou a důsledky jako v knize. Je jednodušší říct, že zombies mohou globálně ohrozit lidstvo jen tím, že je ohrozí svou rychlostí a sekundovou transformací v nemrtvého při pokousání. Navíc mimo knihu, kde se kombinovala, vedle samotné myšlenky nastupující zombie-problematiky, rovněž otázka průběhu politické situace jednotlivých zemí, jejich opatření a celková jejich agenda, jenž hrály nemalou roli v ději, tak s něčím takovým ve filmu počítat nelze a spíše to vypadá jen na akci, akci a akci a nějaké megalomansky efektní střety armády a rychlých nemrtvých, nic víc.

              Z knihy tak bude vypíchnutej jen koncept bojů se zombies, což je pro film pravda to nejpřednější, aby mohl nějak široce zaujmout s tím, že to bude v dosavadních projektech, které se problematikou zabývají jen z pohledu přeživších jedinců, filmová změna, ale vzhledem k předloze to bude dost málo, aby to vystihlo tu zajímavost World war Z problematiky.
  • Vrook
    Tss.. mě bylo vše jasný už když mu hořely vlasy. *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit