Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako trochu problem vidim to, ze z ruznych vzpominek lidi, co se podileli na vyvoji PQ, Jim Walls nemel absolutni poneti o cem jsou vlastne pocitacove hry a puvodni verze, ktera vznikla pod jeho vedenim, byla pry tak neskutecne nudna a otravna spoustou pravidel, co hrac musel dodrzovat (kdo pamatuje PQ1, kde toho rada zustala - viz. obchazeni auta jinak konec hry atp., tak asi vi, o cem mluvim) - teprve s prichodem noveho designera se to zacalo tvarit jako hra. Pak pusobil vicemene jen jako poradce a jmeno na krabici. Navic, jestli se nepletu, pusobi mimo policii uz vic nez dvacet let... Tohle ve me nebudi zrovna velkou duveru v to, ze by pod jeho vedenim mohlo vzniknout neco super. Ale kdo vi, treba prekvapi...
  • Sierra.... skvělé vzpomínky. Police Quest a SWAT.
  • pb_historic
    Jedna z mých nejoblíbenějších sérií. První i druhý ještě v originální EGA grafice jsem rozehrával nespočetkrát. Takže doufám, že to klapne.
  • Black_Hand
    graficky styl a koncepty se mi libi, ale to stejne jako ales: chce penize na hru za "pul milionu" (v realu musim byt rozpocet na min) a chce za ni $30. pul milionu je zatracene malo na to co chce a pritom nastavuje tak vysokou barieru. police questu 1 a 3 jsem se nahral nechutne moc, ale tohle mi fakt nesedi :\. ani nemluvim o tom, ze ta hra dle prototypu vypada na to, ze spolkne vic.

    a to video je mizerne pokud jde o prezentaci projektu.

    jan hammer tedy uz asi soundtrack delat nebude.

    ale holy shit, ten hlas jima wallse je vec :D.
    • tim schafer style
      • Black_Hand
        proc tim schafer? nejak mi unika souvislost.
        • http://kotaku.com/somehow-tim-schafers-adventure-kickstarter-needs-more-652014092

          A pochopíš, ostatně už titulek článku viditelný v odkazu mluví za sebe.
          • Black_Hand
            porad nechapu. ano $30 za hru + dokument chteji uz par mesicu. na kickstarteru to ale bylo $15 a hra byla planovana jako mala, to ze pak trochu explodoval rozpocet je vec druha. v dalsim prisunu penez nevidim zadny problem. dokud neprenasi naklady na backery tak problem neni. kdyz se podivas na star citizen pripadne project eternity a rpg od inxile tak ve vsech pripadech sbiraji dalsi penize. star citizen nabral dalsich nejakych $5M.

            nevidim souvislost s kickstarterem jima wallse, ktery chce $30 za hru, u ktery dimenzuje rozpocet na <$500k a nemluvi o dalsim financovani. na hru, ktera ocividne vypada, ze si sezere vic nez $500k.

            zkus mi to prosim vysvetlit, asi jsem blby jak necky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit