Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • moc noveho to neni. Ale klidne mne vyvedte z omylu, ale tohle dela jen jeden clovek, ne? Maximalne mu mozna tak dva pomahaji?
  • Hru jsem sledoval, občas koukal na jejich stránky, ale opravdu bylo mrtvo po pěšině. Jsem velice rád, že čtu nějaké nové info, protože mě hra velice zajímá. SOMA, na kterou jsem se velice těšil, se strašně povedla, tohle by mohlo být něco podobného. Tím nemyslím systém permanent death, to je přesně opačně. Atmosféra jen teče z monitoru, moc se těším a držím palce. Vůbec mi nevadí počkat až hru řádně vyladí.
  • Creepex
    asi sem mimo, ale poprvý slyšim termín walking simulator, což mě baví hodně :-) jestli bude zábavný i samotný hraní, se teprv uvidí... mám dojem že co se walkingsim. týče, byla tady už gameska lsd dream emulator - pokud to není walkingsim. tak mě prosím opravte. pak je tu naissancee - brilatní dílo, doporučuju...
  • bracha Alien isolation, stejne engine, stejna hratelnost *9*
    • GlaDOS
      Ne a ne. Routine používá UDK a k AI má blízko tak stylizací. O stejné hratelnosti se nedá mluvit. Bude mít permanentní smrt a generované prostředí.
    • Creepex
      stejný engine? to sem nevěděl... každopádně to vypadá slušně a i když je tu ta konkurence, nemusí to být stejné.
  • Nějak jsem přehlédl herní mechaniky, nedivím se, že to v diskuzi označují jako walkingsim...
  • Já jsem na to stále zvědavý a těším se...
  • Konečně nějaký nový info. Chvíli jsem si i myslel, že se hra zrušila. Chápu, že je to časově náročný, když na tom pracujou jen dva lidé, ale více interakce s komunitou a častější informování o progresu výroby by neuškodilo.
  • Uzasne, takze kdyz po peti hodinach chcipnu tak me to bude nutit odehrat uplne to same znovu ?......... to vetsina lidi po prvni smrti odinstaluje.
    Alternativy jsou superkratka kampan, zadna kampan,nudne generovane levely.
    Vsechno spatne.
    • C-BEAM
      to závisí od ostatních herních mechanik, pokud bude vždy možné účinně odvrátit smrt tak by to fungovat mohlo, mě to i docela láká, hráč bude nucen pozorně zkoumat prostor a dávat si pozor na každý krok, čili naprostý opak toho co je dnes standardem. Mně spíš nevyhovuje to jeho neustálé dýchání, skutečně nechci celou dobu poslouchat dýchání nějakého chlapa v sluchátkách.
      • Kdyz se to udela dobre tak se s tim dychanim synchronizujes a bude ti pripadat ze dychas ty a ne chlap ve sluchatkach. Dech, tlukot srdce a hudba dokaze napeti udelat lip nez 10 monster.

        Scifi survival s craftenim a managovanim kysliku atd, tam by byl permadeath super ale tohle je proste walking simulator kde to nema co delat
        • jojo walking simulátor s bojem běhánim a střílenim, tak mě napadá že Call of Duty je vlastně taky takový walking sim *1*
    • Tak nic no, ja myslel ze to bude poradna hra a on je to dalsi WALKING SIMULATOR.


      NEXT
  • nekonecne cakanie totok, ale stale verim

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit