Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co jsme se teto hry s kamaradem na nejtezsi obtiznost nahrali. Skoda, ze nemohu rict neco podobneho o poslednim dilu.
  • C-BEAM
    to co Mathieu říká v 9:20 je pro mě esenciální věc u her obecně a zejména v stealth hrách i fps, to že mám k dispozici prostředí do kterého se umím vžít a vidím ho z vnějšku i zevnitř. Stejně to bylo v starých Thiefech kde měl hráč také k dispozici celou budovu od přízemí po střechu v níž se mohl volně pohybovat a ne že ho hra hodila rovnou do lineárního interiéru jak je to dnes zvykem.
  • corfer
    Navíc naprosto nezapomenutelný level s geniálním, takřka bezchybným designem, který já osobně považuji za vůbec nejlepší z celé série. Nádhera a krásné vzpomínky.:)
    • Jj, vzpomínám, jak jsem se nemohl rozhodnout, jestli chci slaňovat střešním oknem a hackovat nebo se radši dostat přes recepci ;). První díly SC jsou pro mě asi pořád etalonem (vedle původního Thiefa) toho, jak by stealth měl vypadat (protivníci reagujou na všechny možný změny v prostředí).
      • corfer
        Vždycky slaňovačka...<3
  • Jack1947
    To jsou borci *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit