Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci Splinter Cell Chaos Theory hrají na „počest“ daňových úniků level Panama Bank
12.5.2016 | Aleš Smutný
6 příspěvků
-
Co jsme se teto hry s kamaradem na nejtezsi obtiznost nahrali. Skoda, ze nemohu rict neco podobneho o poslednim dilu.
-
to co Mathieu říká v 9:20 je pro mě esenciální věc u her obecně a zejména v stealth hrách i fps, to že mám k dispozici prostředí do kterého se umím vžít a vidím ho z vnějšku i zevnitř. Stejně to bylo v starých Thiefech kde měl hráč také k dispozici celou budovu od přízemí po střechu v níž se mohl volně pohybovat a ne že ho hra hodila rovnou do lineárního interiéru jak je to dnes zvykem.
-
Navíc naprosto nezapomenutelný level s geniálním, takřka bezchybným designem, který já osobně považuji za vůbec nejlepší z celé série. Nádhera a krásné vzpomínky.:)
-
-
Jj, vzpomínám, jak jsem se nemohl rozhodnout, jestli chci slaňovat střešním oknem a hackovat nebo se radši dostat přes recepci ;). První díly SC jsou pro mě asi pořád etalonem (vedle původního Thiefa) toho, jak by stealth měl vypadat (protivníci reagujou na všechny možný změny v prostředí).
-
-
Vždycky slaňovačka...<3
-
-
-
To jsou borci *1*