Přejít na výpis diskuzí

Tvůrci Star Citizen se brání, požadují zamítnutí žaloby od Cryteku

9.1.2018 17:25
Patrik Hajda 26 příspěvků

Crytek zhruba před měsícem zničehonic vyrukoval s žalobou proti Cloud Imperium Games (CIG), tvůrcům ambiciózního vesmírného simulátoru Star Citizen a jeho singleplayerové odbočky Squadron 42. Podle Cryteku došlo k porušení smluvních podmínek ohledně používání CryEnginu ze strany CIG, takže logicky požadují...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asharak
    No spíš by měli udělat CE4 a nový Crysis. Oh wait jim utekli lidi.
    • A některý utekli k Robertsovi a proto je Star Engine prakticky CE4. :D
  • alien5
    3.0 Live popis

    https://www.youtube.com/watch?v=fzWG2KEou0k&t=1536s
    • rayfighter
      vobec som nepochopil, s cim konkretne tu 6 ludi nesuhlasi.
      To alienovo video JE popis 3.0 Live verzie Star Citizenu, a je uplne skvely, pre tych co nevedia po anglicky.
  • Vubec to Cryeku nezazlyvam. Dohody tam byli asi jasny a CIG uz odkladaji vydani xx let a meni engine..
    • Kolik bereš na hodinu? Že bych si tě najal místo právníka. Věštecký schopnosti by se mi u soudu hodily.
      • Málokdy se mi podaří přečíst si takhle stupidní příspěvek, který ukazuje naprostou neschopnost autora pochopit smysl příspěvku, na který žlučovitě reaguje.
        • Nápodobně...
          • Výborně, napsal jsi další hovadinu, jen tak dál a vyroste z tebe politik, nebo fotbalista ...
            • No tak pod ty pseudo-intelektual, ked najdes v tomto ejakulate nejaky zmysel, tak ja som fotbalista:

              "Vubec to Cryeku nezazlyvam. Dohody tam byli asi jasny a CIG uz odkladaji vydani xx let a meni engine.."
    • walltar
      No tak úplně jasný ty dohody asi nebyly... jinak by se všechno vyrovnalo mimosoudně a v tichosti. Jeden z majitelů CIG je právník, který se zabývá hlavně právem kolem intelektuálního vlastnictví a podobně, takže si myslím, že pokud by to bylo tak jasné, že by to nikdy k soudu nedošlo.

      Ta částka o kterou se jedná, pokud si správně pamatuju nebyla nějak obrovská a dobře by se mohlo stát, že náklady na soud by ji mohli přesáhnout.

      Ono je tam možná taky to, že CIG přetáhlo Cryteku spoustu zaměstnanců a to se jim asi moc nelíbí... i když to bylo v době, kdy Crytek neplatil výplaty a lidi by jim stejně odešli.

      Kdo ví... ono to nějak dopadne. Ale je celkem úsměvné, že za tím stojí změna z CryEngine na Lumberyard...
      • no ohledně toho právníka jsi zapomněl zmínit to, že se jedná původně o právníka Cryteku což je také dost pofidérní. Každopádně standardní ujednání ohledně poskytnutí Cryengine je jasné platíš nebo podporuješ nic mezi tím není a CIG podle mě sázela na to že jde Crytek do krachu tak je nikdo stíhat nebude. I když na hru čekám, tak si myslím že tohle je od CIG hodně přes čáru slušnosti. Ale holt když se firma změní na korporát tak se to takhle dělá no :-(
        • Jenomže my například netušíme, jaké měl povinnosti Crytek vůči CIG. Například fixy, updaty, a odobné služby. Pokud si dobře pamatuju, nejenže Crytek neplatil lidem, ale vývoj CE se prakticky zastavil a CIG tak museli sami řešit změny jádra. Chrisovi se nedivím. Mít na hrbu tak obřá projekt, risknu to a jdu ke konkurenci. Možná to nebylo podle předpisů, ale vývoj musel běžet dál. Snad to vývoj SC nijak neohrozí.
      • Still
        Lumberyard je jen engine postavený na CryEngine3, tak to tak velká změna asi nebude :)
  • Kompost
    Posmrtny krc Crytecu. A jaka to bola dobra spolocnost...
    • hele nechal bych to na soudu at urci kdo je v pravu
      • Kompost
        urci je klucove slovo. to este neznamena ze to musi byt objektivna pravda.
        • no tak kedze nic lepsie nez sud sme zatial nevynasli, tak ked ten sud urci, tak to uz bude objektivna pravda, ze?
    • Technologie skvělá, hry diskutabilní (krom prvního FarCry)
      • walltar
        Oni toho snad ani moc neudělali... První Far Cry bylo dobrý, celá série Crysis nebyla vůbec špatná, a kromě toho už si vybavuju jen Warface a Ryse...

        Takže na to, že to spíš je studio co dělá engine a hry používá jako předváděčku pro technologie to není špatný.
      • Co bylo diskutabilniho na prvnim Crysis?
        • Kolik kopii bylo nelegálních? To je určitě k diskuzi a možná jeden z důvodů krachu Cryteku?
        • ok, ještě první Crysis, abych jim nekřivdil
        • XorxoxTalarius
          Ten prave diskutabilni nebyl
    • Wolt
      Moc pekný avatar... *5*
      • Kompost
        dik :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit