Přejít na výpis diskuzí

Ubisoft připomíná zimní vydání Anno 1800 novým trailerem

15.6.2018 12:17
Adam Homola 6 příspěvků

Budovatelská strategie Anno 1800 má před sebou posledních pár měsíců před vydáním. V nové strategii od Ubisoftu se snad ještě letos podíváme do 19. století a budeme stavět obrovská města. Anno 1800 se na E3 připomnělo novým trailerem, který si sice hratelnost nechává pro sebe, ale alespoň je přímo ze...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chidlink
    No mě by hlavně zajímalo, jestli tam bude železnice a přeprava zboží. Na pár obrázcích i v prvním traileru byl vidět vlak, tak jsem zvědavý.

    Ps: Kam se ztratil můj oblíbený prasečí smajlík ?😠

  • Marines
    Asi to opravdu bude vycházet z dvoutisícovky, škoda čtrnácet mne docela bavila, ale na druhou stranu pokrok musí být....
  • XorxoxTalarius
    Hlavne jsem zvedav jak implementuji ty vudce, podle kterych se pak nasledne bude vyvyjet hra a budete mit ruzne bonusy a postihy. Jestli budou povini, nebo ne.
  • Bobrkola

    Nicméně mě mrzí, že do hry opět implementovali námořní bitvy, které vypadají podobně jako v Anno 2205... A celkově mám z těch 8 minut gameaplaye, co se dá najít na netu pocit, že hra bude mechanikami dost podobná Annu 2205. Což je dle mého názoru škoda, bral bych návrat ke kořenům ala 1404... 

    Hlavně doufám, že si tentokrát odpustí "vylepšování" základny sadou miniher, které se inspirovaly z FB her (sbírání surovin na mapě, hledání ozubených koleček + sbírání surovin, které se časem generují).  

    • sukovf
      Je to možná trochu kacířská myšlenka, ale první ANNO, které jsem si opravdu užil, bylo právě až 2205.  Nebyla to sice nijak oslnivě dobrá strategie, ale zamiloval jsem si tu perfektní atmosféru - především na Měsíci.
      • Bobrkola
        Nejsem zastáncem "objektivních pravd" a pokud tě ta hra dost bavila, tak jen super pro tebe ;).


        Za sebe bych jí dal tak 6/10 právě kvůli problémům s těmi minihrami. Také mě štvalo, že hra nemá žádnou znovuhratelnost/volný režim (hraješ pouze znovu to samé). A nejvíce mě štvala ta brutální pyramidová škálovatelnost (na 1 panáka lvl 3 potřebuješ 50 lvl 2 a na ty 200 lvl 1), kdy si nad tím nemusel vůbec přemýšlet a jen si zakládal továrny jako Baťa cvičky. Plus to, že ekonomicky v plusu šlo být jen v základní oblasti a ostatní si  těžce dotoval, aby si měl pak deuterium na severním pólu a fúzní elektrátnu -> spoustu energie na Měsíci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit