Přejít na výpis diskuzí

Ubisoft se omlouvá, že reklama na The Division 2 evokovala rozpočtovou krizi USA

1.2.2019 16:42
Šárka Tmějová 13 příspěvků

Rozbombardovaný Washington v The Division 2 jako by předvídal vývoj událostí v reálných Spojených státech. Nikdo kvůli rozpočtové krizi Bílý dům zatím nevystřílel, nicméně marketingový mail lákající do uzavřené bety slibuje, že vám ukáže, „jak vypadá opravdický vládní shutdown“. A Ubisoft už si kvůli...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • species

    Nebyla nahodou jednicka nedodelanej smejd kde enemy schyta tri zasobniky do hlavy a nic se nestane? Ta "pvp" zona totalne broken a vsichni sme to prestali hrat asi tyden po vydani.


    To uz uplynula dostatecne dlouha doba ze si ti sasci vydavaj dvojku s tema STEJNEJMA slibama co nesplnili v jednicce jakoby se vubec nechumelilo?

    • Třeba v takovém WoW taky nepřátele nezabiješ jednou ránou mečem a hraje se to kolik... 14 let? S kamarádem jsme si to koupili před časem a chytlo nás to dost. Jen je potřeba si v té zabedněné a neustále nespokojené palici uvědomit, že je to vlastně klasické RPG.

      • species
        klasicke rpg? division? nespadl jsi z visne?
        • Přesně tak, nespadl, stejně jako má Division blíže k RPG než k nějaké hack and slash akci nebo co si to namlouváš. Funguje zde jistý způsob aggra, které si udrží "tank", nepřátele mají určitý počet životů a štítu, který se ubírá na základě výšky hráčova poškození, hráč si vylepšuje statistiky na základě úrovni, lepšího vybavení, různých talentů a podobně. Co vic chceš? Pokud to bereš jen jako akci, smůla tobě. Pokud přijmeš, že má hra prvky a principy RPG, najdeš si kamaráda a budeš to hrát ve vice lidech, mohu doporučit jako super zábavu.

          • species

            Hrali jsme to docela dlouho ve ctyrech(coz neni argument, vsechno je vic sranda ve vic lidech). Nicmene jako klasicke rpg me to fact neprislo, opravdu jakobys tu popisoval jinou hru.

            Prislo mi to spis jako skok na borderlands bandwagon bez jakehokoli napadu.


            Ale jo, v traileru to vypadalo super, taky jsem jim skocil na spek.

    • Still

      Vždycky se mi líbí, jak to "všichni přestali hrát po týdnu".

      To je ničím nepodložený argument alá "já to nehraju už, tak to už nehraje nikdo".


      Hrál jsem to několik měsíců a pořád tam bylo plno :)

      • Wolfcastle

        njn škálovatelný realm to je věc někdy to vypadá že je  plno v uplne prazdny hre

    • Carnage666

      Tak vzhledem k tomu, že to byl jejich první experiment o rpg střílečku tak bych si na headshoty nestěžoval. U Borderlands to nikomu nevadilo, že měl enemy HP bar a jedna rána do hlavy ho nezabila...


      PS. to stejný je v jejich posledních AC, když je enemy vysokej lvl přežije i šíp do hlavy.


      • nightborne

        Čéče, já bych si aj stěžoval, osobně. A přesně kvůli tomu nemám o Division zájem - on je totiž rozdíl, když je RPG/střílečka nějak stylizovaná, jako je třeba Warframe nebo Borderlands. Jinak řečeno, že sci-fi zrůda přežije pár headshotů z tvýho kvéru, co asimiluje energii nicoty a přepočítává ji do výbojů nereálna, sem schopnej uvěřit. 

        Že nepřítel, kterej je zcela evidentně člověk, ustojí 60 ran z reálný, existující útočný pušky mi bytostně vadí. Brokovnice na ionizovaný plazma s radiačním vedlejším účinkem neexistuje, tvůrci mi můžou říct, že to má takovej a takovej účinek a budu jim to žrát. AK47 existuje a prostřelí půl metru balistickýho gelu, k RPG systému to, podle mýho názoru, strašně nesedí.

  • R_o_w

    Uráží mne jak se snaží za každou cenu nikoho neurazit 😀

    • Whoossain

      Přesně. Mnohem upřímnější je urazit úplně všechny. Třeba vys*at se při rautu doprostřed stolu, jako to udělala Bethesda se svym Fallout 76.


      😂

  • Ilusiveman

    pohnojená doba, hry se musí omlouvat za obsah. hry by měly byt zlehčené divadlo, moci odvyprávět cokoliv. nikdo vás nenutí platit za lístek, nebo..


  • Derp_1337

    A nebo je to celé vykalkulovaný marketingový tah, který má lacině zvětšit povědomí o hře.

    Udělali zprávu/mail, který jen velmi lehce něco naznačuje, ale následné tiskové prohlášení vše nafoukne do obřích rozměrů, přičemž média sama skončí po "senzaci" a zadarmo budou dělat reklamu nové hře. Marketing 101

    Well played, Ubisoft, well played.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit