Přejít na výpis diskuzí

Ukázky z nové hudby pro druhou sezónu příběhu v onlineovce Guild Wars 2

1.7.2014 11:18
Aleš Smutný 26 příspěvků

Právě dnes začíná druhá sezóna "living world season" v Guild Wars 2, která naváže na bitvu o Lion's Arch z konce sezóny první. A krom nového příběhu, postav, lokací a nepřátel se bude druhá sezóna prezentovat i novou hudbou, jejíž nahrávání předvádí (včetně ukázek) následující video.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To ještě někdo hraje?
    GW2 je první mmorpg co jde dohrát. Zvlášť když kromě stupidního WvWvW tam není nic co dělat.
  • Zacina mi vadit, ako z kazdej hovadiny dokazu urobit obrovsky hype. Ano, hudba je fajn, ale kto sa trochu v hre orientuje, urcite vie, ze je X dalsich veci, ktore v tomto momentne potrebuju vacsiu pozornost. Kazdy sa zameriava len na to, co prinasa zisk, to je logicke, ale co uz robia ludia v Anet zacina byt nechutne.
  • MMORPG bez treasure huntingu je to same jako hrat automaty na PC bez penez, proste klikas a tim to hasne
  • Mohli by přidat novou postavu do hry. To by byla lepší motivace se do hry vrátit.
  • Hudba je to poslední, co GW2 v současnosti potřebují přidat..
  • to se potrebujete porad honit za nejakou "mrkví na klacku"? ocividne jste vubec pochopili zamer tvurcu,to totiz neni nahoda,ze z dungu neni zadnej lepsi equip a ze by bylo GW2 o pvp si taky nemyslim,WvW je uplne o nicem a ani structured pvp me nejak neuchvatilo
    • WvW je naopak skvělý ale chápu když hrajete jako lama, že je to úplně o ničem...
      • Jasně pro přidání se do "zergu" potřebuješ opravdu velký skill. *1*
        • Dovolím si oponovať, wvw nie je len o zergoch. Skúsenejšie guildy vedia ako postaviť partu a čo robiť, preto aj v počte 15 prevalcuju zerg o 50 ľuďoch ... Proste to nie je len o počte, to je hovadina.
          • Vysvětli mi jakou pokročilou taktiku používáš ? Za rok hraní jsem viděl jen kdo komu vběhne (přejede) dříve do zad - stack, kill. Pokud je zerg v početní nevýhodě.
            • Strategy #1 mobility & surprise, teamspeak

              "Create your own zergball to counter the other person’s zergball. That is the whole strategy involved."
            • "tak nejak,bezet s partou 100 lidi,dobehnout ke skupine 50 nepratel,prejet je a ani se u toho nezastavit,bezet dal,narazit na skupinu 150 nepratel,umrit a bezet nanovo...to je proste vrchol videoherniho skillu"

              Dave: Ano přečti si to znova celou dobu se tu bavíme o nejpoužívanější WvW "taktice" tj. všeobecně známý zerg je jedno jak si to nazveš. Když jsem hrál ještě před koncem season 1 taky se nám občas podařilo vybít 2x silnější skupiny bez guildy pouze serverové ts. Hodně záleží na commanderovi a synchronizaci toď vše opravdu taktická záležitost. *1*
            • Ano, nauč se číst, protože píše o fungování guildy na zerg (což je taky nesmysl, protože v GW2 je to blob)...
            • Nauč se číst reaguju na post o WvW který je založený na zergu.
            • Myslím že ani jeden z nich nemluví o zergu ale o GvG a fungovaní guild jako takové... Nevím co jsi ten rok ve hře dělal že sis nevšiml zásadních věci ve hře
          • Je to o tom kdo dřív nastackuje a naháže plošné spelly
            • Hrál jsem od startu a vím jak to ve WvW chodí, žádná pokročilá taktika v zergu není.
            • Jde vidět že jsi WvW viděl tak max. z vlaku....
        • tak nejak,bezet s partou 100 lidi,dobehnout ke skupine 50 nepratel,prejet je a ani se u toho nezastavit,bezet dal,narazit na skupinu 150 nepratel,umrit a bezet nanovo...to je proste vrchol videoherniho skillu
          • Tak tohle je spíše blob a ne zerg že?
  • Knifer
    Na living story se měli úplně vykašlat a udělat normální datadisk
    • Přesně tak "living story" mi GW2 znechutil a zabil nevidím v něm nic jiného než pořád stejný achievement hunt a kvalitní příběh jaksi chybí.
    • Já bych skoro řekl, že veškerý nový obsah bude přibývat postupně zdarma. Alespoň dokud budou tvůrcům slušně plnit kasičku poplatky z mikrotransakcí. Jinak za tu dobu co hra funguje bysme měli nějakej datáč určitě. Vždyť už tam úplně překopali kde co. Lokace nám také už nějaké přibyly. Když vememe v potaz všechny living story co proběhly ... tak by to jinde vydalo na datadisaků několik a vše bylo zdarma. Když zrekapitulujem jen ty velké věci: Vznik nové měny - Laurely, v souvislosti s vyskytnutím se Ascended šperků a zbraní, Vznik Fractals of Mists (série náhodně losovaných minidungeonů s navyšující se obtížností), nová zóna Southsun Cove, nové bojiště pro World vs World Edge of Mysts, několikrát nové healing skilly, přibytí craftingu z 400 do 500 a Ascended oblečení + velké změny které přinesl dubnový update - kompletní přepracování PvP, nové traity získatelné buď za goldy, nebo vykonáním určitých podmínek při hraní a přechod z jednotlivých serverů na Multiserver. Takže mrtě .. to jsem určitě ještě na něco zapoměl věcí.
  • Hudba je to posledni co me na MMORPG zajima. At je sebelepsi, stejne si ji vzdy po nejake dobe vypnu. Stale nevidim zadne vylepseni, ktere by me melo prinutil hru opet spustit.
    • Cocra
      Je naprd, ze porad delaji jen living story, ale pvp v arenach nerozsiri na vic typu nez jen conquest, nebo alespon o jednu blbou mapu. GW2 je hlavne o pvp, pve je dobre snad jen kvuli skinum na equip a par kouskum lepsiho armoru, ktery ale zas nedela takovy rozdil, takze je to skoda :-\
      • RangerCZ
        Pokud vím, tak v GW2 se spíše zaměřovali na PVE
        Každé MMO RPG není o PvP, má mít kvalitní lokace které jdou cítit dobrodružstvím, kvalitní příběh
        (i když to je pro někoho poslední věc co by hře chybělo) a vedlejší aktivity (dejme tomu třeba hledání pokladů, stavění domů/hradů/zámků, závod atd.).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit