Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • asi jsem staromodni, ale pro mne je rpg neco kde se mužu pres questy i prokecat, nebo alternativne prostealthit, prohackovat atd (mam na vyber). Treba jako ve falloutu 2 nebo vampires bloodlines.
    Tyhle hry jsou pro mne obyčejné akčnárny, popripade takticke akce atd, čímž nerikam že jsou to špatne hry, ale samotny vyvoj postavy u mne nedelá rpg (ten máte totiži ve fife žejo)
    • Morraw
      Daly se tam ničit dveře, když jsi zrovna neměl klíč. Krást předměty (zabavit s jednou postavou NPC a s druhou krást, popř. použít neviditelnost). Možnost teleportace objektů i nepřátel !
      Takže těch možností tam byla spousta. Stealth byl taky. A soft skills tam byly taky. Mnoho možností.
      • a teleportem se dalo dostat i za zamceny dvere, d:os byla proste lahudka

        jediny, co nemuselo vonet vsem, ten parodickej nadech pribehu
        • Morraw
          Ten styl humoru se táhne už od prvního Divinity. Někomu to nemusí sedět, ale mě se to libí. Třeba PoE je takové více komornější.
          Každopádně jak píšeš, byla to lahůdka.
  • oni to pak dost opatrchovali, ale tak 3 mesice po vydani jsem si to dal solo na nejtezsi (pak pribyly i dalsi obtiznosti)

    toho druhyho jsem neustale zabijel, takze neudelal nepostoupil ani o level

    build warior se stitem, ten se dal tak potunit, ze byl prakticky nesmrtelnej, protoze resisty lecily, k tomu jsem mel jeste takovy to, ze kdyz uz me nekdo trefil fyzickou zbrani, tak se mi lecil z vlastni krve *1*

    kdyz jsem mel hodne velkou smulu, tak jsem si hodil heal kouzlicko, ale bez toho vydrzel spoustu kol klidne proti skupine nepratel
    • reakce na morraw
  • Hlavně doufam, že trochu pořeší různý spínače a čudlíky. Většina mejch zákysů v Original Sin pramenila z toho, že jsem slepej kretén, kterej si nevšimne tmavě šedýho spínače na světle šedý zdi, a pak hodinu pobíhá po dungeonu jak trotl. Buď to, anebo mě nenapadlo otočit kameru, protože na to u her z tohodle pohledu nejsem zvyklej.
    • ale o tom to taky bylo, pamatka ma stare dungeony, miluju to
  • Morraw
    Tohle bude náářez hra *14* První díl jsem hrál na Hard a někdy mi AI dokázala zatopit, ale spíše to bylo i o náhodě, jak se zrovna povedl konkrétní tah. V rámci obtížnosti tam byly určitě mezery. Uvidíme, jestli tohle nebude přehnané.
  • V prvním díle překvapil vliv počasí na kouzla atd.... To se bohužel dnes vidí málo a přitom to je skvělý prvek.

    V Zaklínači i jinde jde metat oheň v dešti apod.
    • Jo, to bylo v jedničce super. Nepamatuju rpg, kde by vyvolat dešťovou přeháňku bylo užitečný kouzlo... vlastně nepamatuju rpg, kde by to vůbec šlo. Rozhodně doufam, že tuhle mechaniku vlivu počasí a kombinací efektů rozpracujou ještě víc, než v jedničce.
      Ale zas bych nodsuzoval metání ohně v deští. Když se dá svařovat pod vodou, proč by Geralt nemoh vyvolat při bouřce magickej oheň.
      • jn, nikdo se nepozastavuje nad tím že můžete vytvořit ohnivou kouli v ruce, ale řeši se že při dešti to je nelogické *4*
        • Mno samotne kouzlo muzete vzit ze je nelogicke, ale kdyz uz meta ohen tak na mokreho pusobi mene nez na vysuseneho... ale to je v realite. Navic se kolikrat rika, ze magicky ohen je proste neco jineho nez normalni ohen .) Takze zalezi jak se to vylozi a jak je to reseno v dano hre nebo universu.

          Navic hranice magie jako takove jsou malokdy nekde definovane natolik, aby jste mohli rict, ne tohle uz nemohl udelat. :)
    • akorát že to počasí nebylo náhodné ale prostě dané v tom prostředí(peklo, mrazivé hory)
      • JohnyTheZik
        Ne nutne.. Mohl si vykouzlit dest, kour apod.
  • No udelat AI, ktera Vas rozmeta na kousky asi neni problem a to i pri shodnych pocatecnich podminkach (napr. sachy). Otazkou je, jak to chteji vybalancovat. Vsichni bosove a velka cast standartnich priserek jsou overpowered. Maji level, ktery Vy nemate. Zbrane, kouzla, brneni, utoky, ktere Vy nemate. Clovek ma vlastne sanci je porazit jen diky tomu, ze vyuzijete nejakou jejich chybu. No a kdyz AI bude tak skvela, ze chyby delat nebude, tak mnozina reseni dane situace muze byt prazdna.
  • up_er
    Pro někoho, např. mě a určitě nás bude víc :D, je právě obtížné to zábavné.
  • Udělat hru těžkou není problém. Problém je udělat ji zábavnou.
    • Celkem nicneříkající výrok. Pro spoustu lidí je třeba DS nezábavná hra, právě proto, že je obtížná. Takže ve finále dojdeme jednoduchou logikou k tomu, že zábava je subjektivní.
    • JohnyTheZik
      Na zaklade jednicky si myslim, ze tohle u Larianu nebude problem.
      • každá larian hra mně bavila do půlky a potom to šlo dolů *13* U ostatních her to taky tak bývá ale u nich se nadšení mění ve frustraci.
        • JohnyTheZik
          To je smula, protoze ke konci ta hra nabira zrychleny tempo s par dobrejma hadankama a par lokaci a momentu urcite nezapomenu.
    • Zvýšit obtížnost tím, že nepřátelům zvýšíš HP a poškození, vskutku asi není těžké. Zvýšit obtížnost tím, že AI bude využívat všechny dostupné schopnosti a chytře je kombinovat, to si myslím už taková brnkačka nebude, zábavně mi to ale zní.
    • snad tam bude pre teba aj moznost Easy, kde budu zaporaci stat chrbtom k tebe :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit