Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vyzera to pekne a verim, že aj hrať sa to bude dobre, ako všetky diely AC, ale fakt by som radšej pristupil na indiana, ktory vstupil medzi assassinov, ako Altair večne živy...to je trapne...možno prešiel časovou branou a nechce sa mu vyzliecť uniforma :-D.
  • dalsi kravina pro male deti
  • to bude pecka!
  • Kdyby měl úplně nový oblek, více nenápadný, tak lidi budou remcat, že už to není starý dobrý assassin, si holt nevyberete. Ubisoft to asi udělal dobře, btw. je to úplně jedno, stejně je všechny oddělá i kdyby měl šaty na balet :-)
  • CrocoRay
    Vypnout mozek (jak říká Jazz) a kašlat na to, že hlavní hrdina je v tom obleku (nehledě na barvu) nenápadný jak sáňky v létě, tak to vypadá i docela pěkně.
  • Generalmagor
    Ku*** Se těším! Jako tenkrát na AC2 :D *3*
  • ME GUSTA *15*
  • Jazz
    Bože, zapojte palice, díky.

    Proč asi vystupuje ? Protože má původní assassinskou barvu čili bílou, od AC2 si ji můžete změnit na, co chcete, ale prostě vždy se prezentuje "základní" assassin v bílé barvě....
    Prostě je to assassin a ne rambo, tak se s tim do prd€le smiřte.
    • promin, ale tve oduvodneni nedava vubec zadny smysl :D
    • Když Ubisoft představil koncep Assassinů, jednalo se o středověk. Střih uniformy Bratrstva byl specifický, ale rozhodně nevybočoval z dobového průměru a mohl tak být použit ke splynutí s davem.

      Eziův oděv to samé - byl svérázný, ale do křiklavé renesance se docela hodil a mohl zajistit určité krytí.

      Connorova assassinská uniforma vypadá v reáliích U.S. jako pěst na oko. Žádné krytí, naopak ještě zvýrazňuje, že se jedná o netypickou osobu.

      A kontra proti vašemu tvrzeí, Ubisoft koncept assassinů změnil z nenápadných zabijáků právě na Ramby křížené s Terminátory. Prostě protože takový design ve větší míře osloví "podpultovou" cílovou část populace (kluci 10 až 17 let). Ostatně jak nedávno Internetem prolétlo, soubojový systém se dočká změn a Connor může mít v rukou libovolnou kombinaci dvou zbraní. Dvě otázky - budou mít A.I. soupeři také takovou možnost? A dokáží se Connorovi bránit nebo se bude jednat o slaměné panáky pro efektní animace zabití hráčovým avatarem? Odpovědi nechť si očima manažera Ubisoftu s ohledem na cílovou skupinu řekne každý diskutující sám.
      • ale to je jasné že to budou jatka slaměných panáků, co jiného? Není to Hidden & Dangerous aby se tu hráč ítil jako v centru nepřátelského území.... tady je to opravdu něco jako Rambo - seběvědomý zabiják co necítí potřebu se skrývat - proto ta legrační kápě. Ve skutečném světě by ho rudokabátníci s nezdolnou morálkou roztstříleli jako řešeto.
    • Hairy_Ass
      Asásin má být v první řadě nenápadný, to se mu s tou kápí v 18. století asi nepovede. Barvu neřeším, ta se dá změnit (snad).
    • Generalmagor
      Konečně někdo, kdo to chápe a neremcá *5*
  • Masa-san
    Musim říc, že mě screeny mile překvapily. Trochu se bojím toho jak vyřeší lezení po stromech a jiných přírodních útvarech bez toho aby je upravili do geometrických obrazců, ale to město a další vypadá pěkně a nadějně.
  • Vypada to skvele, tesim se. Jen si trochu rejpnu:-) Na tom stromu je fakt nenapadnej, koho by napadlo zvednout hlavu, ze ano..
    • ZvacA
      Trochu to okecám: V té scéně prší a sám určitě dobře víš, že když venku lije, tak nemáš potřebu očumovat oblohu v takovým počasí. Vojáci a někteří z té milice mají taky klobouky, což jim může snižovat vertikální rozhled. :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit