Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Debata se trochu zvrtla. Nebyt manika co kdysi daaaaavno vymyslel pocitace,nemeli by jste F:NV. Nebyt manika co kdysi daaaaaavno vynalezl elektrinu,nemeli by jste pocitace.... Takhle se muzeme dostat a z k opicim(nebo k Adamovi-zalezi na to cemu verite).
    Hru udelal Obsidian,to je proste nezpochybnitelny fakt a jakekoliv reci o zasluhach daksich stran jsou uplne zbytcene.
    Me by spise zajimalo jak je to s DLC na PC verzi hry. Budou nejake dalsi?
    • Druhý DLC "Honest Hearts" by už mal byť hotový a výjsť by mal každú chvíľu simultáne na všetky tri platformy.
      Viac INFO tu: http://fallout.wikia.com/wiki/Honest_Hearts
  • 2ucho@tiscali.cz-jasne. Do diskuze to nezatahujes,ale uz tu o tom diskutujes ve druhem postu. J ajsem rekl vse co jsem chtel.
    Pokud je Bethesda vlastnikem vsech Fallout veci ,pak je diskuze stejne bezpredmetna. Ja si myslel ze to patri Obsidianu a nejake hlubsi firemni vztahy me vlastne nezajimaji. Stejne se v tom vyznaji maximalne tak jejich pravnici :)
    • Debata se trochu zvrtla. Nebyt manika co kdysi daaaaavno vymyslel pocitace,nemeli by jste F:NV. Nebyt manika co kdysi daaaaaavno vynalezl elektrinu,nemeli by jste pocitace.... Takhle se muzeme dostat a z k opicim(nebo k Adamovi-zalezi na to cemu verite).
      Hru udelal Obsidian,to je proste nezpochybnitelny fakt a jakekoliv reci o zasluhach daksich stran jsou uplne zbytcene.
      Me by spise zajimalo jak je to s DLC na PC verzi hry. Budou nejake dalsi?
    • smejki
      tak abychom to ujasnili, vlastnictví a autorství jsou v americkém právu dvě zcela odlišné věci - vlastníkem FNV, F3 i značky Fallout je Bethesda. Autorem FNV je Obsidian, autorem F3 je Bethesda. Vlastníkem F1, F2 a FT je Interplay. Autorem F1 a F2 je Black Isle (součást Interplaye, takže vlastně Interplay), autory FT jsou Micro Forté.

      Důležitý je taky fakt, že o marketing a zajišťování podpory FNV se zcela stará Bethesda, patche samozřejmě dělá Obsidian ale nelepí je na net.
    • ucho
      já to tam zatahuju? ty máš neustálou potřebu to v každém svém postu zmínit (já neřekl ani jednou, který Fallout je lepší, jen jsem tě upozornil na to, že je to subjektivní :) ) , mimochodem uvědom si, jak to začalo tvým dotazem:
      "Opravte me nekdo pokud se pletu,ale F:NV delal Obsidian a ne BETHESDA. Neprisuzujte ji tak skvelou hru. S F3 se to nemuze porovnavat. To byl ajejich hra. F:NV ne"

      tedy jsem tě opravil, hra je Bethesdy... a nebýt Bethesdy, NV by neexistoval. takže ano, na přisuzování zásluh na hře Bethesdě bych neviděl nic špatného :)
      • Přisuzování zásluh Bethesdě je špatné, protože ta hru jenom vydávala (stejně jako EA či THQ - děkuješ snad jim za Mass Effect, resp. Dawn of War, nebo Bioware, resp. Relicu??). Veškeré zásluhy patří Obsidianu.
        • smejki
          není pravda. bez marketingové a produkční podpory Bethesdy by se FNV nikdy neprodávalo tak dobře. To je prostě fakt. Bethesdě patří velká část úspěchu.
          • Podívej se, na jaký výrok jsem reagoval: "na přisuzování zásluh na hře Bethesdě bych neviděl nic špatného". Přisuování zásluh za vznik? Za marketing? Ano, to jistě. Ale na hře samotné? S tím nesouhlasím. Vždyť ta hra má jen stejný engine (ještě k tomu pěkně debilní).
            • smejki
              rozhodně nelze přenášet autorské zásluhy, to ne. Já bych šel trošku dál a namísto Obsidianu bych uváděl přímo designéry.
      • Prava sice vlastni Bethseda, ale fyzicky na hre pracovali sikovni lide z obsidianu, kteri, narozdil od lidi z Bethsedy, svetu falloutu rozumi a vytvorili podstatne lepsi hru nez puvodni Fallout 3... Kdyby NV vysel na UT3 enginu, tak by to byla prace EPICU?
        • ucho
          hra vznikla díky bethesdě. Obsidian měl díky předchozím pracem kupu materiálu pro Falloutí svět. Bethesda si na Fallout 3 namastila kapsu dostatečně a měla plné ruce práce s úpravami enginu a prací na novém TES, tedy využila možnosti vydělat další peníze a to díky Obsidianu. prostě je nechali udělat jejich vizi. nic víc. za to není třeba Bethesdu špinit. je jedno, co je lepší a co je horší, prostě jen hráči mají co hrát, to je celé. jakékoli nenávistné hlášky na účet Bethesdy jsou dětinské...
          stejně tak je úplně zbytečné ty dvě hry srovnávat, je to subjektivní věc, každému vyhovuje něco trochu jiného, někdo zatracuje F3, někdo zatracuje zase NV, hrát si může ale každý, co chce... :) a hrát to ti lidé můžou jen díky Bethesdě, která Falloutí svět udržela naživu, to je tak zhruba vše :) bez Bethesdy už by patrně žádný Fallout nikdy nebyl.

          srovnávací debaty F3 a F:NV jsou zde zcela zbytečné
        • To máš tak. Vem si, že NV je barák. Tak betheseda udělala základy(což je na baráku to nejpodstatnější, ale zároveň nejméně viditelné) a Obsidian pak na nich postavili krasnou vilku.
          Kdyby Betheseda základy odflákla, vilka by spadla, i kdyby se v Obsidianu snažili sebevíc. *3*
          • spíš bych to přirovnal jinak.. že Obsidian hodil novější fasádu a přidal plastový okna.. každého názor, já jen vyjádřím nesouhlas nad tím, že F3 se od NV liší gigantickými rozdíly jak každý píše.. na mě NV působí jako příjemná změna k lepšímu s prvky které chyběly.. ale F3 byl ve své době stejně dobrý, co se týče zábavnosti.. Obsidian je fajn, funguje skvěle jako externí studio? (nevim jak to nazvat, kdyžtak mě opravte).. ale kdyby Bethesda nevytvořila F3.. není tu ani hovno ze světa Fallouta.. viz. Interplay kauzy atd. nevim proč každý haní Bethesdu, té se musim v tomto ohledu zastat.. ano engine zastaralý a zabugovaný, pro hc fanoušky f1 a f2.. totální zklamání.. jenže ti by chtěli izometrický pohled s lepšíma texturama a byli by spokojeni.. prostě se to vyvinulo tam kde to je a myslim si, že to nedopadlo uplně nejhůř..
            • Že tu není ano hovno není pravda. Práva mohlo koupit jakékoliv jiné studio - pokud by je neměla Bethesda, byly by stále "v oběhu". Bethesda poté předvedla, že světu Falloutu absolutně nerozumí a stvořila Oblivion s falloutí atmosférou. To nemá nic společné s izometrickým pohledem jak píšeš, to je problém mnohem hlubšího rázu. Odfláklé charaktery, frakce, dialogy, žádný humor, žádná vnitřní logika. To jsou nedosttaky, kterými F3 komunitě ublížil, nikoliv neizometrickou kamerou...

              Bethesdě přičítám k dobru pouze to, že oslovila studio, která má k Falloutům mnohem blíže než jakékoliv jiné. V Obsidianu je totiž spousta lidí z původního Black Isle, které dělalo oba Fallouty, včetně Chrise Avellona (ten třeba ve dvojce designoval New Reno). Bethesda tedy poskytla Obsidiánům svůj engine (zastaralý a dojebaný) a ti stvořili hru, která konečně může být nazývana Falloutem a stojím si zatím, že nemá s trojkou moc společného. Bethesda nepostavila základy - to je špatný příklad. Bethesda poskytla pouze prostředky, což odpovídá příkladu, že poskytla pouze nástroje: cement, nařádí atd.
            • No jako tak by se to taky dalo vzít. Hlavně nesouhlasím s tím, že F3 fůůůj a NV jóóó. Protože třetí Fallout byla super hra a NV to prostě podle mě posunul ještě o jeden stupeň suprovosti nahoru.
          • Bethesda základy (engine) odflákla. Resp. recyklovala moc dlouho. Nic jiného tam společného není. I ten SPECIAL se počítá jinak.
          • On Fallout 3 byla dosti chatrajici a polorozpadajici se chatrc:-)
        • kdyby Bethesda neuděla zakladní systém, celkový vzhled a vůbec vše co bylo ve F3, tak by Obsidian nevytvořil o třídu lepší hru.. protože jak už jsem řekl, Obsidian umí navazovat na zajeté značky, ale jejich od základu vytvářené projekty mají mezery... a pořád je to ten stejný Fallout 3, s lepšími možnostmi, ukoly atd atd..
          • MrSanta
            Pravdu máš. Jenom doplním, že kdyby Bethesda nekoupila práva od Interplay tak do dnešního dne nemáme žádnou novou Fallout hru.
          • KDYBY? S tim muzete pokracovat do nekonecna. F:NV je uplne jina hra s omezenimi plynoucimi z enginu.
            A vite co? taky si pridam jedno kdyby: KDYBY Bethesda ( jako vzdy-viz treba jinak vyborny Oblivion) neudelala polovicni hru pro teenagery,nespolehala jen na modery a trochu se snazila,nemusel by Obsidian zadnou hru vymyslet. Smetanu si mohli sliznout sami.
            Ja se uz F3 bavil,ale po vydani F:NV nemam nejmensi duvod se k nemu vracet. F:NV je lepsi absolutne ve vsech smerech. Pro me RPG minuleho roku,mozna i dekady
            *2*
  • To by me zajimalo, zda by se to tykalo i ps3, kdyby fungovala psn.
  • Opravte me nekdo pokud se pletu,ale F:NV delal Obsidian a ne BETHESDA. Neprisuzujte ji tak skvelou hru. S F3 se to nemuze porovnavat. To byl ajejich hra. F:NV ne.
    • Co ja vim na PC to jednoznacne delal OBSIDIAN,ale dal jsem si tu praci a nasel oficialni vyjadreni na BETHESDACkych strankach: In conjunction with Bethesda Softworks, Fallout: New Vegas is being developed by Obsidian Entertainment, the creator of award winning RPGs such as Neverwinter Nights 2. Obsidian is also led by the founders of Black Isle Studios - the developers of the original Fallout and Fallout 2.
      V clanku sice neni vyslovne uvedeno ze hru delala BETHESDA,takze je v podstate v poradku. Podle me trochu nestatne napsany,ale jinak ok. *4*
    • jenže Bethesda nastolila ten velký základ, vyvinula engine atd... Obsidian navázal, dopiloval chybky, které dělala Bethesda, udělal nějáké novinky, změníl prostředí, zlepšíli ukoly a postavy... F3 nebylo zase od NV tak špatné, i když mě NV bavilo mnohem víc, ale mělo to co nabídnout.. Obsidian vždy ukázal, že umí navazovat na hry, kdo někdo už vytvořil.. ale u svých vlastních projektech trochu pokulhávájí.. takže bych z Bethesdy zase nědělal, že oni s NV nemají nic společného... obzvlašt když v obouch studiích pracují lidé z Black Isle pokud se nepletu..
      • Ale krome faktu,ze BETHESDA Obsidian pri vyvoji hry podporovala radami(vycteno z ofic for),proste s F:NV nemaji nic spolecneho. To ze nekdo vytvori herni engine a proda ho,to z nej pak nedela spolumajitele te nove hry.
        F:NV je podle me ve skutecnosti pravoplatny Fallout 3. F3 od Bethesdy mu saha sotva k pasu. A to rikam jako clovek,co e u Falloutu 3 bavil. Kazdy ma ale samozrejme jiny nazor *3*
        • ucho
          nikdo nikomu žádný engine neprodával. Bethesda je v tomhle pořád na koni... a i když hru dělali Obsidian, hra je Bethesdy... pokud dochází k updatu enginu, rovněž je to patrně v rukou Bethesdy...
          Fallout 3 je jen jeden, ten s číslem 3 na konci, překousni to :D
          • Neni co prekusovat. F3 byla prijemna Fallout vlozka(neco jako Fallout:Tactics),ale Fallout:New Vegas je skutecne pokracovani. Uz se tesim na dalsi dily :)
            • ucho
              někomu se líbil víc Fallout 3, někomu víc Fallout: New Vegas. to je čistě subjektivní věc, kterou do této diskuze nezatahuji a je mi upřímně jedno, co se ti líbilo víc :) ani co považuješ za třetí díl a co ne... nemá to naprosto žádnou souvislost s tématem diskuze :)
              chtěl jsem tím jen říct, že Bethesda je v tomto vlastníkem všech Falloutích věcí a vše si kočíruje sama. tedy i další updaty a stejně tak v budoucnu Fallout 4.
  • Je to chyba Bethesdy, že udělal špatný patch, nebo MS, že ho pustil bez testu?
  • Bethesda asi chtěla uměle prodloužit hrací dobu.
  • nechapu proc nekteri pisete ze se nemuzou ulozene pozice poskodit? to jsou na xboxech chraneny ulozeny pozice proti prepsani?
    • musel bys je buď manualně smazat nebo přepsat. ale každý save se ukládá zvlášť do souboru
  • misho8723
    A to je už iný brutal: opatchovať patch *1*
  • dnesni hrac je beta tester a jeste za to plati. novou hru si uz nikdy nekoupi,nejdrive za pul roku
    • smejki
      nedělej se, tohle tu bylo vždycky *7*
      • Přesně tak. Taky nevím, kde se bere tenhle trend, považovat bugy za nějakou novinku...
  • xixixao
    Jen mě to zarazilo, i když je to prkotina :D: 'dlouhý seznam buglistu' či 'dlouhý seznam bugů', předpokládám, že patch nemá víc jak jeden buglist, to už by bylo se hrou asi něco hodně špatně :).
    • Asi to bolo myslené ako dlhý zoznam, ktorý je v bugliste (dlouhý seznam buglistu) a nie dlhý zoznam (viacerých) buglistov.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit