Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Ubinuda, E- krach by se měli coo učit! Ne jak ty jejich zpatlaniny v obalu a zaplácávání chyb DLC "zdarma" .
  • A uz vopravily aspon promile z ty bambiliardy chyb? Co si pamatuju, tak tam co sem mel bud sejmout nejakyho toho lesniho stromocosi nebo mu dat obet na oltar, sem mu dal obeti, prisel do vsi, pobil vrahy co chteli zapichnout staresinu ... a jejich sefa taky, a ten kazdych cca 30s vztaval z mrtvych => jakmile sem ze vsi odesel, staresinu zapich.

    A to je jen jednen ze spousty dalsich bugu na ktery sem narazil.
    • hele těch chyb určitě nebyli bambiliardy :) ... já třeba během 140 hodin co jsem nahrál neměl jediný problém, címž nechci tvrdit, že tam chyby nebyli...

      vlastně jedna věc mě sr*ala, když jsem nakupoval nákresy, tak mi hra psala, že pro podbrobnější info mám zmáčnout I... jenže při stisku I hra ukončila nákup :) nevím jestli to tam zlobí pořád, ale v 1.07 to stále bylo... možná že jsem to špatně pochopil, pokud nikdo víte jak to má fungovat, prosím o radu :D
      • fallanga
        To já jsem těch chyb měl spoustu. A nejedná se jenom o "velké bugy", ale třeba i o maličkosti jako vysoká odezva akcí, atd... A patch 1.08 to ještě zhoršil. Samozřejmě, pořád to není zabugované jako Skyrim, což je fajn.
      • 106 h zatim a chyby jen tri a jen ciste usmevne...ale hraji az od toho mega patche. Tak nebo tak tri bugy za 106 h je luxus ze Ubi ?
  • Souhlas, quest s baronem byl jeden z nejlepších, ale s těma dopadama tvejch zakončení, bych to tak růžově neviděl. Je to jenom takovej voser na oko a pro pocit.
    • Rhulad
      Mexická telenovela s fantasy prvky, tak bych viděl baronův quest. Utajovaný milenec, potrat, opilý a násilnický manžel, nepochopená dcera, manželka, manžel a nakonec nějaká ta smrt a jedna šílena ženština v lesích, ale asi ano i tahle mexická telenovela je fajn oproti ostatním questům :)
  • Lukyz
    Tady zase jede nějakej anti-Witcher mínus magor *1*

    Já se dost těším a na nový obsah jsme zvědavej, možná kvůli tomu rozehraju NG+
    Doufám, že s patchem na 1.10 dojde i na nové funkce, zatím jsme si všiml pouze šipek na mapě, které ukazují směrem k aktivnímu questu. Runy zní zajímavě, ale snad si pohráli zároveň i s vyvážením obtížnosti, jelikož jsem základní hru dohrál na pochod smrti a nijak extra težký mi to nepřišlo a runy by to ještě zjednodušovali.

    Taky doufám, že budeme moci Geralta té jizvy zbavit, protože takhle vypadá jak něco mezi Tysonem a Rosenbergem *1*
  • Krescz
    instabuy
  • Keyz
    Super. Pořádné velké DLC. Opět si určitě dají práci aby tomu člověk věřil.
  • Bomba to se akorát hodí do toho sucha co teďka je. Už jsem začínal dostávat zvrácené nápady jako zkusit nějaké mmo nebo jrpg jako DS a podobné.
  • Souhlas a potracenka byla supr...hral sem v noci, zvuk na max a jak se tam zacla ochomejtat...dobra atmoska. Moje rozhodnuti skoncilo tak pul na pul...pulka ucastniku zemrela :) Vcera sem potkal Talara..prijemny kdyz clovek zna oba prvni dily. Ale v jednice me umrel :)

    inak prosim vsecky Minuskovace at me vypisi naky to jejich nabuseny RPG z poslednich 1-3 let ktere si mam teda zahrat kdyz Geralt je *polska pakarna* at teda prozru a zahruju si neco nabuseneho uz

    diky
    • Drakensang (starší než 3 roky, ale mnohem lepší než Witcher)
      Kingdoms of Amalur
      Pillars of Eternity (pokud je tento typ her pro tebe)
      Avernum 2: Crystal souls, ev. předchůdce Avernum: Escape from the Pit
      Might and Magic X
      Legend of Grimrock 2
      • Uz pri druhom titule som sa naozaj schuti zasmial.
        • del0
          To já už se smát přestal. Po tom, co Drizzt prohlásil, že příběh PoE je srovnatelný s Planescape.
          • Tak já mám sice PoE rád, ale Planescape je po příběhové stránce úplně jiná liga. Příběh PoE na mě působil jako takové běžná fantasy béčko - neurazí, ale ani nenadchne.
            Příběh rozhodně nebyl to, co mě táhlo při hraní PoE kupředu.
            • tak PT byl samozřejmě celkově mnohem lepší, ale závěrečná filosofická myšlenka byla v obou dost podobná. Pochopil jsi ten konec PoE vůbec? Víš o čem byl, a o čem pak byla celá ta hra? Pokud jsi proklikal rozhovory s Iovarou, tak je možné, že ti pointa vůbec unikla.

              Nakonec byla celá hra o tom, kdo má pravdu - Thaos nebo Iovara - a ty ses nacházel mezi nimi. A ani jeden z nich nebyl černobílý. Ten konec byl opravdu povedený.
              PT bylo samozřejmě lepší, plné humoru (Morte), ale jistá podoba tu rozhodně je.
        • jsi trouba co nepozná dobrou hru. KoA je rozsahem větší než Witcher, má mnohem zajímavější svět i lore (který vymyslel R.A.Salvatore), mnohem zábavnější systém soubojů. Na rozdíl od Witchera je to RPG, tj. můžeš si vybrat několik postav a hrát různé styly od magie po melee, zloděje atd. Přečti si recenze na Steamu
          • Takže kdo nemá naprosto stejný vkus jako ty, tak nepozná dobrou hru? *1*
            Já osobně nehrál všechny z tvého seznamu, ale 4 ano (Pillars, Drakensang, MMX, LoG2) a ty bych ani náhodou nepovažoval za srovnatelné a nebo dokonce kvalitnější hry než Witcher (ale jsou dobré - každá svým způsobem).
            "Na rozdíl od Witchera je to RPG" - tak to máš asi nějakou svou vlastní, jistě velmi zajímavou a specifikou definici pojmu RPG
            Obecně uznávanou definici RPG splňuje do puntíku, takže ta tvá bude asi ve stylu - "musí to být přesně jako má oblíbená hra XY, jinak to není RPG"
            • Jo, přesně tenhle protiargument jsem čekal :D

              Vžíváš se sice do role, ale už ji nijak neovlivníš - Dukem pouze hýbeš a střílíš, ale držíš se pevně daných koridorů a mluvení za tebe obstará taky sám :) . Splňuje pouze jeden požadavek RPG hry a ne zbytek.

              U "video"her obecně se to ale muselo trochu poupravit, protože tady je fakt ta definice už trochu spornější. Ustálený standard je na tom, že RPG hra musí mít nějaký vývoj postavy a dialogy s možností volby. A i pokud tyto věci má, ale převládá výrazně jiná složka, tak se to pak označuje tak, že má hra "RPG prvky"

              Jo, v BG sis sice mohl vybrat rasu a povolání, ale až na pár drobností (např. zmínky v rozhovorech, které bys spočítal na prstech rukou a specifický quest pro válečníka/mága/druida/hraničáře se získáním sídla) bylo úplně jedno jestli hraješ za člověka, elfa nebo třeba půl-orka a jestli jsi mág, druid, klerik nebo nějaké multipovolání atd. (hlavní bylo, že jsi Bhaalův potomek a kolem toho se vše točilo - jméno nebylo důležité a minulost jsi měl pevně danou..stejně jako Geralt)
              Mělo to stejný vliv na průběh hry jako to, jestli si Geralta specializuješ na znamení, nebo boj či lektvary.
              Možnost volby rasy a povolání ale není požadavkem RPG (velké množství - a to počítám i stolní - ho ani neumožňuje kvůli třeba herního settingu/světa), takže jeho absence fakt nevadí. Je to jen věc navíc.
            • @Luke,
              podle té tvojí definice je RPG hra i Duke Nukem 3D, protože se vžiju do role Duka, nebo Mortal Combat, protože se vžiju do role Ryua nebo Blanky.

              Jinak já netvrdím, že to není RPG, ale asi budeš souhlasit, že je těžké definovat ty žánry nějak ostře. Witcher je prostě akční RPG s minimální možnosti hrát role-play. Když to srovnáš s BG, kde bylo 10 ras, 10 povolání, 6 postav, tak ti vychází tisíce kombinací, jak si nakonfigurovat partu. To je prostě uplně jiný typ RPG her.
            • Ne, to si opravdu definici RPG ohýbáš ke svým vlastním potřebám.
              Opravdu mi jeho původ nemusíš vysvětlovat, já se všemožných stolních RPG her jako třeba zmíněné Dračí Doupě a D&D (respektive 2. a 3.5 edici, dál už ne), popřípadě Pathfinderu, Warzone, Shadowrun atd. nahrál dost :) .

              RPG neznamená, že si můžeš definovat vlastní charakter, ale že se do nějakého vžiješ a můžeš (obvykle) v nějaké míře ovlivňovat jeho vývoj (ne nutně fyzický) a chování. To, jestli si daný charakter můžeš a nebo nemůžeš vytvořit je už úplně vedlejší.
              Obecná definice: A role-playing game (RPG and sometimes roleplaying game) is a game in which players assume the roles of characters in a fictional setting.
              Tak to sedí hlavně pro stolní hry - jsou třeba takové stolní RPG hry, kdy se vžiješ do role např. Sherlocka Holmese a řešíš zločin - tedy máš předdefinovanou postavu, ale sám ji řídíš. Společným znakem RPG her je to, že se drží konkrétních herních pravidel a v jejich rámci se pohybují.

              Zaklínač je hra, kde se vžiješ do ROLE zaklínače Geralta a vedeš ho příběhem, určuješ jeho fyzický a psychický VÝVOJ, činíš ROZHODNUTÍ ovlivňující (nejen) herní svět a celé se to řídí konkrétními herními PRAVIDLY.
              Zaklínač je tedy RPG hra.
            • RPG = role-playing, tj. možnost definovat si vlastní charakter a hrát jeho roli. Ten název vychází ze stolních her jako Dračí Doupě (Dungeon and Dragons), kde se parta lidí sejde a každý hraje nějakou roli (zloděj, válečník, kouzelník, kněz).
              Naproti tomu Witcher neumožňuje hrát role žádné, je tam prostě jen Geralt se zcela fixním stylem hraní. Witcher má blíž k akční adventuře než k RPG, i když nepopírám, že jisté RPG prvky má (vývoj postavy)
    • Arcania: The Complete Tale

      Není zač

      *15* *15*
      • Chtěl nabušené RPG, ne generickou a stereotypní nudu :)
      • hmmmm :) supr, fakt diky
  • slavek.skara
    Docela se těším :)
  • kostejnesmrtelny
    Geralt přetřel Klepnu na bílo? *8*
    • V pribehu sp ominal ze vsetky jeho kone pomenovava "Klepna"
      • kostejnesmrtelny
        Já vim. To byl infantilní pokus o humor. *leze zpátky do kouta*
    • Může být i černá, když nevynecháš jeden rozhovor s císařem.
    • to bude jiná Klepna *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit