Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Btw luluman, čím podložíš svoje pvp skúsenosti ty?
  • EvE neni simulator litani s raketou, ale simulator zivota ve vesmiru...
    Napr pro uspesnyho obchodnika to uz pomalu pripomina excel online *1*
    • walltar
      Jo jo k eve prostě patří sklenka vína, kalkulačka a další monitor s excelem. *5*

      Hlavně si nevylít to víno do klávesnice ..... naštěstí G15 je vínu odolná.
    • Neni,bohuzel. Kdyby sly male a stredni lode ovladat ''normalne'',hra by razem byla o dve tridy lepsi a zabavnejsi. U nekolikakilometrovych lodi me system ''cil-warp'' prijde v poradku. U jednomistnych skorapek nebo malych pruzkumnych lodich ne.
      A ano,ja hru hraji jen diky ekonomice,jakou v zadne MMORPG nenajdete. Zadna hra se ji ani neblizi.
      • Malé průzkumné jednomístné skořápky? To nevim. Dokážeš si vůbec představit, jaká zátěž by to byla na servery?
        • Nedokazu. Ja tu nejsem od toho abych suploval praci vyvojaru:)
          A vsem co tvrdi ze mensi orbitu by clovek nezvladl,tak ja rikam-no a kdo rika ze to musi byt realne? Ve hre kde skacete warpovymi skoky,jumpy,mate 5 clonu sveho tela,,kde bez posadky ridite x-kilometrove lode ...se urcite da vymyslet i zpusob jak udelat manevrovani rucni a logicky vysvetlitelne.
          • Úprimne?

            Keď som občas robil tackle s frigami, osobne som ledva zvládal zameriavať a ničiť dronov (zatiaľ čo ich cieľ konštantne scoopoval a launchoval), časovať overheat na zbraniach (prvých pár cyklov, potom pauza kým heat opadne a opäť pár cyklov), časovať shield/armor rep a jeho overheat, časovať cap booster (aby som mal na rep nejaký cap kým udrie neut) a časovať nos, aby dodal cap tesne pred tým, ako začne scram a afterburner nový cyklus (coreli ctype kvôli tomu, že potreboval len toľko capu ako dodal nos).

            To všetko, zatiaľ čo fregatka automaticky na základe boh vie akého výpočtu max velocity, agility a hmotnosti krúžila okolo cieľa na najlepšej možnej orbite (ak to bol dram, tak to kľudne mohlo byť aj 2-3k na overheate, ale počul som, že ho nerfli, takže koľko dá teraz netuším). Osobne si neviem predstaviť ešte ju ovládať pomocou wasd alebo ako si to predstavuješ. Už tak to zabralo x hotkeyov (samostatne pre moduly, samostatne pre overheat...) a to mám nejakých 12 na myške.

            Netvrdím, že by sa to nedalo - ale na eve je aj po 9 rokoch x tisíc vecí, čo treba urobiť skôr.
            • Tohle ale nováčci ani netuší a prostě je odradí, že nemůžou tu svojí lodičku přímo ovládat. To že v pozdější fázi nebudou mít na WSAD dostatek prstů ještě nevědí. :)
          • Problém v žádném případě není to vysvětlit, jde o to, že je to bez obrovských investic do serverů, připojení i technologií nemožné. Navíc by to dost narušilo gameplay.
            • To v kazdem pripade. Ale ja nikde netvrdim ze to maji ted delat. Uz je pozde. Tohle melo byt pri spusteni hry.
              No ja uz stejne Eve od leta nehraji,protoze po failu zvanem Incarna(kdyz jsme se po 6 letceh slibovani niceho nedockali-nepocitam li nepouzitelne kajuty)uz CCP neverim. Ve chvili kdy jsem jim prestal verit,me prestala bavit i hra.
              Ve skutecnosti toho bylo vic,ale Incarna byl poradny a posledni hreb do rakve.
      • vzdyt male lode se v eve ovladaji zasadne manualne. akorat to neni klasicke wsad ovladani ale clovek klika do smeru kterym chce letet. frigate fighty v 1-5km/s vyzaduji neskutecny mnozstvi skillu a zkusenosti s manualnim pilotovanim. v eve neni zadna jednomistna skorapka. i mala friga ma nekolik desitek clenu posadky
        • Shuttle je jednomistna. O zachrane kapsuli ani nemluvim:)
          A mimochodem,ja taky obcas letam ''manualne'' pomoci dvojkliku
          • http://wiki.eveonline.com/en/wiki/New_Eden_crew_guidelines

            Aj ja som občas lietal pomocou dvojkliku. "Občas" je ale kľúčové slovo.
        • To máš odkiaľ? Lode sa ovládajú prostredníctvom keep at range a orbit. A občas zaspamovanie ctrl space. Orbit pre maximalizáciu angular velocity, keep at range pre minimalizáciu. Jedinou vhodnou vecou pre dvojklik je priblíženie pod uhlom, ale aj sa dá jednoduchšie pomocou príkazu orbit.

          Ani burning out sa nerobí inak ako alignom na nejaký celestial.

          To by som chcel vidieť tých expertov, ktorí dokážu dvojklikmi urobiť lepšiu orbitu ako automatika pre frigy, čo často dávajú viac ako 5k/s.
          • to si asi dobra trubka kdyz tohle neznas aneb pvper teoretik
            • Jj, melem slamu. *7*
              http://eve.battleclinic.com/killboard/combat_record.php?type=player&name=Lugalzagezi666

              Úprimne som myslel, že nie je také ťažké hodiť môj nick do bc vyhľadávača a pozrieť si jediný high ranked char s "lugal" v mene.

              Človek by čakal, že za tých 3k kilov už dáku pvp prax získa... a pritom je len teoretik. Predpokladám, že mám nalinkovať aj ostatné chary a svoju fotku s nápisom games.cz (so zapnutým eveo v pozadí) pre lulumana, aby mohol posúdiť moju eve online pvp kompetentnosť. *15*
            • tak to fakt ne :D musis byt asi fakt naivni ze pujdu hledat nejakyho slovenskyho namyslence do tabulek
            • takze tu jen mlatis prazdnou slamu

              urcite si myslis ze tady pujde nekdo hledat tvoji udajnout slovenskou velikost mezi udajne tisicem dalsich lidi? to urcite
            • A čo tak použiť trošku vlastnej inteligencie, dať si jedna a jedna dokopy a použiť battleclinic? *3*
            • no tak se pochlub kdo ve hre si ty elito
            • Ahaha, rok a pol som to nehral a stále ma battleclinic vedie na top 1000. Na jednom z charakterov.

              Celkom sranda ako sa tu takí noobici ozývajú a pritom nemajú ani základné znalosti pvp. Ty uberpvper, že ty si taký český garmon.

              *15* *15*
      • To je stejne jedno, aj tak by si so 7k/s dramielom alebo 5k/s slicerom nedokázal urobiť užšiu orbitu ako urobí počítač.

        Jediné na čo je dobrý manual piloting je slingshot - a od doby čo vyšli t3 je nepotrebný, lebo každý, čo chce robiť solo pvp na úrovni má vlastného boosting alta (irónia, nie?). Všetci ostatní sú len poletujúce killmaily.
  • preview novych efektu raket http://quafe.cz/index.php?topic=152.0
  • Jako jeden z duvodu proc Eve neni masovou zalezitosti(nastesti) vidim narozdil od jinych v i tom,ze vesmirna hra o vesmirnych lodich ma naprosto otresne udelane rizeni lodi. System letani ''Vyber cil a Warpuj'' ve me naprosto zabiji jakykoliv feeling z letani. A znam spoustu lidi,kteri kvuli tomu ani hru dal nezkoumali.
    Na letani s lodemi jsem si nezvykl ani po letech hrani.
    • janchor
      "Otřesné" není správný slovo. Jde čistě o zvolenej styl, kterej možná nesedí u malejch lodí, ale u ostatních právě naopak. Lítat s battleshipem, nebo nedejbože s něčím větším jakoby na kniplu, srsly?

      Jinak ale souhlasím, že i tohle lidi odrazuje - čekají Freelancera, jenže dostanou Bridge Commandera.
      • SirArag
        Jo, to byl tak trošku můj problém.
        Ale zvyknul jsem si a nakonec mě to i docela baví. Teda v rámci možností. Pořád bych byl raději za maličko akčnější souboje. Alespoň u těch malých lodí :)

        Ty souboje teď nijak nezáleží na tom jak umíš hrát a ani nejsou moc zajímavé (z pohledu hráče. Pozorovatel si to může docela užít). Prostě zaměříš, navolíš optimální vzdálenost a zapneš zbraně.
        Nebo jsem něco vynechal? Jak říkám, dlouho to nehraju.

        Nevadilo by mi ani komplikované ovládání (slyšeli jste o Kerbal Space Program? TO je simulátor!), kdyby šlo alespoň něco dělat.
        • janchor
          No, vynechal jsi kompletně taktiku. Kroužit v optimální vzdálenosti můžeš kolem statickejch cílů v nějaký jednoduchý misi, ale jak jde o skutečný bitvy, nota bene s živými protivníky, začne hrát roli podstatně víc věcí, než jen zapnutí zbraní - hlavně schopnost číst situaci a reagovat na její vývoj.
          • SirArag
            Reakce na Aoyagi:
            Tak jasně. Ale prostě pro hráče, který má na tuhle hru čas tak dvakrát týdně to znamená zůstávat právě u těch mikrolodí, protože než si vydělá na nějakou větší, uplyne půl roku a pak už ho samozřejmě naštve, že ho sestřelili (zvlášť když si to musel každý měsíc platit).
            Kdybych hrál každý den a vydělal na to za týden, neměl bych problém. Trošku by to zamrzelo, ale za chvíli bych měl novou.

            Na trialu mi zbývají čtyři dny a za tu dobu jsem odehrál sotva nějakých patnáct hodin. Takhle to u mě vypadá, že u toho dlouho nevydržím. I když je to zajímavá hra a docela mě bav. Jen ty MMOčka potřebujou tolik času a toho já poslední dobou zrovna moc nemám.

            Nemám proti EVE vůbec nic. Jen mě štve ten systém měsíčních plateb. Platit 15 euro na měsíc když nakonec budu mít čas jen dvakrát týdně pro mě není moc lákavá možnost.
            • SirArag
              Vím, že MMO jsou hlavně o komunitě a já se komunikaci s lidmi nijak nebráním. Jde mi jen o to, že když mi do toho něco vleze a náhodou nebudu mít od druhého týdne po zaplacení čas, přijde mi to jako vyhozené peníze. Pro mě by byl vážně nejlepší ten systém, kdy by se odečítaly peníze jen během hraní.
              Když mám víc času tak si zahraju víc. Klidně u toho prosedím prakticky celý týden když na to budu mít čas. Dopředu ale vážně neodhadnu jak na tom budu (věci o kterých vám řeknou dva dny předem se moc plánovat nedají).

              Kdybych měl víc času, byla by to nejspíš hra přesně pro mě (jen si nováček musí zvyknout, že se to ovládá prakticky jen myší a klávesovýma zkratkama :)
            • Tak nevím, jestli je EVE hra pro tebe *1* . Většina lidí co znám a hrají dlouho a pořád je to baví, tak ti tu hru vlastně žijí, zabývají se obchodem ve velkém, skoro každým aspektem té hry, politikaří a tak dále. Taky sice občas hrají jen pátek-nědele, nebo tak, ale za to intenzivně ^^ . Samozřejmě jedna z nejdůležitějších věcí v EVE je mít fajn korporaci nebo nějaký okruh lidí, to pak je taky lepší hrát častěji, hmm...
          • SirArag
            Tak daleko jsem se zatím nedostal. Budu k tomu vzhlížet jako ke svému momentálnímu hernímu cíli.
            No a pokud mě souboje nechytnou ani pak, tak si zkusm najít nějakou ne tak nebezpečnou kariéru :)

            I když občasným přepadům se asi úplně nevyhnu, co?
            • Huh? Základní poučka EVE je "nekupuj si nic, co si nemůžeš dovolit ztratit"
            • SirArag
              Zatím mám jen Imicus a Navitas (z výukových misí), které jsou dost levné, ale koupit si nějakou lepší těžařskou loď se už trochu prodraží. A kdyby mě s ní někdo sestřelil, asi bych z toho lezl po zdi :)
              Pokud chci hrát jen jednou za čas a nemám na to čas/náladu úplně každý den tak na to budu vydělávat hodně dlouho.
              To je taky moje výtka proti měsíčnímu placení. Proč nemůže člověk mít například nějaký "kredit", který se mu odečítá jen když hraje? Hlavně by na tom asi tolik nevydělali, ale je k tomu snad ještě nějaký jiný důvod?
            • A kterou že loď chceš? Já jenom že při L4 misích si přijdeš měsičně tak ke 300M ISK při občasnym hraní. A L4 mise jdou dělat už s battlecruiserama (je to maso, ale jde to, hlavně pomalejc než s BSkama).
            • SirArag
              Na druhou stranu tam jsou k nalezení dražší rudy a kdybych zůstal v systémech kolem 0.9 tak se k lodi, která stojí za to, dostanu tak za půl roku.
              Navíc bez rizika už by to asi nebylo vůbec ono.
            • janchor
              Záleží, kde (a s čím) se budeš pohybovat. Lowsec je samozřejmě hazard z principu.
    • Paulcz
      Hmm toto mě právě odradilo. Je to klikačka, akorát místo postavy mám raketu a já chtěl "simulátor" :)
  • lol nuda, kdyby mi nekdo nerekl ze se tam valci tak si to ani nevšimnu, nechapu jak tohle nekdo muze hrat *11*
    • Nechápeš protože nato potřebuješ mozek. A ten očividně nemáš.
  • tohle je ve wowku taky, minule jsme napadli stormwind, pobili všechny aliky a zakempili se v jejich AH
    • To o nicem moc nevipovida. Na Stormscale se muzes jako Hordak prochazet po SW, protoze na celym serveru jsou 3 alliancaci z nichz 2 jsou alty od nekoho z Hordy.
  • Proč se neobjevují další onlinovky, který by takhle silně podporovali nebo spíš vůbec umožňovali politikaření a socializaci?
    • Protože většina lidí, když přijde, jak se dnes tak moderně říká, duševně i fyzicky sedření z práce, chtějí jen vypnout mozek a konzumovat. To sice v EVE taky jde, ale pro většinu lidí to moc zábava není.
      • Presne tak, ked chce dnes niekto hrat EVE na urovni, je to dalsia praca. Hral som to od 2005 do 2011 s kratkymi prestavkami, mali sme dobru corp, sucast velkej aliancie, cez tyzden sa farmilo, vikendy PvP. Spociatku aj 'casual' hrac s jednym uctom mal sancu. Dnes je komunita plna sociopatov /Goons su ukazka/ a no-life nerdov so 7 accountami, na vsetko treba vlastneho alta, kedze nikto nikomu neveri.
        • No osobně mám jen jednu postavu a užívám si jí náramně *1*
          • Taky jsem měl jenom jednu postavu...jenže od Bety, takže pár desítek milionů SP a s tou si tak nějak vystačim. A to neumim dready ani nic většího. :)
          • To máš ešte dobré.

            V dobe keď som mal jednu postavu, som si to užíval aj ja. Ale potom prišiel wardec a trénoval som hauling alta, potom som chcel robiť solo pvp, vytrénoval som falcon alta (no solo pvp, dalo by sa diskutovať), potom som kúpil logi alta, potom boosting alta, potom... *1*
            • Meh, ať se děje cokoliv, vždy si vystačím. Jen mám pořád prázdnou peněženku, jak nepracuji :D
        • Celkom pekne napísané - asi preto som prestal hrať aj ja.

          Napríklad tá tendencia, že každý jeden človek potrebuje na seriózne hranie x vlastných altov, bola citeľná. Najprv falcon alt, potom logi alt, nakoniec boosting alt a k tomu samozrejme hauling/industry alt či capital alt (posledne bol "in" supercarrier alt).

          A potom si človek uvedomí, že na solo pvp ide s tromi - štyrmi kontami... no a potom buď skončí, alebo vezme ďalší power of 2 (v tomto prípade 5 heh).
    • Eve - 400k účtov
      Wow - nieviem koľko miliónov účtov

      Preto.
    • Asharak
      Protože vývojáři raději zkopírují WoWko než EVE *7*
      (nadsázka)
      • SirArag
        Když ono na EVE bývá "jen" něco kolem 40-50 tisíc lidí v noci a kolem 25 tisíc ve dne :)
        • Tak ono je celkem jedno kolik hracu to hraje, pokud system funguje.
          Eve ma nejakych 350-400 tisic subscripci, coz je oproti jinym hram malo, ale stale je EvE ziskovy projekt a o to jde. Navic tech 50k lidi je na jednom serveru, takze vlastne potkas a muzes kooperovat ci valcit s mnohem vice lidma najednou nez v jinych hrach *2*
          • SirArag
            Tohle všechno já vím. Jen jsem se na to chtěl podívat z pohledu vydavatele :D

            Většina vydavatelů jde radši na jistotu. I neúspěšné Free to Play klony WoW dokážou nějakou dobu vydělávat.
            Myslím, že neúspěšný klon EVE by toho moc nevydělal i když bych ho uvítal mnohem víc.

            Někdy přemýšlím o vlastních hrách (o některých si stále myslím, že jsou to docela zajímavé nápady i když to by museli posoudit jiní), pak ale spadnu zpět na Zemi a raději se věnuju něčemu čemu rozumím :D
            A ostatně většinou nemusím moc dlouho čekat než ty nápady napadnou i někoho jiného (ať už s jakýmkoli výsledkem)
  • MMO kvaliti zaklinače to si dám líbit
  • Kdysi jsem to zkoušel, ale to trénování časem mi hrozně vadilo. Měl jsem neustálý pocit, že nikdy nemůžu nic uhrát proti těm co začali dřív. Ale hlavně už to na mě bylo moc HC, v té době. O dnešku ani nemluvě. I tak se mi EVE vizuálně moc líbí a obdivuji lidi co to hrají.
    • A jako vždy při diskuzi k EVE musím opět nesouhlasit. Na single a mission running se holt musíš vyexpit, ale pro korporaci můžeš být dost užitečný klidně po 14 dnech...klidně po tejdnu. Zablokovat mnohem větší loď ECMkem a zablokovat warp core aby nezdrhnul a je téměř bez šance i proti malým lodičkám. Heh...v EVE opravdu platí, že i s malým kašpárkem jde zahrát velký divadlo.
    • Zarobiť isk a cez character market kúpiť vytrénovaný nejaké 100m sp chary (alebo nakúpiť plexy, gtc za real money). Trénovanie je tak pre rperov a ľudí, čo to hrali od bety.
  • Inak z blízka sa grafika podobá X3, EVE som po 12 dňoch vzdal, a prešiel na X3, pretože to sa dá hrať a "svet" príliš neuteká. Pri warpe v EVE lietate cez planéty, to ma trochu štvalo, ale po 4 rokoch už to je hádam opravené.
    • Jo, teď při průletu planetou okolí jakoby zešedne, takže už to nevypadá tak hloupě :)
      • SirArag
        Mně se po několika hodinách hraní a vypínání hry do okna vypnuly všechny efekty a vypadalo to docela blbě. Naštěstí pomohl restart. Líbí se mi, že EVE se načítá opravdu HODNĚ rychle.
        Taky se mi několikrát podařilo proletět skrz Navy Academy.

        Je v EVE vůbec možný nějaký volný pohyb jako třeba ve Freelanceru nebo to je jen střídavé klikání na cíle a "approach", případně "Orbit" ?
        Zatím jsem na nic takového nepřišel i když v nastavení kláves něco podobného bylo (a ne, že by to mělo nějaký efekt, kterého bych si všimnul).
        • Podle lore je warp založený myslím na vytvoření jakési mimoprostorové a mimočasové bubliny - samozřejmě jen obrazně, co se týká pohledu hráče - takže v podstatě můžeš proletět čímkoliv.

          No, jediné přímé ovládání lodi je, že jí "ukážeš" kam má letět, když doubleclickneš do prostoru. Rozdíl mezi FL a EVE je rozdíl mezi arkádovou střílečkou a strategií ^^
          • SirArag
            Eh, nahoře už nejde reagovat.

            Já vím, jsem vinen :D
            Ale i tak musím odpovědět:
            Mezi rohlíkem, který hodlám sníst a hrou, kterou se hodlám bavit je rozdíl. U rohlíku je jasné, že tě trochu nasytí a shodneme se, že to je jeho účel, že? U hry ale nemáš zaručeno, že tě pobaví (což JE její účel) a kvůli tomu bys měl mít možnost ji vyzkoušet.

            Pokud tu možnost nemám, pak si hru stáhnu, vyzkouším pár minut až hodin (ne, že ji dohraju) a teprve potom se rozhoduju :)
            • *1*
            • SirArag
              Jak se tak dívám, nepochopilo to docela dost lidí, co? :D
            • WTS Irony Detector. *15*
          • SirArag
            Já vím, že jsou v tom obrovské rozdíly, ale ovládání lodě v boji by mi prostě víc sedlo než čekání až jeden z nás toho druhého "ulaseruje" k smrti.
            Ono i v X3 jsi mohl ovládat svou loď ručně a to mi přijde o dost podobnější k EVE :)
            • Si jasný pirát, lebo žiadny človek nemá právo vyskúšať si hry, ktoré by si chcel kúpiť. A vieš prečo? Lebo ani v tescu nemôžeš len tak ochutnať rožok!

              *3*
            • SirArag
              Pirátění? :)

              Jo, to mě taky docela často potkává. Bohužel ty hry často nestojí ani za to a jdou z disku rychleji než demo.
              Já jsem takový věčně nespokojený člověk :D

              Hlavně mě nikdo neukamenujte. Kdybych ty hry koupil tak ještě teď lituju :)
              Podporuju jen hry, které mě zaujmou. Pokud u něčeho nevydržím ani pětinu základní herní doby, nemá to podle mě cenu kupovat.
            • No jo, to chápu. V tom případě mi přijde jako jediná alternativa . . . no, asi nic.
            • SirArag
              Problém je, že nemám moc rád měsíční platby. Vím, že v EVE je PLEX, ale za prvních pár měsíců prostě nemám šanci si na to vydělat (nebo něco dělám špatně) a nakonec za to zaplatím víc než za jakoukoli jinou hru :D

              Bohužel na to, abych měsíčně utrácel, jsem ještě nevydělal dost :)
            • No jo, taky mi dost dlouho trvalo, než jsem si na ten systém v EVE zvyknul :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit