Přejít na výpis diskuzí

V Shadow of the Tomb Raider si nastavíte obtížnost pro každý herní prvek zvlášť

9.8.2018 13:42
Václav Pecháček 11 příspěvků

U některých her, například simulací co nejpřesněji napodobujících realitu nebo úmyslně hardcore zážitků, dává smysl, že si hráč nemůže vybrat svou vlastní obtížnost. V případě tříáčkových akčních blockbusterů pro všechny hráčské úrovně i věkové kategorie to ale neplatí, takže je jedině dobře, že chystaný...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    + No...

  • Lukyz

    Ještě jsem  našel, jak že je to s tím označením správné cesty 😅

  • MickeyMutant
    Já tomu nevěřím. Že by jen díky nastavení vyšší obtížnosti Lara vydržela mlčet a minimálně sem tam neporadila, jak dál. Nebude to pak trapné, tolik hodin ticha? A smí aspoň hekat jako vždycky? Snad by mohla tím hekáním naznačovat, že se blíží nějakému důležitému momentu, aby se člověk soustředil. Kdyby teda ani nehekala, tak to snad nebude Lara.
  • Lukyz

    Tak první odstavce mě na "Deadly Obsession" celkem nalákaly a pak zase sprcha ve formě savů je v táborech ☹ Tohle je u mě není ve škatulce těžší obtížnost, ale spíš znepříjemňování hraní, škoda. 

    • maros.goc

      Pridava to na napati nakolko musis byt opatrny pri kazdom kroku :-) podla mnaje to spica

      • triptich

        tak presne takto to u mňa nefunguje. skôr naopak. pekelne ma to frustruje, keď nemôžem hru kedykoľvek vypnúť. času na hranie je málo a často sa stáva, že musím skončiť nečakane a teda stratič postup... je predsa na mne, či si hru pokazím save/load taktikou, alebo si zahrám súkromného ironmana.

        ďalšie dôvody pekne popísal už Lukyz. je to o voľbe, ktorá by v tej hre mohla byť. príde mi to prívetevejšie, ako keď ma striktne nútia držať sa niečoho, čo mi nie je milé.

      • Lukyz

        To je jedna strana mince, mě ale vadí, že hru "můžu" vypnout až dorazím k nějakýmu (ne vždycky dobře umístěnýmu) checkpointu, ideálně před bossem s nepřeskočitelnou cutscénou, kterou vidím po dvanácté 😅  Další věc je, že mi to tak nějak brání v experimentování a zkoušení jiných taktik, prostě jedu na jistotu, jinak bych ten úsek musel dělat po Xtý znovu. 😣Chápu, že někomu to nevadí nebo naopak to bere jako plus, ale já osobně checkpointy a permadeath fakt nemusím. ☠️ 

        • Presne tohle me stvalo v elexu na konci. Posledni boss a hra je ulozena tak ze si s nim clovek musi pokazde pokecat pred soubojem :D

        • raisen

          Přesně tak. Nejvíce quicksave využívám hned po nějaké cutscéně či rozhovoru, který z neznámých důvodů nemohu přeskočit, ač tu danou scénu opakuji třeba potřetí a ten hloupý checkpoint tam není. Nemožnost tohle přeskočit je pro mě nejvíce nepochopitelná věc (která mě teď momentálně napadá) ve hrách, že Ubisofte (tam to bolí o to víc, že občas ty dialogy jsou pro mě utrpením 😀).

        • StarejKokos

          Me ty omezeny savy taky neberou.. narocna obtiznost je super, to jo. Ale furt mam v pameti save system v KCD... nocni mura.

  • Cryohazard

    Uvidíme.... RotTR ma až tak nebavil a nedohral som ho. TR som si vychutnal...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit