Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už aby to bylo venku. Jo když jsem to pustil po prvé tak jsem vzal badnu vujáků ( asi 2x vic než v COH) s tím že sejmu kulometný hnízdo ... no ani sem se nepřiblížil do poloviny, v coh bych ho sejmul jak nic. No, a tehny sem jsi řekl že to bude docela hardcore a taky že jo. Jednotky vlastní inventář, deformace terenu, vlastní ovladani jednotek pomoci klávesnice a myši ... no proste parada. Jen mě sem tam štvala penetrace tanků kdy jeden stug III mi vymlátil 2 stugy a par protitankovejch děl ... no zkratka probil se přes půl mapy.
    CoH je oproti tomu arkada ale taky je to fajn hra, nej ak některý (i) spolčený s *11* co se snaží nadchnout masu lidí *10* a halvně děcka aby ukecali rodiče ať jim to koupí ... pro skalní PCčkáře je to hratelný leda na veterany a ještě je to dohrany za noc, dvě. *11* ... R.I.P Westwood *1*
    • * spolčený s EA. ..... už ani klavesnice to nebere.
      • Jack1947
        Celkem ftipne tedy. EA EA...
  • nic moc
  • Hraju to už od jedničky a nemužu se dočkat.Krom vietnamu to hraju furt.Dobrá hra.
  • Kallessin183
    Konečně!!!!!! Osobně si počkám až to vyjde, koupím, nainstaluju a zapnu editor:) Díky němu mám v MoWAS skoro 500 hodin...

    Jen mám jedinou obavu. Vietnam a Condemned heroes mi zrovna k srdci nepřirostli. Snad nebude Skirmish jen o loadu. Doufám a modlím se.
    • Já myslím že ne, podle mě bude MOWAS2 kráčet ve šlépějích MOWAS a přidá k tomu hodně padnoucí kabátek *3*
  • Je to blbost stejně jako předchůdci *11* už podle těch počtů komentářů o to moc velkej zájem nebude. Zlatý COH a COH2 *14*
    • jj, neni nad to kdyz v coh 1 a 2 po sobe strilej dve jednotky pesaku z metru a nemuzou se ani jeden do druhyho trefit, protoze jim ne a ne vygenerovat sestku na virtualni kostce. Nebo pantherem, kterej ale ma od vyvojaru hozeny 3 k utoku proti pechote takze i kdyz trefis kanonem pesaka do hlavy tak mu to nic neudela... jj neni nad starej dobrej coh....
    • Si trapný troll a nebo jen tupý člen CoH stáda ? A nebo si moc hloupej na to, abys tuhle hru uměl ? *15* Tahle hra je realističtější bratr CoH série (která mimo jiné trapně opisovala Direct control v Tales of Valor) a je cílená pro náročnější stratégy, je propracovanější, má cca 10x víc jednotek a lepší fyziku... CoH je zase relativně jednoduchá arkáda, filmového stylu, která zase cílí na arkádové hráče, co si rádi zastřílí, aniž by musel myslet na ráži děla, či chování pancíře... oboje hry mají na trhu stejné místo, asi jako CoD a ArmA... a hodnotit to podle počtu komentářů, to je dokazuje tvojí jednoduchost *3*. Komentářů pod Armou je taky mnohem méně než pod CoD, a o kvalitých těhle her asi taky víme svoje co... *7* Prostě tohle neni přehypovanej jednoduchej mainstream, co sází jen na reklamu kam se podíváš, ale hra pro pořádný chlapy s mozkem *3*. Navíc, nesuď dle kvantity, ale kvality komentářů - krom tebe (ty se ale nepočítáš trollíku), jen kladné...zatímco pod CoH 2 je větší půlka záporných...

      Howgh :-*
  • +1 pro Tiscali.Games za zveřejnění MOWAS2, už sem se bál, že tu budou články jen o CoH2... *3*

    Na MOWAS 2 se hrozně těším, vývojáři po delší době zjistili, že by bylo zbytečné hru dramaticky vylepšovat patchema o vše, co si hráči přáli, tak přišli s druhým dílem *4*. Určitě dobrý krok, vyjde levněji než milion patchů, nabídne více a vývojářům alespoň připíše nějaké penízky na další vývoj už tak perfektní hry.

    Z toho, co se ví, dojde k vylepšení grafiky, zvuků, AI, vylepšení skirmishe, poté přechod od Gamespy k Steam Multiplayeru (protože Gamespy poslední dobou hrozně stárne a MP nestojí za nic), což přinese vyprošení match-making, Steam Cloud, Steam Workshop (tudíž lepší podpora pro MODaře) a asi i replaye. Dále, dle prvních 10ti screenů jsou všechny jednotky přemodelovány a vypadají opravdu parádně *5*

    Prostě, parádní hra, opět o kousek blíž k RTS dokonalosti... *4*
    • *vyprošený (hernajs *15* )
    • *vyprošení
  • konecne!!!!!!!!!! *4* *4* jedna z nej rts her az doladi AI,grafiku a nektery mise bude to nej rts vubec!!!!!!!!! vzdyt jen az doladi direct control kterej je uz ted jak wot bude to fakt bomba
  • Ano! Naprosto nedocenena hra. Neni lepsi rts/takticka zalezitost na tehle urovni drobnych jednotek. A ta moznost prime kontroly, uuauauuuuuuu...
    • Do té doby než vzniklo World of Tanks to byla jediná hra kde si člověk fakt mohl zablbnout s tankem...a louskat 88kou britské papírové tančíky byla taky sranda *14*
      • Kozy
        Tiger Hunt neznáš?
      • V Soldiers:HOWWII mě víc bavilo louskat Tigery ruskou 122mm rourou. Znehybnit. Rozsekat.
        • Kallessin183
          Když si tak vzpomenu na svoji kampaň v modu DCG, měl jsem jen pešáky. Bylo krásný ležet v trávě a koukat jak se nepřátelský tanky snaží projet moje minový pole. Neprojel ani jeden.
          Když přišlo padesát mužů nepřátelské pěchoty a pustilo se do mých jedenácti mužů, to už byl jiný příběh, s poněkud horším koncem:)
  • Super MoW moje oblíbená strategie sice někdy tuhá, ale fajn. Pro mě o dost lepší než CoH tanky nebojují na 10 metrů či úplně na blízko jak tomu kolikrát je. CoH s módem blitzkrieg je o něčem jiném a není jako základ a mow se přibližuje… U MoW pěchota, tanky, děla mají inventáře, munice se spotřebovává, palivo protéká a model poškození je skoro uvěřitelný + direct control u takového mastodonta typu Tiger prostě lahoda. Doufám, že kooperačka bude udělaná dobře, ale u AS byly po chvilce skirmish mise monotónní, doufám, že si dají záležet. MoW 1 měl kooperačku originální a nikdy nejel koncept AS, který byl stejný. Uvidíme, jak to dopadne.
    • Keyz
      Hlavně úkoly kde jsi bránil byli HC a dost autentické. Ten ústup z první linie zpátky do druhé a do toho chudáci všude chcípali. Někomu došla munice a někdo si ani nevystřelil... Pak pohled na ztráty byl taky děsivý. Sice ne jako v reálu ale o hodně věrohodnější jako v běžných RTS.

      Jenom mně vadilo jak hra bylo náročná. Snad to vychytají.
      A taky,že když jsem ovládal vozidlo, tak střílelo na větší vzdálenost než když za něj hrála AI.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit