Přejít na výpis diskuzí
Vědci zkoumali chování lidí při konci světa skrz onlinovku ArchAge
14.3.2017 | Adam Homola
14 příspěvků
-
moc se to zkoumat nedá. Ve hře nelze umřít a tedy tam chybí základní pud strachu o život. I kdyby tam byla permanetní smrt tak je to jen hra. Jen hra a lidi to tak berou
-
-
Prvky survivalu má přece Rust a alespoň mi to tak připadalo , že se kolega nechtěl za každou cenu vzdát života . Kdepak sociální sítě a chaty ...Maximálně si určíte pravidla ve skupině , která pak efektivně bude likvidovat ostatní ....
-
-
Mate chybu v nadpisu ;)
-
Takže hra měla wipe ted někdy ? Nehrál sem to už pár let ....
-
Zajimalo by me kdo za takovou studii zaplatil :D
-
-
Daňoví poplatníci, kdo jiný by za něco takového platil... *7*
-
-
Od kdy chodí do diskuze na games.cz pouze fanoušci Václava Klause?
-
-
Nejsem fanoušek Václava Klause... *7*
-
-
Ale hovoříš, jako bys od něj pobíral lekce rétoriky. A nejen ty.
-
-
A kdo jiný by za takový nesmyslný a bezcenný výzkum podle tebe platil?
-
-
-
-
-
-
ArcheAge mohla být naprosto úžasná hra, ale zabil ji vydavatel a jeho nechutně nastavený P2W systém *13* *13*
-
-
Pro mě to teda zabila těžká nuda cca od 30. levelu vejš a překombinovaná ekonomika. *2*
-
-
Ta nuda tam ale byla právě kvůli vydavateli XL Games (pro NA/EU to sice byli Trion Worlds, jenže ti neměli koule na uzavření smlouvy umožnující jim cokoli ve hře měnit, nemohli prakticky do ničeho kecat a v podstatě všechny úpravy ve hře si museli nechat schvalovat od XL Games, a to dokonce i včetně oprav bugů/exploitů ve hře.) Dá se říct, že do CBT4 (čtvrtého Closed Beta Testu) to byl takřka vlhký sen všech hráčů MMORPG zaměřených na propracované masivní open-world PvP. Jenže pak se to začlo od CBT5 kvůli vidině vyššího zisku přizpůsobovat korejským "carebears", takže z toho nakonec vyšel učebnicový příklad P2W paskvilu.
-
-
-
Nechovají se tak skoro všechny komunity při uzavírání jejich oblíbené MMO hry ?