Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no, som zvedavy, kedy niekto urobi skupinovu rpg, kde aspon v nejakom case - obrana hradu, utok vojska .... budem moct pouzit vsetkych 15 charakterov, ktorich vacsinou 11 sedi na zadku v campe a skriabe ci vajca, zatial co ja so 4 zachranujem svet, dobijam svet, whatever
  • ja tam jaksi nevidím gui, ty 4 ikony napravo (asi navrhnute pro ovladac) to má byt jako všechno? Ja ted hraju nwn 2, mam v parte druida a ten ma asi 12 užitečných spelu. tohle zjednodušovani se mi nelibi, aby z toho nebyl další mass efect
    jinak v techto hrách záleží taky na tom jak je napsany scenar a dialogy a v tomhle jim proste neverim
    • Dragon Age 2 vypada s gamepadem uplne stejne. Stejne tak Origins.

      Predpokladam, ze na PC dostaneme to, na co jsme zvykli.
    • p.s.
      jinak si nemyslím že problém je v zjednodušeném ovladači ktery ma jen par tlacitek. problem bude spíš v konzolistech kteri proste nic slozitejsiho nebudou hrát, nechteji rešit d and d pravidla, staty, inventar menežment a pod
      • celoush
        Proč by taky řešili DnD pravidla, když na nich Dragon Age nestojí *3*
  • Neviem si pomoct, velmi si zelam aby bola hra fajn a dobre hratelna, ale z videa je jasne, ze vsetko je oznacene vykricnikmi, moji spolocnici su vopred naskriptovani a sotva budem mat moznost zmenit aki su. Na hrach ma skutocne bavi to, ze mozem byt cim chcem a robit veci ako chcem. Skyrim, ktory je strasne zabugovana hra je podla mna tak super, nie kvoli novym principom alebo lepsej stylizacii ale kvoli tomu ze som v otvorenom svete, kde nikto nevie kto som, dokial sa niekym nestanem, je lahke sa stratit pretoze questy su naozaj roznorode a mozem si vybrat len to co budem robit... ak chcem byt magom tak na companion questy sa nikdy nedostanem atd.. Novy Dragon Age akoby zabijal akukolvek slobodu rozhodovania... Ty si v Inkvizicii, buduj pevnosti zachran svet a nezabudni nasledovat vykricniky... to sa tazko vcituje do deja...(Dark Souls je tiez tak uzasny hlavne preto, ze element vytvarania si vlastneho osudu a pribehu je neodelitelnou sucastou serie...)
  • z těch videí tady v článku moc nadšený nejsem. Je sice fajn vidět, že mág holí opravdu kouzlí a ne že ji má stále na zádech a pak mu při kouzelní kamsi zmizí jak v jiných hrách, ale jinak mi ta hra přijde divná. Když to porovnám s jedničkou, tak teda nic moc, ale je možné že to dělá to vytrhnutí z kontextu jednotlivých videí....uvidíme. Každopádně tato konkrétní hra má u mě stopku, dokud to neuvidím hrát již jako hotovou hru někde na youtube nebo tak, protože prezentace mě vyloženě odrazuje
  • vypada to moc pekne. ted jen, aby se to jeste dobre hralo :) k druhemu dilu jsem se dostal nedavno a prisel mi, jako orezana "fantasy" verze mass efect, prvni dil uz si skoro nevybavuju. nicmene na "wow" trailery predchazejici kazdy dil si vzpominam docela dobre...
  • Asharak
    Alespoň mohli zapnout shadery *7*
  • Hmm, takze stejna kravina jako dvojka jen v trochu lepsi grafice. No nic, alespon tentokrat ty penize usetrim.
  • Nevypadá to vůbec špatně. Hodně se mi líbí ten akční soubojový mód, který se inspiroval Dragons Dogma s tím rozdílem, že jde přepínat mezi postavami. Pokud se to bude hrát stejně dobře jako DD, maj mě jistýho *15*
  • Krajina na zaciatku 3. videa je nadherna
  • Jen jednu věc. Ten kůň ve třetím videu. Je obrovský! Zatraceně kdo dělal to měřítko? Vždyť má přes dva metry na výšku. Ovšemže, existuje anglické plemeno shirských koňů, kteří můžou takové výšky dosáhnout, ale to jsou tažní koni. Vždyť ten jeho zadek zabere půlku obrazovky, a jeho jezdec na něm v podstatě dělá rozštěp.
    • Myslím, že ta hra je fantasy žánru.
      • Ale mně jde o ten estetický dojem. Dragon age inquisition vypadá přesně jak fantasy od Ikei. Draci, čáry, lukostřelci s kulometnou kadencí, ale když jezdec potřebuje žebřík, aby mohl nasednout na koně, ničí to celistvost.
        • To ti rozhodně nemůžu vyvracet. Vkus je vkus.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit