Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Do vánoc na to našetřím,jsem student takže to holt trochu potrvá,jelikož si ted kvůli tomu budu updatovat pc na i7 6700k a ddr4-ky,jinak ssdčko mám a grafiku R9 290x..To už by mohlo stačit bez problémů a dlouho dopředu i přes VR.
  • Já mám štěstí, že kámoš nasypal XX korun do nového PC a má předobjednáno (oculus na německou adresu):) U něj si to vyzkouším, aniž bych musel bejt někde ve frontě (očekávám, že pak v alze se na to budou stát fronty, aby t každej testnul), v klidu a jak dlouho budu chtít. Potom možná budu přemejšlet jestli to má vůbec pro mě smysl. Mně je blbě i v autobuse, nemůžu sedět proti směru jízdy a defakto ani stát, takže mně bude v tý helmě 100% blbě:)
  • Tak ted je jeste otazka co na to FOVE kterej ma sledovani pohybu oci. Pokud zvladnou dotahnout displej tak by to mohla byt opravdu zajimava konkurence.
  • jindra.veliky
    Na to se tesim. Doufam, ze to najdu pod stromeckem *4*

    hry pro Oculs Roft na tom asi nepujdou spustit, co? A nevite jak to bude s cenou her? Jestli budou chtit za novy hry tolik, co za klasicky AAA tituly, tak potes koste *7*
    • Jack1947
      Je to kolik 15 si najdeš nějakou brigošku potáhneš pár beden a hle bude na hry, no stress *6*
      • Draken69CZ
        *15*
        • Jack1947
          Ty se směješ ale tady někdo psal že brigádničil a vydělal si na hry... jasně třeba netahal bedny noo.. bože.
          • Draken69CZ
            Ale to je jedno spíš mě pobavilo, že s tím přicházíš zrovna ty *15*
            • a to jen v tom šťastném krátkém období, než si pořídí ženu a pár capartů, kteří schramstnou i ten poslední zbytek prachů na nějakou zábavu *4*
            • Jack1947
              Kamrád měl i s prémiemi 25k čistého ale tak pravda že on se nadělá ne jak nějakej páprda v kanclu za 30klacků si drbe zadek.No a občas dělá přesčas a na střídačku(noční/ranní) ale tak holt dveře do letadel jsou něco jiného než kterákoli jiná práce.