Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Virtuální realita nesmí být realistická, ale virtální a reálná. Je tohle ten paradox o kterem mluvili v Interception?
  • Lukyz
    Po dlouhé době článek od Blixy, že by skončila dovolená? *1*
  • Hele at si Valve hraje se svymi specialnimi ovladaci a job simulatory nebo cimkoli dalsim. Ja doufam, ze si budu moct na hlavu nasadit OR a z kokpitu lode ve StarCitizenu cumet na tu nadheru okolo at uz to bude samotny vesmir a planety, nebo nejaky ten kriznik.
    • jj, a do toho ti tam bude blikat smejici se zuckerbergův xicht s logem kokotbooku
      • Zagro
        Jedinej xicht jsi zde ty.
      • Na nejaké máchanie s bazmekmi v paprčiach kašlem, VR, aká nás čaká v dohľadnej dobe ma jednoznačne zaujíma v súvislosti s virtuálnym jazdením a lietaním, žiadny problém s ovládaním (proste držím volant/HOTAS), minimalizácia kinetózy (vidím, ako sedím v kokpite), skrátka ideálne *5*

        Ale chápem, že vývojári potrebujú násť niečo totálne konzumného, čo môžu stádu predávať po miliónoch, tak len nech sa snažia *15*
  • Tak to je logické, že to nemá být přímo realistické...úplně vidím virtuální verzi titulu Second Life :D
    Hlavní je, co vidím, a intuitivní ovládání, ty ruce fakt nejsou potřeba ani vidět, jen by je měla ta hra detekovat když něco chci ;)
  • "Virtuální realita nesmí být realistická" +1
  • KronosDeret
    Jen bych chtěl podotknout, že VR skutečně před sebou má ještě dlouhou a fascinující cestu, ale ta začíná už letos a příští rok. První modely nejsou a nebudou dokonalé, ale o jejich popularitě se jen těžko pochybuje. Já měl na hlavě OR DK2 letos asi na 10 minut a byl to jeden z nejsilnějších zážitků v mém krátkém životě.
    • uz letos jo?
      ja mam DK2 pres rok :P
      • Zagro
        Takových bude víc ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit