Přejít na výpis diskuzí
Virtuální realita nesmí být realistická, tvrdí Valve
5.8.2015 | Martin Bach
11 příspěvků
-
Virtuální realita nesmí být realistická, ale virtální a reálná. Je tohle ten paradox o kterem mluvili v Interception?
-
Po dlouhé době článek od Blixy, že by skončila dovolená? *1*
-
Hele at si Valve hraje se svymi specialnimi ovladaci a job simulatory nebo cimkoli dalsim. Ja doufam, ze si budu moct na hlavu nasadit OR a z kokpitu lode ve StarCitizenu cumet na tu nadheru okolo at uz to bude samotny vesmir a planety, nebo nejaky ten kriznik.
-
-
jj, a do toho ti tam bude blikat smejici se zuckerbergův xicht s logem kokotbooku
-
-
Jedinej xicht jsi zde ty.
-
Na nejaké máchanie s bazmekmi v paprčiach kašlem, VR, aká nás čaká v dohľadnej dobe ma jednoznačne zaujíma v súvislosti s virtuálnym jazdením a lietaním, žiadny problém s ovládaním (proste držím volant/HOTAS), minimalizácia kinetózy (vidím, ako sedím v kokpite), skrátka ideálne *5*
Ale chápem, že vývojári potrebujú násť niečo totálne konzumného, čo môžu stádu predávať po miliónoch, tak len nech sa snažia *15*
-
-
-
Tak to je logické, že to nemá být přímo realistické...úplně vidím virtuální verzi titulu Second Life :D
Hlavní je, co vidím, a intuitivní ovládání, ty ruce fakt nejsou potřeba ani vidět, jen by je měla ta hra detekovat když něco chci ;) -
"Virtuální realita nesmí být realistická" +1
-
Jen bych chtěl podotknout, že VR skutečně před sebou má ještě dlouhou a fascinující cestu, ale ta začíná už letos a příští rok. První modely nejsou a nebudou dokonalé, ale o jejich popularitě se jen těžko pochybuje. Já měl na hlavě OR DK2 letos asi na 10 minut a byl to jeden z nejsilnějších zážitků v mém krátkém životě.
-
-
uz letos jo?
ja mam DK2 pres rok :P -
-
Takových bude víc ;)
-
-