Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vsak i v DeadSpace jste si v urcitych chvilich museli nechat vrazit jehlu do oka a bylo to v ramci minihry, kterou kdyz jste podelali, tak jste dostali krasnou animaci smrti. Jen pro silny zaludky. Yo.
    • A co že je na tom pro silné žaludky? Vždyť na tom nic nechutného nebylo...
  • Jack1947
    Jiná hra ale to přílišné zaměření na modifikace mí příjde až trochu moc přehnané... aby tam nakonec zbyl nějaký ten ždibec "hratelnosti"

    Zatím to vypadá na stále věcí mišmaš a hybrid...
  • ten trailer se jim nejak trhá
  • MickeyMutant
    Arkane se snaží zaujmout a šokovat znepokojivými obrazy oční penetrace. Ale co byla kdysi před sto lety u Luise Bunuela nechutně šokantní kontroverze, je dnes, po sto padesáté, už jen nechutně ohrané.
  • Vrážet si cokoliv do oka skutečně nebolí. Ani slepota nebolí! Bolí až následný rozvoj infekce, která se v prostředí sklivce (kdysi se používal jako kultivační půda v mikrobiologii) rozvine a změna hydrostatického tlaku (rozpadem velkých molekul na menší dochází ke změnám osmotického tlaku v oku) v oku.
  • BoB.2
    Na světě není tak tenká jehla abych si jí vrazil do voka.
  • ringmancz
    to jste říkali kdysi v podcastu, že když něco nesedí zvukově (pěst na oko), tak je to jehla do ucha, že?
  • diky za spojlery, kriste tyto "novinari"
  • Luckiller
    "jehlu do oka" tuhle scénu si pamatuju z Dead Space 2 a film Un Chien Andalou, i když tam použili břitvu *3*
  • No, jen doufám, že si ji do oka nebudu chtít vrazit já, po pár hodinách hraní Prey..
    • Kozy
      To bych se divil, dělají to přece Arkane.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit