Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tuto hru vystihuje slovo sra*ka. Jo a mně taky, pro rejpaly.
  • Je to nezávislé ? Je to hnusné ? Tak to musí být výborná hra !
  • Tož já takovýmto hrám šanci prostě nedám. Uznávám, může to být chyba, grafika není všechno, ale odsud posud. Navíc většinu starších her člověk hraje pro ten návrat do školních časů, ví, do čeho jde a chyby rád přehlíží… Další velmi podstatná věc, jak už někdo v diskuzi píše, her je moc a nedá se to stíhat… Nedá! A to ani nemusíte hrát nic online…, protože tady vznikají největší herní deficity…
    • Zrušte souhlasím / nesouhlasím, dostávám moc mínusů *3*
  • Corvus
    Jak píše Aleš, nebudeme vědět, co hrát dřív... Tak za sebe musím napsat, že fakt nevím čemu se dřív věnovat :) Pillars of Eternity, Zaklínač 3, Dex, (konečně) počeštěné Divinity: Original Sin, parádní Westerado: Double Barreled a teď tohle... Nemluvě o tom, že se nemůžu dočkat Torment: Tides of Numenéra, Kingdom Come: Deliverance a Cyberpunk 2077. Žně...
    • TheLordoftheNonsense
      Dnešní herní doba rpg je v průměru cca. 30 hod. i s vedlejšími questy a full epic gearem. Za mých mladých let se hry nedali zahrát za jeden víkend a den k tomu ( když hraješ poprvé Might and magic 6, dej si hodně času cca. 2 měsíce při víkendových hraních) a jestli dnes někomu vadí, že her je moc... no nemám slov. Minulé desetiletí to byla taková slabota, že se dalo jen brečet. Hry byli jen o 3D grafice a nudě, jen pár skvostů. No a dnes si zas hráči stěžují, že neví, co hrát dřív. No to bych se asi z tý naší "nevím co vůbec chci" fakt asi potentoval a šel sbírat krysí bobky do vedlejší kantýny.
  • Tohle už mi přijde trochu přitažený za vlasy ta grafika. Co je na tom tak módního? Čím víc kostiček, tím víc adidas? Já nemám nic proti starým hrám, sám jsem vyrůstal na Baldours gate, Icewind dale, Tornmentu atd. Ale proč v dnešní době někdo vypouští toto??? Snaha za každou cenu vzbudit dojem staromilství?
    Nehrál jsem, hru samotnou soudit nemůžu. Ale věřím, že v jádru bude hratelnost a atmosféra výborná. Žel u mě to zabíjí grafika, protože si chci zahrát něco, co se mi bude i vizuálně líbit.
    • ono to dobre pomenoval grigar v jednom z posledných fightclubov. dôvodom sú peniaze, ono asi židny vývojár nevstane, že no ntak akú hru urobíme dneska niečo v top grafike, alebo nejakú pixel art hríčku. ale robí to na čo má peniaze.
    • Jestli si na tech hrach teprv vyrustal, tak si toho jeste moc nezazil :)

      Grafika je podle me roztomila, neni to POE, ale ani to neni Westerado pixelart. Kdyz se to bude dobre hrat, nerekl bych, ze urazi..
  • Vizuálem mi to připomíná jedno hodne staré RPG ze středověkého německa, které jsem nedokázal hrát už v tě době(nějakých 20 let zpět) jak to bylo ošklivé.Schwarze auge to nebylo, to byla krása.
    • Darklands se ta hra jmenovala.
  • Morraw
    Atmosféru z trailerů to má parádní. A přesto, že mám rád starou grafiku, tak pixel art jde docela mimo mě. Ale když bude skvělá hratelnost, tak mi to nakonec bude jedno.
  • Nezávislá Serpent in the Staglands z vás udělá menší božstvo, které sestoupí do Volu, světa smrtelníků. Velmi brzy ale zjistí, že zpátky domů to nejde a kůži odporného smrtelníka musí mít navlečenou, dokud nezjistí, co se pokazilo.

    hmm...koncept skopirovany z Heimdall a Heimdall 2
    • A grafika jako z Darklands.
    • Tam si vstupoval do volů? A v oslu bylo taky teplo?
      • zahraj si to, a uvidis, kde vsade si vstupoval :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit