Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zajimavy, ze pro tyhle typky je to nocni mura, ale pro emulator GemRB to nocni mura neni a funguje na tom vse na infinity enginu, vcetne jakejchkoliv patchu na rozliseni a widescreen a savu z pocitace
  • "třetí edice AD&D pravidel, která eliminuje některé nesmysly" - Jak eliminuje některé nesmysly? D&D 3E jen přináší notnou dávku kokotin a hovadin.
    • Asi bych neřekl "nesmysly", ale 3.edice už byla taková jednotnější a přehlednější. AD&D 2e (alespoň tedy stolní verze) bylo strašné monstrum s nepřeberným množstvím všemožných pravidel a navíc v některých záležitostech nejednotná (někde třeba vysoké čísla znamenaly dobrou věc a jinde naopak byly nižší čísla lepší - a to třeba v rámci jednoho boje..těžko se to vysvětluje)

      Měl jsem ale AD&D moc rád, takže na něj nemůžu nadávat.
      3e ale pár věcí vylepšovala a zrušila pár zbytečností.

      Výraznější krok kupředu byla ale až D&D 3,5e , která je dodnes má nejoblíbenější. Opravila spoustu chyb 3e (hlavně co se vyvážení postav a nepřátel týče) a osobně ji nemám moc co vytknout.
      D&D 3,5e se taky stala základem pro hromadu dalších stolních her, které jen rozvíjejí její pravidla - Wizards totiž D&D 3,5e uvolnili pro použití jinými společnostmi (další edice už myslím ne).
      Osobně mám nejraději Pathfinder, což je trochu vylepšená 3,5e, která se stále rozvíjí a vychází k ní nové materiály (což už k originální D&D 3,5e ne, protože Wizardy zajímá aktuální 5.edice)
      • Jo a od 3.edice se taky uvolnily restrikce AD&D, kdy jsi měl přímo určené dovolené kombinace rasa/povolání. Což bylo celkem limitující.
        Samozřejmě ve stolní verzi mohl DM pravidla "ohýbat", ale počítačové verze se pravidel držely striktně a hře prostě nevysvětlíš, že zrovna ta tvá vysněná postava má skvělý RP potenciál *4* a že by ti ji měla povolit
  • dobrá zpráva je, že remaky ani nejsou potřeba, ty hry šlapou dobře a kupodivu i dobře vypadají, nedávno jsem si nainstaloval Planescape: Torment, a s patchema na widescreen a vysoké rozlišení a ta hra vypadá (až na animace postav) tak že by jí mohli z fleku vydat dneska a strčila by do kapsy grafiku mnoha dnešních her
  • Uff, jedine dobre. Tyhle mrvice uz prosim nepoustejte rajtovat na zadnou dalsi klasiku.
  • Máte tam chybu, místo odpovědné za předělávky tam má být odpovědné za zmrvení. Pokud doteď nebyli schopní odladit bugy v BG 2, jasně že by pro ně byl remake Icewind dale 2 noční můrou, a nejen pro ně ale následně i pro hráče
  • Ono je dobře, že to neudělají, nemusejí zkazit novými bugy další hru :D
  • už jsem se těšil na info o gw2 a ono nic :D
  • IWD2 jsem hrál v původní verzi letos a můžu s klidem říct, že je to zcela jistě nejtěžší hra na Infinity Enginu, ne-li nejtěžší RPG co jsem vůbec hrál. Pravidla této hry jsou velmi komplexní (nastudoval jsem si manuál D&D3), navíc tato hra nabízí neuvěřitelnou variabilitu při tvorbě postav - velké množství postav, povolání, specializací, božstev, omezení, multiclass, dual-class atd. Problém této hry je, že ne každá skupina co si vytvoříte je dostatečně životaschopná, aby hru mohla dohrát do konce. Vlastně důvod, proč jsem tu hru letos rozhrál byl ten, že to byla poslední hra IE hra, kterou jsem nepokořil. Tenkrát jsem ji rozehrál několikrát a nikdy jsem ji nebyl schopen dohrát.
    Mám ten svět Icewind Dale rád, protože jsem četl knihy od Salvatoreho o Drizztovi (které se odehrávají v Podtemní a Menzoberanzzanu, jsou tam hlubinní gnomové atd), takže i ve hře jsem si vytvořil postavy v podobě temných elfů a hlubiných gnomů.
    Tentokrát se mi tu hru podařilo dohrát asi za 70 hodin herního času, tj. hra je i dost dlouhá.
    V předělávkách enhanced edition nevidím moc smysl, protože se mi líbí míň než originály, od kterých se navíc ani moc neliší. Vlatně nevím co nového přidávají a přijdou mi odfláknuté. Když už předělávky, tak pořádné, podívejte se na youtube třeba na Baldurs gate reloaded, které běží pod NWN2 enginem.
    • nejtěžší část paradoxně nebyla soubojová, ale ta prokletá časová smyčka, smekám jestli to někdo dal bez návodu
  • flash789
    IWD III..a to vyslo kdy ze to chteji remakovat:)

    PS: sotek asi..
    • jj, drobná chybka - jako například ta s "využívá třetí edice AD&D pravidel", což je špatně.
      AD&D (Advanced Dungeons and Dragons) měla jen 2 edice - 1. a 2. - tu 2. využívalo BG 1 + BG 2 + IWD 1 (a teda ještě Planescape)
      Tam akorát dodám, že BG2 (Throne of Bhaal) už mělo myslím převzato pár prvků z 3.edice

      No a třetí edice je prostě D&D 3e (Icewind Dale II, Neverwinter Nights 1) .. pak následovala D&D 3.5 (Neverwinter Nights 2, The Temple of Elemental Evil) atd.
      Aktuální je 5.edice

      To jen tak bokem.. :)
      • Nebyla uz dokonce jednicka NWN na triapulkach? Coz je teda fuk, ja je mel rad vsechny moc. Az si nekdy rikam - kdyby dneska udelali nejakou kopii BG/IWD, tak ze tech fanousku a nostalgiku je prece tolik, ze by se jim to vyplatilo. A ne nutne novy velky projekt jako jsou ted Numenera nebo tamto druhe, ale proste klidne v puvodnim vzhledu i hratelnosti. Jen proste vic DnD zabavy.
      • Pro pořádek..zjednodušeně to bylo nějak takto (vynechám nějaké staré meziedice/revize)
        D&D - AD&D - AD&D 2e - D&D 3e - D&D 3.5 - D&D 4e - D&D 5e
  • Takže mód pro Torment za těžký peníz a plný bugů vážně nebude? Ach, co si jen počnu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit