Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 2x rozehráno, dohráno. :-) Mé hodnocení 8/10 - silný a poutavý příběh, originální atmosféra a questy a hlavně všechno mělo logiku - hra je tím tak docela těžká, ale tak to prostě je: oproti jiným hrám vám tady prostě nikdo nenabídne hromadu zlata, bonusový předmět a XP na 2 levely za nějakou blbost typu "přines 10 medvědích kůží", "předej vzkaz tamtomu" nebo "skoč ke kováři pro šavli", ale dostanete logicky úkol, který si dotyčný sám zařídit nemůže, protože při něm jde nejčastěji o krk, reputaci nebo obojí, za to pár mincí, pár bodů a se štěstím to přežijete a nedočkáte se místo zlata odměny v oceli, kterou vám vrazí do zad, aby se zbavili svědka. *1*
  • Až bude hra hotová, rád si jí zahraji. *5*

    Jsem zvědav, jak rychle a jestli vůbec se dočkáme finální verze, která je v hře jako je tato dle mého docela nutná.
  • To psal nějaký cvičený opičák, ne? Tři odstavce a dvě věty co nedávají smysl. Přečíst to po sobě by občas neuškodilo.
  • Tak mě napadlo, kdo si taky pojmenoval svýho virtuálního Římana Biggus Dickus?
    • Coccotus Maximus?
    • Chim
      Biggus Dickus má taky manželku, víme? Jmenuje se Polulina. Polulina Permanenta...
    • No nekecej, taky jsem si vzpomněl, nakonec jsem volil jméno Notorius Maximus *1*
    • Tak to sice ne, ale smát se ti nebudu. Samozřejmě vím, že kompenzace osobních nedostatků z reálného života je v RPG hrách celkem běžným jevem. *4*
  • Mozna se najde par masochistu co to budou hrat, ale jako vyzvu bych to nebral. Spis utrpeni - mega ukecana hra / soubojovy system o nicem / grafika na urovni indy z roku 1998. Ta hra je tezka, ale je tezka protoze nicim jinym by na sebe neupoutala pozornost. Pokud by nebyla, tak by nemela cim zaujat.
    • Škoda, že všichni převážně řeší ty souboje. Přitom možností jak se jim vyhnout je opravdu dost. V čem hra nemá konkurenci, to jsou volby, jejich následky a intriky okolí vůči hráči. Navíc s každým buildem a povoláním se otevírají jiné možnosti řešení. To je hlavní deviza hry a to čím zaujme hráče. Souboje jsou jen doplněk a s většinou povolání se jim budeš chtít vyhnout a v reáliích toho světa to má svou logiku.
    • takze takovy dark souls mezi izometrickymi tahovymi rpg *5*
  • škoda, že je to tak obtížné dobré turnbase rpg bych si rád užil ... no co no zbývá zase čekat
  • Dá se ve hře postavit a spravovat vlastní pevnost?
  • Dotaz pro hráče, co už hrají - language soubor je "zakódovaný" nebo přístupný v xml formátu, jako to mělo např. Divinity Original Sin? Ptám se proto, že nerad hraji RPG hry v EN (u jiných mi to nevadí) a pokud by byl dostupný v xml nebo nějakém texťáku, jsem schopen si to za pomocí překladače a pár hodin piplání přeložit..
    • Gordar
      To by byl jistě velmi kvalitní počin.
      • Lepší než drátem do oka. *1* Alternativa je, mít na notebooku vedle spuštěný slovník. Dávám přednost první variantě.
    • zakodovane
  • ptákovina je jsem nesundal ani toho kašpara v tréninku a je to jakysi celý nepřehledný zlatej fallout
    • Chim
      Tihle konsoloidi...
    • Nikde zadny ukazatele ! Na obrazovce neni velkym napsano co mam delat a mackat ! Oni snad chteji abych u toho premyslel, no to snad neni mozny ! 0/10 !!!!!!!!

      /facepalm
      • *1* Žádné šipky vedoucí k úkolu? Ani navigace na cestách? Křížky na mapě, kde je ukrytý poklad? Co kliknout pravým tlačítkem, jestli se neobjeví červené stopy? *1* *1*
  • Jestli to nebude zabugované a příběh bude minimálně průměrný, klidně to z mého pohledu sesadí z trůnu různé konzoloidní "zaklínače" a x-krát vyvařené kopie Baldurs gate (Pilars). Ba co víc, sesadí a nakope do řiti. *1* Konečně něco originálního (zamačkávám slzu za Arcanum nebo Silent Storm, to byly originální hry) a trvalo to jen 10 let.
    • Ta obtiznost je tam opravdu drsna. Hral sjem za assasina a po prvotnim dojmu, jak dobre jsem si vybral, jsem narazil. Po dvou hodinach hrani na moji guildu zautocily imperial guards a sel jsem prdet do hliny, moje dyky nemnely proti jejich brneni sanci.
      • Tos na tom byl ještě dobře, já to rozjel za loremastera (protože mi to přišlo jako zajímavý povolání), a když mě přepadli dva zlodějíčci, ani jsem si nebouch. Trochu mi to v tomhle připomíná začátek prvního Gothica - jseš prostě to úplně poslední hovno, se kterym nemá problém ani běžnej obyvatel.
        • Zatím jsem z nedostatku času juknul jen do Tutorialu a varování "trenéra" se tímto tedy potvrzují. *1* V pátek to jdu rozehrát, asi nepůjdu vůbec spát.
        • Přesně takhle jsem včera taky skončil, nebylo to u toho obchodníka? *1*
        • A tak to má být, tak je to správné. O to lepší pocit to pak je
      • To zní dobře *1*
    • Opravdu ti přijde že je Zaklínač neoriginální hra? Netvrdím nic o rpg systému (hru nevlastním, jen jsem ji sledoval na youtube), ale zasazení a příběh mi přijdou když už ne 100% originální, tak přinejměnším zajímavý a poutavý...
      • To je dobrá připomínka - jak na to koukám já, tak originální byla 1, současná trojka je už "pouhé" třetí pokračování, tzn. pořád stejný Geralt, stejný svět atd. Prostě jenom jiný příběh, který je v cca první a druhé třetině hry dobrý, ale pak to začíná být těžký stereotyp..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit