Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • CRYPT
    Ta zenska uplne naprava vypada dost dobre
  • Im cest!
  • misho8723
    Dobre, jasné, všetci vieme ako to chodí na Ukrajine, ale aj tá má inú, krajšiu stránku :) - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6uPW7RZYJgw
  • Ach jo, bude to jak se Zaklínačem, hra mě vůbec nebavila a nechtěl jsem ji, ale koupil jsem ji jen abych podpořil správňácký a férový vývojáře, potom ji dal jako dárek a měl jsem užitečný s nutným, tady to vidím dost podobně, samotná hra mě tolik neláká jako Stalker, ale..vlastně, zkusit bych ji mohl. Snad na té mé sračce alespoň pojede.
    • Ještě nikdy jsem se nesetkal s člověkem, kterého by nebavil Zaklínač. Hm, všechno je někdy poprvé.
      • Zaklínač 1 byla straně nudná hra s blbým bojovým systémem, toť můj názor.
        • Soubojový systém přece nedělá hru :) a co se týče toho proč většina lidí RPG hraje, tedy samotné dobrodružství. V tom ta hra doteď nemá sobě rovnou :)
        • Mám stejný názor. Akorát nechápu ta mínuska. To jako musí automaticky všichni milovat Zaklínače? Bože to je jak se Star Wars. Nesnáším když si někdo o něčem myslí, že se to musí líbit všem.
          • Nemusí se líbit všem, jen by se měl třeba SW líbit lidem, kteří se pohybují v určitých kruzích lidí (sci-fi fans, fantasy fans, nerdi apod)
        • CRYPT
          To same si myslim o 2ce zase ja, kdezto 1cka patri mezi me TOP hry
  • Xcomik
    Já to budu říkat furt že Koch/Deep Silver udělali kauf století. Když si to člověk veme nekupovali neznamou značku navíc už sami měli zkušnosti z vydáním Stalker CS (věděli teda moc dobře jaký bude odbit druhého dílu). Na dvojku se těšilo hafo hráčů z několika důvodu jednak jednička zanechala parádní dojem a navíc byl zrušen vývoj konkurenčního Stalker 2. Čili vyloženě titul který se prodává sám a pomalu nepotřebuje reklamu.

    Cena na vývoj hry je navíc skutečně minimální však jeden vývojář klidně může brát plat do 20 tisíc korun (na ukrajině jsou průměrné platy někde kolem 10-12 tisíc korun). Parádni jsou titulky ve hře na konci kdy se ani nenadějete a už vám servírují místo vývojářů výpis manažérů) čili naprosto minimální počet lidí ve vývoji druhého dílu. Opravdu by mě někdy zajímalo kolik byla celková investice do vývoje této hry.

    Musím ale uznat že jsem rád že značku nekoupil nějaký moloch gigantický typu EA nebo AC či Ubisoft to raději toho Deep Silvra a jen doufám že do studia aspon oni nalijou finanční prostředky aby se dotyčnému studiu dařilo více a více
    • No kdyby to koupila napr. EA tak se na znacku metro kazdy vykasle protoze by tu hru za*ebali presne tak jak to delaji u vsech ostatnich her.
  • ......Zýkazníkovi je ostatně jedno, v jakých podmínkých jsme pracovali. A to je SPRÁVNĚ. Nepotřebujeme žádnou shovávavost."..........aspon si to po sobe 1x prectete prosim
    • Ladislav_Loukota
      Už je to opraveno, tohle se ještě doplňovalo dodatečně před pár desítkami minut.
      • Tilwaen
        Shovávavost je tam stále. Ale i mistr se někdy utne, zbytečně neslovíčkařme.
  • Slováci im veria, vedia si živo predstaviť, ako sa pracuje vo výrobných halách v KIA, Volkswagen a iných ...
  • Ach jaj to su zasa take romanticke plky ze az ma z toho hlava rozbolela.
    V prvom rade nebudte naivny. Keby im hodili miliony do rozpoctu tak ich tak isto minu ako zapadne studia. A nic by nezarucovalo ze by to zvysilo kvalitu alebo predajnost titulu. To je proste asi bezna ludska/firemna vlastnostnot, kolko di hodim tolko zozeries. Dolezite je najist nejaku rozumnu uroven, aby sa investor necitil osklbavany a na druhu stranu developer vyciciavany. Dalej co sa tyka porovnavania s prave Irrational Games a Bioshockom tak porovnavate neporovnatelne. Iste ze do nich 2K lialo peniaze lenze si treba uvedomit ze IR aj Ken Levin maju inu historiu ako 4A. Urcite tam bola a je vyssia sanca na navratnost investicie, predsa len maju za sebou SS2,Bioshock1, Swat a dalsie pecky, nez 4A kde prve Metro bola uplna loteria zvlast ked cast vyvojarov boli zbehlici z GSC pracujuci na vtedy stale nedokoncenom Stalkerovy. Ano urcite je obdivuhodne ze sa im podarilo dokoncit kvalitny titul za mozno slabych financnych podmienok a z chaotickymi poziadavkami od THQ ale zasa teraz maju urcite lepsiu vyjednavaciu poziciu a ked sa im nebude pacit mozu skist ineho vydavatela.
    • No zas to tak neshazuj...jistou vypovídací hodnotu to má, protože si hodně lidí stěžovalo na optimalizaci, chyby v titulkách apod, což je záležitost testování, na které potřebuješ LIDI a ty lidi jí, pijí, spí, tudíž jí musíš dát nějaké peníze aby ti ve studiu neumřeli hlady... Navíc s většími investicemi roste počet vývojářů, studio si může dovolit lepší dabéry, více licencí (na zbraně apod) atd atd... ano, beru to, že Rubin trochu nadsazoval a přeháněl, ale zas je pravda, že když člověk ví pozadí vývoje hry, může si jí lépe "ohodnotit" - když IW "spíchne" MW3 "za víkend" a chce za něj 60e v porovnání se 4A, která na tom dře několik let a vyrobí MLL a chce za něj 50e (oboje pro porovnání ze steamu), tak by se to mělo v hodnocení taky trochu projevit...
      • Ja nezhadzujem kvalitu alebo zapal ludi zo 4A. Poprve tvrdim ze je naivne si mysliet ze ked vydavatel hodi hocijakemu studiu 2x tolko cashu tak sa mu cast penazi hned vrati s tym ze to dane studio nespotrebuje, ze budu taky "ferovy" voci vydavatelovy. Dalej dnes sa da velka cast vyvoja outsorcovat (nehodnotme tu kvalitu takehoto pristupu) nehovoriac ze popularne enginy maju uz rozne shopy kde sa daju nakupit cele casti do hier. To bola ich volba ze pouzili svoj engine a mozno to pre nich bolo nakladnejsie (to viedia iba ludia s 4A). Tak isto to vypoveda skor o ich neschopnosti si vyrokovat lepsie podmienky na jednej strane a o THQ ako o sprepacenim curakoch ktery si zase moc nevazia svoje sutdia. Zvlast ked taketo komenty pusta byvaly sef. Pride mi to od neho dost pokrytecke, teraz ich ospevovat po funuse. Hry sa proste stali obchodom a studia fabrikami/manufakturami. Ano IW spichne MW3 mozno za mesiac ale to neni podstatne. Podstatne je pre investora (Activision) ze ked do nich napumpuju 200M tak sa im ta investicia 10x vrati.
        A posledna vec, precitajte si ten original anglicky rozhovor. Je tam aj napisany typ tych stoliciek co im chcel velkoryso dodat. Ako je fajn sediet na dobrej stolicke, zvlast ked vyvojar vecsinu pracovneho casu presedi ale zasa kupovat stolicky za 850$ , to mi pride tiez ako vyhadzovanie penazi von oknom. Zvlast ked tam pise ako museli natajnasa pasovat devkity priamo z USA.
  • God-of-War
    Určitý, nejmenovaný studia, by si z nich měli vzít příklad, jak se dokáže z minimálního rozpočtu udělat kvalitní gamesa..Že, EA a Ubisofte??
    • Ještě dodávám ACTIVISION. *1*
      • God-of-War
        Máš pravdu:D
  • "by se snadno vlezlo do posilovny" - pište česky, probůh... *7*
    A nepoužívejte přechodníky, když nevíte, jak ;)
    • Tilwaen
      V čem přesně zde vidíš chybu, prosimtě? Mají to napsáno správně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit