Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to fakt nedokážete napsat vlastní článek? Jeden zmála článků za poslední měsíce (kromě indie koutků - díky za ně), za kterej sklidíte nadšený ohlas a je to plagiát. To je obrovská škoda a ztráta kreditu u čtenářů, proč...
  • Mna najviac prekvapuje jedna vec. V poslednych rokoch ludia strasne na vsetko nadavaju, spravaju sa hrozne, nie je nic co by sa im pacilo. Je jedno kto co vyda. Moze to byt aj dobry titul, ale stale viac ludi si v hrach pocina ako hlupe stado. Nic sa nespytaju, su tam len akoze do potu a kazia inym zabavu doslova. Preco? Pretoze su frustrovany zo vsetkeho. Ten neustaly zhon a vsetko. Celodenny stres sa prejavy formou takej unavy, ze uz jednoducho nevladzu. Ono aj ked clovek hra tak pracuje. Vysledokom je este vacsi stres takze si nik neoddychne a robia nieco len mechanicky. Tym padom klesa uroven hracov a ich uroven bude padat dalej. A povedzme ze sa vam v hre nieco nepodari. To sa hned prejavy. Na druhy den sa zobudite a vsetko ide odznova. Celedenny stres so vsetkym a ked mate na nieco cas, tak zistite ze potrebuje cas na zotavenie, nez povedzme mozete hrat, alebo zacat akukolvek inu cinnost. A ked si ten cas nedate je to len pokracovanie muk z celeho dna.
    • vis kdyby se vyrabely opravdu kvalitni, propracovane a dlouhotrvajici hry (nerikam, ze zadna takova neni), tak by lidi tolik nenadavalo. her by melo byt min, ale mely by byt kvalitnejsi. vzdyt se na to podivej, jak ty hry postupuji. vzdyt se meni jen grafika. jinak je temer nulova interakce s okolim, muzes jen strilet, klikat, skakat a nekdy i kakat ;) az budu moct s postavou normalne delat veci, ktere clovek/postava v interakci s okolim zvladne, tak zacnu rikat - pozor neco se zmenilo. napr vylizani/prelizani ruznych prekazek, chytani ruznych predmetu, pouzivat je, fyzika, pohyby atd. vzdyt v novem BF3 nemuzu ani vylezt na 2 metry vysokou budku!!! jen proto, protoze na to neni skript? to je tak tezke na tom zapracovat? nebo se mi povedlo uz nekolikrat skocit z metroveho kamene/skalky a umrel jsem. pry ze sebevrazda. trakove stupidity se deji v dnesni dobe u nejvice vyhypovane hry...tyhle tak banalni veci me presvedcuji o tom, ze hry jsou proste stale v plenkach....
  • Kdyby se ten clanek prelozil zpet do aglictiny, tak je to na pravniky pratele...
  • "Facebook, iPhone a XBLA, to jsou média budoucnosti." ucebnicova ukazka toho, jak se firmy soustredi na masy s prominutim hloupych "hracu". jde tam ve vysledku jen o prachy a vysledny produkt je O NICEM
  • jen tak dal. pryc od mainstreamu. verim, ze stare dobre casy jeste prijdou...
    • Souhlas. Stejně ten dnešní mainstream za nic nestojí. Je to jen čaj, který se vaří stále dokola z toho stejnýho čajovýho sáčku... Zlatá indie scéna, radost pohledět.
  • Že já to už někde četl..!
    http://arstechnica.com/gaming/news/2011/08/experience-going-indie.ars/1
    • ucho
      zdroje, ze kterých bylo na článek čerpáno, jsou uvedeny na konci článku.
      • smejki
        nechci být zlý, ale takhle se nezdrojuje. Musí se odkazovat na konkrétní články, ne jen na homepage webů. Takhle si můžu ozdrojovat kdeco.
        • USER47
          Hlavně v takovýmhle případě by ani link na originální článek nepomohl. Tohle je prostě kompletní plagiát cizího článku, pod kterej se podepsal Švagr, není to jeho autorská práce pouze vycházející z cizích zdrojů...Nejvíc mě dostává, že šéfredaktor to ví a přesto to vydá.
          • smejki
            Překlad není plagiát. ale musí být jasně uvedeno, že jde o překlad, byť modifikovaný.
            Originál jsem nečet, takže prd vím, jen teoretizuji.
            • USER47
              Jasně, že když chceš vydat něčí článek, tak o tom musí vědět. A na komerčním webu mu za to ještě obvykle musíš zaplatit:).
            • smejki
              to se musí i domlouvat? tak to jsem nevěděl *8*
            • USER47
              Když je to pouhej překlad, musí to bejt vydaný pod jménem pravýho autora a museli by se s oním autorem na vydání domluvit. Tohle je plagiát.:)
  • Zayl
    Skutečné poklady herní scény budou v budoucnosti opravdu vzácné. Je to škoda, kéž by nebyl vývoj her tak drahý. Nebylo by potřeba investorů, rakoviny která nás ochuzuje o skvělé zážitky.
  • MrSanta
    Kvůli článkům jako je tento chodím na Games.cz. Moc pěkné čtení o nepěkných věcech.
  • DeDy
    Klubouk dolu pane redaktore. Takové články je třeba a čím víc budete informovat o indie hrách, tím líp.
  • strcte si tu podelanou reklamu na aukro na mobilni verzi games.cz do pr*ele. to proste nemuze byt jen nahore? a musi mi branit ve cteni clanku?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit