Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JAK POZVAT KÁMOŠE DO TESTOVACÍHO LETU, MYSLÍM TO TAK ŽE JAK HRÁT Z KÁMOŠEM KDE SI LÍTÁME JEN TAK BEZ BITEV 🙂

  • Ahoj, chci se zeptat, jestli dostávají všichni členové 1-20 top svazů odměnu nebo pouze nejvíce aktivní členové. Diky za ochotu.
  • Jak prodat nepoužívaný tank
  • zdarec co mam nastavit aby mi při letu leadlo přibrzdilo
    diky
  • Sorry ale věta v části o bombardérech: "Ale není to nic ve srovnání s britským Lancasterem, na který můžete navěsit dvě čtyřtunové pumy." asi vám uniklo že v UK se užívá míra pro hmotnost Lb-libra....tudíž ten Lancaster nese pouze 2x 4000Lb a to jest cca 2x 1815Kg a můj dojem je že i 1000Kg vážící německé nebo japonské pumy toho zvládnou mnohem víc.
    *1* právě se totiž koukám proč ty zatracená 2000Lb vážící pumny na mojí B-17 nějak málo devastují oproti 500Kg co mám na Stuka *10*
  • jak mam obsadit vzdušnou nadvládu poraďte mi prosím *1* *1* *1* *1* *1*
  • Mód Arcade silně nedoporučuju....je to určitě nejslabší mód z 3 nabízenejch. Všechny letadla maji defacto stejný letový charakteristiky, nekonečno nábojů, taktika 0%, samý head-on útoky, každej má 5-10 letadel, takže nemáš z lacinýho sestřelu ani radost. Chápu, že přesně tohle baví bohužel hodně lidí, ale to si můžu rovnou pustit nějakou on-line hříčku ze superhry.cz a výsledek až na hezčí grafiku stejnej.......taky si všimni, jak to pak vypadá když si nějakej arcade noob s 1 000 sestřely z Arcade pustí HB, SB - je dole jako první :-D protože prostě neumí lítat.....freneticky mačkat "fire" a honit se po obloze s dalšíma 20 volama umí každej vocas. S tím, že se v Arcade vydělává rychleji taky absolutně nesouhlasim. S Tempestem Mk. II mám za 2 sestřely běžně 40-50 tisíc lionu. S Meteorem F. MK. 8 běžně za to samé 50 000 +. Vím o čem mluvím, taky jsem byl před rokem a půl, když jsem začal hloupej a odehrál jsem v tom Arcade hnoji dobrejch 1800 letů a cca 2500-3000 sestřelů.....dodatečně jsem zjistil, že jsem si prvních 6 měsíců kazil požitek z WT.
  • nečum hňupe!
  • teď s kulomety je to o něco lepší, hlavně stačí to letadlo tim kulometem škrábnout a připíše se ti jako kill, protože 99% z nich končí kamikadze stylem

    a TD jsou dobrý, takovej Ferda je fakt neprůstřelná bestie
  • Obecně za stejnou práci dostaneš nejvíc odměny v simulátoru, pak v realistických a nakonec za arkádu je nejmíň. Ve skutečnosti toho ale většinou v arkádě nasekáš víc a hraje se to rychleji, takže se rozdíly téměř stírají. Já osobně sundavám hvězdičky vždy na realistický, to třeba dostaneš i 14 000 expů za normální bitvu. Stejně tak mně realistický boje baví asi nejvíc, arkáda je hloupoučká, simulátor má dlooouuuhhhhýýý fronty :-)
    Proti letadlu mají některý stroje už kulomety, taky můeš hrát protiletadlovce, celkem reálně se dá letadlo sundat i hlavním kanónem a asi nejlíp zabírá pohyb. Ale samořejmě mně letadla taky serou.
  • Ad: "A jak je možné se bránit jako tank anebo td proti letadlu?

    Blbe :D

    Co se tyce vydelku tak je nejlepsi arkada. Jsou to rychly hry a nemusis cekat az se sejdou lidi.
  • Jak jsou na tom ničitelé tanků? Složí zde k tomu k čemu mají, tedy obrana případně podpora na velkou vzdálenost?

    A jaký mód je nejlepší hrát? Arkádu anebo realitický. Co se týče výdělku xp apod. Také kolik to hraje lidí a jak jsou dobří, Realistické hrají asi samí borci co se vyznaní v technice.

    A jak je možné se bránit jako tank anebo td proti letadlu? Přiletí hodí bombu a je konec.
  • wenceslaus
    xy: Ale postrádal pružnost, což je nevýhoda proti střelám s vysokou rychlostí, které zrovna Němci použivali. Ale ano, klopenej pancíř byl většinou zásadní výhodou.

    T–34 v té době trpěl obrovskou poruchovostí, věž pouze pro dvoučlennou posádku bez velitelské kopule a často bez vysílačky... a hlavně, bylo jich málo.
  • Jakožto dlouholetý hráč warthunder mužu říct na 100% že článek je uplně k ničemu i noobom ...gameplay byla vysměch...vydaval tam realistickou bitvu na konci za nejtežší mod ..sou tam 3.... na simulátor uplně zapomněl..takže sorry někdo kdo ani neví že hra má 3!!! herní mody a realistická bitva rozhodně není ta nejtěší z nich svedčí o tom ..že si ho fak mohl odpustit.:D..tak zase prachy se před vánocema hodily chápu volejníka.:D ...vzpomenu si na slova Franty Fuky 100kč za odstavec kdo z vás to má.:D...volejník udělal hodně odstavců sice uplnně zbytečnejch a o ničem ale co už .:D
  • Musím trochu upřesnit, Panter poddimenzovany podvozek původně konstruovaný na nějakých 32t. Vzhledem k tomu, že Hitler neustále zasahoval do konstrukce a požadoval navýšení pancéřování a výzbroje, tak se ten drobeček dostal na 45t. Nekvalitní rozežrané málo výkonné motory Maybach tomu také nedávaly. Nekvalitní a poruchové rozvodovky, které defacto nebyly schopny fungovat více jak 500km v kuse :-), proto se tanky transportovaly k frontě na vagonech :-). Nemožnost provádět složité opravy v terénu, vadná těsnění v palivových pumpách díky kterým prosakující palivo hořelo v motorovém prostoru a zapalovalo tanky za jízdy. Vysoká nespolehlivost vzduchových filtrů v prašné prostředí. Zamrzání hlíny a kamení mezi jednotlivými pojezdovými koly tanku způsobovalo nemožnost rozjezdu a poruchy pojezdového segmentu tanku. Slabé boční pancéřování největší slabina tohoto jinak vynikajícího konceptu středního tanku. Zbytek popsal kolega ve spodním komentáři. Ale respektuji, že WT i WoT jsou jen "arkády". Pokud někdo rád zajímavější a trochu "věrnější" simulace, sáhne na toto: https://www.youtube.com/watch?v=kmyM-WLyd8U

    Žádný "flame", jen jsem chtěl trochu rozšířit obzory hráčům WT a WoT, že Panter byl fajn, ale reality se v těchto arkádách hráči nedohledají a není dobré se řídit informacemi z těchto her. Realita byla tvrdší a neodpouštěla chyby na bojišti.....
  • PS - přetrpěl jsem to video a není tam teda jako nic světoborného. Kromě směrovky, kormidla, otáček motoru, klapek a podvozku tam nic jinýho nepoužívá. Akorát má hezkej kokpit a na hlavě Oculus. Co je na tom tak super náročného nechápu...
  • Lezl jsem tam právě kvůli tomu, že jsem si chtěl vyzkoušet jestli je skutečně možné udělat jednu hru, která bude opravdu i arkáda i simulátor. No a zjistil jsem že to možné skutečně není.
  • IIWW tanky mely motory asi tak vykony, jako kdybys do soudobyho nakladaku dal motor z trabanta.
  • Stabilizator Nemci sehnali opravdu brzo a to uz u M47/M48 po valce, kdezto M4 sherman jej mel o trochu drive. (ale on tehdesi WWII stabik moc nepomahal).
    Panter je 45tunovy otesanek pretizeny a nespolehlivy s enormi spotrebou paliva, v podobne tezke kategorii vznikli zajimvasi kostrukce, ale mladsi takze se to spatne porovnava (M26, T44).
    Diky vaze panteru meli dost "prostou" tam nacpat tezke delo a tlusty celni pancir Pozor jen ceni. boky ma lepe chranena preba T34.
    Jinak vsechny Nemecke taky te doby trpeli pretucnenim a snahou o absolutni dokonalost i za cenu extremni slozitosti a velikosti.
  • Coffin.Corner
    Zajímavé, je vidět že se vyznáš, ale ta kategorizace "bitevníků" jak jsi ji popsal je docela pochybná. Minimálně české letecké názvosloví nic takového nezná, rozhodně to není nějaký všeobjímající název pro letadla určená k útokům na pozemní cíle.
    Označení "bitevník" je takový patvar který se tady začal objevovat posledních dvacet, nepřesným novinářským překladem slova "fighter", který ale nemá se samotnou specializací nic společného.
    Existuje kategorie "Bitevní letadlo" která je prostě samostatnou složkou vedle stíhacích bombardérů, přepadových letadel, atd. Navíc se jednotlivé kategorie dosti překrývají, takže je někdy sporné i jejich zařazení a rusové k tomu mají navíc ještě specialitky jako frontový stíhač, frontový bombardér, atp... :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit