Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Čekal jsem v recenzi trošku rozepsání systému ovládání jednotek, krytí, typy příkazů, jak funguje letectvo (asi těžko lítá stíhačka v kruhu a čeká na povel, čili něco jako v World in Conflict?), prostě takový ty detaily co dělají hru zajímavou. Asi teda na vše budu muset přijít sám :-) První díl mě dost bavil, věřim, že tohle bude ještě lepší.
    • Ovládání je stejné jako v EE, Stíhačka výlétá z prostoru mimo mapu a pak se dá ovládat jako normální jednotka, dokud ji při útoku nedojde munice nebo palivo, pak se vrací na základnu. A ano, pokud ji jenom pošleš na pozici tak bude kroužit :D
  • Zdárek,kdo si chce se mnou zahrát tak si mne přidejte-hraju jen pact za CSLA.steam acc je mantisCZ
  • http://www.databaze-her.cz/hry/wargame-airland-battle/komentare/
  • Kdyby měl někdo zájem tak se připojte do Steamové skupiny:
    http://steamcommunity.com/groups/WargameAirlandBattleCZE :)
    • dík za tip
  • Rybka tuhle hru v novém levelu ohodnotil jako NIC MOC...
    • To joo. V Levelu to zkritizoval az hanba. A pritom tady tu hru lidi i chvali...
    • já to dneska poprvé pustil, jakože otestuju novou grafárnu na nějaké eye candy pecce, dal jsem si skirmish 4vs4 s největším limitem bodů a absolutně jsem netušil co se na obrazovce děje.. tohle bude chtít tutorial *1*

      PS: Dá se ta hra nějak pauzovat, případně locknout kameru na určitou jednotku (nejlépe obojí)? Chtěl jsem si prohlednout stíhačku jako je na úvodním screenshotu, ale proletěla kolem asi 800 km/h a po další vteřině ji nějaký šílený kulomet s kadencí milon ran za minutu poslal k zemi *1*
      • klik na obrázok a koliečko myši, a napalm zhadzuješ skoro s kokpitu.
        • ok, diky :)
      • Ghost47
        Na sledování jednotky stačí, aby byla vybraná jen jedna a nazoomovat na ni dostatečně blízko, pak už se jí kamera drží.
  • Nechápu proč se tady fanoušci vztekají že hrají akční taktickou hru místo strategie. Vždyť je to jedno ne? Když vás ta hra baví... *7*
  • Hmm, tak jsem se tady dočetl že to není strategie ale RTT. No nic, a já se tak tešil že si tu hru zahraju...
    • Doporučuju Company of Heroes 2.
  • Super. Po čase vyjde konečně vynikající RTS která má trochu hloubku a v diskuzi se jenom fňuká. Jak házet perly sviním. *7*
    • Je to jako házet RTT fanouškum RTS. Tak se nediv.
      • Koukam ze ty se zasadne v diskuzich soustredis pouze na skatulkovani her do zanrovych krabicek a jeste ti to moc nejde :D
      • Koukám že jsi se v diskuzi naučil nový pojem, škoda že nevíš co znamená a neumíš ho používat. Wargame: AirLand Battle má strategickou kampaň, takže to je strategie.
        • V první vete recenze se píše že se tam necvičí jednotky a nestaví základna, dál jsem to nečetl. A kampaň stejne nehraju *3*
          • Škoda že taktická a strategická hra se nerozlišují podle toho jestli tam stavíš nebo nestavíš baráčky. Jednotky z armády kterou si před hrou sám sestavíš si posíláš ze spawn pointů které zabereš. Tím bych diskuzi s tebou ukončil, neznáš hru, ani základní pojmy a nečetl jsi článek. *12*
            • Kolega eStar.

              No, příteli, podle čeho by si to chtěl rozlišit? I když vezmu v potaz, že definitivní definice dost kolísá hru od hry, portfolio titulů, které spadají do kategorie RTS a RTT dává selským rozumem znát, že ten rozdíl v managementu základen, shromažďování zásob a možnosti tvorby vlastních jednotek na mapu na jedné straně a jejich absence na té druhé s maximálně s managementem armády před bitvou, si takovou charakteristiku může vyžádat.

              Možná, že Wargame tomu přímo nemusí být platná, v jejím případě jestli to je RTS nebo RTT je jen o pochopení té správné nuance a jejich mechanismech a možná taky toho, jestli v tom má kdo a jak jasno. Ve výsledku je to pravda bavení se o hoVně, vždyť každý má zafixováno jako RTS každou srandu s ptačí perspektivy, kde ovládám plno jednotek a nebo stavím a je jedno, jestli je to budovatelská nebo dokonce i zvláštně turn-base záležitost.
            • Miserius
              Le Chiffre ty radsi priznej ze jsi se do toho zamotal kdyz jsi se snazil delat chytryho a vjdes z toho lip nez si tu stat za timhle nesmyslem...
            • Tady máš místo baráčků 800 jednotek z kterých si sestavuješ armádu, každá má jinou cenu a jiné vlastnosti. Je znát že tato hra silně nabourala tvé chápání RTS a nějak se s tím neumíš poprat. Myslím že ta poslední věta v mém první příspěvku na tebe sedí dost přesně. Nenutím tě si hru kupovat, ale odsuzovat něco co ani nechápeš je smutné. Co se týče rozměrů a hloubky tak Wargame by řadu těch tvých "baráčkových" strategií strčil do kapsy.
            • 2Miserius
              tohle jsem napsal kde? *8* Vrať se radši k need for speed na sve ps trojce *1*
            • Miserius
              Takze podle tebe neni hra strategie dokud se tam nestavi barak? *1* *1* *7*
            • jenže v strategiích ty "baráčky" nestavíš jen tak pro parádu ale proto že je to součást ekonomie a v článku se píše že tohle tam není. Na co já jsem zareagoval že je to škoda, a kolega pode mnou me poučil že je to RTT žánr. Mne je to docela u zadele *3* protože tahle hr amne stejne neláka
  • Wolv3rine
    Mě tam prostě chybí ten smysl pro detail a micromanagement jako třeba v MoW, kde si můžu každou jednotku postavit přesně tam, kam potřebuju a dát jí povel, kterej uznam za vhodný. Škoda, tohle zpracovaný období má hodně velkej potenciál.
    • jenže to bys musel být poručík Data, abys na mapě velké desítky čtverečních kilometrů se stovkami jednotek v reálném čase a pohybujicích se reálnou rychlostí stíhal řešit co si dal velitel oddílu Bravo k snídani, pro nás obyčejné smrtelníky by to opravdu nebylo
  • Taky nejsem zastance klikaček typu Starcraft, ale budování základny a ekonomika by mi v strategii chyběla *13*. Podle mě to hře přidává další rozměr a hloubku. Ale zase je fajn že vznikají nové typy her.
    • Mě jen překvapuje, že tu mluvíš o nějakým novým typu her - vždyť žánr realtime tactics je tady už snad 20 let...
      • Tak potom proč recenzent píše že je to strategie, když je to vlastně RTT?
        • Strategie jako žánr bych u her chápal jako obecný pojmenování pro všechny hry s takto postaveným herním mechanismem. A až v rámci tohoto žánru se rozlišuje RTS a RTT. Je fakt, že v těch definicích není jasno do dneška a to i u větších machrů na tu problematiku, takže se koneckonců ze zvyku o všem mluví jako strategiích a RTS, ale většinou je jednoduše Real time strategy vztahováno na hry právě s managementem základen a možností, které hráči dovolují vlastní strategii jednotek i způsobu boje podle svýho. RTT žánr se zjednodušeně rozlišuje absencí podpůrných základen a hráče limituje stavem jednotek a jejich použití na bitevním poli, zkrátka se věnuje momentální bitvě, které hráč musí přizpůsobit svou taktiku a jako takový má svou dlouholetouz herní historii, není to nějaká novinka. Jako ty rozdíly se u řady strategických her sice stírají díky jejím šachům s různými mechanismy, ale takhle nějak se to obecně rozlišuje.
          • Ok, tak to není nový typ hry. Pointa meho prispevku byla že jsem rád že vznikají ruzne typy strategií, i když ja bych mel radsi tu klasickou s budovanim zakladny *4*
        • Protože, strategie je široký pojem a tohle je její subžánr

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit