Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 4. CWčka jsou výhodné jenom pro top 20 teamu. WOT má nejaký end game obsah, v podobě clanwaru na mapě světa. Pokud klan vybojuje určité území má z něho příjem v podobě goldu. Problém je ten , že s end game obsahu profituje max. 10 - 20 top teamu. Protože pro horší team je problém vybojovat a udržet jsi svoji provinci, největší a nejlepší části drží ty nejlepší teamy. Podle mňe je to ok, ale v rámci férovosti k ostatním horším teamum by to chtelo rozdelit teamy do tříd podle ratingu a tyto třídy by mněly vlastní mapu světa, kde by boj byl vyrovnanejší a cwčka by mněli zmysel i pro slabší teamy ne jenom pro horních 10 - 20 teamu.

    5. nelineární příjem exp. kreditú za dmg. Osobně nevidím takový rozdíl v příjmech za bitku jestli dáte 2000 nebo 3500 damage nebo 5000 nebo 7000 tím myslím, že ten přírustek není lineární. Spíš za každou dodateční jednotku dmg obdržíte méně než za předchodzí.

    6. Optimalize. Slabá optimalizace. Časté lagy apod.

    7. Free to pay not play system. Nutnost zakoupení drahého prémiového času, když hráč hraje s tiermy vyššímy jako tier VII. Roční účet stojí tuším cca 50 EUR. Chělo bych to přehodnotit tento systém. Za ty peníze to prostě nestojí. Kdyby se to alespoň čerpalo podle toho jestli hráč hraje nebo ne.

    tohle byl jen krátky souhrn problému, kterými trpí WOTko je jich víc a neřeší jse, a ani se určitě nebudou........
  • WOT má hodně dlho kopu neřešených problému, až to hlava nebere, jestli to dělají schválně, nebo jsou fakt tak neschopný. Oni to možno začnou řešit až WGčko bude krachovat.
    Rozeberu problémy s mého pohledu:

    1. MM - match making system - hodně často se stáva, že hrajete proti tankum o dva tiery/levely víš.
    Jelikož jako odměna za bitvu je herní jmena a experience pak ty nižší tiery jsou v nevýhode tým, že mají obecne menší příjem kreditu a exp. za hru proteže většinou nastřílejí meně dmg atd, většinou jsou jenom potrava pro větší tiery. Pak je to ještě flustrující hrát proti vyšším tierum.

    2. Dost často mají dobrý hráči v teamu samé lamy, který to proste neumí hrát a kazí tím hru ostatným hráčum v teamu, protože peníze a expi jsou nižší za přehranou bitvu jako za vyhranou. Je to docela nefér vuči hráčum, který se hrají dobře a nastřílejí naspotí toho hodně za hru, celou hru se snaží hrát na maximum 10-15 min se soustředí, pak mu to nějaký lamy skazí a prohrají bitvu, a jako odměnu za dobrý výkon ho hra strestá polovičným příjmem kreditu a expu, i když on za to nemuže, že jeho team prohrál. Osobně se mi dost často stává, že muj team prohraje a mám v součtu větší dmg jako pét hráču podemnou. Řešení - třem nejlepším z teamu dát za prohru tolik exp. a kreditu jako za výhru nebo vytvořit nějaké raitingové třídy hráču ať lamy hrají s lamamy a dobrý hráči s dobrými a proti dobrým.

    3. Častý nerf (změna parametru tanku k horšímu) tanku. Dost často jsi WGčko zmyslí, že podle statistik je zapotřebí nerfovat určité tanky. Takže parametry tankú se časem mění k horšímu a to bez jakékoli kompenzace. Dejme tomu, že vyskoumate tier X - zabere to hodně času a nervu a reálných a herních peněz; ten tak jste hlavně zkoumali hlavně kvuli jeho parametrum. Pak tyto parametri Vám WGčko bez jakékoli kompenzace v podobě vrácení aspoň experience a herní jmeny kterou jste do dané větvy investovali.
    • 4. CWčka jsou výhodné jenom pro top 20 teamu. WOT má nejaký end game obsah, v podobě clanwaru na mapě světa. Pokud klan vybojuje určité území má z něho příjem v podobě goldu. Problém je ten , že s end game obsahu profituje max. 10 - 20 top teamu. Protože pro horší team je problém vybojovat a udržet jsi svoji provinci, největší a nejlepší části drží ty nejlepší teamy. Podle mňe je to ok, ale v rámci férovosti k ostatním horším teamum by to chtelo rozdelit teamy do tříd podle ratingu a tyto třídy by mněly vlastní mapu světa, kde by boj byl vyrovnanejší a cwčka by mněli zmysel i pro slabší teamy ne jenom pro horních 10 - 20 teamu. ddd

      5. nelineární příjem exp. kreditú za dmg. Osobně nevidím takový rozdíl v příjmech za bitku jestli dáte 2000 nebo 3500 damage nebo 5000 nebo 7000 tím myslím, že ten přírustek není lineární. Spíš za každou dodateční jednotku dmg obdržíte méně než za předchodzí.

      6. Optimalize. Slabá optimalizace. Časté lagy apod.

      7. Free to pay not play system. Nutnost zakoupení drahého prémiového času, když hráč hraje s tiermy vyššímy jako tier VII. Roční účet stojí tuším cca 50 EUR. Chělo bych to přehodnotit tento systém. Za ty peníze to prostě nestojí. Kdyby se to alespoň čerpalo podle toho jestli hráč hraje nebo ne.

      tohle byl jen krátky souhrn problému, kterými trpí WOTko je jich víc a neřeší jse, a ani se určitě nebudou........
  • SS radsej drz chrapu ty magor retardovany
  • Něco o ranné verzi MM a každej si udělejte vlastní obrázek jak to asi funguje :D.
    http://www.google.com/patents/US8425330
  • Zajímalo by mě, jestli na e-sport akcích WoT bude i koutek pro maminky - doprovod.
    • ten uz tam je kvuli hracum League of Legends *1*
  • abych řekl pravdu za pomalu rok a kus, co hraji tanky mi tahle hra začíná lézt čím dál krkem, říkal jste si před tou dobou, než tam byly přidány neexistující tanky, že tahle hra má potenciál, ale vše se obrátilo ještě k horšímu, každý další patch přidává čím dál víc tanků, které ani nepoznaly světlo světa, ale abych se vrátil k tématu... Pay to win, je tam stále... rozhodně takové "nastandardy", co vám přinese premium účet toho běžný hráč s dobrou muškou a klidnou rukou nevystřílí... od tak +- 8 tieru, jste rádi, že vás bitva nestojí víc než opravy tanku, či doplnění munice a od této chvíle máte tři možnosti: 1) přestat hrát, 2) zaplatit si premium účet, což si prakticky protiřečí, že přechází z pay-to-win, aby toho mohl dosáhnout každý a za 3) holt budete žít z ruky do huby a budete rádi, za každej kredit navíc...
    • O tancich, ktere nikdy nebyli na bojisti WoT je. To ho dela originalnim.
      • Nejde o tanky, ktere nikdy nebyly na bojisti ... ale o to, ze (i) tanky ktere na bojisti byly, maji zcela nesmyslne parametry. At uz co do pancire, rychlosti ... nesmyslny dela ... nesmyslna munice ...

        Navic bych nejak cekal, ze hra umozni hracum si vybrat, jestli chteji hrat v nejakym "historic" rezimu nebo "scifi" rezimu.

        Wotko je originalni v tom, ze je to jedina online gamesa s tankama ... a ono ani tech offline neni nijak moc, a vetsinou pamatujou "cisare pana" => vypadaj podle toho.

        Co vic, WGcko to samo placa v nejakym 3D editoru, kterej neumi drzet meritko => zcela bezne se stava, ze ten "realnej" tank je bud moc velkej nebo moc malej vuci ostatnim "realnym" tankum.
        Co je ovsem zarucene orig napad ... pouzivat delostrelecvo s neprimou palbou proti tankum ... to musel vymyslit opravdu mozek mozku ...
        • Modely se snaží mít jako v reálu, ale taky musí zůstat vyrovnanost tanků mezi sebou.. Ano, Tiger, svého času nepřekonatelný král jakéhokoliv bojiště, nemluvě o Royal Tigeru, to je pěkný příklad rozdílu mezi hrou a skutečností.. ALe opět- jak to chceš udělat herně? Myslíš, že kdyby z Tigera udělali krále WoT, tak někdo bude hrát s něčím jiným..? Podívej se na bitvy, když vydají v aktualizaci menší počet tanků na nizkých úrovních... (jako například http://goo.gl/l1kAz)
          • Proti tygrovi stoji ISko - zcela rovnocenej protivnik i v realu, na dalku samo ponekud v nevyhode, kvuli vetsi razi a nizsi penetraci ... ale na vzdalenost, na kterou se bojovalo bezne po zapocteni nekvalitnich nemeckych panciru ...

            Podivej, od nemeckych tanku cekas presnost ... a poruchovost, od ruskych zase mnoztvi ...

            Tygr nikdy kralem bojiste nebyl ... proste proto, ze ho potkat bylo asi tak stejny, jako vyhrat ve sportce. A to se da herne resit vseliak - cenou, dylkou fronty ... kolik lidi by to hralo, kdyby si na bitku museli pockat trebas 5 minut?

            BTW: Co myslis, co se stane, kdyz tanku zasahnes velitelskou vez ... zeby ... vubec nic? Jo, mozna zranis velitele, ale tanku to je uplne putna ... a to sme u dalsi veci, ze vyrabej zcela nesmyslny weakpointy. Trebas IS-7 ... nejzranitelnejsi v miste nejsilnejsiho pancire ... primo na hrotu ostruhy ... lol.
    • Ty to mas nejak pomylene. T8-10 nie je p2w ale Pay to play, pretoze ci mas premiovy ucet alebo nie tak to ti este nezaruci istu vyhru na T8-10 ako sa mylne domnievas.
      Teraz od 0.8.6 tam chcu urobit nejake zmeny v opravach, budu lacnejsie.
      To ze ta hra nebude bavit vecne je uplne normalne. To si len nahovaras, ze keby tam bolo 40 tankov, ze by ta to bavilo viac. Omrzelo by ta to uplne rovnako.
      Neviem ci pracujes ale pochybujem, ze by si chcel pracoval zadarmo. Teda nastavenie vacsich oprav u T9-10 je podla mna namieste.
      • S premiakem vpohode T8+ uzivis (pokud nehrajes jako tard), do minusu sem se dostaval tak jednou ze sta her. Bez premiaku ses v minusu skoro porad (na T10 zarucene), navic to tak pojebali ... (specielne po presunu IS-4 do T10), ze s desitkovejma tankama proste nema vubec smysl hrat. Nic nevydrzej, prostreli to kazdej moula.

        Jinak zabav klesa hlavne proto, ze oni tu hru absolutne vubec nevyvijej. Jednoduse na ni uplne kaslou. Jediny co pridavaj sou neustala dalsi krabice (tanky) a to je tak vsechno ... jo, jeste vecne prekopavaj gui a na vanoce pridaj stromesky ...

        Zato fungujici event system, a spousta naslibovanych (nocni bitky, funkcni sekundarni zbrane, svetlice, dymovnice ...) veci ... kde nic tu nic.
        • Zas neprehanaj. Od 0.8.0 mas fyziku. Sice ciastocnu, nie dokonale realisticku ale fyziku. Teraz od 0.8.6 co som hral test sa to dost meni. HT budu mat zasa svoj vyznam, uz ich neprestreli kazdy moula. Hra sa samozrejme vyvija. Neviem preco si kazdy mysli, ze je to jednoduche a da sa to rychlo urobit. Skus sa naucit programovat a potom nieco naprogramuj. Uvidis, ze to nie je take lahke navyse ked to musi byt aj hratelne a nie slideshow. Pracuju na pridani Havok-u do hry. Musi byt trpezlivy. Ani ty nevystudujes za tyzden. *4*
          • Milej zlatej, programovanim se nezivim, ale par desitek tisic radku kodu sem uz napsal.

            To ze hraci !!!bez jakyhokoli supportu!!! udelaj addony, ktery wgcku trvaj mesice ... tak mi nevykladej jak je co slozity. Chtel sem po nich nekolik zcela trivialnich veci, kazda na par minut ... a nic.
            Ostatne, co myslis, jak je slozity udelat select do databaze, kde zjistis kdo splnil podminky eventu ... a pak update, kde jim pridelis odmenu? A pokud je event na bitku ... tak se to da udelat hned. To je prace na minutu.
            Dtto, to jejich uzasny gui sezere 100% vykonu (kdyz ses v garazi) CPU ... to neni jen odflaknuty, to je proste dobytcarna. Totez hra samotna ... vazne mas pocit, ze ta grafika je tak uzasna, ze to na 4jadre s gtx 680 dava 30FPS max? Ano, nekdy je haluz a vyskoci to na 80 ...
            Ale to vsechno jsou prkotiny, naprosto se…rou na zcela zjevny bugy, coz jim hraci opakovane dokazujou. Co myslis, co se stane, kdyz granat raze 130 zasahne plechovku s 30mm alobalem? Anihiluje ji. Presto se ve hre opakovane stane, ze ta plechovka dostane nekolik zasahu ... a jede si dal, jako by se nechumelilo ... a samo, oni pindaj, ze byly poskozeny moduly ... a pak jim hraci uploadnou video, kde je videt, ze poskozeny nebylo nic (a dostanou za to pro jistotu ban).

            BTW: Ta "fyzika" ... kterou slibovali dva roky ... a neustale odkladali ... to je doslova parodie. Leckaja arkada, ktera se ani neodvazuje o nejaky fyzice zminovat funguje lip. Pokud by ses zahloubal do hlubin ofiko fora, tak tam najdes odkaz na video, kde je videt model tanku (jen bez textur ... proste jednoduchej model) ... a plne funkcnim podvozkem (prejizdi ruzny objekty a je videt jak funguje odpruzeni ...). Ten clovek co to tam daval k tomu pokud se pamatuju napsal, ze mu to trvalo jedno odpuldne. Nikde se mu to do niceho nepropadalo ...

            Jop, a ani se nemusime bavit o programovani a dalsich zmenach .., kdepak jsou slibovany historicky bitky?
            • To víš, dokud tu budou hráči, co budou svorně platit premium a jim se to bude vyplácet, do té doby se nic nezmění *3* Tahle smutná marketingová tendence je vidět v mnoha hrách...
      • nevim, nevim... hraji bez prémiáku, možná jsem se špatně vyjádřil, jasně, když nevyhraji, tak jsem tvrdě v mínusu, když vyhraji jsem opět v mínusu, pokud si vystřelim nějakou medaily, jsem rád za pár kreditů navíc, ale ve valný většině ti ji vyfouknou lidi z premiákem, protože maj přednost. Určitě bych jim nevěřil, co naslibujou ve formách preview a podobnejch konin... Omrzelo by mi to možná, ale do určité míry by mi to bavilo víc, kdybych potkával jenom tanky které opravdu v té 2 sv.v. byly nazaseny a ne až v bojích v Koreii, či aby se pouze Stalinovi ukazovaly na přehlídkách, nebo vůbec nikdy neopustily továrnu, čili by to tak končilo všechno právě těmi max. 8 tiery pak začínaj opravdu ve valné většině nerealistické tanky a nebo nákresy aj... Ale jako vždy je to o těch penězích a jak si zmínil je to Pay to play od 8tieru na to můžu říci pouze ano, nebo ne, nicméně, některé doplňování nábojů a opravy tanků jsou opravdu nekřesťanské i když nejsou na těch 9-10 jak si řekl viz. průzkumníci, aj.
  • Zrovna expim Ferdu a mam s nim naprosto hruzostrasny MM!!!! V 90% pisi na zacatku bitvy MM fail!!!!! Vetsinou ma krabice od bot+ dalsi 8 tier nestastnik, pod nami 4-5 artyn, pote tri kopky kouriciho hnoje a 9,9,9,9,9 a 10,10,10,10 tiery. Momentalne na nem mam 105-ku a ta na tyto tiery povetsinou zepredu nestaci. O nejakem objizdeni po kridlech nemuze byt rec!!! Top delo 63000 expu!!! Neprostrelim= mala DMG= malo expu=dlouhy napor na me nervy. Proto mne nezbyde nic jineho nez tam rvat goldy, at si klidne nadavaji do gold noobu. Takze si nemyslim, ze goldova munice, nejak pok****la hru. Tu ku**y predevsim MM. Nesnasim bitvy, kde jsem pouze potrava pro vyssi tiery a diky goldum nejsem. *1*
    • Ferda se do T9 bitev hodí, moc T10 sem s ním neměl (respektive ne moc těch kde byly 5+ T10), je to sice brutální papír ale má to celkem v pohodě gun, ne nadarmo sem byl obvykle mezi nejlepšíma v teamu (ne-li i nejlepší z teamu), ale je fakt že mám 128mm gun, jinak 105tku nedoporučuju, je to nerentabilní gun s malou přesností a malou penetrací na dálku, 88ma ti udělá větší službu za 1/4 kreditů (stejně tak u Jpantera, pokud hraješ snajpovací TD což je jediná schůdná varianta pro takový papír).
      • Jde o to, ze ta 105-ka kdyz projde dava vetsinou nad DMG. Proto ji tam mam. Das za hru 5-6 vystrelu a chci alespon nejakou damage na konci. A hlavne dokaze alespon shodit pasy, coz u 88-tky neni pravidlem.
        • svého času dávala 128mm taky nad AVG DMG, pak ji p*srali...
          Jinak DMG dáš i s 88mou, záleží na tom jak hraješ, to máš jako když sem hrál s T29 - osobně mi víc sedla 90tka než ta 105tka (ne nadarmo mám Ace Tanker s 90tkou) a to s tím hraju i T9 bitvy :)
    • jak gold noob??? co to plácáš? můžeš si je jako ostaní koupit za kredity... takže už to nejsou "zlaté! náboje ale pouze jiný druh munice... a to že píšeš MM fail?? to není fail.. to je realita... nejsi TD do první lajny... nechápu proč si 9/10 lidí myslí že musí být vepředu??? Taky jsem si Ferdou prošel stejně jako několika dalšíma... mám 6 X tanků a na MM si nestěžuju... je to prostě výzva... zajímal by mě tvůj nick a tvůj rating, že by jsi byl temně rudý? Ty většinou hulákají na MM nejvíc *3*
      • Vis ... fungujici MM je proste neco, co WG nezna. Podivej, kyz ti dam gun, kterej prostreli 100mm a postavim te proti tankum, ktery maj 300mm ... tak muzes delat co chces, ale ses tam jen jako potrava. A to proste je FAIL jak kr…ava. Vem si, ze mam nejaky to Sucko, tusim 76 nebo tak... a proti me je KV-2 ... to proste neprostrelim ani zezadu ... drzel sem ho 5 minut tracklyho ... ale to je tak vse, co sem moh delat. Pak mi dosla munice, on me nasel a jednou ranou smaznul.

        BTW: 58% wins
        • 1) SU-76 je tier III a jako takový by měl (i když připouštím, že se stát může cokoliv) bojovat max proti tieru V a tak by se do boje s KV-2 na tieru VI do boje dostat neměl.
          2) SU-76 s dělem ZiS-3 ráže 57mm má průměrnou průbojnost 112mm s normální municí (189 s goldovou) a KV-2 má maximální pancíř 90mm (podvozek 75mm do zad by měl jít prostřelit všemi děli co SU-76 má)... takže opět stačí vědět kam střílet a prostě ho i se SU-76 probiješ, osobně jsem si ho na zkušební mapě ustřílel...
          • Hra ale nebere v potaz co mas za gun ... zato bere v potaz, jak dobrej ses hrac - cim lepsi, tim horsi losy dostavas(podotykam, ze to je dolozeny hracskejma statama + WG si presne toto patentovalo v US) ... aby se to pekne pokud mozno zprumerovalo.

            Jak myslis, ze balancujou hru ... (a proc myslis, ze to nefunguje ...). Proste pridaj novou krabici. Kdo si ji koupi prvni? Prevazne dobri hraci, protoze se k ni dostanou nejdriv. => logicky budou mit dobry vysledky a tank se jevi jako moc dobrej => nerf. Potom se k nemu dostanou uz i bridilove a ted se prozmenu jevi zase jako moc slabej => buff ... a takhle furt dokola ... jak u blbejch na dvorecku.

            I prumernej blbec chape, ze vemu dva tanky, ty nejako vybalancuju a kdyz pridam treti, tak uz hejbu jen s nim, ale ne s tema dvema, ty sou fix. WG hejbe neustale se vsim, a je to rozbity cim dal vic.

            BTW: "prumerna prubojnos" ... vis co je to bulhar? Opet pro nej plati, cim ses lepsi, tim castejs ho mas za volantem. Opet bych moh i dolozit - parametry jako presnost/prubojnost/dmg ... se neurcujou pro kazdej vystrel, ale sou fix po celou bitku (respektive ne fix jako konstatni hodnota, ale jako trebas ze ted budes davat 30% dmg a tvoje presnost je 10% - beru ze 0% = minimum). Statisticky totiz neni prakticky mozny, abys tank, kterej ma vyrazne slabsi pancir nez je ta tvoje "prumerna" penetrace , zasah 10x a neprostrelil ho, coz se ve hre deje zcela bezne (opet, lepsim hracum daleko castes).

            Samo, zcela vyjimecne muzes zazit bulhara na druhou stranu. Nekolik malo her se mi stalo, ze na co sem vystrelil, to sem trefil ( i za jizdy) a vpodstate to byl onehit kill. Me se trebas jeste s puvodnim KVckem a jeho 107 povedlo na jednu ranu !celne! znicit IS-7 (ze 100%). Totalni haluz ... (ten clovek na to cumel taky jak puk, a to sem strilel obyc APckem).
      • th0mas 300!!!! Souhlas s Jimmym! Protoze ty ses masochista, tak ver ze nemusi byt kazdy. Nejsem zadny extra hrac, ale tanky mam nastudovane, vim kam strilet, ale je ti to k nicemu bez poradneho naradi. At me MM stavi proti rovnym tierum a nebo par 9 a jsem v pohode!!!! To se jeste da. Gold noob zni lepe nez credit noob *6*
      • Aha, a když ho neprostřelí z blízka tak ten ferda určitě prostřelí z dálky...
        Ne mě se nelíbí ten koncept kterej tady právě popisuje ten nadtebou, expení ve wot je prostě opruz než zábava, protože dokuď to nevyexpíš tak to není moc zábava, nebo se tu najde někdo koho baví pořád cinkat? lepší dělo má být lepší, to přeci neznamená, že to základní je na ho... . Má mít nízký dmg, nebo dlouho nabíjet, cokololi ale ne že ani nemá cenu na takovej tank střílet ;) . Třeba v mechwarrior online je to super, vyexpenej a vyupgradovanej mech je prostě bezkonkurečně silnější... ale i ten nejzákladnější model tě dokáže dost podrbat když si nedáš bacha...
  • Vlastním premium tank Lowe, předplácím si premium a kupuji nějaké sloty, na pár tanků české vlajky ...jsem rád, že se vydali tímto směrem, min. v tom, že je možné koupit penetrační minici za kredity. Pro mě, jakožto platícího hráče, je to opravdu spíš důvod dál hrát a platit. Pay-to-win itemy mě opravdu odrazovali a se hrou jsem dříve asi na půlroku skončit, právě znechucením nad systémem podtrženým matchmakingem, kdy mnohé hry na publiku byly čistý grind a utrpení.

    Myslím, že jim k tomuto výroku a odlehčení ekonomického modelu pomohla i velmi dobrá konkurence, která vydala přímo konkureční hru WarThunder. Ač neoplívají takovou základnou ...prostě přišli pozdě, jejich hra má ambice Wargaming překonač, což jsem si vyzkoušel na vlastní kůži. Zatím naopak mají letadla a tanky a lodě teprve chystají (tuším září/říjen) ... a s jedním esem v rukávu - možností hrát všechno najednou + národnostní bitvy nebo světovou conquest campaing. A to celé na FTP, bez prémiové munice a takových odporností :-)
    • Zcela zjevne nejsi sam ... zaznamenal sem celkem znacnej pokles hracu (proti stavu nekdy pred rokem) a to az tak, ze sme cekali na bitku skorem 5 minut (v cca 10 vecer => ve spicce) ... naprosto neuveritelny.
      • Předpokládám, že s rozdělením serveru na 1 a 2 což před rokem nebylo s tím nemá nic společného že? *1* *1* Podívej se na údaje kolik lidí je v danou chvíli na serveru online a pak se podívej na druhý server, sečti to a vzpomeň kolik lidí bývalo ve špičce online před rokem uvidíš nárůst ne pokles...
        • To myslis jako tech +- 200k hracu na obou serverech? Neboj, pocitat umim ... hravalo pres 300k.

          Mimochodem, retar…dovanej wargaming neumi ani takovou trivialitu, jako udelat transparentni cluster ... a nej byl ten marketing kolem ... bych v roce 2013 cekal moc, ja vim ...jako trebas ze jako spousta jinych MPher udelaj login server ... a bitky budou distribuovat podle potreby/zateze. Vazne nevim, proc by hraci meli resit, ze kamos hraje jinde ... tohle totiz muze bejt problem pro openworld mmo, ale pro klasickej multak? Sak kazda ta bitka muze z principu bezet na vlastnim serveru (coz taky znamena, ze kecy o vykonu a moznostech reseni spottingu jsou proste jen kecy - snazej se aby provoz nestal pokud mozno nic).

          BTW: Kdypak WG vstoupi do 21 stoleti a pojede na vice jadrech? Ty uz tu s nami jsou 10let ... a vymluvy na engine ... kterej uz si koupili, takze si snim muzou delat co chtej ...
  • Veskoslav
    Že se tady ještě neukázali ti, co vehementně obhajovali systém P2W u WoT cca půl roku zpátky? Ta hra je zábavná, ale po chvíli nudí a to dost nudí.
    • Kein
      Můžeeš jistě specifikovat co na tom je P2W. Tak do toho, čekám.
    • Jaký P2W? Na to si můžou stěžovat jen lidi co to hrát neumí...
      Co si tam šlo koupit za peníze co nešlo kupovat za kredity? Kola, čokoláda a podobný hlouposti (které se v randomu nepoužívají pokud vím vůbec, leda u noobů, kteří to stejně neumí hrát a nijak jim to nepomůže), velké opravy, hasičák apod. které stejně na random nikdo nebere a uplatní se leda v CW (i když já to jako většina lidí co znám zatím nikdy nekoupil). Dříve šla kupovat munice a to už bylo něco jiného, ale i tu teď jde kupovat za kredity. A i před tím to nic moc neovlivňovalo, protože zkušený hráč si goldy šetřil na CW a noob je stejně vystřílel pánu bohu do oken a trefil se leda náhodou.
      Teď jde i goldová munice kupovat za kredity, čímž ovšem WG jen dal argument hráčům, kteří teď skoro každou bitvu nadávají, že to do nich někdo pere goldem... každý den mi někdo nadává do gold noobů a já přitom střílím normálama, prostě nechápou, že každý tank má svoje slabé místo a pokud ho zasáhneš tak dáš velký dmg ať střílíš čím chceš...
      Takže jediné věci co se ve WoT vyplatí kupovat (a podle mě to tak platí od začátku hry - a ano hraji od začátku) je premium účet, garážová stání (teda pokud vám nestačí ty co dostáváte od WoT u různých akcí) a premium tank... ale jde hrát bez toho všeho a nedat do toho ani korunu... osobně jsem si nahrál první desítku (a také na ni vydělal) bez premium tanku, premium účtu a kupování goldů (teda ať nekecám koupil jsem si v té době cca tři stání, takže jsem do toho dal přibližně stovku), když jsem to dokázal já tak to dokáže každý... *3*
      • Noob ses leda ty ... kdyz te goldem prostrelim v 90% pripadu a bez nej v 50% ... tak co myslis, cim budu strilet? A vubec, neni nad KV-2/ISU ... a pekne HEAT ... za 1k5 dmg.
        • Noob seš ty když si myslíš, že normálem probiješ jen v 50% procentech případů... nemůžu za to, že nevíš kam střílet... já probíjím v 90% s normálem tak proč utrácet za goldy... *1*
          • Hmm ???...http://worldoftanks.eu/community/accounts/500736403-Zadrak_CZ/ mno, aspon to neni vylozene reta…rd play ... ale zadna slava
          • Je videt, ze vis prd... jak ja bych chtel videt tvoje stats ... asi bych se nasmal.
  • Menorri
    Jednoduše řečeno: Kdyby Wargaming nezpřístupnil Gold-Ammo i za normální kredity, tak by bylo všechno v pohodě, jelikož Gold-Ammem stříla jenom desetina lidí, který jste potkali jednou za den (což se dle mího soudu dalo přežít), ale jakmile se to zpřístupnilo každýmu nováčkovi tak se stalo co?..."všichni měli všechno" a dětičky začali brečet....a nyní si Wargaming myslí, že když to udělá všude kde to půjde tak budou dobrý *1* ...jak už zde někdo někdy říkal ...vraťte model hraní do bety a to pak budou dobrý *15*
    • Právě gold ammmo byla těžká prasárna. Příklad čistého pay-to-win. Platím premium i jsem ochoten koupit nějaký premium tank, kupuji sloty ... ale kdyby gold ammo alespoň nedali za kredit, do hry už bych se v minulosti nevrátil a tedy ani neplatil. Nejsem kretén, abych platil x korun za bitvu jen proto, abych získal takovou neférovou výhodu proti ostatním nebo se srovnal s těmi nooby, kteří platí.

      Premium account lze brát jako pomůcka pro ty, kdo platí za ušetření času za grindování ...ačkoli to na tier10 jinak defakto ani nejde. Premium munice tam nikdy být neměla. Naopak jen aby kr*pl, co má alespoň prachy, ale hrát neumí, si mohl koupit trochu sebevědomí ...a logicky znechutit normální hráče.

      Neměl jsem problém platit za WOW, neměl bych problém platit na WoT ... když to baví, ale nikdy něco jako gold-ammo. Btw to asi WG hlavně už nemůže dovolit, protože by ho WarThunder Gajinu převálcoval. Jejich letadla jsou mnohem lepší, než připravovaný od WG a WG to ví, proto se musí chovat trochu lépe.
      • Souhlasím.. Prémiová munice je zlo, který ve WoT nikdy být nemělo.. A hlavně teď, jak to uvolnili pro všechny hráče, tak je to ještě horší.. Sice furt mluví o tom, jak chcou mít hru co nejpodobnější skutečnosti, ale to, že 7T střední tank bez problému prostřelí přední pancíř 9T tanků, to je nezajmá.. Na druhou stranu chápu jejich pohled- prémiová munice je pro ně největším zdrojem příjmů, troufám si tvrdit..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit