Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doufám v imperiální gardu, kladivo císaře. Mohly by to udělat jako damage dealera, který má svoji squadu, a tu vyzbrojuje podle potřeby. Bylo by to i nejlogičtější řešení když si člověk vezme poměry síli ork eldar mariňák.
    • nebo dát na pvp mapu pomer hráču jiny pomer hráču treba 1 marinak na 5 gardistu
    • Lawliet
      Mě by stačilo jako komisař ovlivňovat všudy přítomně bojující a umírající npc gardisty. Nevím jak ten poměr myslíš. Všechno je to dáno technikou, velitelem a zkušenostmi.
      • wenceslaus
        Ale jak zkušenej a vybavenej by musel gardista bejt, aby se vyrovnal mariňákovi?
        • Lawliet
          Raketomet a schopnost zasáhnout běžící cíl? Ono zmasakrovat jednotku gardystů pomocí těžkejch zbraní z dobré palebné pozice je lehká a rychlá věc. Horší je, když se panáčci začnou krýt, zaujmou dobré palebné postavení a opětují palbu. Žijme v tom, že lasery vypalují díry do kamenů a né že se odrážejí od kovových zbrojí. Ona bojová efektivnost marináka je dána přeci jen jenom tím nejtvrdším tréningem, množstvím bitev a sžitím se zbrojí a zbraní. I jednotky gardystů můžou projít opakovaně peklem tam i zpět.
          • Jo, ale na jednu takovou jednotku je tak 30 takových co se dostanou leda tak do pytle na mrtvoly.
            • Lawliet
              Haha. O pytli na mrtvoly by se vám ještě snilo.
  • Zerathus
    Pokud vím tak existují specialní tyranidé kteří jsou na podobném principu jako Doomsday z DC comics. Pokaždé, když jsou zabiti, se znova oživí v tyranidském roji a jejich tělo přijme opatření protiv příčině smrti. Bylo by zajímavé několikrát bojovat se stejným bossem na kterého, by nikdy neplatili stejné taktiky.
    • oni se neoživí jako takový, ale roj zpracuje jejich biomasu a vytvoří novýho tyranida, stim že každá nová várka tyranidů je postupně více adaptována na podmínky ve kterých bojuje.
      • wenceslaus
        HQ (Swarmlord) to maj, myslím, jinak. Ty se přerodí se svojí osobností... ale netuším, jak je to přesně.
        • mno takhle to fungovalo v pocitacovim warhammeru 40k ale mam pocit že u codexovejch tyranidů to takhle nefunguje. Proto taky jako jediná armáda nemaj osobnosti. Maj sice veci jako doom of malantai atd. ale to jsou psany jen jako special jednotky a ne jako special charakteri jako treba Abbadon u chaosu. Alespon to tak bývalo ve starých codexech abych pravdu řekl tak ten novej jsem nečetl.
          • wenceslaus
            Počítačovej fluff neznám, jsem spíš tabletop hráč (Eldar). Myslím ale, že to v minulém codexu bylo.
      • Jop a ještě nejsou to žádný spešl druhy tyrandů,ale všichni tyranidi :D
  • Tak hlavne aby to vubec vyslo....a taky za neco stalo.
    Dobrou hru ze sveta WH40K bych si dal prevelice rad. Tak jsem vyhladovel, ze jsem si koupil i stolni hru Relic (takovy WH40K Talisman).
  • Pilgrim66
    Doufám, že Sisters of Battle brzy po launchi přibudou

    "In His name we bring fiery retribution!"
    • wenceslaus
      Kdo ví. Ale to už bych spíš čekal tu Gardu, nebo dokonce i Tau než Sisters. Každopádně bych si rád zabojoval proti Necrons :-)
      • VaZqeZ_EU
        Bože.. TAU! *14* Moje nejoblíbenější frakce z Warhammer 40,000 universa. Hrozně rád bych je viděl v nějaké nové hře! Ach jo.....
        • Pilgrim66
          Filthy heathens...
          • VaZqeZ_EU
            For the greater good...
  • kdyby to bylo neco jako DoW 2 akorat ve 1st person, nebo 3rd, s vozidly destrukci prostredí, ruznymi rasami a povolanimi atd. ale obavam se že to bude jen upgradnuty w40k space marine. což byla jinak kvalitni hra, jen ten engine to uz dneska bude tahat dolu
    • p.s.
      predstavte si že byste hráli napr. za marinaka, a po jistem poctu killu byste mohli privolat orbitalni bombardovani a na mape by zustala jen spoušť. to by byl masakr. nebo ridit dreadnoughta a prochazet skrz budovy
      • Orbitalni bombardovani ma Killzone Mercenary na PS Vite, podle takyodborniku z games.cz prumerna strilecka.
      • Dreadnaught "neřídíš" do Dreadnaughtu jsi napevno vložen, případně uvězněn :)
        • Pokud se nemýlím, tak uvnitř Dreadnoughta je duše bojovníka ne? Většinou těch, kteří byli blízko smrti. Ale mohu se mýlit.
        • Přesněji řečeno dreadnought je vlastně rakev s podporou života a velkou spoustou zbraní :D
          • Víceméně ano, ale takhle to říct je strašlivé kacířství, Císař chraň :))
            • Stejně jako říct, že bys tam byl "uvězněn" :) Mít možnost pokračovat ve službě Císaři je čest!
  • Black_Hand
    ja bych byl celkem pro, aby tyranidi byl event, jehoz pravdepodobnost se zvysuje se zvysenou intenzitou boje. aby narusovali boj a zase se mezi obe strany mensi chaos.
    • wenceslaus
      Ve W40k není Chaos nikdy menší...
      • Black_Hand
        Chaos opravdu neni nikdy mensi :DDD.
    • obě 4 strany? *4*
      • Black_Hand
        ja to myslel tak, ze se typicky setkaji dve strany v pvp. ne vsechny najednou. i kdyz vsechny strany dohromady jsou take asi mozne.
  • XorxoxTalarius
    Jeste bych pripomnel ze kdo se ucastni Founder programu tak dostane predbezny pristup a bude do vyvoje zapojen vic nez ostatni hraci (vlastni forum???) a tedy ti "zakladetele" budou mit moznost se do hry pripojit pred temito vanocemi (pokud vse pujde dobre).
    • Lawliet
      No hele jelikož je to snad jediná taková hra z tohoto univerza? Tak bych to docela i podpořil. Ať už to dopadne jakkoliv. Ti prachsprostí milovníci "vesmírných" simulátorů svojí modlu mají, ale co MY?

      PS:sakra ja chci ale gardu. Né ty přehypované spejsáky. Kolik vojáků je vidělo dřív, než položili svoje životy za císaře?
      • wenceslaus
        Jaká garda? Teď je to přeci Astra Militarum :-)
        • mno pokud jsem to podle novýho codexu dobře pochopil tak Astra Militarum neni název imperiální gardy jako takový, ale pouze její části kdy jsou nějaký ty jejich nařvaný jednotky ( ty scioni či jak se teď ty ty jednotky jmenujou ), ale jinak je to pořá Imperiální garda.
          • ales.smutny
            To je zas Militarum Tempestus :) Astra Militarum je de facto Imperial Guard v high gothic...asi...a asi je fuk, že v té pseudolatině to znamená něco jinýho :))
            • Aha mno tak je vidět že vtom mam fat bordel. :D To jsou holt ty jejich polo codexy co ted vydávaj.
        • ales.smutny
          Pořád je to Garda, i v kodexu AM :)
          • wenceslaus
            OK. Ještě jsem neměl to potěšení si ten codex přečíst :-)
            • ales.smutny
              Knight je fajn. Má nádhernej model a i přes ten D-sword není nějak extra mimo non-Escalation WH40K. Jak nastavuje štít jen jedním směrem, jde solidně rozstřílet a vydrží toho cca jako Wraithknight.
              Codex je fajn kvůli fluffu, plus ještě vyšla menší knížka k tomu. Jinak v něm pravidlově není moc věcí, co by člověk nevěděl z WD a netu :)
            • wenceslaus
              Pěknej model (zvl. po tom, co GW vydal poslední dobu), ale mělo to bejt spíš do W40k: Apocalypse. Stejně jako Tau Riptide a Eldar Wraithknight. Ty obřící a letadla v normální hře jsou hrozně otravný. Taky mi přijde trochu divný, že má model vlastní codex...
            • Když jsme u toho lore, co říkáte na nové Knights? Osobně nevím, co si o tom myslet.
            • ales.smutny
              Víceméně to kombinují, někdy je to Astra Militarum, někdy prostě Imperial Guard. Pojem Imperiální gardy naštěstí nepohřbili, spíš to teď vytváří podobnou souvislost jako Adeptus Astartes - Space Marines...byť vlastně převráceně, protože ve fluffu je to hlavně IG, ale kodex se jmenuje AM, což mají mariňáci skoro naopak :)
  • wenceslaus
    Jak zrádcovské protějšky?! Ti Mon-Keigh jsou nějak voprsklý...
    • ales.smutny
      Jako Traitor Legions, to se nevztahuje na ty druhé dva xeno ... ehm...:)
      • wenceslaus
        Aha! Sakra... no jo. To se omlouvám.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit