Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak sveraci kazajka nebyla zadny desny becko :P Dle myho to je docela remeslne zvladnutej film, ale ne pro kazdeho. Skoro stejne dobrej, jako Buttefly Effect - jedinej Kutcheruv film, na kterej se da divat :D
    • svěrací kazajka je výborný film s výborným Adrienem Brodym. Přijde mi že je to inspirované Tulákem po hvězdách od Jacka Londona. Pokud je to béčko, tak je mnohem lepší než spousta bezduchých áček. Řekl bych kazajka je lepší než butterfly effect. Další podobná béčka jsou třeba Source Code, Next, Deja vu atd.
      • Taky se mi The Jacket libil vic nez Butterfly Effect. Ale bylo to spis temnejsi drama na ktery musi mit clovek naladu, kdezto Butterfly effect mi pripadnul spis stravitelnejsi thriller.
        Jj. Brody je vynikajici herec. Jen je skoda, ze spis brousi nizkorozpoctovy nezavisly filmy a na velkym platne byl vlastne nejvic videt v Predators, coz bylo docela skoda.
  • Koukám, že diskuze pod těmito velikány je lepší nečíst. Ono totiž dostat se hlouběji do tématu chce desítky hodin, které po dnešním hráči nemůžeme chtít. Takže plácání bez substance a pletení si dojmů s pojmy.

    Máte internet hoši. Vím, že většina z vás angličtinu nedává na takové úrovni, abyste si přečetli archiv, ale ti z vás, co to dají, ponořte se do toho, stojí to za to. A když už v tom budete, sjeďte si i přednášky Crawforda, na který jak školáček chodil i Sid Meier.
  • maros.goc
    skutočne krásny článok :)
  • volové, jediná legenda na světě je Bomber *5* *5* *16*
    • tady to
      https://www.youtube.com/watch?v=3smytj9Bu_E
  • Hezké čtení. Mám Loukotkovy články rád, i když to jsou často pouhé kompilace, ale prosím vás: opravdu by měly procházet nějakou redakcí. Těch chyb, nedodělků a kostrbatých formulací je tu zbytečně moc, přitom většinu z nich by libovolný beta čtenář odstranil na jedno přečtení. Už jen těch vynechaných slov... Zbytečná škoda.
  • hele, ne že bych byl nějaký fanda tady těchto velikánu, ale proč tak kriticky? Co je špatného na Obchodníkovi se smrtí či Svěrací kazajce. Oba filmy považuji za kvalitní a je mi celkem jedno, kolik to má na MT. Jo a napíší, že Birdman má na MT 88%

    BTW snad se nový System Shock povede, poslední Bioshocky byla totiž neskutečná nuda a je potřeba ukázat, jak se to dělá..
    • Bioshock byla celkem slátanina od počátku, která System Shocku sahá tak možná po kolena. Mnohem lepší nástupce System Shocku byl imho Dead Space. Zejména první díl přímo sálal atmosféru hororu, klaustrofobie, rozpadající se vesmírné lodi.

      každopádně jsem zvědav na System Shock remake, a taky na System Shock 3. Pokud nevyjde SS3, tak alespoň ten remake jedničky se snad povede. A SS1 bylo ještě lepší než SS2
      • to že jsi to nepochopil neznamená, že je to v něčem horší. Všichni tvůrci z TLG říkají, že Bioshock byla solidní evoluce Shocku (byť konzolovými kompromisy utrpěla), tak co to tady proboha plácáš :D. Ta hra je jedna z nejlépe hodnocených všech dob.
        • Nene:
          "Ta hra je jedna z nejlépe hodnocených všech dob."

          Pokud si chceš hrát na čísla, tak můžeme porovnat miliony různých TOP ALL TIME žebříčků. SS je pravidelně na nejvyšších místech na rozdíl od BS. Na nějaký Metacritic ti se*e pes.
          • viz. výše.. Každopádně Bioshock svý momenty určitě má a nebýt svazován technologií konzolovýho old-genu, dopadlo to ještě o dost líp.
        • "Ta hra je jedna z nejlépe hodnocených všech dob."

          Birdman je jeden z nejlépe hodnocených filmů na Metacritic....

          Asi tak k tvému "argumentu"
          • a rozumíš ty vůbec tomu, ze každému se libi něco a ze tvůj názor ocividne není svetonazor? ty si tak sebestredny az to boli

            me se Birdman libil, vice lidem se libil, tobe ne, tecka, ale necpi to ostatním
            Bioshock to same
          • Co máš proti Birdmanovi? Je to úplně parádní film, kde jsem si užíval každou minutu..
            • @nene: Mě třeba Bioshock hrozně bavil právě jako dekonstruikce objektivismu, ale strašně nudil jako hra. Jako myšlenkový podhoubí a vizuální řešení super, ale to "střílení panáků do ksichtu" to nakonec stejně zabije.
            • Já jako fanoušek značky s tebou v podstatě můžu souhlasit, navíc tím koncem si to totálně poslali do řiti. Sice Burial at Sea EP.2 se snažila jakž takž to nějak zahrát do outu, ale ve výsledku mi přeci jen přijde, že si infinite universes měli raději ještě párkrát rozmyslet, protože v okamžiku, kdy zjistíš, že tvé konání má důsledky pouze v několika z nekonečna vesmírů, můžeš se na všechno pěkně vykašlat, protože jakou máš potom motivaci dělat vůbec něco. No a takových věcí je kolem Infinite víc.

              Pro mě stejně nejlíp vychází SS 2 zatím je to Levinův majstrštyk - jak z designového tak i ideového hlediska, Bio 1 těsně v závěsu. A pak samozřejmě Minervas Den.
            • 2nene: Doporučuju si na youtube najit Matthewmatosis. Má tam pár recenzí na hry, podle mě jedny z nejkvalitnějších co se dají najít. Bohužel teď už není aktivní:(((( Ale myslím, že zrovna tebe by to mohlo zajímat. Má tam i Bioshock Infinite a Dear Esther. A třeba k tomu BI je hodně tvrdej a ukazuje jeho pravou tvář, jak za pozlátkem "inteligetní " hry se schovává jen obyčejná střílečka, já jsem třeba nebyl schopnej jí dohrát... A k DE taky není moc hodnej, ale uvidíš sám. Fakt doporučuju.
            • problém Infinite je, že si na chytrou hru jenom hraje :)
            • Autoři si to očividně nemyslí, proto do moderních her raději nedávají už vůbec nic. Už Bioshock Infinite tuhle snahu dost rozředil (byť sociální konflikt tam Levine ještě měl, navíc zaměřenej docela proti-židovsky, což hezky charakterizuje jeho jako osobu - sám má židovské kořeny), protože jak říkáš, mainstream je mainstream. Naštěstí pro nás co "máme načteno" zbývá dost her, v nichž se můžeme vyřádit. Teď o víkendu jsem dohrával Everybody's Gone To Rapture a jsem spokojen. Je vidět, že věci co se točí kolem tohohle názvu jsou většinou fajn (byť Dear Esther mi přišlo o krapet lepší než výše zmíněná). Každopádně si myslím, že od okamžiku, kdy se hry musely začít přizpůsobovat hráčům a ne naopak to šlo z uměleckého hlediska do kopru, ruce si naopak mnou pragmatičtí ekonomové a marketéři, protože Lojzik Novák si tu hru chce taky zahrát a oni potřebujou jeho many.
            • 2haha: Určitě průměrný nebyl. Už jen technické zpracování je na vysoké úrovni. A to ho dostává nad průměr. Ale ok, není to film, který se bude líbit všem, to už cejtíš při jeho sledování.

              2nene: Můžeš bejt chytrej jak chceš, ale nikdy nejde znát všechno, mít přečtené všechno. A odsoudit lidi, protože jí neznaj, je celkem drsné. Pokud je ona pro tu hru tak důležitá, tak ty její myšlenky musí hra představit sama... Nikdy nemůžeš u mainstream media předpokládat, že lidi o tom mají dostatečný background. Není super, když je pak donutíš si o tom hledat víc? (Nebavíme se o specializované literatuře, vědecké články atd.)
            • s Birdmanem souhlasím, u Bioshocku si troufnu tvrdit, že kolem 90% hráčů tu hru vůbec nepochopí, protože nemají šanci znát Ayn Randovou, objektivistickou filozofii, moderní ekonomickou teorii a sociologii. Proto zbývá jen střílet panďuláky do ksichtu a to je naprosto na h*vno.

              Bioshock je svým myšlenkovým pozadím hra pro chytré lidi, takže nevyhnutelně naráží.
            • originální film. Bohužel to je tak vše, co na tom můžu vyzdvihnout. Průmer :) Určitě ne oskarový film .)
      • Přirovnání s Dead Space mi přijde dost zajímavé, ale když se na tím zamyslím, tak vlastně i celkem trefné, pokud pominu absenci Shodan a jisté herní prvky, tak je tam těch styčných bodů dost.
      • Tak samozřejmě že je System Shock je o dost lepší než Bioshock, ale jednička mě poměrně bavila, dvojku sem měl problém dohrát, jak moc se to opakovalo a trojka je nabubřelá ptákovina.

        Dead Space je fajn až na ovládání tedy, to mně přišlo dost kostrbaté.
        • souhlas, Bioshock 1 byl kvalitni, pribehovy a super, ale opakovani toho samého konceptu byla chyba
  • Wtf? Svěraci kazajka je super film.
  • Mart9
    Důchod volá...
    Kromě Dana Vávry mi tyhle herní celebrity nic neříkají. Ať prostě vydá dobrou hru a ukáže se maximálně v credits, které stejně přeskočím.
  • Myslim ze dnesni generaci tyhle stare tituly nic nerikaji, stejne jako mne
    • Deus Ex, System Shock, Ultima Underworld a Thief jsou legendy a všechny dělal Warren Spector. Každá jedna z nich má stejně hutnou a zapamatovatelnou atmosféru jako Dark Souls.
      • Atmosfera na dobrou hru nestaci, pokud ma repetitivni hratelnost jako dark souls
        • Fňuky, fňuk, kritizuji Souls, páč je to teď v módě.
          • Psát tenhle komentář že psát o soul hře že je blbost je taky v módě tak drž papulu. Dark SOul je mimochodem zhovadilost.
            • bavím se o jedničce. Opravdu dvojku nepovažuji za legendu *15*
            • Legenda je možná tak první Dark Souls nebo spíš Demon's Souls. Další díly jsou už ohraná písnička.
            • Dark Souls je samozřejmě nejlepší hra této doby a můžeme to řadit k legendám jako jsou pravě Warrenovy tituly...
      • Souhlas, hlavně System Shock 2. U mě atmosférou nepřekonaná hra.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit