Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • spolecnosti jsou stupidni...jak malo by stacilo,aby jim lidi utrhali ruce? starsi koncepty byly prece funkcni...
    tahove Jagged Alliance, tahove UFO, tahovy Fallout...hraci,kteri to driv hrali,by za to dali cokoli,aby ty hry vysly treba jen v lepsi grafice... (nehlede na to,ze prave ti,co to driv hltali maji ted penize a ty hry by kupovali a netahali jako warez...ale kdo chce kam...)
    ale nee,vse predelame do real timu a hlavne do FPS...
  • Cahir
    Tak jsem zvědav, jak si Avellone a spol. povedou, když je nebude za koule držet publisher. Snad se nám tu nezrodí "herní Terry Gilliam"...
  • GlaDOS
    Nemálo se těším.
  • Týpek v klobouku vypadá jak Harrison Ford :D
    • Kinet1c
      no mne skor pripada viac ako Kevin Costner http://www.imdb.com/name/nm0000126/ tu a Ford tu http://www.imdb.com/name/nm0000148/, podla mna, ale to by sme sa mohli hadat, asi on ten chlapik pripada kazdemu inak
      • deridon
        já jsem si zase vzpomněl na zarostlého Adama Jensena :)
  • Važte si toho. Komu to totiž ještě nedošlo, tak jste právě svědky události, která má velkou šanci přepsat dějiny. Takže jestli jste se někdy chtěli svým perem obtisknout do analu historie, tak mazejte a místo koupě pytle těch pár šupů pošlete na Wasteland 2, Shadowrun nebo podobný zajímavý kickstarter projekt.
    • Ja se tomu taky divim, uz dlouho nevydal podarenou hru. Takze ta duvera neni na miste. Viz Moulyneux, kdysi delal dobre hry a pak najednou zacal delat spatne, pritom mel velke slovo. To ze vyvojar zestarne a prestane delat dobre hry nemusi byt problem shora.

      A kdyby alespon predstavil nejaky projekt, nejake zavazne koncepcni navrhy, ale takhle? Bezte za investorem, at vam da prachy na vas projekt, o kterem mu nic nereknete. To je proste divny.
    • ucho
      sranda, tady lidem najednou nevadí kupovat zajíce v pytli, nevadí, že nevidí ze hry naprosto nic, nepotřebují žádné demo, nepotřebují si stahovat plnou verzi na "vyzkoušení"... :)
      • GlaDOS
        Je to jednoduché. Když byly jejich předchozí hry skvělé, tak lidé ty prachy rádi dají předem. Hrál jsem staré Fallouty i New Vegas. Staré Fallouty byly geniální a FNV byl po F3 jako balzám na duši. Takže vývojářům se dá věřit. Kdybych neměl na účtu vymeteno (fakt děkuji Steame), dal bych taky. Ale teprve až vyjde první dávka Kickstarter her se doopravdy uvidí, jestli lidem tenhle systém vyhovuje a budou chtít přispívat dále.
      • smejki
        ano, je to právě v lidech. molochy se ale rády schovávají za jména - značek, týmů, publishera, předchozích her atd., jen málokdy za konkrétní lidi.
        Naopak u Wastelandu jasně Fargo říká - jsem tu já, mám tu původní lidi, mám tu skladatele, kterýho milujete, a když bůh dá, zapojí se žbožňovaný designér. Budeme dělat něco, po čem už deset let marně voláte a co jsme uměli dělat zatraceně dobře, a nikdo nám do toho nebude kecat.
        Pokud tohle v někom zarezonuje, tak peníze dá. Žádné divy.
        • ucho
          no zatím to zní jako předvolební sliby. je velká chyba, že nemůžou ukázat základní vzhled hry. téma je samozřejmě super, všechno zní parádně, ale i špatný interface a ovládání dokáže takovou hru potopit ke dnu... dnes se hry dělají trochu jinak, než před 20 lety, takže Fargo samotný pro mě není dostatečná záruka jistot (oproti tomu věřím Double Fine milionkrát víc...)
          • smejki
            Tak samozřejmě je to střelba naslepo, ale průšvih může projít Fargovi jen jednou.
            Stejně tak si myslím, že měli na KS vyrukovat s něčím víc než s nesouvisejícím koncept artem, vágními designovými nápady a držkováním na publishery. Wasteland se ale postupně rýsuje ještě před ukončením donatu. Máme první skutečně herní koncept art, byly upřesněny některé prvky a Fargo momentálně kutí další update, kde toho o hře bude víc. Zřejmě vydá i první ukázku hudby.
      • To jsi ale neco nedomyslel, ne? Ze by to byly jini lidi? *5*
        • ucho
          jiný lidi? vždyť Brian Fargo dělal pod Activision i pod EA... a myslíš, že ty ostatní lidé z jeho týmu se nikdy neúčastnili na nějakém projektu těchto firem? ;) lidi jsou lidi, lidi tvoří, je jedno pod kým. důležitá je vize, nápad a hlavně mít jasno, co jak bude (bez toho se totiž tvořit pořádně nedá). u wasteland 2 tohle známý není, takže ti nikdo nezaručí grandiózní propadák...
          • Lidi co nechcou kupovat zajice v pytli, a na druhe strane lidi kterym nevadi dat penize dopredu.

            Nebo se snazis rict ze vsichni, co nechcou kupovat zajice najednou sklapli a poslali jim 20 dolaru na ucet?
            • ty spolecnosti si tu povest nevybudovalu jen tak z niceho nic, ony ji maji na zaklade sveho pristupu ke svym zakaznikum a na zaklade vysledku svych projektu
            • Tak to netusim, me irituje EA spis proto, jak se chova. Ja to pochopil jako narazku na to ze lidi stahujou pro vyzkouseni a najednou posilaji penize dopredu. Tak jsem chtel nahodit ze to budou nejspis jini lidi. *5*
            • ucho
              ne, mě pouze fascinuje ta ironie u nenávidění velkých společností. kde se v lidech bere nenávist vůči někomu, od koho nic kupovat a využívat nemusí...
          • smejki
            není jedno pod kým, pokud vyšší instance mění tvůrčí záměr.
            • ucho
              právě že obecně. samozřejmě to není černobílé, ale aby vznikla dobrá hra, musí mít přesně dané principy, přesně danou vizi, která se naplňuje. ono zní strašně dobře na začátku, že se tam dá všechno, co mají lidi rádi, že jim nikdo nic nediktuje a mají volné ruce, jenže je tady takový detail: každý má rád trochu něco jiného, a někdo nemá rád to, co má rád zase někdo jiný. pokud někdo nedrží od začátku vývoj pevně v rukou s jasným směrem a onou vizí, dochází k neustálým změnám, předělávkám a vývoj se točí v kruhu. to žere peníze a vzniká z toho onen kočkopes. za tohle samozřejmě může ten, kdo to má na povel. proto jsem zatím u Wasteland 2 trochu skeptický. každý máme samozřejmě nějakou představu o ideální hře z tohoto světa, ale to ještě neznamená, že ji dostaneme. tahle hra má stále příliš mnoho neznámých. u Double Fine Adventure se tolik nebojím. osobně jsem spokojen s veškerou tvorbou lidí z Double Fine a u klasické adventury člověk tak nějak představu má, jak to může a nemůže vypadat :) tady strach nemám. u Wasteland 2 budu skeptik, dokud to neuvidím, protože se bojím, že na tu volnost dojedou :)
            • smejki
              tak bavíme se obecně nebo o konkrétních případech, kde nezpochybnitelně dochází k účinnému usměrňování tvůrčí síly?
            • ucho
              pokud si to nedokáže obhájit, asi je k tomu důvod. některé hry by bez takového zásahu ani nevyšly...
      • Ale ty je pěkně přechčiješ a počkáš na warez. Mazané.
        • ucho
          mluv za sebe, chlapečku.
          • No hlavně, že tobě nevadi si tady votírat držku o lidi, co neváhali a penězi dali jasně najevo co chtějí.
            • smejki
              ucho, celé je to založené na zkušenosti. zatímco normální produkce už každého nejednou zklamala (lživé PR, změny konceptů za účelem přiblížení se výdělečnějšímu předobrazu atd.), tak zde, u Kickstarteru, u Wastelandu, zkušenost chybí. Lidé nemohou být předpojatí, protože s nimi ještě nikdy nevyjebal někdo, komu dali peníze přímo a kdo jim předem jasně řekl, jaká hra bude, když bude mít takový a takový rozpočet. A ten rozpočet máme všichni na očích.

              Pokud se ukáže, že Double Fine je hovadina a Wasteland pojde na pochybné novoty v designu, které nikdo nechtěl, pak bude crowd funding trpět stejnými neduhy jako mainstreamová produkce - anonymitou, nedůvěrou.
            • ucho: Jestli nechapeš, že lidi kterym stačí říct tahové oldschool RPG a oni ti cpou prachy se liší od běžného stahovače CODka, tak tě v životě čeka ještě nejedno překvapení.
            • ucho
              o těch lidech jsem nic špatnýho neřekl. a že kupují zajíce v pytli, je fakt. nemám nic proti tomu, když takhle někdo někoho podpoří. jen je to trochu kontrast s tím, že všude lidi brečí, že k něčemu není demo. tady tu hru nikdo ani nevidí a nikdo nebrečí... ale to jsem psal už v prvním příspěvku. jestli jsi to z těch písmenek nevyčetl, teď to taky asi nezvládneš :)
      • myslis jako napriklad od EA ,,her,, ?
        • ucho
          EA her? všechno velké je špatné, že? EA, Activision, Microsoft... hry dělají pokaždé nějací konkrétní lidé, nějaký konkrétní tým... ano, ti s penězi jim do toho kecají, to je vcelku normální. pak záleží na tom, jak velkou volnost tým má. a často mají lidé volnosti dost. a odvádí kvalitní práci. ale protože je hra pod hlavičkou velké zlé společnosti, bude se na hry jen plivat (a přesto je lidé hrajou a jsou spokojení)... to je právě ta sranda.
          tady není ze hry známo nic, není ani pořádná vize, ani základní vzhled, a co z toho vyleze ukáže jen čas. samozřejmě jim rád zaplatím za kvalitní hru, ale musí taky něco předvést. a je zde zatím příliš velké riziko vzniku kočkopsa...
          • vsechno velke zdaleka neni zle...vsechno co se chova jako EA zle je, vsechno co kasle na zakazniky spatne je a zakaznici to ,,oceni,,...podle meho nazoru na me EA kasle, vetsina jejich her je poznamenana jejich obchodnim modelem, ktery se mi nelibi, u jejich her nevidim snahu vytvorit dobre kvalitni dilo, ktere jim vydela prachy na zaklade prave te kvality. To ze EA odkoupi znama studia a pak podela jejich znacky .. viz. napr DA2 me stve jeste vic a to nemluvim o vzrustajicim monopolu nekolika hernich gigantu. Takze ano 10000x radeji vrazim prachy do projektu, za kterym jsou znama jmena lidi kteri uz neco dokazali a vim, ze jim za zadkem nebude stat X manageru, kteri na zaklade nejake studie a snaze prodat co nejvic kusu co nejvice lidem podelaji vsechno za co by stalo tu hru hrat.
  • PreidaQ
    Já nevím, co přesně mám od toho očekávat. Ten původní Wasteland z videí vypadá jako přesně ten typ hry, které nemám moc rád. Zato Fallout je samozřejmě srdcovka. Jenže to vypadá, že většina lidí zde (včetně mě) doufá spíše, že to bude pokračováním Falloutu než nějakého zapadlého Wastelandu. Tak je to Fallout nabo Wasteland? *7*
    • Wasteland jsem nikdy nehrál, ale co jsem si tak zjišťoval, tak je sandboxovější než příběhově zaměřený Fallouty. Wasteland 2 by měl mít větší důraz na příběh než W1, ale pořád by měl poskytovat víc volnosti než F1/2.
    • 13_11
      Tuto otázku řeší i dost v zahraničí. Fallout je sice duchovním nástupcem Wastelandu, obě hry jsou však svou atmosférou a možnostmi někde trochu jinde. Z Wasteland 2 - Google Moderator je ale dost jasné, že spoustu nápadů, jak by měla nová hra vypadat, nahazují právě fanoušci série Fallout. Kdo patří mezi srdcaře Wasteland––Fallout, ten ať jde hlasovat a nahazovat, co by chtěl ve hře mít! Jenom tak se může rozhodnout!
    • Možná ti to zamotá hlavu, ale Fallout je ve skutečnosti pokračování Wastelandu. MindFuckinBlown!!!!
  • God-of-War
    Je tu nějaká dobrá duše která mi hodí odkaz na původní hru? Na netu sem našel Wasteland z roku 1988.. to asi nebude to pravé *1*
    • 13_11
      To není míněno vážně, že ne?
    • Wasteland is a post-apocalyptic role-playing video game first published by Electronic Arts in 1988.[1] The game was designed by Brian Fargo, Michael A. Stackpole, Ken St. Andre and Alan Pavlish, programmed by Pavlish, and produced by David Albert of Interplay Productions.
      • God-of-War
        Tak je *2* . Dík
  • joo decka pripomina mi to jeste casy kdy artworky byly hezci nez cokoliv ve hre ...cely noci jsem smazil jen kvuli zaverecne animaci... ach ty casy ;)
    • To sou furt! ;)
    • Hairy_Ass
      Tak artworky jsou ještě pořád hezčí než cokoliv ve hře, zas tak supr dupr grafiku ještě nemáme. *3*
      • au contraire... casto artworky pusobi tak zheble... grafika okoli .. kde muzes behat a laskovat.. pusobi mnohem krasneji.. ;) ale proti gustu....
        • Hairy_Ass
          Kde?
          • bulletstorm trebas
    • rami.cz
      Zachvili nekdo sestroji stroj casu a muzeme se konecne vratit zpet do mladi :D
  • Áá, nemůžu se dočkat. :)
    Jakožto fanda původnich fallout her doufám, že to bude v podobném stylu. *14*
    • Mimochodom na GoGu sa objavil zadarmo Fallout 1 upravený aj na windows 7 :)
      • Tož to je sice hezké, ale všechny fallouty mám zakoupené a nakonec i na "win" 7 to rozjedu. (trochu blbnou barvy, ale co nadělám, že? :D) A existuje prográmek který dokáže napodobit "prostředí" win98.
      • jojo paril sjem o vikendu ;]
  • drahej obrázek:D:D
    • ale za ty prachy to stálo
      • Miserius
        A kolik jsi tam poslal ty??
        • 50, chlapíku 50 (USD ... pokud potřebuješ i měnu v mezinárodním formátu) :) ..... je to srdcovka a jak jsem už řekl: "Za ty prachy to stálo". Jinak příště se tu ospravedlnovat už nebudu, ale když jsi to musel vědět.
          BTW: kolik jsi tam poslal ty ?
        • Nic, on nekdo rekl ze to je povinny? *7*
          • Miserius
            Vykrikovat ze to za ty penize stalo dokaze kazdej, kdyz se nejedna o jeho penize.
            • to jejdasek: Nazývá ho chobotem, protože tu vytváří zbytečné dusno. Poučuje tu někoho ,kdo napsal: "ale za ty prachy to stálo", o tom jak je důležité platit a až potom mluvit o veci, za kterou jsi platil.
              A je to opravdu chobot, protože věta:"ale za ty prachy to stálo" se obvykle používá, když je někdo spokojen se svou investicí. Recenzenti taky přece říkají, že ta hra za ty peníze stojí - a pochybuji, že za hru k zrecenzování platí.
            • ko kopes: urazis ho, protoze ma jiny nazor?
            • Jsi chobot. *15*
            • deridon
              že by myšleno srandou?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit