Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jestli to je příspěvek na PCars tak fajn, ale jinak vcelku otřes. Chování auta je jako takové lepší posouvadlo a zvukově se to téměř vyrovná mému vysavači značky Philips. Pánové, takhle to fakt nejde. Když arkáda, tak ať to má alespoň koule.
  • Jak nuže bejt po takových hrách poptávka nechápu kdo to hraje v dnešní době , nároky na pc sou vždy takový že hrát tohle na herním pc anebo na ps4 dmce
  • Třeba chtějí s co nejmenší námahou získat další zdroj financí. Což může pro pCARS nakonec být dobře.
  • Project CARS Akrade version ? Vzali engine, očesali to celé do arkádové podoby, změnili model a hurá máme další hru. Tohle smrdí. Já jen doufám, že Project CARS to nijak neovlivní a fakt na tom makají pořádně.
    • Zas tak jednoduchy to nebylo :-) Ale pCARS budou z WOS jedine profitovat. Prineslo to penize, usnadnilo ziskani nekterych licenci atd.
  • OK .. sypu si popel na hlavu .. pustil jsem si to znovu ... v tom videu je opravdu zvuk v neporadku .. celou dobu je tam totiz zvuk zevnitr auta. Coz je samozrejme spatne ... video delal nekdo u vydavatele ... ve hre to je jinak. Ale i prestoze ten zvuk neni odpovidajici obrazu, neni nijak generickej .. ze je to motor od AMG bych poznal kdykoli.

    A abych se jeste doplnil .. jsme blbci vsichni - ona to neni Zonda, ona je to Huayra (stydim se)
    • Okej tak je to Huayra, ale furt Pagani a furt AMG......a mě se zvuk na tomto videu (neříkám, že to tak v tý hře je) vůbec nezdá, je prostě příšernej :-) můj názor
  • Grafika v pořádku, jízdní model je takovej jakej je (mě osobně by neoslovil). Co mě neskutečně vytáčí a udivuje, je naprosto trapná stránka zvuku. Auto zní genericky a naprosto nevěrohodně. Autoři by si aspoň na youtube mohli pustit jak zní Zonda *7*
    • Zvuk Zondy je nahravany primo z realne Zondy ... jeden z nekolika (nereknu ti presne kolika) mikrofonu byl umisten primo v motorovem prostoru ... jestli spis ty videa na YT nebudou mit zkresleny zvuk, protoze je nahravany mikrofonem v GoPro nebo podobne veci, ktery dost mocne zkresluje ... pokud bys mi neveril, na pozadani ti dam link na video ze sve stare Toyoty .... a ver tomu, ze ten zvuk byl v realu uplne jinej (na videu to zni skoro jak Mustang *15* ) ... oni si vyvojari nejenom pustili videa na YT .. oni normalne ty auta maji na nahravani k dispozici ... a zrovna s automobilkou Pagani byla pomerne uzka spoluprace (teda ohledne pCARS ... ale jaksi se pro kazdou hru nenahravaly jiny zvuky) ... jo .. a nekde na YT je i video z nahravani zvuku te Zondy do pCARS.
      • To si delas srandu, ne? To co jde slyset mezi 0:04 a 0:10 je totalni humus a tezce mi pripomina zvuk motoru u her 15+ let starych.
        • Nedelam si srandu ... ale tak jak myslis *3*
      • Ono je úplně jedno, jestli je zvuk nahraný z reálného auta nebo ne, protože za dobrým výsledkem stojí především zvukař a to, jak zvuky sestříhá a dávkuje je zvukový engine. Už tu byla spousta her s profesionálním nahráváním zvuků a stejně byl výsledek o ničem, jako příklad třeba WRC od Milestone, kde si nahráli závodní Mini a nebo třeba War Thunder, kde výstřely z tankového kanónu zní, jako když rozšlápneš jablko... Neříkám, že je to zrovna případ této hry, ale jen naznačuju, jak to často chodí...
        • Ja uplne souhlasim ... me slo o tu pitomou hlasku, ze by si vyvojari meli neco poustet na YT. Tady jde spis o to, co ocekavaji hraci .. jestli realitu, nebo to na co jsou zvykli z filmu a videa. Ten sam problem je u zvuku zbrani ve hrach a ztvarneni muzzleflashes. Pokud by treba mela byt hra realna, ve dne v zivote zadny zablesk u hlavne neuvidis ... ale z filmu jsou lidi zvykli a proto se to pouziva a jinak by lidi prudili (dalsi vec je, ze to zvysuje hratelnost)
          • S tím muzzleflashem nemáš pravdu. Není sice tak výrazný, jako u filmové munice, ale je tam. To, jestli jde vidět nebo ne, určuje mnoho faktorů, ale určitě se nedá říct, že by ve dne nešel vidět. Moje beretta by v tom případě by musel být plamenomet *1*
            • vyslovene hadat se nebudu, ale obzvlast u ostre munice by me to udivilo ... pokud se bavime o strelbe za bezneho deniho svetla v otevrenem prostoru (v uzavrene tmave mistnosti je to fuk) ... jinak nevim z Beretty jsem nikdy nestrilel ... Vz.58, Mosin Nagant, Ak47 .... a za dne teda byl videt jenom kour a plaminek mozna tak 2 cm .. coz uvidis jako strelec, ale na dalku uvidis prd.
  • Grafika vynikající, ale zdá se mi, že s tou arkádovostí to přestřelili trochu moc...
    • Je velkej rozdíl, jestli je jízdní model arkádovej, ale předvídatelnej a zábavnej, nebo prostě jen debilní, frustrující a nepochopitelnej.
    • To je subjektivní... Vem si např GRID2 - pro někoho paskvil, pro někoho v pohodě *3*
      • Já hrál teda jen jedničku a tam to působilo alespoň zábavně. Dvojka by musela být o hodně horší a méně uvěřitelná, aby to trumflo toto.
  • To vypadá dost komicky. S tím protahováním prstů bych si nebyl jistý, může to být animace něčeho úplně jiného, třeba řazení.
    • Máš pravdu, to natažení prstů je animace řazení, které má samozřejmě Huayra pod volantem. Žádný protahování :D
  • Proč je zde nepochopitelně ignorováno Assetto Corsa?
    • Proc motas Asseto do spravy o naproste arkade konkurujici NFS World?
      • ...aha, takže by to pasovalo lépe k Mortal Kombatu? No nic... *7*
      • Kdyby byly články o Assetto Corsa, mohl by to cpát do nich.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit