Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Funguje vám teraz WOT? Pri štarte mi vypíše: Failed to connect to update service a stránka VOT mi nejde v žiadnom internetovom prehliadači otvoriť.
  • jak tam koukám na videa tak mě tam docela zaráží ty barevný obrysy to je fakt debilita. k čema pak ten tank má kamufláž, když se nemůže schovat v keři, protože je červeně obtáhlej...
    • no ale ma pravdu, to obrysovani viditelnyho tanku je absolutne pitomy, bez toho by ta hra mela daleko lepsi hratelnost
    • Ty obrysy tam jsou pouze pokud je tank viditelny. Ale to bys musel pochopit cely spot system ve hre.
    • Kein
      Očividně si to nikdy nehrál, jinak by ses tak blbě neptal.
  • Na můj vkus moc velká arkáda. Takle boje nikdy probíhat nemohli. Zlatá RO2
    • Tak ta hra si taky nikdy na simulator nehrala. Kritizovat arkadovou hru pro neverohodnost je fakt usmevne.
  • nechápu proč autor haní britské tanky. Slabé dělo? Ano, ale rychlost palby někdy i 12 střel za minutu, takže co udělá jeden tank na jednu ránu oni jsou velice rychle schopni dohnoat a co se týče přesnosti vyrovná se jim jen Panther, Panther2, Tiger 2, E-50 a E-50 ausf.M, ketré mají přesnost velmi dobrou.
    • Ono hlavně drtivá většina Britskejch tanků není určena na tankový boj, ale pouze jako podpora pěchoty, takže se od nich ani moc očekávat nedalo.

      Mě osobně vůbec nezajímají a jejich strom mě nechává naprosto klidným, ale osobně mě neberou ani Francouzi, kteří zase moc nesedí mému stylu boje.
    • podivej, na britský tanky jsme čekali rok a půl a nakonec nejsou žádnej zázrak. neříkám že je to úplně nehratelný, vlastně jsou některý docela zábavný (hlavně druhej Centurion se imho povedl), ale kdo si to vezme do CW? já mám vyexpený kde co a rovnou ti řeknu, že britskej strom je celkově vzato jeden z nejslabších. WG přidává kdejakou kravinu do hry, ale jednu z největších vojenskejch mocností světa s klidem ignoruje. te´d přidaj číňany, a vsadil bych boty na to, že ve výsledku budou mnohem silnější než Briti, a to jenom proto, že se jim z toho posype víc peněz než z nějakejch britů. přece jenom kolik potencionálních čínskejch platích hráčů by z toho mohli mít že. tahle hra je jenom oo penězích, hratelnost, balanc nebo názor komunity je druhořadá
      • Trumbero, obcas se podivej na videa od WG. Kdyz je nejaky tank o hodne lepsi nez ostatni tak dostane nerf. Nebo naopak buff. Oni to totizto sleduji v statistikach, jak si kterej tank vede. Cili ty stromy jsou celkem vyrovnany. Je to arkada. Nedrzi se striktne tloustky pancire atd. (viz IS3) jako na realnych tancich. Protoze by pak vsichni hrali 5 tanku. Kazdy si oblibi nejaky tank, ktery mu sedne a pak s nim hraje. A o tom to je. Mit moznost vyzkouset jich co nejvic. Navic pro ty co nemame premiove ucty je to dalsi volny misto do garaze. Tedy je mi jedno jaky strom tam bude priste. Jo a myslis, ze cinani ty tanky hrajou jenom protoze je tam jejich strom? Pochybuju. Me je taky jedno jestli hraju za francouze, nemce, rusa nebo brita. Proste kdyz mi ten tank nebo artina sedne, tak s nim hraju.
  • grafika WoT není špatná, ale jestli podle autora takhle vypadá soudobá hra, tak asi žije o několik let zpátky.
  • Video z patche 8.0, když v těhle dnech se veřejně testuje už 8.2 tohle je zase článek..z doby kamenný... *9* *9*
  • victor
    Tak nevím , frantíci jsou strašně pomalí s dobrým dělostřelectvem . Britové mají poměrně rychlá vozidla a slušný pancíř
    • Sice jsem docela slabej co se skillu a znalosti o wot tyce, ale mam takovej pocit ze zrovna francouzi maji jedny z rychlejsich tanku a briti zrovna pancirem neoplyvaji. *15*
      • briti mají naopak sice zezačátku pomalé tanky což se potom po čase spraví ale pancíř mají na své tiery viz. Churchill VII hodně silnej a od tieru 8 sice uz tak silnej neni, ale je silně sklopený
    • Kozy
      Tys tu hru nehrál, viď?
      • Naopak do Tieru 5 jsem zahrál oba stromy a právě takhle na mne působily (lehké a střední tanky + dělostřelectvo )
      • ehm, to co napsal poměrně sedí k jejich nízkejm tierům, kde jsou například frantíci skutečně dost nepohybliví. takže se s tím nedá úplně nesouhlasit. ale jinak na vyšších tierech, který hraje většina hráčů, je tomu samozřejmě jinak
  • SixThe9th
    Zajimavy clanek. Naprosto souhlasim s tim unahlenym pechovanim nove techniky do hry, zatimco ostatni herni mechanismy spise stagnuji. Pochopitelne, patch 8.0 byl pro hru velmi priznivy, ale jak rikas, toho potencialu je opravdu prilis mnoho nato, aby si clovek neustale nepokladal otazku, proc neudelaji tohle nebo kdyz uz prijde toto.

    Nove herni mody by rozhodne hre bodly. Vim, ze se pripravuje mod historickych bitev na ktery jsem obzvlaste zvedav. Na druhou stranu, ta narazka na Rudeho Barona, tady bych mozna trochu pribrzdil, zvlaste potom co za 'custom skiny' jsem uz videl. Ten cirkus co by takhle mohl nastat si opravdu radeji predstavovat nechci. Na druhou stranu bych rozhodne privital rozsireni nabidky kamuflazi (idealne treba o ty historicke a jejich modifikace) a pochopitelne narust poctu emblemu a take moznost si vybrat pozici loga klanu.

    Rozhodne bych take uvital, kdyby ve hre pribyla moznost si v ramci bitev rot zahrat proti konkretnim rotam, tak aby bylo mozno valcit proti jinym klanum i mimo CW a Trenink. U CW take potom nasazeni nizsich tieru nez 10 v nekterych provinciich pomoci limitace, jak je tomu u ruznych urovni bitev rot.
    • Možností na rozšírenie herných módov je viac.
      Bodli by roty iba o 6 hráčoch, ktorých by potom zaradilo do bitiek tankových rôt (2 roty o 6 hráčoch proti ďalším 2 rotám o šiestich hráčoch).

      Bonusy pre roty, ktoré vyhrajú v rade 10 bitiek (hráči týchto rôt by mali napríklad na druhý deň o 10 percent vyšší príjem kreditov a expov).

      Predĺženie časového limitu pre mód - Útok/Obrana, súčasných 10 min je katastrofálne málo najmä pre útok.

      Možnosť hry Čata proti konkrétnej Čate v Random bitkách. A kopec ďalších vecí. Toto ma len aktuálne napadlo.
  • Hra je super, ale co jsem vyčetl, matchmaking pořád sucks. Ne, nepřesvědčte mě tím, že je to o schopnostech, když to proti sobě hází nerovné tanky. *8*
    • Co k tomu říct? Mám za sebou už 10 tisíc bitev, jezdím převážně tir 8 a 9, desítky mám tři ale radějí si trenuji posádku na tir 9, nemám rád když jsem až moc nahoře.

      Bitvy na které rád vzpomínám? Jednou mě to hodilo s IS-7 do himlu kde byly 3 artiny 11 tir 10 tanku a snad jedna tir 9. Do té doby jsem nikdy nezažil tak zábavnou bitvu. Člověk musel zvažovat každičký krok, každé cinknutí tanku mohlo rozhodnout bitvu... prostě extáze vystřílel jsem přes 20 nábojů už mi pomale docházela munice... Skvělá epická bitva, ikdybych to prohrál nebo vyhrál to bylo fuk ta bitva za to stála! Ano sám preferuji když mám například vyrovnané tiry nebo když jsem tir 9 a je krásné sundat nějakou desítku.

      Já to beru jednoduše, jsem v topu? Musím najít nejsilnější tanky a sundat je, kolikrát ignoruji cíle které jsou nižší než já. Nedorážím tanky co mají pod 150HP pokud vím že za mnou je další stroj co ho sundá. Ze slabšího postu, fajn podpořím ty silnější, atd...

      Ano není to ideální, ano když mám 6ku s dělem co propere 167mm a hodí mě to proti 10kám tak nadávám sere mě, štve mě když na mě takový hráč vyjede a smlsne si na mě ale tak to patří, neměl jsem tam jet, nebo jsem udělal tu a tu chybu, špatně jsem odhadl situaci atd... Při dokonalé spolupráci se to dá uhrát a ano některé tanky mají i často jedinou úlohu. Na několik sekund udržet linii a pak padnout. I taková úloha je pro tým užitečná.

      A co vy? z pozice silnějšího vjede někomu pod lauf aby jste zachránili slabšího nebo už jste se někdy obětovali pro silnější stroj? Mě to vadí ale toleruji to. Člověk se hold musí přizpůsobit.
    • Stáhni si XVM mod a uvidiš že je to celkem vyrovnaný rozohodně lepší než to bylo předtim.
    • ano souhlasím s tím, že MM někdy pořádně štve, mně vadí, když musím trávit čas tím, že se pokouším probít se středním tankem nějaký těžký prase o 2 tiery nade mnou, bez šance a pak končím, na to, že si tu hru platím, to je docela vojeb, jak nakládají s časem a penězi co jim dávám!
      • joudo, paneboze, proc jdes na tezky tank o 2 trier vys sam a jeste k tomu zepredu? To je vazne vojeb. Spis bych rekl, ze je problem mezi zidli a pocitacem. Vis vubec jaka je role strednich tanku?
        Minule jsem sundal s Cromwellem 50% Lowe. Vsiml jsem si, ze je v zadu sam, ostatni nepratele byli vepredu a mlatili se s nasima. On je podporoval ze zadu. Tak jsem to objel a najel na nej. Ma pomalou vez. Jezdil jsem kolem nej a sundal ho na 6 ran. A pak jsem strilel na dalsi ze zadu a pomohl jsem tymu.
        Samozrejme, ze vzdycky se to nemusi povest. Ale jet na tezky zepredu = samovrazda.
    • Co to meles? Jake nerovne tanky? Proti heavy tier 8 to da jiny heavy tier 8, nebo TD. Jedine, v cem je MM mimo jsou artyparty, ted jsem mel dve po sobe s JT. Ty budes asi jeden z tech troubu, co kdyz jsou dole v rosteru, tak zacnou nadavat na MM, ze prece proti tomu nahore v druhem tymu nemaji sanci. A co takhle zapojit mozek a jit po tom, po kom sanci mas, he? Hra zdaleka neni dokonala, jak jsem tu zminil, ale zrovna na MM zapracovali a to opravdu k lepsimu.
      • "Ty budes asi jeden z tech troubu, co kdyz jsou dole v rosteru, tak zacnou nadavat na MM, ze prece proti tomu nahore v druhem tymu nemaji sanci. A co takhle zapojit mozek a jit po tom, po kom sanci mas, he? "

        A doufat, že po zahájení palby tě nikdo neodhalí abys neshořel po dvou zásazích od kill hunterů, zatímco ty sám dáš někoho na ran pět. Hru už jsem dlouho nehrál, takže nemůžu momentálně něco hodnotit, ale zatím mě moc(i díky příspěvku Duncana) nepřesvědčilo, že se to zlepšilo. Moc dobře vím jakým lákadlem pro dělo je slabý tank, či naopak, jak za slabý tank je problémem být vůbec užitečný.
        • no pokud muj prispevek byl hodne negativni, nebyl to ucel. Mi vadi primarne pouze nadrpumerny pocet artyn pri hre s desitkovymi tanky. Obcasne excesy typu medka vs heavy apod. jsou ridky jev, ktery nepotesi, ale neni to nic zasadniho. Jak uz tu nekdo psal, slaby tank te mnohem vice donuti premyslet takticky i prave proto, ze vis, ze te silni smaznou na 1-2 rany a ty sam je poskodis pouze z boku nebo zezadu. Ale v takovych hrach se zase muzes blysknout spotem apod. Takze i s nejslabsim tankem ve hre muzes byt byt nakonec ten nejdulezitejsi prvek pro vitezstvi tveho tymu. A tim, ze dneska je to maximalne rozdil 2 tieru je to docela v pohode.
          A pokud se nekdo nedokaze smirit s pocitem, ze neni porad top tank, neni nic jednodussiho, nez si vyjezdit desitku s tou jezdit a mas pokoj *1*
          • Nechápu co se tady pořád píše o max. rozdilu 2 tiery. Mám tier 4 a poměrně často stojím proti tieru 8. Když mám LT, tak někdy dokážu udělat dobrý scout, jinak je to docela smutné... proti tieru 7 jezdím pravidelně. Přesto mne hra baví, sic ji hraju jenom chvilku.
    • a co bys jako chtel v tom MM? Vsem proste nevyhovi.
      tak jednou jses slabsi jako vetsina na bojisti a jednou zase silnejsi.
      Tohle vubec neresim jestli jsem na vrchu nebo ve spodu kdyz hraju. Kdyz jsem slabsi tak se snazim o to vic abych to uhral a pomohl teamu vyhrat. to vazne chcete byt porad jako top tank.
      mas to ted +-2 trier
      od ti doby co to zavedli jsem napr. s T6 nepotkal vyssi trier jako 8
      jenom kdyz se nekdo da s T1 nebo T2 do cety s T6 tak at se potom nedivi, ze se octne v boji s T8
      tak kdyz chces stejny tanky tak vyber mapu v treninku a cekej na hrace.
      Podle me by to lidi moc nebavilo kdyby vsichni jeli s jednim tankem, nebo se stejnymi trier.
      Stejne porad nechapu co lidem na tom MM tak hrozne vadi.
      minule me s Cromwellem rozstrilelo ELC, jsem se nemohl poradne trefit, byl sikovnej.
      • Ale bavilo. nebavilo by to lamy, co umi se silnejsim tankem potrapit akorat ty slabsi a na sobe rovne tanky nezna recept. Kdo si chce honit ego na publicu, je to jeho vec, ale at netvrdi, ze je to stejna hra jako kdyz se jede CWcko, rota apod. kdy se komunikuje cely tym dodrzuje urcitou taktiku atd.

        Vadi mi, ze mam ve hre prumerne 5 artyn(1/3 tymu), ikdyz hraju tanky, ale to ty nevis, protoze hrajes max. 8. tier, tam to neni.
        • Nikdy jsem nehral klany ani roty. Vetsina lidi stejne hraje jenom public. Tak jako ja. Nikde jsme nepsal, ze CW nebo roty se hrajou stejne jako public. Ja psal, ze je jedno jestli hrajes na publicu T9-10 nebo nizsi trier. Psal jsem to pro ty co si mysli, ze kdyz bude mit T10 tak bude jenom vyhravat. Ze mit T10 je snad jako mit nejaky svatej gral. MM je celkem slusny. Jeste nikdy jsem nenadaval na MM. Snazim se vyhrat i kdyz jsem nejslabsi v teamu. Snazim se pomoct.
          Kdyz mas v T10 mnoho artyn tak uz to tu bylo psany. Kdyz hraje hodne lidi top ARTY tak co si ted jako nezahrajou? Nebo je maji hodit s damagem 1500-2000 mezi T6 ???
          Ja o tomhle vim, protoze T10 hraju vzdycky na testu, tak vim, ze je tam i 5-6 artyn. Nebudes mi to mozna verit ale nevadilo mi to.
          WG o tom taky vi. Snad to nejak vyresi. Abys byl i ty spokojen =)
          ----
          i kdyz nejsem nejsilnejsi dokazu pomoct
          http://2imgs.com/d5e23e14c7
          http://2imgs.com/2a1dc1eb38
          http://2imgs.com/3b0cd0fa29
          • 1. Uviedol si 3 screeny a všetky sú z jednej hry (i keď veľmi podarenej).
            2. Podľa tankov, ktoré máš, Ťa tipujem na odohratých 3-4 000 bitiek. Viac určite nie.Z pohľadu hráčov WoT si začiatočník. Ja sám mám nahratých 7 000 a pokladám sa za mierne pokročilého. Pritom najviac som sa naučil práve pri hraní rôt a čiat za posledných 1 500 bitiek práve s tými najskúsenejšími, čo majú odohrané možno aj 5 násobne viac ako ja.
            3. Na záver...nie je nie jedno či na publicu hráš T10 alebo T8 a nižšie Tiery.
            V T8 a slabších tieroch spravidla nenarazíš na toľko artín...tanky sú pohyblivejšie.
            Naproti tomu v T10 pokiaľ je v hre 4-5 artín Tier VII Tier VIII, hra sa mení na pozičnú obranu, čo je dosť nuda.
            • Dobrá arty sa nesmie nechať nachytať po výstrele na svojom pôvodnom mieste *3* Samozrejme, že "counterfire" sa používa, ale tu je tá nevýhoda random bitiek. Ľudia sú bez aktívneho spojenia a zorganizovať na randomoch dobré tracovanie nepriateľských artín je problematické ak nie nemožné.

              Moja hlavná výhrada k MM sa týka práve obmedzenia počtu artín. Z ostatnými vecami týkajúcimi sa MM viem žiť, ale v tomto pípade sa WG môžu hanbiť, že tento problém už dávno nevyriešili obmedzením na 3 max 4 artyny v každom tíme.
            • V necem mas pravdu, ze kdyz je sehranej tym tak to ma zase jiny rozmer, ty bitvy. Na publicu me nekdy hrozne sere, kdyz vsichni kempi na Malinovce na kopci a nechapou, ze je jeden tank dokaze spotnout z lesa a oni jej ani neuvidi a pod. Muzu psat kolik chci aby tam vsichni nestali a hrali aktivne ale stejne to nepomuze. Ale je taky pravda, ze tim si projdou vsichni. Taky jsem ze zacatku jenom stal nekde a cekal. Az pak jsem pochopil, ze musim hrat aktivne a nebat se schytat nejakou tu ranu. Na druhou stranu, tim ze je to loterie na publicu to muze byt zabava. Kdyz hrajes klany tak zase mate na kazdou mapu par nejakych taktik. Ale jednou te to prestane bavit, hrat porad dokola ty samy taktiky, protoze mas tu mapu prectenou a kazdy mate to svi misto kam jede.
              Jinak kdyz mas na mape 6-7 artin tak prece artiny vidi tracer po vystrelu, tak je muzou vase artiny sundat. Je sice pravda, ze po vystrelu se muzou pohnout, tak to delam i ja, kdyz hraju artu. Ale stejne. Staci aby tam strelilo 2-3 vasich a je po nem. Nebo staci kdyz nekdo z vas dostane zasah od artiny tak vi odkud to slo, nahlasi artine a arta muze scanovat tracer z te oblasti.
              Ale asi by to meli nejak omezit na ty 3 artiny na mapu.
              Ja T10 hraju na testu, takze vim, ze je tech artin vic jako u nizsich trier. je to ale tim, ze tech top artin hraje mnoho hracu. Vcera jsem mel na testu hry, kdy tam nebyla zadna a dalsi hra 6 nasich a 7 u nepritele.
            • OK už som sa Ti ospravedlnil v inom príspevku za to, že som Ťa považoval za začiatočníka *3*
              Jedno však stále nechápeš. Arty Tier 7 alebo 8 síce v mnohých prípadoch nabíjajú aj VIAC ako 30 sekúnd, ALE keď sa ich zíde na mape 4-5 (niekedy dokonca 6), tak spoločný dmg pri jednom výstrele dokážu dať na úrovni 5*1 700 = 8 500 dmg!!!
              To je masaker a ver ,že oni sa už vedia postaviť tak, aby dve dvojice držali každá jednu časť bojiska a jedna arty (spravidla najrýchlejšia) je mobilná záloha, ktorá sa presúva podľa potreby.
              Takéto niečo do Tieru 8 nezažiješ, pretože pri nižších bitkách hádže do random spravidla 3 artiny (čo je podľa mňa maximálna únosná miera). Navyše štatisticky min. 1/3 až 1/2 z nich to ani nevie poriadne hrať, pretože skočili na Tier V-VI arty z nejakej bočnej vetvy ťažkých tankov (napr. S-51).
              K pôvodnému bodu 2 len toľko, že hoci to naozaj vieš hrať (čo ukazujú Tvoje staty) podľa mňa sa ochudobňuješ o tú najväčšiu zábavu a tou je tímová hra známych zohratých hráčov.
            • Aby jste mi verili, ze i bez goldu a premioveho uctu to jde
              Cromwell:
              http://2imgs.com/236ab69c4f
              celkovy vysledky
              http://2imgs.com/327ba78d5e
              bez premiaku
              http://2imgs.com/014894be6d
            • nerikej =) podivej se na predchozi screeny, tam uvidis tech 3-4t bitev =)
              no mam tam i lepsi s Cromwellem. 1800 exp.
              Tyto screeny i predchozi co jsem sem dal, bylo primarne pro ty co tu porad breci jak se to neda hrat, MM je nahouby, spoting je nahouby, jak to bez premiaku a goldove munice nejde, jak s nizsimi trier nemuzes nic udelat a pod. Chapes.
              A na tech screenech vsichni vidi, ze to jde i bez premiaku i bez goldove munice.
              Je uplne jedno jestli hrajes T10 nebo nizsi na publicu. Je to ta sama hra. Pisu to pro ty co si mysli, ze kdyz bude mit T10 tak bude kralem bojiste a bude porad jenom vyhravat. Tam zas vsichni breci, ze tam maji 5-6 artyn. Tak si dej artinu a vyzkousej jestli je to tak jednoduchy hrat s artinou, ktera nabiji pomalu 30 sec a 6 sec zameruje.

              celkem jsme nepochopil co tim chtel autor rict, tim bodem 2.
          • Kdyz hraje hodne lidi top arty, tak holt budou cekat vic nez 1 sekundu nez je to hodi do hry. Opravdu slozite reseni, co? A cim dele budou cekat, tim mene ty artyny bude hrat a pekne se to srovna. Ja ti verim, ale jsi rozhodne v mensine a hlavne ty mas test jen par her aby sis to vyzkousel, nejezdis to denne. Kdyz hrajes tolik her s desitkama jako ty za mesic najezdis na Cromwellu, tak ti reknu, ze to otravne opravdu je. 6 artyn 2 scouti 3 tdcka a 4 tanky. Jak takove hra asi vypada? jeden sikovny scout a za dve minuty je rozhodnuto, protoze prohravas o 6 tanku a to jsi se svym tankem sotva dojel kam jsi mel. Se dvema artynama je podobny scenar proste mnohem mene casty.
    • Jo milí unreale, válka nikdy nebyla o vyrovnaných silách....:)) a určitě nejedeš pokaždé proti silnějším tankům. občas se ocitneš na vrcholu tabulky. navíc hra nemá jen ten public. pokud chceš vyrovnaný zápas dej si 1v1, rotu, nebo někde v klanu clanwars
      • Co tu pleteš válku, tohle je hra.

        To, že jsi uplně na vrcholu nebo uplně dole je hlavní chyba matchmakingu. Vtip je v tom že s každou tier roste síla tanku ve všech směrech bez ohledu na reálie. Tudíž i když jsou kompozice týmů podobné, vždy je tam pár cvičných cílů a pár velkých děl co všechno kosí. Přitom by stačilo jen vymezit tenčí spojování tierů, což by přidalo trochu delší matchmaking, ale hra by byla zábavnější a vyváženější. Hrál jsem WoT od bety, je to skvělá hra, ale i když jsem na to poukazoval na ofic fórech(s mnoha lidma), téměř nic s tím neudělali. A ještě více žeru ty fanboye co mi tvrdí, že to je v pořádku, poněvadž nesnesou kritiku na jejich oblíbenou hru, ač by to dle mě mělo pozitivní dopad, zvlášť když je teď tolik tanků, takže by nebyla nouze o jejich rozmanitost v týmu.
        • Ty jsi opravdu uplne blbej. Ty vole ve sloupci z 15 lidi bude vzdy jeden na vrcholu a jeden uplne dole. I kdyz budou vsichni stejny tier...
          • Blbec jsi ty.když neumíš reagovat jinak, než urážkou.Mám za sebou roky onlineovek, ve WoW 80lvl, atd.. atd.. atd..atd..WoT má neuvěřitelně nevyváženej systém celýho boje.Už od počátku týhle hry nemáš pocit, že v boji můžeš aspoň trochu něco rozhodnout-ovlivnit.Nelze.Tady se musím zastat Unreala.Ale k věci: celej problém je v tom, že se k WoT dostanou většinou lidi, kteří neměli možnost zahrát si pořádnou MMO.Protože jakmile do tý vaší WoT vleze člověk, kerej za sebou něco má, tak okamžitě vidí ten neuvěřitelnej rozdíl.. Awe! ;o)
            • Ze ty ten pocit nemas, protoze jsi lama neznamena, ze dobry hrac ma stejny pocit. Rozhodnout muze kazdy tank. A pokud jsi ve hre top tank tiha zodpovednosti na tobe lezi o to vetsi, ale je logicke ze ve hre 15vs15 by bylo smutne, kdyby to cele stalo pouze a jen na jednom tanku. Je to tymova hra a o to jde predevsim. Ze jsi 80lvl ve WoW nema vubec zadnou vypovydajici hodnotu o tom, jak jsi dobry hrac, jen z toho kazdy vycte, ze jsi u toho sedel stovky hodin, takze nevim proc to sem tahas a meles absolutni nesmysly o tom, ze WoT hrajou hlavne lidi, kteri nehrali "poradnou" MMO. Takze je z tebe dokonce odbornik na demograficke slozeni jenotlivych onlinovek. *7*
          • Pošli mi screen kde jsou všichni ve hře stejný tier a vymaluju ti zdarma barák....trotle.
            • Tak už vím proč některý bitvy stojí za prd, stačí si tady přečíst některý komenty. Děcka s podprůměrnou inteligencí se motají po bojišti každou chvíli. *16*
        • Dělalo, a dělá se dál. neustále testeři zkouší ladit MM. +-2 tiery je max co jde. kdyby to bylo +-1 tier byla by čekačka i několik minut.ladí se to na jiných principech...Ty artyny jsou problém... je jich prostě moc a lidi co normálně s vysokým tierem public nehrajou, rádi vyrazí se silnou arty do publicu nazbirat killy. Omezení počtu artyn se dočkáme pravděpodobně v následujícím patchi
          • on to je *1* +/- 1, když máš na mapě od 5 do 7, tak je to +/- 1 od 6 *1*
          • To je dobře, já to přestal hrát právě kvůli matchmakingu, třeba zase někdy začnu.
            • Takže nic jiného než urážlivou odpověď nemáš?
            • Boze chran, dostat do tymu trotla jako ty, to je snad lepsi se na zacatku bitvy utopit.
    • Copak v reálných bojištích proti sobě stáli rovnocenné tanky :D
      Opět další epic fail comment :D
      • Tos netrefil. Srovnávat reálný bojiště s WOT je fakt pitomost. Na reálnym bojišti máš spoustu dalších možností...nejseš omezenej ohraničením, můžeš se stáhnout, opustit stroj, chybí tu pěchota a dělostřelectvo. Tady s nižšim tierem občas nemam šanci vůbec na nic a jen marním čas. To snad musí vidět každej kdo to hrál.
      • epic fail comment je ten tvůj, hra je něco jiného než realita.
      • na tvoji priblblou poznamku se da odpovedet uplne stejne hloupe.
        Copak WoT jsou realne boje? Hra a zivot je zatim porad hodne velky rozdil. Navic WG nikdy netvrdil, ze WoT bude realita sama, od toho jsou tu jine mnohem vetsi "simulatory" tanku.

        MM ma porad velke chyby. Schvalne jsem to dneska pocital a z 15 her s desitkovym tankem jsme meli v tymu 1x 2 arty; 5x 3; 1x 4; 2x 5; 6x 6. Jestli ti to prijde v poradku ok, mi teda ne, tohle prasi hru naprosto zasadnim zpusobem.
        • A jsi taky přiblblí, když nevíš o čem je řeč. Je jasný, že tank (příklad) T35 nemůže uspět proti konig tigeru a o tom se bavím a tak je to pojatý ve hře aspoň v tomto směru
          • To je ale celkem frustrace, hraju s IV Tier a losuje me to k VIII s kterejma ja nemůžu nic udělat tak si tam tak campim a čekám až mě někdo sejmě protože tam není rovnocenej protivník
            • Ach joooo, tak copak máš za tank? :D Předpokládám že máš leoparda, t-50 nebo m5 stuarta :D...
            • ze si nestezujes, kdyz te to hodi mezi top tanky
            • Ale nerikej. Porad te to haze mezi osmicky. zadny jiny tank tam neni, jenom osmicky. Nemas tam nikdy rovnocenej tank. Tak to asi hrajes nejakou jinou hru. Takovy nesmysly sem radsi nepis.
      • Ještě kdybych tak mluvil o reálných bojištích.
  • Grifus
    Zadarmo se "da" hrat do sedmickovych tanku, ktere nez clovek ziska trva to klidne i stovky hodin. Dalsi potvory uz nejdou uzivit bez placeni realnych penez za premium. Navic zvyhodnovani platicich hracu je tak moc vyrazne a ovlivnuje gameplay, ze me to az odradilo. Tim nerikam ze je to spatne, ale rozhodne to neni pro me. Vyzkouseno, zahrano, chvilema i pobavilo, ale dale uz ne, diky...
    Pro me jedinou opravdu free-to-play hrou je League of Legends, tam si decka za penize tatinka koupi leda tak skin na championa.
    • Tak ja ti nevim, ale mam Tier 8 i 9 a uzivim to i bez placeni. A rozhodne to neni zpusobem jak nekteri pisi, ze na 1 bitvu s t9 musim jet treba 5 bitev s t5 abych si na to vydelal.
      Hodne zalezi jak dobrej si hrac. I s T9 clovek muze vydelavat, je to obtiznejsi, ale da se to.
      Jak je to u T10 ale nevim.
      • v LoL jde za bakšíš koupit akcelerace XP, skiny, ale i šampioni. Pořád to je ale primárně o taktice, ani šampioni, ani ty runy nedělají takový rozdíl, pokud člověk hraje a přemejšlí. Pokud si někdo rychle udělá level a koupí si dobrýho šampiona, tak stejně dostane na budku od lidí, kteří to hrajou dýl, tak to prostě je.
        • kdyz si nekdo koupi premiovy tank, ikdyz ma odjeto par her, taky dostane cocku i od tanku na nizsim tieru, takze ten princip je stejny. Nezalezi primarne na tanku, ale kdo ho ridi stejne jako v LoL je jedno co mas za hrdinu, kdyz znas jeho slabe a silne stranky a umis toho vyuzit a se svym tymem spolupracujes, jsi pro svuj tym prinosem. Je to vsude stejne, jen se tu nekdo snazi tvrdit opak a bude to velmi pravdepodobne nekdo, komu tanky moc nejdou a dostava cocku a misto, aby zacal u sebe, nadava na tym, system a milion jinych veci. *7*
    • co si pamatuju, tak u LoL taky slo pomoci penez urychlit postup na 30 level a nejake dalsi vymozenosti, ktere mely vliv na hratelnost. u WoT si muzes bez penez vyjet vsechno jako s penezi, jen to bude trvat dele. Taky zalezi jak jsi dobry, to ma taky vliv na tom, jak dlouho ti to bude trvat ;-)
      • Kr.Pa
        pouze xp boots pro ucet, zadne vymozenosti do hry za penize nejsou
      • no asi myslel možnost koupit si premiový tank, ale ten taky koupíš jen max tier 8.. desítku si musíš najezdit tak i tak.. a tahle hra je primárně o tom mít desítku a jezdit CW. Wargaming i v tomto pokročila a goldová munice ( která nedělá větší Dmg, jen nestrácí průbojnos s rostoucí vzdáleností) se dá již koupit i za kredity..Asi zřejmě i pro to, že wargaming vydělal za rok jen na prodeji premiových tanku snad 4 miliardy nebo kolik jsem to někde cetl

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit