Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kecy a zase same kecy v kazdem clanku potazmo diskuzi o WoW je neustale videt spam brecicich radoby "veteranu", kteri jen breci nad tim, jak je WoW na ho*no jak to vsechno podelali, jak odchazeji hraci,zadna komunita, vsechno je strasne jednoduche a bla bla bla ...
    Dovolim si napsat neco ze svych zkusenosti na offiku hraji od dob TBC, tak si dovolim rici ,ze jiz take neco pamatuji. Neustale zde pisi nesmyslne otrepane klise o dokonalosti TBC jak pvp tak pve. Dovolte abych se zasmal, nejvice zde rvou roguny, ktere prave v dobe TBC byli OP stejne jako druidi a ele saman . A jelikoz ostatnim klasam pridali ability ,aby se mohli vice branit, tak tady neustale rvou jak je ted pvp podelany. Jedine s cim se da souhlasit je v soucastnosti predimenzovany mag, ktery je v pvp opravdu OP a vypada to ,ze jeste dlouho bude.
    Ale kdyz se vratim k TBC , tak si moc dobre vzpominam, jak treba paladin byl v TBC pouzitelny jedine jako healer , kdyz mel jinou specializaci ,tak stal za hov... retrina smesna dmg a jako tank take katastrofa, jedine s cim se tehdy dalo slusne tankovat byl warrior. A priznejme si ostatni klasy byly na tom obdobne, meele "krom roguny" byly celkove na houby a v Raidech se preferovalo vyhradne ranget.
    TBC raidy ano byly tezke a hraci museli drit ,aby bosse pokorili, ale dnesni HC bossove si snicim nezadaji a daji se s obtiznosti srovnat. Nehlede na fakt ,ze Cata ma zatim jen raidy na 1 urovni srovnatelne s Kharazan ,Zull Aman. Coz dnesni HC bossove jsou teda daleko tezsi.
    A tak je to se vsim , pribeh konci s nastupem Wotlk, hloupost Arthas byl z meho pohledu pro hrace daleko pritazlivejsi zapornak nez Illidan ci soucastny Deatwing.
    Ono vubec Cata se snazi jit kapanek jinou cestou, prinasi neco stareho neco noveho jde tzv. svou cestou ,aby pro kazdemu mela co nabidnout a neustale breceni nad tim, jak je vsechno na ... nic nezmeni a verim ,kdyby ciste hypoteticky se WoW vratil na offiku zpet k TBC ,tak prave ti co nejvice rvou na dnesni stav hry ,by rvali jeste vice ...
    • Jestli hraješ "od dob TBC", tak pamatuješ velký houby :)
      A jinak meleš nesmysly. Paladin byl v TBC skvělej tank (nejlepší na AoE tanking, to na něj nikdo neměl), feral druid v medvědovi byl taky fajn, v kočce dělal super damage (zkušenosti HC raidera). O to totiž jde: dřív byly classy rozdílný, byl paladin, byl warrior, druid. Teď je jenom "tank", všechny skilly má stejný, cooldowny stejný, má stejně životů, stejně armoru, jenom se ty jeho ability jinak jmenujou. To je pane balance! WoW do kytek samozřejmě jde - a jde tam kvůli tomu, aby se zalíbil dementům. Průměrné IQ je bohužel 100 a pohled na Gaussovu křivku jasně říká, kolik rozumu má nejvíc lidí... A ve výsledku také kolik peněz. *12*
      • Ano protože pala měl concentračku, to je tak všechno co měl zbytek stalo za ho*no stejne jako druid, jediný warr byl použitelný tank, že dnes mají ability stejné ? Nenech se vysmát, zatím jsem neviděl Warra s concentračkou ty hc raidere :-))))) Ale možna na tom freečku kde hraješ máte všechno stejné :-))))
        Stejne Armoru píšeš ? Ukaž mi DK se štítem :-)))
        Ty jsi akorát blb co neumí do 5 napočítat a né hc raider
        • Ty jsi opravdu legrační. Zaprvé, ty "znalče" - paladin nikdy žádnkou "concentračku" neměl, respektive má leda "concentration auru", která je na něco úplně jiného.. ;) Pravděpodobně jsi měl na mysli kouzlo "consecration", což je velmi jiné slovo (čte se to mimochodem "konsekrejšn" a s koncentrací nemá opravdu nic společného) - a ne, kvůli tomu nebyl nejlepší AoE tank, to bylo kvůli Holy Shieldu a z něj plynoucím "dmg vracejícím" abilitám, go back to WoW school...

          Jinak ano, dnes mají ability stejné. Warrior Concecration nemá, má místo toho Rend+Thunderclap, nastuduj si, co to dělá a zírej. I když... raději asi ne, raději nic nestuduj a hlavně už vůbec nic nepiš, dík.
        • Ááá další ferda, který ukazuje pro koho jsou dnes obecně hry dělané, zase jenom bohužel. Prosťáčku, DK má blood presence a k čemu by tedy jako potřeboval štít, když má stejně armoru jako war se štítem?
          • prosimte ty uz sem radeji nic nepis a nedelej ze sebe jeste vetsiho vo*a nez jsi
            • Hans šimpanz? Je ti to jasný? lol se dostatečně vyjádřil...
            • Na tohle se da napsat jen jedno jsi 3,14ča a navždy zůstaneš 3,14čou
            • Ale no tak, snad sem tě moc nerozčílil, jako správný šimpanz to vem do svých rukou, tedy dej si ruku do rozkroku a hoď se do pohody...
    • Já nepsal nic o dokonalosti TBC, psal sem i že na počátku právě dost rozhodil jakýs takýs balanc, který vanilla WoW ke konci měl. Ale pořád tam existovala zpětná vazba na hráče, takže blizzardi makali a makali, až se dopracovali k 2.4 (konkrétně právě 2.4.3 měla nejlepší PvP balanc, jako nikdy předtím ani potom). Netvrdím že každá klasa mohla dát každou, ale blížilo se to balancu jak jen mohlo. Jenže ten patch přinesl i Fury of the Sunwell, a to byl příběhovej konec. Mě nikdy Illidan ani Arthas k srdci nepřirostli, právě ale Kael Thas ano. Po tomhle přídavku pak bylo naprosto jasné kam se po příběhové stránce bude směřovat, tedy zabíjení všech důležitých postav, a tento trend stále pokračuje. Příběh samozřejmě nekončí, ale ztratil veškerý lesk, a už je to jen břečka. Když umožníš zabíjení core charů, zabíjíš hru. Jakej má teď třeba smysl vůbec navštívit outland nebo northrend? Naprosto žádnej. Těch 20lvlů eventuelně vyexpíš přes dungeon finder nebo v battlegroundech. Maximálně, že někdo si bude chtít nahrabat repku na mounty...

      Ještě k Arthasovi, ano věřím že pro mnoho hráčů byl daleko přitažlivější postavou, ale o to spíš ho neměli nechat sejmout. Např. Mohli ho nechat po raidu natolik oslabit, že by přestal být aktuální hrozbou, ale stále by tedy mělo smysl northrend navštívit a držet ho v defenzivní pozici. Po příběhové stránce, hráč který dnes začne hrát, nebude mít potřebu outland a northrend navštívit, protože příběh na těch místech skončil... Prostě tohle vidim a zdaleka nejen já, jako zásadní chyby.

      A k raidování: WotLK a Cata = ubohé raidování. V TBC neexistovalo jít raid s PvP equipem, ve WotLK a Cata naprosto v klidu a stále budu mít jako aracne mág dostatečných 15k DPS. A dnešní raid atmosféra? Veškerá žádná. Krom toho je naprosto běžné, že raid choděj lidi, kteří nejsou schopni dosáhnout ani na 11K DPS a ono to přesto jde... V TBC tohle fakt nešlo.
      Ještě dodám, mohlo by se zdát, že prostě jak stárnu tak mě hra přestala bavit a vidim jen tu dokonalost toho starýho, tak to neni. Hrozně sem si zamiloval celou serii Baldurs Gate, a dlouho nic kloudného nevyšlo, nic co sem zkusil mě nebavilo. A pak boom, přišel Mass Effect a já si zase spokojeně chrochrtal, ačkoli to bylo už něco jiného než BG, stále to bylo prostě dobrý... Zkusil jsem pak i Dragon Age, ale to se mi ani za mák nelíbilo.
      Nevim jakou klasu hraješ, ale mág opravdu OP neni. Akorát sem tam narazíš na dobrýho frosta, kterýho prostě nedáš, ale neni to běžná záležitost. A jestli mluvíš o AB spamu, tak v příštim patchy má být nerf. A u arcane maga ten dmg celkem solidně vyvažuje ubohou survivabilitu. No každopádně PvP je na tom stejně špatně od dob WotLK.
      Ohledně Cata, žádnou jinou cestu nevidim? Pokračuje přesně ve stejných kolejích co WotLK. To je právě cesta WotLK - všem nabídnout všechno. Co z toho, že je teď jednodužší sehnat si dobrej equip? K čemu to, když ho má každej druhej? Je to jako v životě, člověk je spokojenej, ne když se má dobře (stejně jako ostatní), ale když se má lépe než ostatní! Prostě systém WoWu je dneska jak komunismus - všichni se budou mít stejně.

      A tohle bych osobně chtěl, aby Blizzard otevřel jeden realm jen s TBC a 2.4.3 a starym světem. Jim by to nic neudělalo a ten realm by byl FULL. A rozhodně bych nehřval, ale nadšeně se řechtal jako malej fakan.
      • No osobne si myslim, ze na TBC a je jedno jestli 2.4.3, tak balanc urcite nebyl o nic lepsi nez je dnes, spise naopak viz muj prispevek vyse ,ale to je muj nazor se kterym jiste nebudes souhlasit ,kazdopadne WoW nikdy podotykam nikdy nemelo a nikdy nebude mit vyrovnane klasy v boji 1vs1 a je to krasne videt v arene , kdy se chodi 2vs2 atd. Take vyvojari to moc dobre vedi ,vicemene se snasi ,alespon priblizit k balancu ,ktereho stejne nedosahnou. Vzdy nekde pridaj jinde uberou a pak mas z toho OP jako byly ve sve dobe roguny, loladinove, pozdeji loci a ted ver nebo ne, tak v pvp vladnou frost magove a DK. Ano je to tak, pokud mag neni uplna lamka, tak si da vsechny klasy prstem v nose, potize mu muze delat snad jen lock se skilem.
        A protoze se neustale neco meni a upravuje vysledek v pvp je vzdy na povazenou,ale to je bohuzel po celou dobu WoW a s tim nic nenadelas a to bys mel jako stary veteran chapat ,ze vseho nejvice.
        Nadruhou stranu co se pve tyce ,tak zde je videt obrovsky kus prace nevim kde a skym si hraval, ale ja vidim obrovsky kus prace v balancu prave DPS a to nejen ranget ,ale i meele, kdy dle struktury bosse, jsou zapotrebi vsechny klasy ve hre a ne jen ranget, coz je oproti Vanile a TBC obrovsky skok dopredu.
        Wotlk a Cata ubohe raidovani ? A jeste s pvp gearem ? Dovol abych se zasmal je videt ,ze jsi Cata ani nehral s pvp gearem do raidu chodili jen healeri ,kterym pvp gear daval vetsi healovaci bonus dokud nemeli patricny pve gear, kazdopadne to jiz davno neplati jelikoz to Blizzard zatrhl , ale to bys vedel kdybys hraval.
        Co se Wotlk tyce ano zjednoduseni bylo patrne ,ale za to muze hlavne 25% buf , ktery Blizz implementoval do ICC pred timto zvyhodnenim, bylo jen velice malo guild ,ktere melo pokoreno vsechny bossy. Apropo i stimto bufem vetsina guild nedala Arthase na 25 HC mod a se Sindragosou to bylo obdobne,ja jsem mel to stesti, ze jsme Arthase na HC zabili tesne pred vydanim Cata a mohu ti rici ,ze jsem se u toho poradne zapotil a nejen ja.

        Co se Cata tyce, tak s tebou opet nesouhlasim , hraci kteri delaji low dps se v raidu moc neohrejou, ja hraji v semi-hardcore guilde mame dole 6/13 na HC a nevypada to, ze dame Nefariana HC do vydani 4.2 patche, kazdopadne neni to zadna prochazka v ruzove zahrade , pokud si myslis ze ano ,pojd si to zkusit a uvidis.Pises ze raidy chodi hraci co neumej tocit DPS ver ,ze u nas by se tito hraci dlouho neohrali. Musis jen hledat spravnou guildu a ne hrat s lamkama co toci 10 K dps.
        Co se zjednodusovani hry tyce ano je zde posun v pred ,aby i hraci , co nehraji HC popr. Méně zdatni jedinci meli take fialky, kazopdane zadarmo to nemaji a videt hrace kompletne vypaveneho s gearem ilvlu 372 je vice nez vzacnost, takze tvuj argument ,ze vsichni maji vsechno je hloupost.
        Apropo u nas na serveru je jen 1 guilda co ma 13/13 HC
        A co se zapornych hrdinu tyce ano souhlasim je to loterie ,kde Blizz neustale ozivuje a zabiji vsechny mozne bossy porad dokola viz Ragnaros, ale s tim ja nic nenadelam proste to tak je. Pro me je dulezite, ze ve hre je obrovkse mnozstvi veci, ktere hru delaji zabavnejsi a lepsi ,jako dungeon finder od patche 3.3.0, paradni zacatecnicke lokace se spoustou zabavnych Q i Questy lvl 78 - 85 stoji za to a bavil jsem se. Kdyz te nebavi expit, staci chodit jen pres dungeony nebo jen pvp. Letani v Azerothu je take dobra vychytavka a je toho opravdu spousta nerikam ,ze vsechno je paradni ,treba jak jsi zminoval Outland a Northrend je kapanek mrtvej uroven některých random group je miziva, ale za sebe jako dlouholetého hrace WoW mohu rici ze pozitiva prevazuji nad temi negativy.
        • Ty jsi jasný příklad toho, proč se blizardi vydali směrem k masám. Takových jako ty jsou bohužel kvanta, melou naprosté nesmysly, IQ na úrovni šimpanze - tedy neschopen vlastního myšlení (tito lidé se vyznačují hojným používáním slov jako: lama, omg, lol, atd...). Nauč se číst, já nikdy nepsal že byl uplnej balanc, ale s 2.4.3 se to balancu blížilo. Krom toho si hrál asi jinou hru, protože o TBC tady kvákáš opravdový nesmysly.
          Jasný, cata sem nehrál, a proto raiduju v PvP equipu a mám 15k DPS min. To víš že jo... Upřímně pokud máš zkušenost s panem A, řekni mi co na tom bylo jako složitýho? Naprosto nic, naopak sem byl zklamanej, ale to je jedno.

          K PvP: V tom případě asi neumíš hrát. To o Frost magovi řekni jakýmukoli kvalitnímu sub rogunovi a vysměje se ti. DKcka nejsou větší problém a to sem arcane mage. Krom toho ti opravdu dobří frosti, kterejch je hodně málo, si rozhodně nic s prstem v nose nedávaj, ale ruce jim pěkně kmitaj.
          Realita je taková, že budeš mít x hráču s 20k DPS a více a k tomu pár jelimanů s 10k DPS, a prostě se tak raidovat dá úspěšně. - A to je špatně.
          Jinak 372ka neni na Defiasu nic neovyklýho, samozřejmě nic obyčejnýho, ale tady jde o to heroický, typu, panejo koukni na toho týpka co má za mounta, mrkni na ten komplet... Tohle už dnes v podstatě neexistuje. A to je to o čem mluvim. Všichni můžou mít za málo dřiny všechno, tak to prostě je... Maximálně si můžeš říct ten měl štěstí na loot, ale nikoli, kurňa ten drsňák musel dát tohodle raid Bosse a ještě měl takový štěstí.

          Dungeon Finder je jedna z věcí naprosto odpornejch, a pokud si v guildě, pak nevidim jedinej důvod ho používat. Pokud nejsi, tak je používání DF hodně velká loterie, kde většinou vyfásneš blbounky, kteří při 1. Bossovi wipenou - ale to sám píšeš.
          To je jediná věc se kterou souhlasím, startovací lokace jsou relativně vydařené, ale zase je to diktát blizzardu - jak to začlo s DKčkama, jsi nucen projít celou startovací lokaci nových ras z cata. To považuji za hnus. Questy nikdy nic moc objevného přinést nemůžou, ne takto, kdy je každý druhý stylem zabij 12 brouků, a seber prádlo. Jakto že neexistuje stále nějaká možnost volby, typu odmítnutí určitého questy, což bude mít na tvůj char nějaký vliv. Tohle by měl přinést datadisk. Ne barevnější svět, trapný Gobliny a furry worgeny pro korejce.
          Já hraju od vanilly a nejvíc sem byl spokojenej s TBC, WotLK mě hrozně naštval a od Caty sem nic nečekal, bohužel mě taky naštval a to naprosto stupidnim systémem talentů a změnou talentů samotných. Kdy jsem nucen brát si nepotřebné talenty - prostě hnus a další diktát ze strany blizzardu.
          • Kdyz jsem takovej i d i o t s IQ simpanze, nechapu proc se vubec obtezujes a pises tady tak sahodlouhe prispevky, uprimne po tvych nadavkach v 1 odstavci jsem ty tve blaboly ani dal necetl. Jsem hold lama ,ktera nenadava na wowko a je spokojena s tim co je a to je moje nejvetsi chyba, timto se ti hluboce omlouvam ,ze jsem si dovolil nesouhlasit s tvejma stupidnima prispevkama. jo kde nejsou argumenty zacinaji nadavky
            • Omluva přijata, pro tentokrát...
  • no to je zase diskuze... wow je wow, ze to hrajou jen male deti je podle me blbost. co se tyce blizzardu, tak je to pro ne hra, o kterou se staraj jako nikdo jinej o sve mmo < no neasi, kdyz jim to sype.
    stezovat si na nove datadisky je dedkovina. blizzard se drzi hodne dobre, vzhledem k tomu jak dlouho je na trhu... porad vede. a to i pres to, ze se kazdej rok objevuji mraky mmo her.
    co se me tyce hral jsem na par freeckach, protoze jsem se do toho sveta chtel proste podivat a nechtel jsem se mesice honit za nej lvlem, gearem atd. a jeste za to platit. konecnej verdikt. udelejte scifi "wow"! (ze by world of starcraft?, umel bych si to predstavit :)
    • To cos vysmrkal, může jen člověk, který původní samostatnou hru, popřípadě TBC nikdy nehrál. Krom toho posuzovat to ze zkušeností hrání na free, to sme kde? A World of StarCraft? To snad raději ani ne... No Titan už se blíží, tak uvidíme co má blizzard v rukávu, ale jsem dost skeptickej.
      • to je presne o cem mluvim. fnukani jak to predtim bylo supr a ted vsechno stoji za hovno, proc? protoze jste snad nad starym wowkem sedeli dnem a noci s kamosema, a ze je to dneska hrozne jednoduchy? sorry, ale pokud to uz neni zapotrebi, tak snad jedine dobre.

        co se tyce free, tak jsi asi nejak zapomel docist celou vetu.... ja nic nesrovnavam, jde o moje zkusenosti a ty jsou hlavne z free, protze na officialnich servrech bylo vsechno moc pomale a na to abych travil cas jen u hry... tak jsem sel do free, kde to slo rychle a to mi vyhovoalo, vzhledem k rozahu mych zajmu ve hre. se s tim srovnej
        • Hele Mengele, pokud máš zkušenosti z FREE, tak žádný zkušenosti nemáš. Dej si Braník a srovnej se s tim, že nic lepšího pít nebudeš...
  • WoW neni blbost kazdy si tam najde co ho bavy, ja kuprikladu lovim Achievements :)
    • Achievementy považuje za naprostý hnus. Denodenně to vidím např. v PvP, kde jen část hráču prostě masí jak se má a velká část loví achievementy a je jim naprosto putna zda vyhrajou nebo prohrajou.
      • On je rozdíl mezi lovením a lovením :)
  • WoW je v kytkách, hranice 10 millionů dětí se zatim stále drží, ale to nepotrvá věčně. Vynikající hru, která z počátku měla docela solidní základnu hráčů 15-25 let, nyní hrají usmrkanci pod 10 let a tak je tomu dlouhodobě hra přizpůsobována. WoW je mrtvá hra, jen to ještě neví, mmorpg hry drží při životě komunita, kterou již WoW v podstatě nemá. S příchodem WotLK bylo celkem jasné, že stávající WoW končí a je deformován a znásilňován až do krve. Cata tuto špinavou práci dokončil. Prostě realita je taková, že blizzard se topí v $$ a tedy mu jde nyní pouze o zisk. A na hře je to zatraceně znát, bohužel...
    Uplně mi to připomíná srovnání s filmovou serií Terminator, 1. díl výbornej, ale trochu strohej, 2. díl teprve pořádnej nářez, 3. díl pouze si namastit kapsu, 4. díl pokračování v pouhém maštení kapsi. Samozřejmě že o prachy jde především, ale 1. a 2. díl v sobě mají stopy, tzv. "duševního vlastnictví". Stejně tak WoW a TBC. WoTLK a CATA - radši zamáčknout slzu...
    • Je to mrtvá hra, která má 10 milionu aktivních účtů. Pravda... Mrtvá hra... A to samozřejmě nikdo nepočítá private servery. Proč by tedy 10 milionů lidí hrálo mrtvou hru, že?
      • Tos to špatně pochopil, nebylo to myšleno jako mrtvá z pohledu hráčské populace, ale mrtvá co se obsahu týče a co se komunity týče. Krom toho sám Blizzard přiznal, že WoW začíná hráče ztrácet. Co z toho že hru hraje ještě možná 10 milionů malých fakanů. V podstatě všechny HC guildy jsou již rozpuštěny. Ve hře již není nic, čim by jste ze sebe udělali borce, jako za starých časů.
        Hra je mrtvá, bez života. Nyní netěží z pravidelně platících hráčů, ale z valné většiny obměnou dětských hráčů, kteří si 2-4 měsíce zahrajou a pak bajko, na jejich místo přijde nové děcko, atd. Starší hráči odchází, ne proto že by je hra začala nudit, ale proto, že se Blizzard vydal špatnou cestou (samozřejmě z mého a jejich pohledu) a hru jim v podstatě znechutil. A to vidím jako ohromný podraz, protože kdyby nebylo právě té komunity "staříků", WoW by se nikdy na špici tak dlouho neudržel, ba ani nedostal.
        Můžete oponovat ve smyslu ať se podívám na MMORPG kolem, že jejich 90% daleko horších než WoW, což je pravda. Jenže je tu zásadní rozdíl. WoW měl neskutečně velkou odezvu od hráčů, kteří denodenně upozorňovali na nedostatky, nelogičnosti a bugy. A vývojáři zpětně reagovali, tak by se dalo říci že byl WoW těsně před TBC dokonalý (berte s jistou rezervou), a to díky zpětné vazbě hráčů a vývojářů. To začalo pomalu končit před WoTLK a s WoTLK definitivně skončilo. Dnes si vývojáři dělají co chtějí a nikoli to co funguje. Mají určitý teoretický nápad a ačkoli v jádru může být dobrý, v reálu je nepoužitelný. Přesto ho do hry implementují a hráči jestli se ti to nelíbí, nezájem... Atd.
        • Ono je taky blbý komentovat WoW, pokud jsi hrál stále na Drak'Thule. To se pak nemůžeš divit, že šlo WoW do prd*le. V guildě máme nejmladšího kluka, kterému je 20 a není žádný problém (podotýkám, že jsem guilda na lepším World Ratingu, raidující 3 dny v týdnu - tzn. lepší progress jak HC guildy).

          Ano, Blizzard udělal hodně chyb, ale musíš to brát tak, že tu hru dělají pro širokou veřejnost a ne pro pár set hráčů. Cataclysm se hodně změnil. Snaží se hru dostat do kolejí, ve kterých byla. Neříkám, že TBC bylo nejlepší, že Vanilla byla moc uber, protože to hrálo mnoho starších hráčů, to ne... protože to není pravda, ale chci říct, že například patch 4.2 vypadá hodně slibně. To, že pár lidí neustále brečí na fórech je jasné, protože nemají skill (ano, proto se jebe PvP jak se dá) a pak to dopadá jak to dopadá. Nikdy nemůžeš dosáhnout toho, aby jakákoliv hra byla vybalancovaná... toto nejde ani v CoD.
          • K 1. bodu: Na DrakThulu jsem hrál jenom asi měsíc. Ne že bych měl něco proti Slovákům, ale slovenština byla užívaná více než čeština, a já slovenštinu nesnášim, takže jsem nakonec skončil na Defias Brotherhood, kdysi asi nejlepší realm mezi RP/PVP realmy. A pokud máte lepší progres jak HC guildy, pak jak pořád ještě ty guildy můžeš považovat za HC???

            K 2. bodu: Samozřejmě že žádná hra nemůže být nikdy dokonalá a specielně ne MMORPG, ale ještě právě přesně před TBC byl celkem solidní balanc v PvP, eng game epicy měli skutečně jen borci, atp. S příchodem TBC došlo k celkem zásadnímu zásahu do PvP i PvE, ale stále ne každý mohl mít všechno. Pořád si mohl masírovat, a jakej jinej smysl má např. raidování, než prostě ukázat, že si někdo. Dnes je raidování totální nuda, nečeká tě nic objevnýho, nic co z tebe udělá někoho. Vidim pouze honbu za achievementama a to je hodně ubohé. A nakonec s patchem 2.4 došlo i zase na jakýs takýs PvP balanc, který už od té doby nikdy neexistoval. Ale hlavně TBC bylo skutečně něco novýho, jinýho. WoTLK a CATA je o ničem.
            A to uplně vynechávám příběh (ač sám o sobě nic moc), kterej dostal pořádný kapky už s TBC, ale přiznejme si, až Fury of the Sunwell příběh poslal do věčných lovišť. Příběhově je nyní WoW naprosto rozerván.
            A ke skillu, ve WoWu vždy šlo a vždy půjde v prvé řadě o equip a teprve poté o skill. Neříkám že skill není potřeba, ale jak u jakého povolání. Co za skill potřebuje PvP Frostmage nebo PvE Arcane mage?
            K tomu co jsem psal o tom jak blizzard dlabe na hráče dám příklad. Kolik let už combat roguni naříkají nad Killing Spree, nad touto hovadskou abilitou a nic, atd.
            • Pro PsyTomPat (na tvůj příspěvek reagovat nejde): WoW hraju už od Vanilly (no spíš už nehraju, skončil jsem na WotLKu) a souhlasím, že starým hráčům WoWko vděčí za svůj úspěch, ale stejně jako v jiných hrách, nikdo u ničeho nedokáže sedět 4 roky a hráčská základna se neustále proměňuje.
              Všichni si stěžují, že WoW je pořád o tom samém, ale když se Blizz snaží o změnu, snese se na něj vlna kritiky (někdy oprávněně, ale někdy ne).
              Bez urážek nedokážeš reagovat a obhájit si svůj názor? Tak kdo je tady malé děcko...
              A k těm tvým urážkám, seš úplně vedle: Za 1. nejsem děcko, za 2. nehraju a za 3. se denivím, že si stěžuješ na komunitu, pokud si hrál se sobě podobnýma...
              A já si myslím, že ty si nepochopil, co je komunita, jestli to jsou podle tebe HC guildy, tak se stejně WoW drží na špici :D - komunita je možná špatné vyjádření, lepší bude hráčská/ fanouškovská základna a tu WoW stále má dost rozsáhlou.
            • Chlape, mluvíš mi z duše. Jinak docela legrace jak na tebe právě ty usmrkanci, kterym teče ještě mlíko po bradě, reagujou. Přesně ta sorta těch děcek, co to teď hrajou.

              Protože nemůžu reagovat na ty dva třeťáky pod tebou, reaguju na tvůj koment. Chlapci naučte se číst, to je jedna věc. A pokud to pude i trochu myslet.. Poslední dva datáče jsou hrozná bejkovina. Speciálně WotLK, kdy celkem atmosferickej začátek za DK, uplně zabije konečná ingame animace. Pak DK ztratí uplně to temný kouzlo a je k smíchu.

              2 Dex: ROFL třeťáčku...

              2 Anonym: Tys zjevně nepochopil, co to je komunita, to neni pár plků na forech, ale to sou HC guildy. Díky nim vznikají nové a lepší raidy, atd. Prostě ste hoši mladá generace, která hru začla hrát až po uplném jejím překopání a nechápe, že právě těm starejm harcovníkům vděčí za to, že ta hra měla takovej úspěch. Bohužel blbzardi teď koněj, na co sáhnou. Ostatně právě proto, že poslední dva xdisky nepřinesly nic novýho, tak právě ty 4 roky hraješ furt tu samou koninu. A ty veteráni o kterejch píšeš začli WoW opouštět s WotLK, že by se v tu dobu začali nudit? Asi ne... Na vině byl samozřejmě datadisk, kterej zklamal na celý čáře.

              Abych předešel reakcím typu, tak to nehraj... Tak to nehraju, definitivně sem přestal po xCata.
            • Nabídka se přizpůsobuje poptávce... a je jasné, že když hru hraje 500 000 hráčů a vše se teprve formuje, vypadá to, že autoři reagují více na požadavky hráčů, ale když hraje hru 11 000 000 hráčů, autoři nemůžou reagovat na vše a vše má svůj čas + nechápu proč si stěžuješ, že se hra vyvíjí, kdo by chtěl hrát pořád to samé 4 roky?
              Že se hra zjednodušuje? Ano i ne, stává se více komerční, kdyby se tak nedělo, hraješ už 4 roky pořád to samé a chodíš jen Vanilla dungy a procházíš jen staré lokace.
              Že WoW nemá příběh? Kravina, WoW má příběh, který se neustále vyvíjí a doplňuje ho i spousta knížek a komiksů...
              Že nemá komunitu? Tady je asi někdo slepý, podívej se trochu po internetu...
              A že WoW hrajou malí fakani? Samozřejmně, jako každou hru... Myslíš, že když hru hraje 11 000 000 hráčů, nebudou tam děti? Budou stejně jako už od začátku... A když počítáš veterány, kdy by vydržel u hry 4 roky a i kdyby 500 000 veteránů se v 11 miliónech hráčů rozrousí a jen to vypadá, že jich je méně. A pozor na to, i z malých děcek z Vanilly můžou už dnes být veteráni.

              A zaráží mě, že si na WoW stěžují buď lidé, kteří hrajou i když mají plnou hubu keců jak to jde do kytek, jak se jim to nelíbí apod., nebo lidé, kteří v životě WoW nehráli a nebo lidé, kteří někde něco slyšeli a pak to vydávají za svůj názor.
            • Bez brecet jinam omg
    • no a co ze nepotrvá věčne co jako jaký mas problém kdyz uz te to nebaví co?
      • Je mi prostě líto, že mě hra nezačala nudit (což by bylo v pořádku), ale byla mi znechucena blizzardem.
  • Nezapomente ze spousta hracu wow by radi zmenili hru jenze jeste nevisla napr SWTOR,GW2 tak cekaji az to vyjde a budte si jisti ze z wow do techto her odejde hodne lidi. ve WoW uz je to same porad dokola pvp,raidy,dungy nekoho to sice bavy ale taky to par lidi nasere co se z wow stalo. Prome a hodne lidi wow zkoncilo kdy blizzardi zabili nejvedciho hrdinu/zloducha warcraftu Arthase/Lich King. ( btw nejlepsi wow bylo klasicke wow ted jsou tam jen same blbosti ) - slava kocovine ze jsem to napsal vubec XD
    • Ethy
      Nauč se psát bez chyb a pak se vyjadřuj...
    • Proc si vsichni mysli ze MMO hry jsou nekonecne? Hrajete to treba tri roky a pak vam zcela logicky!! musi pripadat ze uz to neni ono. I kdyby do hry pridali treba uber super truper veci,nad kterymi novi hraci slintaji. Podobni hraci si po tech letecjh v podstate uz jen hledaji heldaji zaminku proc to neni ono,aby mohli odejit. Ne kazdy si umi priznat ze uz hru proste vyzdimal a ze je nacase si bud dat pauzu nebo jit o dum dal...
      • Omlouvam se za preklepy. Je to ostuda.
    • Spíše jsi furt v lihu. Kecáš blbosti.
  • 2Kajaa-Ocividne jsi nikdy zadne MMORPG nehral. Tve prispoevky jsou absolutne mimo misu. Mozna jenom flamujes. Tak nebo tak,lepsi pro tebe bude sem uz nepsat. Aspon se nebudes ztrapnovat.
  • proc se jednomu mmo venuje prostor i kvuli takove prkotine jako pravidelny event, nechapu. kdybyste tohle v ramci objektivnosti delali se vsema mmo, nemuseli by ste taky psat o nicem jinem .) nejaky major patch chapu ale tohle.
    • To je právě z důvodu té spolupráce s WOW fan stránkou :-) Až takových kvalitních stránek bude spolupracovat více, tak to bude různorodější...
  • Tak ono se nedá hrát WoWko jinak než pravidelně. Příjdeš domů, guild master ti zdělí že se máš dneska dostavit na raid, ty mu řekneš že máš čas a prostě to wowko večer zapneš. WoWko je hra, která si potrpí na pravidelnost. V Cataclysm hráčům PvP blizzard povolil, takže díky novému PvP systému s conquest pointy u toho není třeba sedět 24 hodin denně. Stačí pouze jednou týdně odehrát dosažitelný počet conquest pointů, a tím to hasne. Většina mojich kamarádů ale hraje PvP, a jak říkám, potrpí si to na pravidelnost hraní, ale nemůže nikdo říct, že je člověk závislák, pokud si k tomu sedne na 2 hodiny večer. Je ale pravda že znám pár lidí z realmu Burning Blade, kteří nosejí nejaktuálnější PvP a PvE sety, mají 10 000 mountů, 150 000 goldů v bance a snad všechny PvE i PvP tituly. Těm teprv můžete říkat "NO LIFER".. :) Já jsem výhradně multiplayerový hráč, tudíž by u mně nikdo nenašel singleplayerovou hru, která neobsahuje multiplayerový MOD.. Takže ptáte se proč WoW? Velká masa hráčů, se kterými si můžete zahrát. Nic se nevyrovná útoku na město opačné frakce o 200 lidech :)
    • Diky bohu aspon nekdo normalni kdo vi jak to je, jde videt ze hru skutecne hrajes a vis jak to tam chodi. Ne jak ty maly decka co druhym kteri hraji WoW a samy to ani nezkusili a tudiz ani nevi co za lidi to opravdu hraje nadavaji do no liferu a horsich veci.
      • Jen zcasti vi o cem mluvi. Napriklad hned prvni veta je nesmysl. WoW ,stejne jako jakakoliv jina MMORPG jde hrat nepravidelne. Navic si myslim,ze pravidelnost a zabava,to nejde ruku v ruce. Neni proste mozne kazdy druhy den v urcitou presne danou hodinu si sednout ke hre a pokazde na ni mit naladu. A hrat jenom z povinosti,protoze jste to slibili? To pak jakakoliv hra ztraci svuj smysl.
        Take konec prispevku nemusi byt pravda. Jak je WoW stara? Uz hezkych par let. Proc by tedy hrac hrajici od zacatku nemohl mit i pri pohodovem hrani 1000 mountu a 2000000M zlatych?
    • Toto jsi raději neměl rád, budeš teď ukamenován davem dětí.
  • WoWko, WoWko... Nejlepší hra na světě. Není nejhezčí, není nejzábavnější, nemá hezkou dějovou linku a q jsou hezky řečeno o ničem, ale když jí člověk zahraje tak se probudí až za nějaké tři roky a zbudou mu jen krásné nostalgické vzpomínání na to jak dostal první kill, pak i stý atd., na svůj první dung, na svou první 70ku (wotlk už je moc adiddas. CA ani nemluvě)... Kdy se z WoW stal nudný stereotyp? kdy se stali dungy nudnými? Kdy mě přestalo bavit resskillovat drobné alíky? Kdy mě přestalo bavit hádat se s idioty? WoW je nejhezší období v srdci hráče. No nic jdu se ožrat s kamarády.
    • Ironie tvá, či ironie osudu?
  • Hra jako hra klidně můžu ztrávit hraním AC 8h deně a hráním Wow hoďku tak dětě s těma No Lide kecama někam.pokud nemáte co napsat tak napište a děte někam ven.
    Tyhle novinky jsou na tomhle webu k ničemu.Ten kdo wow hraje nebo se o něj zajíma tak si zajde na web specialně o wow.Ten kdo se o wow nezájíma tak se logicky nezajíma ani o novinkach.
    • V tom případě by tu nemělo být vůbec nic, protože snad pro každou hru existuje stránka.
      • Ale ostatní nehraje přes 11 miliónu lidí, z nichž polovina to bere za důležitější věc než hygienu, jídlo či vyměšován (sláva pet láhvi!!)
        • smazáno
        • co je na ty hre tak skvelýho?
          • nic, jen k.urevsky chytlavá, člověk začne a za čtyři roky se bude ptát co celou tu dobu dělal, a proč už ho WoW nebaví

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit