Přejít na výpis diskuzí

World of Warships čekají přepracované letadlové lodě a poprvé i ponorky

18.9.2018 15:48
Aleš Smutný 23 příspěvků

Z portfolia her od Wargamingu mám nejbližší vztah k World of Warships. Představuje pro mne ideální typ přemýšlivé, pomalejší akce s dobrou atmosférou. Čemu jsem ale nikdy nepřišel na chuť, bylo hraní s letadlovými loděmi, což se ale teď může změnit. Jejich fungování ve hře se bude radikálně měnit a...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hmm pěkné ale jen by mě zajímalo jak s tou jednou letkou hodím torpéda do kříže? Nebo to musím mít kolegu v četě třeba 3 letadlovky zkoordinovat s ním nálet na jednu loď a vypustit torpéda ze tří směru tak že ta lodička opravdu neuhne?

  • CainPullo

    Ach pro deti bylo tedy moc tezke ovladat 5-6 letek najednou takze hru za tuto tridu znici vsem... Prave rts segment mne na WOW bavil nejvice. A rozhodne neni pravda ze jejich vliv byl ultimatni, pokud byl nepritel dobre chranen krizniky i sebelepsi hrac s letadlovou lodi to mel velmi tezke. Co bude priste: torpedoborce?

    • Základním problémem letadlovek byli samotní hráči, rozdíly byly příliš velký a letadlovka sama o sobě mohla (a často rozhodla) celou hru. Tím, že tu třídu prakticky vojebou dosáhnou toho, že i brambora bude schopná zaválet. Jinak ano, její vliv byl ultimátní, jejím úkolem nebylo jen potápění lodí ale spot, kterej rozhoduje bitvy (minimálně na TX). 

      • drasta

        Jj mas recht. Jestli nejaka trida potrebovala opravdu akutne rebalanc byly to prave letadlovky. 

        Sice to melo kouzlo ze kdyz tvuj oponent udelal jednu chybu se stihacema tak bylo v podstate vymalovano ale kdyz se to stalo tobe uz to tak velka zabava nebyla a uptier u letadlovek bylo doslova peklo. Jakakoliv osmicka (mimo DD) se sebehorsim AA kraji sestkovy bombardery jak prd a delat jen spotting DDcek neni moc velka zabava a hlavne je za to na konci bitvy skoro prd.

  • Koncept letadlových lodí je v této sérii opravdu
    úžasný! Jejich celý nápad jak to pojmout, možnosti pro hráče a celkový
    vliv na hru, když jsem to poprvé uviděl řekl jsem si podobně přepracujte
    dělostřectvo ve WOT a začnu konečně za něj hrát! Skvělý nápad,
    refoluční postup, originální, přehledné famozní rozhraní kdy hráč který
    od hry čeká RTS strategii dostane konečně do ruky loď, letky a jen
    záleží na jeho skillu a taktikách! Letadlové lodě jsou smrtící třída a v
    této hře skutečně dobře propracované a teď?



    Celou tu chválu můžeme smazat a shrnout že se prostě rozhodli svůj
    největší úspěch a důvod proč tuto hru ještě obdivuji a fandím ji, pošlou
    do …

    Co se týče ponorek, nikdy jsem nechápal jakým principem to chtějí udělat, jsou to pomalé, křehké lodě využívající předadovou taktiku (třída vyloženě pro kempování, skrývání se, lovení v pastích) Proč? Proč z toho neudělat lovce jako torpédoborce, rychlé zákeřné hbité lodě které budou neustále v pohybu, popřípadě se vynoří uprostřed formace, vypustí pár torpéd snesou několik silných zásahu a zase zmizí... ale počkat ta třída už tu přece je, torpédoborci! A na kempení tu máme pomalejší bitevní lodě které mnohem víc vydrží než ponorky, když chceme kompromis křižníci a když něco úplně zajímavějšího máme tu přece letadlové lodě, ehm měli jsme. Znovu položím otázku Proč ponorky? Proč pomalé, křehké líné stroje na kempení? To s tím máme kempovat? Proč?  Kdo by za tu třídu hrál když máme vyvážené třídy na moři? Koho bude bavit schovávat se pod hladinou? To z toho chtějí udělat minonosky? Ne proč ponorky?

    Ale ano když osekají na samotnou kost letadlovky musí tam tu mezeru něčím vyplnit tímto?

    Dobře když to myslí takhle, z rozmaru koncept skvělých letadlových lodí. který snad mohli
    přenést do WOT zruší? Nemám slov… hlava mi to nebere, škoda nasypaných
    peněz do hry je čas ji odinstalovat…

    • Jack1947

      Wow nikdy necílil na simulaci skutečného boje ? tak potom nechápu ten nářek na pomalost. Warthunder to sice nemá ale zas má kvalitní simulaci letadel/tanků ?stačil by nějaký HC mode aby se zavděčily i ten právosáhlým militantistům.

    • CainPullo

      Presne tu nejpropracovanejsi cast ve he zrusi. Tak kdyz se podivas jak se hrajou housky ve WOT, ono se ani neni cemu divit... A Smutny tomu jeste tleska...

  • Daver

    Pointa je v tom, že ponorky byli strašně pomalé. Pod vodou se pohybovali cca 4-7 uzlů, na hladině 10-15. Proto spousta torpedových utoků proběhla z hladiny, loď jim mohla odplout, pokud se k ni tedy nepřiplížili.  Jako i na hladině budou pomalejší než všechny křižníky a torpedoborce a tak tak budou stačit BB, ale na přepady asi dobrý.

    Aspoň k nečemu budou sonary, ty mi přijdou maličko nevyužité.


    Jinak se mi líbí využívání halloweenu jako testing ground :D to samé bylo ve WT. Loni zkoušely vrtulníky a tadaaaa.....letos vyšly vrtulníky :D

    • Ten ponorkový útok probíhal úplně jinak. Pokud jste hráli minimálně Silent Huntera, tak víte, že honit loď se s ponorkou nedá. Možná tak v noci. Správný postup byl bohužel nevhodný pro WoW. Zachytit loď na radaru, spočítat kurs, doplout na místo, kudy loď pojede, potopit se a čekat.

  • Jack1947

    No nějakej ten Uboat by nemusel bejt špatnej jen nevím jak to tam celé zapadne.

    • XorxoxTalarius

      No vypada to ze se musis vynorit aby jsi mohl vypalit, a hra se da vyhrat i tak ze obsadis zakladnu, takze ponorky nejsou nepremozitelne, a ani nemuzou blokovat konec hry tim ze budou sedet na dne.

      Na druhou stranu se ted stane ochrana zakladny dulezita, jelikoz nikdo nechce zazit ponorkovy blitzkrieg 😂

      • Myslim ze z toho nic nebude. Z historickeho hlediska utoky ponorek na vojenske cile nejsou nijak zasadni. Vysoupnout ze hry letadlovky by byla dost rana, ale bez ponorek se velmi dobre obejde.

        • XorxoxTalarius

          Jenze pro WoW je to ddalsi strom vyvoje, to znamena dalsi penize, to znamena dalsi lakadlo, takze pokud maji technologii, byla by hloupost ji nepouzit

          • Pokud jim kvuli tomu odejdou lidi, tak bude hloupost ji pouzit.

        • Jack1947

          Jenom kvůli stíhačkám, nebo plní i něco jiného ?

      • Jack1947

        No právě prostě mi to příjde nesmysl v takové hře ale uvidíme... proč by nemohli posílat torpéda pod vodou ?

        • XorxoxTalarius

          Protoze tak je to videt na tom videu, ze se musi vynorit aby mohl vystrelit

          • Jack1947

            Je to docela blbost a jinak, kempení by se dalo předejít i tak že by byl čas nečinnosti a pak by musela vyplavat na hladinu.

            • XorxoxTalarius

              Blbost to mozna je, ale zase to chapu z hlediska rovnovahy, ze tim zabrani prevaze ponorek, ktere by tak byli schopne beztrestne potapet lode z hlubiny. Takze to neni ani tak o kempeni, jako o tom ze by jsi ziskal obri vyhodu (nehlde na to ze je diky tomu snazsi implementace).

              • Jack1947

                Reakce na příspěvek:

                Nefungovalo by to podobně, ponorka by dostala 2-3 rany a šla ke dnu zase od lodního torpéda ?

                • XorxoxTalarius

                  Reakce na příspěvek:

                  Nefungovalo, jelikoz torpeda ted pluji po hladine, tedy jezdi po 2D mape, takhle by jsi je musel namapovat na 3D prostor

                  • Jack1947

                    Reakce na příspěvek:

                    Takže jsou to jen lodě co se umí i potopit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit