Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • casove omezene mise jsou opruz, ale dokazu s tim zit. resp. dokazal bych kdyby moji vojaci dokazali najit sami nejkratsi cestu na misto evakuace. Dokud je to na zemi, tak celkem ok, ale na najit na strese ten ctverec na strese baraku je pro nektere me pitomce neresitelny ukol. Mapa na 2 kol, 14 emzaku vceten hada psyonika a toho hajzla co strili 3 granaty, jde to na knop, po vymydleni nepratel mi zbyvaji 3 kola, kdy behem jednoho se dostanou 4 bez problemu na strechu a jsou zachraneni. muj posledni freneticky beha sem a tam a za 3 kola nejsem schopen ho tam dopravit. WTF?! :(
  • Hmmm, tak dohráno. Konec celkem zklamání. Jednička s datadiskem mi přišla o dost lepší.
  • nativni podpora Steam ovladace, ale na gamepad X360 kaslou, stupidni promoakce pro steam, zajimalo by me, kolik jim za to zaplatili. prvni dil mel ovladani pres gamepad naprosto super, ted to zprasi takovouhle exkluzivitou. kdybych si to dohledal predem, hru bych kvuli tomu nekoupil *16*
  • Fakt mě mrzí, že to není na konzole. Tohle je jedna z mála her, kterou bych si koupil hned v den vydání.
  • TheGGG
    Musím říct, že hra je fakt luxusní, rozhodně chválím možnosti úprav vojáků, prohloubení příběhu a celkovou partizánskou atmošku... Dobře že už zde není závislost na nějakých nespolehlivých státech jak v jedničce... optimalizace nic moc, ale dá se to, holt není to port z konzole, tak je jasný, že optimalizace dobrá nebude (viz arma a total war)... Počet tahů mě teda připadá trochů malý, zatím jsou tam jen ti nejslabší nepřátelé a už teď tak tak vyjdu do konce hry... jinak ale za těch blbejch 70 éček to fakt stálo, skoro bych řekl: Jak zadarmo... Už jen vykoumat, jak si odemčít eyepatch a ty ostatní věci z character poolu...
    • za 70 éček sis mohl koupit UFO: Enemy Unknown + XCOM: Terror from the Deep + Jagged Alliance 1,2 + Silent Storm
      Až bys to za rok všechno dohrál, tak sis mohl koupit XCOM2 za 20 éček v kompletní edici včetně všech datáčů, s odlaněnou optimalizací a komunitou vychytanýma bugama.
      • TheGGG
        sorry, starý hry většinou nehraju... zřejmě budou strašně překombinovaný, škaredý a bez možností pořádné tvorby postav... nechápu, že mě to vůbec říkáš....
        • No co sa tyka taktiky a moznosti su vsetky spomenute na mile pred Xcom restartom. Mat system a moznosti stareho Xcom 1 v kombinacii s engine Xcom2, bola by to takmer dokonala hra ;-)
          V sucasnej biede na poli taktickych tahoviek je ale Xcom 2 uplny kral.
          • Coffin.Corner
            Dokonalá hra pro pár hc fandů UFO. Nemluvě o tom, že mechaniky v původní trilogii nebyly zas takový zázrak, co se týče managementu. A to tvrdím jako velký fanda původních dílů, který je hraje dodnes...
          • Je to troll, vraj nehraje prekombinované a hardcore hry na pc, ale je fanúšik Army, Total waru a pracuje v editore (aby si v Arme vytváral CoD mapy) *3*
            • TheGGG
              cože? Ty sis snad teď děláš srandu... LoL, dobrý deck není ani třetina úspěchu... a neopovažuj se srovnávat wargame s nějakou hnusnou karetní pakárnou od žblizardu... Holt je vidět co za neznalé anonymky sem chodí... ve wargame je třeba strategie víc, než ve většině těch takzvaných strategií ala starcraft, kde jde jen o to klikat rychleji než soupeř... wargame je králem mezi strategickými hrami, a každičký okamžik vyžaduje naprosté soustředění... když je někdo d*bil, tak mu ani dobrý deck nepomůže...
            • Aha takže Battlefield je tiež RTS lebo tam používaš stratégiu/taktiku. Proste sa zmier s tým že Wargame je skôr kartová hra ako Heartstone, kde si zostavíš deck a potom len ťaháš kartičky *3*
            • TheGGG
              no a? V CoH nebo total war taky nestavíš klasickou starcraftovskou základnu a jsou to RTS... nebo snad ne? DoW II taky nestavíš základnu a je ro RTS... Nebo snad ne? To jako strategie x taktika je ovlivněna tím, jestli se staví základna? LoL, to už si fakt někdo dělá pr*el... pro mě bude wargame rts a stejně tak i vše ostatní co je strategie a není na tahy...
            • Nestaviaš tam základňu.
            • nejlepší RTG je Evil Genius, vždycky jsem si přál být evil mastermindem
            • TheGGG
              jistěže je wargame RTS... říkat tomu RTT *11* *11* bleh může jen nějaký faggot co miluje subkategorie na subkategorie a to vše dá do subkategorií... je to real-time? JE... potřebuješ u toho strategii? ANO... tak potom je to strategie...
              ano, existuje rozdíl mezi slovem taktika a strategie, ale LoL, to by tu pak bylo tak milion kategorií, a slovíčkaření já nemám rád. Navíc 90% lidí tomu říká prostě HC RTS a tím to hasne, frázičky z wikipedie nikdo neřeší... *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5*
            • Wargame nie je RTS :-)
            • Praveze dokonaly nie je, je vyborny ale stale je cloveku smutno z nevyuzitej sance byt absolutne skvelym. Co by bol nebyt tych zjednoduseni a podivnosti.
            • TheGGG
              ...a proto že dělám co mě baví jsem troll? LoL vy wanna be hardcore šašci jste fakt k smíchu...
              Total war není HC, ale je to skvělá série, za HC lze považovat moji nejoblíbenější RTS sérii wargame... a ano, ten editor v armě je proto, aby si v něm člověk dělal co chce, takže si tam tvořím co mě baví... no a že narozdil od zdejších neckbeards nepotřebuji dofukovat ego hraním překombinovaných a nudných her, to už není můj problém... hra má být zábavná a né člověka nudit tunou kravin... naštěstí herní trh se ubírá přesně tímto směrem *14* *14* *14* nové xcomi jsou dokonalou kombinací zábavy a obtížnosti, tak aby se člověk nezačal nudit a hru si užil...
          • Chim
            Obávám se, že tady ztrácíš čas.
  • No já si vystačím s vědomím, že se hra od jedničky nikam nehnula a tím pádem nestojí ani za stažení warezu natož za koupi. Zase jsem ušetřil čas a peníze hurá!!!
  • tak na metacriticu nic moc - 6.8, ve žlutých číslech
    - nepřeskočitelné cutscény !!! (toto mě iritovalo už v jedničce)
    - hrozná optimalizace
    - díky časovému limitu spousta rush misí, což je frustrující a není to moc fun
    - nepřátelé vidí a utočí přes stěny
    - emzáky opět nejde překvapit
    • TheGGG
      + cutsceny jsou rozhodně plus, příběh a akce eště lepší než v luxusní jedničce... nevím proč by někdo chtěl přeskakoat cutsceny
      + optimalizace není nic extra, ale rozhodně to není nějaký zabiják a věřím, že patch to spraví...
      + tahový limit je trochu otrava, ale dodává to dynamiku a napětí
      + nepřítel teda přes zeď fakt nevidí, to nevím co je za blbost
      + nechápu, jak to myslíš s překvapením emzáků, pokud nevstoupíš do jejich zorného pole, můžeš snadno na hlídkující vojáky nachystat léčku s overwatch...
    • tak si dej zatim radsi darkest dungeon, ten je diky ea vychytanej, kdyz prekonas zbytecnou skepsi, tak je to dobra takticko managerska hra s rozvojem postav
      • já mám obrovsky dlouhý seznam her, které chci hrát, že nouzí fakt netrpím.
        Momentálně dokončuju Dark Souls a mezitím hraju poprvé v životě Gabriel Knight 1 (v minulosti jsem hrál jen dvojku) - prvotřídní příběh, pár iritujících nelogických puzzlů. Až to dohraju, tak uvažuju buď Underrail nebo Shadowruna.
        • shadowrun to neni zadna vyzva, dokonce ani neni nutny se prokousavat tunama textu, co tam je

          (a je to temer stejny, az na hacking, jako ty predchozi dva)

          o underrail uvazuju taky, dark souls mi stacilo jednou

          gabriel knight je adventura, ty me nebavily nikdy, navic ja ti doporucoval taktickou hru za taktickou a oproti vsemu zminenymu je to aspon original *5*
          • myslím že Underrail má taktické souboje, stejně jako je mělo Baldurs Gate, Icewind Dale. Zkusil bych třeba i ten Jagged Alliance (taky jsem nikdy nehrál), Silent Storm (taky jsem nehrál) nebo Fallout Tactics (taky jsem nehrál).

            Pokud jde o toho Shadowruna, tak bych chtěl zkusit Dragonfall, protože jsem četl, že je lepší

            adventury jsou fajn, občas. Jejich výhoda je, že mají jen ten příběh a člověk se nemusí otrovovat s kombatem (místo toho jsou tam puzzly), a navíc jsou mnohem kratší než RPGčka, což je někdy výhoda. Přeci jen najít 100 hodin času na hru už není tak snadné jako najít 15
            • to je doufam na drizzta, ja hral vsechno *1*
            • Dost sa mi paci ako odporucas ci hodnotis hry ci si nikdy nehral , je to take zmysluplne ;-)
            • já si dodnes pamatuju i ty prastaré adventury, co jsem hrál před dvaceti rokama + Loom, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Simon the Sorcerer, Secret of Monkey Island. - všechny jsem je dohrál bez návodu, ale to jsem byl mladší a chytřejší.

              Dnes když hraju Gabriel Knighta, tak už jsem se 2x podíval do návodu kvůli zákysu :-) Ale ten příběh za to stojí i tak
            • humor mi sedel, ale zakysy me nakonec odradily a hrat to s navodem, to uz z toho dobrodruzstvi nezbude vubec nic

              (tak jsem "pokoril" tajemstvi osliho ostrova a 7 dni a 7 noci, jen kvuli tomu, ze byly cesky, jinak bych to smazal po 10 minutach a dneska si z nich nepamatuju nic, coz pro me bejva znamka zbytecny hry)
            • zrovna ten Day of the Tentacle, Manic Mansion a Zak jsou hry, co nemusí sedět každému. Mají zvláštní styl a jsou plné humoru, což nemusí sedět každému. Naproti tomu Gabriel Knight je vážnější a navíc člověka opravdu poučí o voodoo. Ale nejlepší story má The Longest Journey. To je hra co se křečovitě nesnaží o humor. Kdyby sis měl zahrát jenom jednu, tak si zahrej tuto. A pak ještě Posel smrti, už je proto, že je česká.
            • day of the tentacle, maniac mansion a zac mac kraken, to byly snad jediny adventury, ktery jsem aspon kdysi zkousel intenzivne hrat, ale ani ty jsem nedohral *7*

              mi pripada lepsi kouknout na film nez se matlat s adventurama, i kdyz dneska uz asi nestavi na umelych zakysech, stejne na ne nemam chut

              proto mam rad rpg, protoze tam bejvaj nejaky herni mechaniky opepreny pribehem, aby mel clovek motivaci je pouzivat

              ale nekde mam blade runnera, toho jsem si slibil, ze nakonec aspon jednou dam, kvuli nametu *1*
            • právěže některé ty příběhy jsou paráda.
              Gabriel Knight 1
              Broken Sword 1
              The Longest Journey
              Day of the Tentacle
              pokud si nehrál, tak zkus, tyto 4 jsou dle mého vrchol žánru. Jednak vyzkoušíš nový žánr a jednak uvidíš, že některé ty příběhy jsou skvostné. I kdyby to mělo být s návodem. Longest Journey a Day of the Tentacle jsem dal bez návodu, ale to bylo před deseti lety, dnes už bych na to neměl trpělost.
            • fallout tactics z tech tri mi pripada nejslabsi, ani jsem to nedohral, v ramci falloutu je ten soubojovej system dostatecnej, ale na samotnou hru to proste nestaci
              JA jednicka je takova jednohubka, deadly games masakrozni obtiznost, ja2 vycapana do detailu
              silent storm je docela fajn, zadny vylozene slaby stranky

              no ja to myslel tak, ze underrail je asi rpg spis nez takticka hra, presne naopak nez dd (ale nehral jsem, ani nekoukal jsem na nic ze hry, tak snad nejsem mimo)

              tak shadowruny jsou taky celkem kratky, a je to spis pribeh prolozenej soubojema
              ale dragonfall je z nich nejlepsi i nejdelsi

              a prave, ze adventury maj jen ten pribeh a vime, jak je to s pribehy ve hrach, jen malokterej by obstal bez ty hry okolo *5*
    • to že Firaxis nedosahuje kreativního génia Microprose (založeného Sidem Meierem) bylo jasné už po prvním dílu X-COM. Co všechno bylo v původní hře a chybí v nové
      1. Air combat, because now there is only one vehicle disposable.
      2. Inventory management, because now your soldier can' Exchange or drop objects anymore.
      3. Shoot more than 4 shots without going ot of ammo, because...?
      4. Have several bases around the world, because aliens have conquered Earth and...? and they are so many there is no way to put up a base even in Antarctica or Gobi desert?
      5. Have a fighting team of more than 6 elements, because now you are a guerrilla leader, and...?
      6. Research more projects simultaneously, because you had several base with several laboratories and several teams, like it should logically be, and now your scientists can only work on one project at time, because...?
      7. Take enemies by surprise, catching them from behind, and now you can do it, but only once during concealment phase, then surprise a hidden enemy is no more possible, because when discovered, enemies automatically see you and go in cover mode.
      8. Plan you tactical battles carefully, using overwatch and advancing slowly to minimize risks, like every good soldier should do, and now it's too often not possible because you are on a turn limit that forces you to dash under enemy fire, because urgency really makes a game more tactical, or so the experts say.
      9. Have tanks fight alongisde human soldiers, using them as disposable scouts, mobile covers and heavy artillery, and now....? 10. Have a balance in enemies progress, and now you have aliens who can revive their comrades and mind trick your soldiers in 2nd-3rd mission, because the world out there is cruel, and kids must learn frustration and videogames are the best Teachers.
      • spousta tech veci je minoritnich. casove limity me taky stvou, zasobniky by taky mohly byt vetsi, ale mam zato, ze to je dan za turn-based format, dmg je zatim relativne vyvazene a letecke souboje a hodne bazi me vzdycky spis stvalo, to neni simcity
      • Na to sa treba pozerať ako na šachy, minimum pravidiel a žiadna realističnosť alebo logika, ale nekonečná hrateľnosť.
  • Čo je vlastne ten ,,character pool,, v uvodnej obrazovke hry ? aku to ma funkciu ?
    • Vytvoříš si tam postavy, které následně buď můžeš naverbovat jako nováčky během hry a nebo je získáš v rámci mise, popř. potkáš jako kladné/záporné VIP (jde nastavit).
      Takže koho v reálu nemáš rád, tak mu vytvoříš postavu, nastavíš ho jako špatnou VIP a s trochou štěstí ho v některé z misí budeš moct odprásknout/unést *1*

      Jinak to slouží i k tomu, ať si své oblíbené postavy nemusíš vytvářet pro každou hru znovu + je můžeš i sdílet s přáteli apod.
  • podle toho co jsem zatím viděl, tak ta hra vypadá i se hraje uplně stejně jako jednička. Je tam vůbec něco nového/vylepšeného nebo je to jen datadisk k jedničce prodávaný jako dvojka?
    • Coffin.Corner
      Moc jsem nesledoval videa před vydáním, takže mě překvapilo jak je dvojka graficky jiná. Modely postav už nejsou tak komixové a mzáci vypadají parádně. Podobně i prostředí na mapách a celé je to víc takové spektakulární. AI se taky zlepšila.
      A pokud vlítneš do hry s taktikou z jedničky, tak nemáš po pár misích koho do nich posílat. Boj je víc o dobrém naplánovaní a léčkách, což v jedničce skoro vůbec nešlo. Tvůrci se evidentně snažili co nejvíc omezit neduh jedničky, což byly ty neviditelné spínače, po jejichž aktivaci se na tebe vrhla kupa nepřátel...
      • Porad je to banda tragedu ktera s minigunem netrefi ufona stojiciho na dosah ruky (instatni quickload) jenom aby je nasledne sejmul ufon kterej je v jine budove a o 2 patra niz.
        • A mění se po znovunačtení výpočet pro šanci na zásah? Já jen že v jedničce to bylo až v modu který obsahoval datadisk...
          • Nic se nemeni, save-load funguje spolehlive *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit