Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Všimli jste si vůbec že na screenech z X Com 2 je české maskování vz. 95?? :D Perlička. :)
  • Po vydání rovnou tři DLC ? Tak ještě někdo tu bude tvrdit jako za časů staré Mafie II , že tvůrci dělají DLC v čase mezi schválením produktu a jeho uvedením na trh ? Sprostota tyhle DLC
  • Těším se těším to bude maso. :o)
  • Kdybych si chtěl zahrát Xcom, mám si koupit rovnou Enemy within nebo začít se základní hrou? A mám si tam dát rovnou mod Long War?
    • Rovnou s EW, nemá cenu to drobit. *3*
      Šel bych rovnou do LW, dodá to spoustu funkcí a je mnohem zábavnější. A také mnohem větší výzva.
      • Díky, to jsem si myslel.
  • Tenhle model oznamování DLC před vydánim mi připadá, jak kdybych šel do hospody, objednal si velký pivo, dostal malý, a ještě si musel připlatit, abych po třech hodinách dostal zbylý 2 deci. Já jsem už možná fosil a k tomu kryptofašista, ale byl jsem zvyklej na to, že v den vydání dostávam kompletní produkt. A ne, že hra vyjde, ale plná verze je až po půl roce.
    • Blue.Shark
      Já se pořád nemohu rozhodnout, jak to na mě působí. Samozřejmě se mi taky nelíbí, že zmíněná DLC nejsou už od začátku ve hře, na druhou stranu se musím ptát, jestli se náhodou tvůrci nemusí vejít do termínu vydání a DLC jsou nouzově vyškrtnuté části, bez kterých to hráči přežijí. Nevím, jak se k tomu postavit. Každopádně mi něco říká, že je to pravděpodobně jen nechutně úspěšný business model. Kéž by se vrátily datadisky.
      • Coffin.Corner
        Ale zrovna Firaxis je jeden z posledních Mohykánů, protože dělá výborný datadisky.
        • Firaxis je právě jeden z nejvíc proslavených DLC fašistů - s civilizací od 3 dílu platilo a platí kupuj komplet až s třetím datadiskem ;)
        • Blue.Shark
          Jasně, netvrdím opak. Enemy Within přidalo spoustu obsahu. Taky mi teď docvaklo, že u Enemy Unknown se vlastně též objevil pár DLC. Vskutku, nic tedy nemusí být ztraceno.
    • BangMeInBangladesh
      Tak to uz davno nefunguje a neni to jen vlivem DLC, dneska kazda druha hra vyjde ve stavu, ze je sotva dohratelna, koukni na Fallout 4, ta hra je jeden velky bugfest. Klasicky Bethesda co si z hracu dela platici betatestery.
      • Tak jasně, ale zabugovaný byly hry vždycky, některý víc, některý míň a Bethesda v tom byla přeborník už od Areny. Kdo čeká v den vydání hotovou hru od Bethesdy, měl by se nechat vyšetřit, zda netrpí nevyléčitelnym optimismem. I když třeba Fallout 4 mi nepřišel v tomhle směru tak hroznej jako předchozí hry. I když to je furt dost špatný, nenarazil jsem na nic, co by mi zabránilo v postupu.
  • ještě to ani nevyšlo a už otravují s DLC? Kde jsou ty časy, kdy hry byly vydávány uplné, a teprve pokud byly uspěšné, tak se ev. dodělal datadisk/expanze.
    Navíc X-COM 1 bylo trochu zklamání (oproti původním X-Comům) - negativní vliv konzolí se nedá upřít.
  • BangMeInBangladesh
    DLC je opravdu zhouba her, vcera jsem si pustil prvni Dirt na Xboxu 360 a byl jsem ohromen, ta hra zraje jako vino. Na prvni Dirt (rok 2006) nikdy nevyslo zadne DLC a je tam milion aut, milion trati a milion veci co muzete delat.
  • mne se ta hra moc nelíbila, kriticka situace a vyšlou tam pet vojaku, kteri nemaji ani drony, roboty, BVPčka, neumí se trefit, panikari. Ulice zaneradene všim možnym abyste meli kryt. težky kryt i z plexiskla, ktere nejde prostrelit. Pritom dneska na jednoho teroristu povolaji celou armadu. Hra je prehnane težka a tresta za nejmenší chybu. (pokud nehrajete na easy a nepouživate save-load)
  • Takze dalsi kousek co se bude prodavat na tema startovaci menu za $10, 5x panaca za $5, prvni patch resici ze hra nestartuje za $8, brneni na kone $ ... ahh ... kun $35 ...
  • Tak jsem viděl záběry ze hry a AI jako v jedničce - děsivá. Nepřátelský mech naběhne k vojákovi, má na něj flank, namíří na něj to svoje obrovské dělo ... už úplně cítím smrad spáleného masa *3* ... a hodí se do overwatch. *16* Bože, hlavně, že budou 3 DLCčka s nastavováním barviček.
    • Coffin.Corner
      Tohle co popisuješ bylo ale už i v jedničce spíše otázkou úrovně obtížnosti.
      • Bohužel ne. V jedničce byla AI dementní bez ohledu na nastavení. Na easy jsem to nikdy nehrál, takže nemůžu soudit, ale na nejvyšší obtížnost je běžné, že dron vyletí někam do slušné pozice a místo výstřelu se vrátí na původní místo. Nebo ta jednotka prostě neudělá nic.

        Zrovna dneska se mi to stalo: dron ve flanku (přímo nad vojákem) a druhý jedno pole od flanku (suppressnutý). Končím kolo, čekám strašný náklad a loučím se s vojákem. Suppressnutý dron (s plným zdraví, takže by ten zásah přežil) střílí po suppressorovi (ze 2 cílů si vybere ten s poloviční šancí na zásah a to ještě bez šance na crit.) a ten ve flanku nedělal vůbec nic. Stačilo vystřelit, ale on prostě svoje kolo jen poslal dál! Tohle je, podle mě, naprosto odfláknutá AI, která viditelně ve 2ce na podobné úrovni. Ale budou barvičky, to se musí nechat. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit