Přejít na výpis diskuzí

Za přemíru pokračování a málo kreativity mohou prodejci

7.7.2011 14:22
Petr Poláček 13 příspěvků

Na přemíru pokračování a nedostatek odvahy zkoušet nové věci už jsme si postěžovali dost, teď je třeba za to na někoho shodit vinu. A tentokrát ne na velké vydavatelské domy. Šéf Paradox Interactive Fredrik Wester za to viní prodejce, zejména ty z kamenných obchodů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paradox naprosto miluju, Victoria 2 je jedna z nejlepších strategií co jsem kdy hrál.
  • Tikov
    MM With fire and sword není zrovna nejlepší příklad- je to kus těžící z úspěchu původního MM a hlavně Warbandu, u kterého když hráči dostali původní osekaný produkt (Ogniem i mecziem, který nedosahoval kvalit Warbandu) tak se se zlou potázali a bylo třeba projekt předělat (přidat MP, zlepšit grafiku, příběh) a po necelém roce znovuvydat. (Přičemž i teď bylo třeba několika patchů, aby SP fungoval a MP byl vybalancovaný)
  • filias
    Už se to tu řešilo mnohokrát. Vývoj je drahý a tak se nápad recykluje do té doby, dokud se to kupuje (lépe se taky pak odhaduje prodej).
    Originálních her ale vzniká stále dost. Sice nemají na sobě značku Activision a vývoj + reklama nestála 100M $, ale Steam je jich plný... A kdo o ně má zájem, tak si je kupuje, komu stačí ke štěstí a radosti každý rok recyklát a la CoD, tak jde do něj.... je to každého svobodná volba.
    Ale ano díky dig. distribuci si už každý může koupit co chce a nemusí ho trápit, že jeho oblíbený obchod vyhlídlou hru vůbec nemá, nebo je vyprodaná (v tom má Paradox pravdu).
    • Black_Hand
      vidis. zrovna ted je velka prilezitost naky za hubicku nabrat.
  • Black_Hand
    mozna to je ten duvod, proc roste produkce indie her....
  • I Stardock někdy v době vydání poukazoval na herní prodejní řetězce jako hlavní důvod regionálních restrikcí a různých regionálních cen na jejich (bývalém) Impulse. Zdroj té zprávy už nemám, bylo to někde na jejich fórech zhruba z doby vydání hry Demigod.

    Také někdo někde říkal (to už si cucám z prstu, fakt nevím, kde jsem to slyšel), že zatímco nějaký nejmenovaný papaláš od nejmenovaného řetězce prodejen vysvětloval tvůrcům, proč si mohou dovolit naskladnit jen 3 kusy jejich hry na jednu prodejnu, a přitom během té chvilky se na Steamu prodalo pár desítek kusů oné hry.
  • imo su to velice lame excuses. ked je hra dobra tak si predajca nemoze dovolit nepredavat ju a nepropagovat ju. a je jedno ci to je nova znacka alebo tisice pokracovanie.

    vyhovarat sa da na kohokolvek a cokolvek, pravda je ze im to tka vyhovuje, je to velice jednoduche, casovo a financne nenarocne a maju na tom obrovske zisky. tak nech to tak povedia a nekecaju chujoviny
  • No ale ti prodejci jsou jen mezičlánek. To že mají potíže odhadnout prodeje neznámých titilů je tím, že tyhle tituly většinou prodávají blbě. A kdo za to může? Zákazník a hráči co je nekupují.
    Jako o otm co vychází si rozhodují jen a pouze hráči svými penězi. Je teď otázkou jestli nadávat jak je hrozně špatně, že vývojáři pořád dokola dělají hry, které hráči nejvíc chtějí? Je to vlastně špatně nebo dobře?
    • Zayl
      Co to vůbec je, neznámý titul?

      Pokud vidím hru s logem paradoxu, čekám další dávku hardcore her, pokud vidím logo Bioware, čekám RPG s určitým standatem. Je úplně jedno jestli se to jmenuje Mass Effect 3 nebo Fiškulínova Dobrodružství.

      Pokud se bavíš o neznámých hrách od firem které jsou samy v té pozici, že je nikdo nezná, pak debatuješ ve špatné diskuzi. Tohle je o pokračováních od velkých, známých tvůrců.
  • Cajk
    Můžou za to tvůrci, vydavatelé, prodejci a spotřebitelé. O podíl viny se můžou klidně poprat.. Hlavně za to můžou PRACHY, ale co s nima udělat? Zpět k oblázkům? Mušlím? Výměnnému obchodu?
  • smejki
    bullshit. prodejci a vydavatelé je chtějí, protože se s tím lépe a méně rizikově plánuje, ale o jejich úspěchu rozhoduje jen a jen zákazník.
  • KIMCID
    Za přemíru pokračování a málo kreativity mohou prodejci >a bohužel i hráči
    • Předběhl jsi mě :-/ výrobce vyrábí jen to, co chtějí konzumenti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit