Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Že jim to není trapné. Nuly z Obsidianu, kdysi normální firma, v současnosti nýmandi škemrající prachy na naprosto trapné a zbytečné hry...
  • Trosku se bojim, jak se na pribehu a dialozich projevi odchod Chrise Avellona. Kazdopadne jednicka byla vyborna, nechal jsem v ni 140 hodin :)
    • Avellone nemal prakticky nič spoločné už s jedničkou.
      • Máš pravdu, dík za upozornění.
  • když nevíš kudy kam, hoď tam piráty...
  • Celková rýchlosť hry, teda aj boja, sa da upravovať.
  • jamar28
    Tak snad budou mít tentokrát úspěch.
    • jamar28
      Nechápu ty mínusy, vždyť sami vývojáři uvedli, že prodeje je zklamaly a hra si na sebe sotva vydělala, ne?
      • danny_the_hound
        Nemýliš si to náhodou s Tyranny? Pillars of Eternity len na Steame predali skoro milión kusov (zdroj steamspy) a veľké množstvo kópií bolo isto predaných aj cez GOG, čo mi teda ROZHODNE ako neúspech nepríde.
        • jamar28
          Ježiš a jó! Tyranny to bylo. *4*
      • Asi mysleli, ze jsi zase napsal neco ve stylu "vyvojari se opovazuji chtit penize za svoje produkty" a dali ti ho rovnou...bacha na skatulkare.
        • Tady jsi na stránce PC fanatiků, PC naklikavačů, PC paniců atd. Jakákoliv i když dobře myšlená negace vůči iso hře z KS a máš mínus.

          Jinak podle mě to bude generická, pirátská sr@čka...
          • Ještě bych dodal, že mě ta hra vůbec nezajímá, ale rád se k tomu vyj@dřuju...
            • PoE - 89/8.3
              Dragon's Dogma - 81/8.2
              FF 15 - 81/7.6

              Já hlupák... musim uznat, že to zas takovej fail neni. Vypada to, ze tyhle hry maji porad co rict...
            • tak ak nic ine nepoznas len akcne filmove hry tak ti mozu pripadat dialogy ktore citas zle. Tie hry maju unikatny combat system a ten bol vzdy zabavny a aj narocny
            • Přesně tak, hra je mi uprdele, hrát jí nebudu. Nechápu proč Obsidian zakrněl u naprosto zaostalých her. Jedničku jsem rozehrál a asi po 10 hodinách jsem skoro chcípl nudou, takže to letělo z disku. Už nikdy více.

              Takže snad jim tady tady trapná hipsterská retro vlna přinese bankrot...
  • Boha noha Eota rozšlápne vaši pevnost? Nebylo náhodou na konci jedničky řečeno, že bohové jsou umělé superduše vytvořené Engwitanskými stroji z mnoha malých duší? Osobně si myslím, že by udělali líp, kdyby druhý díl umístili na jiný kontinent nebo do zcela jiné časové doby
    • skaven
      boh sa vteli do tej sochy, ktora bola prerastena v dungeone pod Caed Nua
  • Libi se mi, ze vylepsujou i engine. Casem by v tom mohli udelat remake BG a PT. ;D
    • snorgrind
      no mohli by vylepsit to jak to bezi a nacita se. Ne ze se me bude kazdej mini baracek nacitat pul hodiny. Ale s tim asi nic neudelaji vetsina her na unity tim trpi.
      • S těma loadingama máš pravdu, to bylo fakt na pěst. Hlavně ke konci si člověk klidně moh dojít na cigáro, než se mu načte nová lokace. Pokud to teda rovnou nespadlo.
      • danny_the_hound
        Mám taký pocit, že toto spomínali v jednom z Kickstarterových updatov; teda že sa lokácie budú priebežne streamovať do pamäte (ako je to dnes v open-world hrách bežné).
      • skaven
        mne pomohlo hodit hru na ssd disk
        • snorgrind
          Pustit hru z normalniho hdd je neco co sem neudelal uz nekolik let. I tak to na moje pomery trva dlouho , kdyz to srovnam s velkyma MMO hrama to co nacitaji tyhle hry je uplny nic a trva to dyl. Navic oni nejsou schopni to nechat nacteny takze kdyz vlezes do baracku a pak zpatky ven tak znova nacitas...
          • Lol, jo... tenhle problem mel i BG... kde uz to ale bylo davno opraveny. Fakt nechapu, co tam maj za programatory.
  • nemám nic proti izometrickým hrám, nemám nic ani proti 2d. Ale proč to má tak blbé animace a textury? Jinak josh sawyer je genialni dizajnér, škoda že nenajde peníze na nic lepšího než na tohle *11* *7*
  • Tu animaci běhu mimo boj by mohli trochu zpomalit. Nohy jim kmitají o 106, ale kupředu se oproti tomu sunou šnečím tempem.
  • Tak schvalne, jestli uz se autori naucili pracovat s textem a jeho davkovanim.
    • presne, chtelo by to seškrtat tu grafomanii tak na polovinu, aby se to dostalo alepson na uroven falloutu 2
      • Tak jednička trpí "informačním, resp. seznamovacím syndromem" prvních dílů. Elegantněji to řešili v Tyranny pomocí dobrovolných "odkazů".
        • Hlavní texty tak mohly být pojaty osobněji, méně encyklopedicky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit