Přejít na výpis diskuzí

Žádná náhodná čísla, souboje v Mount & Blade II: Bannerlord podléhají fyzice

3.11.2017 15:25
Patrik Hajda 15 příspěvků

Kontaktní souboje jsou nedílnou součástí série Mount & Blade, ale zatímco předešlé díly sázely na magii čísel a jejich náhodnost, připravovaný Bannerlord jde v tomto směru vstříc realitě. Může za to i nový systém vlastní výroby zbraní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Z hlediska realističnosti bych ocenil, kdyby se třeba kůň po zásahu šípem nebo jinou zbraní zachoval jako kůň. Čili změnil by směr jízdy, bez ohledu na mou vůli nebo by začal vyhazovat *8* . Nechoval by se prostě doteď jako motorka.
    • MaB nie je a nikdy nebol o nejakej úzkostnej simulácií, ale o komplexných mechanikách a čistokrvnej hrateľnosti.
    • Je otázka jestli to fakt chceš. Tuším že snad Two Worlds mělo trochu "realističtější" ježdění na koni, tím horší to, ale bylo na ovládání a nakonec dáš radší přednost ovládání alá "motorka", než zběsile mačkat všechno možná a kůň si dělal co chtěl nebo reagoval opačně.
  • TheGGG
    těším se na fantasy mody... *14*
  • Nechci vypadat jako kverulant, ale z toho videa bych nepoznal, že jde o 2. Vypadá to jako Warband s modem na lepší grafiku, i ty animace boje vypadájí téměř totožně. Asi se revoluce nekoná.
    • Tak M&B nebyl nikdy o grafice. Ale o gameplay. A tady asi budou hlavní změny. Nové možnosti ve městech, propracovanější způsob diplomacie a správy království/družiny/lordů. Možnost Craftu, mnohem propracovanější dobývání a bránění měst/hradů. A pestřejší vedlejší úkoly.
    • Bych řekl že to bude tou mapou, poušť nemá moc co ukázat.
  • Kompost
    tesim sa na to, ale clovek by cakal ze sip v tele da kdekomu zabrat po vsetkych tych kecoch s fyzikou. takto to vipadalo ako suboj jehelnickov...
    • Realna fyzika a simulace realneho poskozeni jsou dle meho dve rozdilne veci.
    • Historicky po bojištích běhali vojáci ve zbroji, ve které bylo zabodáno šípy a vypadali jako jehelníčky. Například při křížových výpravách, kdy Evropani měli silný zbroje a kočovníci a Turci - střelecká jízda - často slabý luky
      • Kompost
        pri kombinacii platova zbroj, kruzkovka, presivka sa kludne moze stat ze zachyti sip bez zranenia alebo len s pohmozdenim pokial to neschytal do nekryteho miesta. od toho existovali. co ma dostava je skupina jehelnickov v destickovej zbroji, kon ktoremu trci sip z hlavy a podobne veselosti. ja od toho neocakavam nejaky prehnany realizmus, len sa na tom bavim v kontexte prehlaseni vyvojarov. keby aspon ten sip v ramene mal nejaky dopad na bojaschopnost hrdinneho pesiaka ktory si nadalej veselo cupita jak srnka bol by som v siedmom nebi.
        • Jasně, rozumim. Já se na tu hru hodně těšim, ale taky jsem doufal, že některé věci budou působit víc "vymakaně". Zvlášť když na tom pracujou tak dlouho
      • oukej, ale tady jde spíš o situaci, kdy ti nějakej gambeson prošpikuje pětšípů skrz na skrz a ty pořád běžíš.. *15*
    • Kallessin183
      Mount and blade se vždy snažil nabídnout především zábavný gameplay, spíš než absolutní realismus... Podle mě je i v tom určité kouzlo a přestože se jinak snažím hledat ve hrách právě realismus, na Warbandu mi tahle jeho vlastnost nikdy nevadila...
  • těším se, až budou podléhat i datu vydání *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit