Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To "první viodeo" je vtip nebo to onen autor (ne autor článku, autor hry) myslí vážně? Vždyť jde o předělávku mapy Deck z Unrealu, UT99, UT200x ...

    https://www.google.cz/images?hl=cs&client=opera&rls=en&hs=GQL&q=unreal+deck&sourceid=opera&lr=lang_cs&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi&biw=1433&bih=877&sei=a2ShULHHO4retAariYGYBA

    Aha, tak ona je mapa přímo součástí (?) UDK... tak nic *1*

    http://markvalentine.typepad.com/good-idea-a-day/2009/11/the-unreal-development-kit.html

    Ta v tom případě toho autor moc nepředvedl - lítající divné tentononce? Tak to bude trvat dýl než Black Mesa.
  • Tak to chválím, konečně nějakej smysluplnej remake.
    Descent byla opravdu výjímečná hra, nejenom naprostou volností pohybu v obrovských 3D levelech a hudbou, ale i bezkonkurenční AI nepřátel; poškození nepřátelé prchali a v nejméně očekávanou chvíli se vraceli za zběsilé palby spolu s posilou, za zmínku stojí taky robot zloděj z druhýho dílu jenž byl schopnej procházet celej level pátraje po hráči a ve vhodnou chvíli nenápadně vpadnout hráči do zad, ukrást mu zbraň a energii a pelášit s lupem pryč neskutečnou rychlostí! *15*

    Sice tu už léta máme port DXX rebirth http://www.dxx-rebirth.com/ ale na UE3 to teprv bude jinačí kafe.
  • Descent byl parádní. Když jsem zkoušel minewars tak jsem se připoměl, že vlastně Descent byl ještě "šipková" hra. Pamatuju jak mi v těch dobách, ten přechod se šipek na asfd+myš působil problémy. :D Jinak, ono to restaurování je sice fajn, chvilku si to zahraju, zavzpomínám a pak to smažu, prostě ty časy se už nevrátí, už mě to nezabaví jak tehdy. Létat si volně v 3D prostoru, tehdy to byla technologická špička, dneska už je to nuda. Radši dám něco se zajímavým příběhem a atmosférou, PC hry už nejsou technologicky progresivní žánr. :(
    • No nevim, třeba u ZDooma se bavím ještě dnes a víc než u většiny moderních cookie cutter FPSek...
    • Pan_Klobouk
      ad "šipková" hra - ja to hraval zasadne s analog joystickem. ;) Nebyl to sice letecky simulator, ale knipl se k rizeni toho cehosi/raketky hodil skvele.
  • KIMCID
    já chci kulaworld
    • Pan_Klobouk
      Puzzle Dimension uz mas dohrano?

      http://games.tiscali.cz/recenze/puzzle-dimension-recenze-mozkolamu-50670
  • Tohle schvaluju. Descent je klasika. Pamatuju si, co mi dalo práce sehnat sharewarovku na disketách. .)
  • pamatuju na prvniho bosse v demu, tusim level 8, jste do nej hustili tou svoji raketkou pul dne a pak prisla jedna jeho rana a tada.... cely znovu- *15*
  • guide-bot rules.. jak do vas porad strilel a hnal vas ku predu...
  • To už radšej Descent: Freespace - The great war a následne Freespace 2. To bola pani hra!
    • Black_Hand
      covece proc porovnavas tak dramaticky rozdilny hry, ktery spolu nemaji spolecneho v podstate nic krome vyvojaru a casti jmena? ty hry spolu nemaji jinak co delat.
  • God-of-War
    Jáááj:D..Tuhle gamesu si moc dobře pamatuju:D.. Áčkem se lítalo dopředu a zetkem dozadu:D.
  • tak descenta jsme hrávali na základce jak šílení, vždycky dvacet compů a už to jelo, místo svačiny:) . Tak dobrej multák jsem od té doby nezažil a to už je nějaká dekáda.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit