Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslím že půjde normálně ukládat, ale že se s těma savama něco stane jen když chcípnete (třeba se smažou nebo vyskočí nápis "to by se ti líbilo co?").
  • Jen jedna věc - ve hře by rozhodně měla být i obtížnost stejná jako insane, co do tuhosti nepřátel, účinnosti zbraní atd., ale bez tohohle "umři a začínáš od začátku". Rozhodně bych si chtěl zahrát Zaklínače na co nejtěžší obtížnost (po zkušenostech se snadným prvním dílem), ale v žádném případě nebudu sázet na schopnost tvůrců udělat takovouhle obtížnost skutečně funkční - tedy propracovanou do posledního detailu (po zkušenostech s hrami :-)).

    Tuhle obtížnost si nezahraju dřív než po pár "záplatách" a předchozím dohrání hry.
  • rage
    Hranice obtížnosti se posunula od te doby co se někdo z infinity ward kurevsky praštil do hlavy a udělal autoheal v COD2. Vadily nám snad lekárničky?
    • No pochybujem, že by niekto po dvoch týždňoch parby,mal chuť to ísť odznova , pri smrti pred koncom. To príde na pomoc záloha savov a reinšalácia zaklínača
  • No nevím, už Hardcore mód v New Vegas měl být hrozně obtížný a já si nevšimnul žádné změny ... S obtížností je to taky složité.... dnes je preferované prostě zabít hráče na méně zásahů a pokud jsou vývojáři jó fajnšmekři tak zdvojnásobí počet nepřátel... což není obtížnost ale hloupost.

    "V praxi totiž znamená, že když zemřete pět minut před koncem hry, budete muset začít znovu od začátku" no zrovna tohle zní neskutečně hloupě.

    Třeba se s větším rozšířením 6ti, 8mi a více core procesorů dočkáme dedikovaných jader pro skutečnou výzvu v podobě solidní AI.
    • jo jo taky sem hral vegas na hardcore a nepratele byly uplne stejny jediny co ze sem musel jist , pit, a spat a to bylo uplne v klidu ja to hral na xboxu a tam me to psalo ze na konci hry dostanu special reward tak jsem si rikal treba nejaky zbrane a armor co normalne ve hre neni dostanete treba do dalsi hry jako odmenu za uspesnej harcore mod no jediny co jsem dostal byla hlaska" dohral jsi hardcore mod juchuuuu " tak tomu teda rikam special reward
      • Mate v tom zmatek. Hardcore mod nikdy nemel byt tezsi co se tyce nepratel atd. Slo jen o nutnost jist,spat ,pit a realnejsi ucinky stimpacku (neleci najednou ale postupne). Ale odmena opravdu stala za ...nic. Nebyla to sice jen hlaska jak pises ty,ale byl za to odemknut dalsi steam achievement. Coz vlastne vyjde nastejno:) Take jsem cekal neco vic (pekny obrazek,video,hudbu nebo treba tu ingame zbran/zbroj).
        • Nemáme v tom zmatek, já moc dobře vím co HC mod dělal. Nemění nic na tom že hard HC byl prostě o ničem. Krom těch vos na steroidech ....
          • Nesouhlasim. Krome vos na steroidech a prakticky nezabitelnych Paracu(pokud jste nepouzivali metodu save/load-hral jsem vzdy na max obtiznost) byla pro me proste hra s HC modem zabavnejsi. Mohli vam zemrit partaci(pokud vim tak bez HC byli jen vyrazeni z boje),naboje neco vazily,neobnovovalo se ti zdravi spanim atd. bylo toho vic.
  • Recenzenti by mali hrat na tejto obtiaznosti
  • Obtížnosti jsou trapný když se jen zvyšuje obtížnost monster atd... kde jsou ty časy RPG kde vás stále nenaváděla nějaká podělaná šipka a vy jste museli dělat úkoly jen podle toho co vám jaká postava řekla. a nikde jste neměli psáno: jděte do vesnice pumprd a zabijte tam chlapa který se schovává přesně tady a tady....
    • Takhle to bylo v Morrowindu, postava vás poslala splnit quest do nějakého dungeonu někde na severním pobřeží a pak trvalo hodiny to vůbec najít, ale taky to mělo něco do sebe.
      • Holldir
        Morrowind byl skvelej.kdo mel predstavivost a fantazii nasel vetsinou vsechno v pohode.tez sem zabloudil nekdy,ale musim rict,ze sem u morasu stravil mozna i dva roky hrani kdyz pocitam i moznosit modovani
      • Morrowind tak víceméně i začínal. Mělo se dojít do města (tuším Balmora) :) a tam podle popisu najít týpka v jisté hospodě. Tehdy jsem vlastně začal angličtině věnovat i svůj volný čas, abych si tu hru užil a v onom případě ji mohl vůbec (do)hrát. Takže se dá vlastně i říci, že jsem začal angličtinu brát více do hloubky právě díky hrám a nyní se mi to celkem hodně vrací v práci :)
        Zaklínače2 si na tu nejtěžší asi ale nedám. Nebo spíš dalo by se říci "to nedám". U AVP to třeba dodávalo na atmosféře a strachu, nicméne smrt nebyla tak bolestivá, neb stačilo pouze opakovat level. Ohledně savů se mi vybavuje i příhoda, kdy mně tehdá chytnul SystemShock1 natolik, že jsem ho hrál asi 9 hodin a v zápalu hraní si to zapomněl uložit. Tehdá autosavy ani checkpointy ještě nebyly a hold jsem to hrál zase od začátku :D
      • USER47
        V Morrowindu to ovšem ústilo v naprosto zbytečný bloudění, protože NPC byly schopny naznačit ti směr, ale už ti neřekly, zda je to na druhým konci ostrova, nebo za barákem. Imho dost závažná chyba designu.
  • No nie je mi úplne jasné , ako sa dá hrať bez savu cca 70 hodín v kuse.
    • Spíš si myslím, že to bude řešené jako v Diablu 2. Savy klidně, ale když umřeš tak ti nepomůžou.
  • byl by to oříšek, ale stát se mi něco jakože umřu pár minut před koncem a znovu na začátek, tak ta hra skončí rozlámaná
    • Ted jsi to rozsekal.... *3* Mas bod *1*
  • Ups sorry, chtěl jsem příspěvek jen upravit (opravit) a on se tam hodil jako nový
  • Já teda hry obvykle nehraju na úplně tu nejtěžší obtížnost, nicméně vidina otevření nějakého speshl achievementu ve mě vzbuzuje velkou chuť to zkusit. Velice dobrý tah, CD projekte :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit